Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka Hachette Fascicoli1. vydáníčerven 2014série Ultimátní komiksový komplet 42/120
Následkem tragické nehody způsobené nezkušeným týmem rádoby hrdinů se zvažuje zavedení zákona o registraci superhrdinů, který by veškerým bojovníkům v kostýmu nařizoval odmaskovat se a spolupracovat s vládou. Někteří hrdinové nařízení vítají, jiní ho považují za odpornost. Společenství superlidí je rozděleno rozhodováním o svém osudu - ustanovují se dvě soupeřící strany a někdejší přátelé se tvrdě střetávají. Svět Marvelu se navždy změní.
V české mutaci vyšel tento svazek jako 39. v pořadí.
Každá kniha obsahuje exkluzivní rozhovory s autory a kreslíři, shrnutí minulých událostí, galerie postav, náčrtky, seznam zásadních knih a jiné zajímavé informace. Hřbety jednotlivých knih tvoří marvelovskou krajinu, jejímž autorem je výtvarník Gabriele Dell´Otto (Tajná válka). Vychází jednou za 14 dní.
Obsahuje sešity série Civil War #1-7 (květen 2006 - leden 2007)
V české mutaci vyšel tento svazek jako 39. v pořadí.
Každá kniha obsahuje exkluzivní rozhovory s autory a kreslíři, shrnutí minulých událostí, galerie postav, náčrtky, seznam zásadních knih a jiné zajímavé informace. Hřbety jednotlivých knih tvoří marvelovskou krajinu, jejímž autorem je výtvarník Gabriele Dell´Otto (Tajná válka). Vychází jednou za 14 dní.
Obsahuje sešity série Civil War #1-7 (květen 2006 - leden 2007)
- Scénář
- Mark Millar
- Art
- Steve McNiven
- Ink
- John Dell, Steve McNiven, Mark Morales, Tim Townsend, Dexter Vines
- Barvy
- Morry Hollowell
- Obálka
- Mark Roslan, Peter Steigerwald, Michael Turner
- Lettering
- Jakub D. Kočí
- Překlad
- Martina Dari Antonínová
- Redakce
- Jiří Pavlovský
- Žánry
- akční, superhrdinský
- ISBN/ISSN
- ISSN 2280-708X (Hachette Fascicoli)
- Vazba
- šitá v tvrdých deskách
- Formát
- 177 x 266 mm
- Tisk
- barevný
- Váha
- 728 g
- Stran
- 208
- Cena
- 219 Kč
- Originál
- Civil War (Marvel Comics, 2007)
- Varianty
- Občanská válka (2021)
Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka (2014)
- Už jen při zběžném nahlédnutí do tohoto alba marvelovských Legend musí být každému hned jasné, že tady se hraje ta nejvyšší komiksová liga. Souvislý a uzavřený příběh Marka Millara se někomu může zdát malinko nepřehledný (vždyť do akce se zapojí tolik superhrdinů, že až oči přecházejí a je opravdu nanejvýš vhodné mít o jejich identitách alespoň základní přehled), nicméně díky pevné struktuře a ostře kontrolované dějové linii ze svého směru neuhne ani o píď a provede vás všemi nástrahami Občanské války s přehledem mistra pera až k velkému finále. Své si k tomu samozřejmě přisadil i Steve McNiven, jehož kresba je prostě dokonalá. Ať už se jedná o detaily, nebo celkové pojetí, nedá se mu vytknout snad vůbec nic. Jediná čára není navíc a žádná ani nechybí. Je v tom dynamika i preciznost. Krásně odlišíte jednu postavu od druhé a neztratíte se ani v davu. Také bych vyzdvihl kolorování Morry Hollowellové, které je opravdu povedené, střízlivé a umírněné, přestože se klidně mohla utrhnout ze řetězu a vypálit nám zrak děsivým ohňostrojem všech barev duhy. Takže u mě hodně dobrý…
ludek.n8.8.2023 09:33Občanská válka
- Dobře napsaný a nakreslený příběh. Miller krásně zvládl ukázat gradaci sporu který začíná jako hádka kamarádu o tom co je správné, až po oboustranné zaslepení svojí pravdou a ochotou jít přes mrtvoly kvůli své pravdě.
faster863.3.2022 07:35Občanská válka
- ,,Stříbrný dolar? To nechápu."
Delphín25.8.2021 04:54Občanská válka
,,Hodí se ti do sbírky k těm třiceti, ne? Sladké sny, Jidáši."
Pan Millar stvořil opravdu klenot. Máme dvě strany hádající se o zajímavý spor. Je na každém jedinci, kterému z týmů bude v průběhu čtení fandit, každá srana má svoje. Navíc to není jen bezduché mlácení lidí v kostýmech, kterého je tu tuna. Máme zde řadu úžasných filozofických dialogů, nečekaná úmrtí či překvapivé zvraty, famózně je zde vyobrazena např. rodinná krize ve FF. A to vše za doprovodu naprosto úžasné kresby.
Naprosto oprávněně jeden z nejzásadnějších a nejlepších eventů Marvelu. A leč nechci dávat plný počet hvězdiček kde čemu, zde zkrátka nemohu jinak. - Jediné, co mohu Občanské válce, potažmo Millerovi, vytknout, je uspěchaný konec. Jinak jde o zásadní event marvelovského univerza, který pořád zaslouženě přitahuje pozornost. 9/10 - Více na https://nerdopolis.cz/2021/07/16/recenze-obcanska-valka-mark-millar/
Liborius17.7.2021 00:06Občanská válka
- „Maskovaní hrdinové jsou součástí dějin této země už od nepaměti.“ – „Neštovice také.“ Klasický Mark Millar (Starej dobrej Logan): skvelá zápletka, parádny štart, slušný a uchádzajúci stred, ale ku koncu akoby ho to prestalo baviť a chcel to mať čím skôr z krku a podľa toho to aj vyzerá. Finále je narýchlo upečené, tým pádom skôr nedopečené, na mnohé sľubne rozvinuté motívy (a postavy) je zabudnuté a po dočítaní sa možno budete pýtať, čo sa vlastne vyriešilo. Tentokrát Millarovi kožu zachraňuje najmä masívna kresba Stevea McNivena a parádne farby. Mnohé postavy sú len figúrky na šachovnici, o ktorých motiváciách sa nič nedozvieme (Daredevil). Film sa mi páčil napriek tomu, že mal menej postáv. Možno práve preto, lebo neboli len štatistami, ale filmári pracovali s ich charaktermi, vzťahmi. Tak či tak je komiksová predloha každopádne príjemný, svižný a fajn ľahký nadpriemer s viacerými dobrými momentmi (list medzi členmi FF4, reakcia JJ na odhalenie Spajdyho identity, ústredný námet s povinnou registráciou). Na čisté 4* to nemá, ale tri by boli málo. Spider-Man je tu slušne načatý, ale nedokončený; ak chcete vedieť, na aké dno si siahol po tom, čo sa odmaskoval pred svetom (a ten svet po ňom následne začal logicky ísť), prečítajte si komiksy Jen o den víc alebo Zpátky v černé.
Ivan Kucera mecenáš10.7.2021 08:39Občanská válka
- Občanská válka je jeden z najzásadnejších superhrdinských komiksov posledných rokov a je až neuveriteľné, že napriek tomu, aký obrovský počet postáv kniha obsahuje, vôbec nestráca na prehľadnosti. Mark Millar tu ukázal svoje zručnosti v plnej sile a ponúka poriadne napínavý a premyslený príbeh. Občanská válka bola u nás beznádejne vypredaná a je preto skvelé, že sa tu tie zásadnejšie superhrdinské komiksy rozhodli v Crew vydať znovu a tentokrát aj v patričnej kvalite. =►Celá recenzia◄=
Good Games mecenáš18.5.2021 23:07Občanská válka
- Tak tohle se pánům Millarovi a McNivenovi vážně povedlo. Silný příběh, který konečně pracuje se světem Marvelu soudně a logicky. Vyhrocený konflikt je přesně takový, jaký si člověk přeje, velkolepý a rozporuplný, přitom má však daleko ke všem podobným crossoverům, kde si hrdinové nejdříve dají vzájemně po čuni, aby pak zjistili, že vlastně všichni kopou za stejný tým. Tady bezvadně funguje nerozhodnost protagonistů čí „svatou pravdu“ zvolit a zároveň je to dokonale charakterově definuje. A i když celá konfrontace v některých momentech připomíná tak trochu Knoflíkovou válku, lépe by asi rozehrát (a hlavně dohrát) nešla. Kromě nečekaných úmrtí dochází i k zásadním zvratům, jako je veřejné odmaskování Petera Parkera, nebo těžká rodinná rozepře uvnitř Fantastické čtyřky.
trudoš editor17.1.2021 22:11Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Líbilo se mi to vážně hodně, Mark Millar rozehrál perfektní drama na obou stranách barikády, kdy nemůžete jasně říct, která je vlastně v právu a která ne, protože obě bojují za správnou věc. Škoda jen, že je to tak krátké. - Čteno 04/2018
Lenka.Vílka17.10.2020 12:55Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Na čí straně jste?
Knihu jsem si chtěla přečíst už chvíle, co jsem četla Capův omnibus. Protože bylo děsivý mít mezeru v ději. Ta je však zacelena. Stálo to za to? Nó...jak se to vezme...
Problém komiksu je jednoznačně počet stran. Těch je málo. Postav je tady habaděj. Ano, každá postupně vyleje své srdíčko, proč je na té straně, na které je. Ale třeba takovej Peter Parker. V jedné kapitole leze Tonymu do zadku, ale potom tak rychle obrátí, že jsem koukala. Je to moc rychlý. U všech postav. A vrchol přišel, když na Capovu stranu přišel Punisher. (A hlavně nezabíjej lidi, jo? Jasně šéfe!...ha ha ha, to tak.) Začátek byl rozjezd. Obě strany foukali do vody a doufali, že to bude stačit. Nestačilo. Jenže potom přišla opravdová bitva (jo, a někdo tady umřel), což je velké plus oproti filmové Občanské válce. Kde mi místy přišlo, že to hrdinové neberou vážně (já vím, haha filmy), ale tady to bylo temné a naprosto odpovídající vážnosti situace. Dílčí bitvy, závěrečná bitva, která vede k odmaskovani Capa, ale zatčení Steva, což je hezky komentováno samotným Stevem. Nejsilnějším momentem knihy je proto závěr. Všechno tohle je krásně udělané a moje emoce skákaly nahoru a dolu. Já vím, je to vlastně jednoduchá zábava, ale to je mi jedno. Já to žeru.
Na čí straně jste?
Když se Steve nechá zavřít, tenhle moment ve mě zamrzl. Jak odchází a "moře hrdinů se rozevírá" s nevyřčenou otázkou v očích: "Stálo to všechno za to?"
Kresba je krásná. Taková až moc uhlazená, ale čistá. Jo, to se mi moc líbilo. Zbytek knihy nebudu hodnotit, četla jsem originál. Ale rejpnu si. Když čtu u nás vydané komiksy, už po prvním přečtení vypadají jako místo činu. Poldové by mě podle otisků našli hned. Jinej papír, žádné otisky...
Na čí straně jste?
Doporučuji všemi deseti a ještě teď se usmívám... - Marka Millara mám rád, jeho Old Man Logan a Ultimates jsou mými nejoblíbenějšími komiksy, ale tohle je slabota i přesto, že se jedná o velký milník v Marveloském vesmíru. Je to naprosto zbytečný komiks a ve středu zcela nudný. Jediná postava, která se chovala v pohodě byl Spider-Man.Dříve než jsem četl komiks, tak jsem viděl film, který je stejně špatný. Nechápu, proč je kolem toho takový rozruch. Souhlasím s Komiksumcem. Četl jsem v anglickém papperbacku. 50%
Cinema Ranger23.7.2019 12:00Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Komiks, který bude podle mě nejvíc trpět srovnáváním. A to konkrétně s filmovou adaptací, která je však proti tomuhle dílu hodně slabým odvarem už jen proto, kolik ve filmu chybí postav, které se na Občanské válce podílely. Ono co se příběhu týče, tak komiks má svoje mouchy, ale je to obrovský milník ve světě Marvelu, od kterého se odvíjí spousta dalších příběhů a musím říct, že mě rozhodně nezklamal ale ani vyloženě nenadchl.
matty8717.1.2019 23:19Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Od tohoto komiksu jsem očekával hodně. ale mého očekávání nedosáhl. Na tomto komiksu pracovalo stejné duo, které nám přineslo old man logana. Zápletka je skvěle napsaná a uvěřitelná. Kresba je zde prvotřídní. Ale tento komiks mi přijde hodně přeceňovaný. 8/10
Kadin mecenáš20.7.2018 16:43Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Většině komiksů vyčítám začátek a konec, tady jsou to naopak ty nejlepší části. Millar je za tento komiks adorován, takze očekávání veliká, prvně jsem viděl film který byl v mých očích slabý. Za začátku jsem si říkal jo, myšlenka s děckama co se předvádějí a zvořou to je velmi dobrá pro tento příběh. Pak se to ale zvrhne na místy trošku nelogickou jízdu, protože některé postavy se chovají jako ultra blbci. Vyjímkou je pravděpodobně Spider-Man který se asi v půlce příběhu zamyslí (asi jako jediný) a uvědomí si, že teoreticky něco dělá blbě. Idea, že si to hrdinové rozdají mezi sebou zní dobře, nesnášenlivost alá proti X-Menům mi ale přišla místy křečovitá. Kresba v pohodě, ale že bych si z McNivena sedl na zadek to taky ne, ovšem panely kde jsou všichni hrdinové jsou velmi povedené. Dobrý, ale přeceňovaný komiks v mých očích. Určitě nekupujte za 1000,- a více, nevyplatí se to. Ps. komiks mám v angličtině v papperbacku, ale i tak jsem si chtěl v naší demokratické společnosti vylít své srdíčko.
Komiksum16.6.2018 14:58Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Parádní event, kde ze sebe superhrdinové vymlátí duši. Filmová adaptace byla fajn, ale kdyby byla válka rozsáhlá jako v komiksech, bylo by to mistrovské dílo světového filmu.
Blackhand47XD3.6.2018 19:43Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Obycajna precenovana mlaticka na temu dva tabory a vlastne, toto mi pripomina - dobry superhrdina (mutant) vs. zly superhrdina (mutant). Ale ved toto uz davno poznam z X-Menov, takze 1* za kresbu.
daon13.5.2018 19:30Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Konečně komiks, který kope do všech stran. A teď, kterou si vybrat, když obě v podstatě podali legitimní požadavky. Všechno je naruby a pravda je někde uprostřed, ale kdo ji má. Tady jsem fakt nevěděl na čem jsem a jsem za to rád. Napětí od začátku až do konce a kresba je taky slušná, zvlášť k tomuto příběhu je výstižná.
Darth Raelchi mecenáš28.3.2018 22:46Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Hodně povedený komiks, který si pohrává s naprosto skvělou myšlenkou. Po fatální chybě se vláda rozhodne, že je nutné kontrolovat pohyb superhrdinů. Máme tu tak dva tábory, kteří mezi sebou soupeří. Dva tábory hrdinů - jedni nechtějí sundat své masky, druhým to nevadí a chtějí jít vstříc nové budoucnosti. Konflikt mezi stranami je uvěřitelný a každý si najde na jedné straně barikády své hrdiny. Bohužel v závěru se jedna skupina spolčí s padouchy, což vás nutí automaticky fandit té druhé. To jediné považuji za mínus tohoto jinak skvělého díla.
tom996.3.2018 00:40Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Dočetl jsem to asi za dva dny a... nemám slov :)))
SimKane31.1.2018 16:08Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- V současné době čtu pouze UKK. Kdybych měl nominovat pár komiksů, které považuji za top, určitě bych vybral „Občanskou válku“ (spolu se Starým dobrým Loganem). Komiks jsem přečetl asi za dva dny a mám pocit, že jsem četl něco mimořádně výjimečného. Tato událost zasáhne celý Marvelovský vesmír. Komiks obsahuje několik sešitů, přičemž jsem neměl pocit, že bych se ztrácel v ději, nebo že bych potřeboval nutně znát předchozí události. Většina komiksů z UKK má tento problém, nebo chybí stránky a zbytek je odvyprávěn jen v krátkosti jako komiks „The Amazing Spider-Man – Zrození Venoma“. Příběh začíná partou amatérů hrající si na superhrdiny, kteří se snaží dopadnout partu padouchů. Jejich nezkušenost se projeví jako jeden z důsledků Občanské války. Vláda se rozhodně pro registraci superhrdinů, aby měla nad nimi větší kontrolu. Což vyvolá na jedné straně souhlas a na druhé nesouhlas. Objeví se zde všichni známí hrdinové Marvelu, ale i ti méně známí. Dojde k velké bitce, zradě mezi jednotlivými tábory a nečekané zvraty. Díky nim tento komiks je tak skvělý a výjimečný. Objeví se tu i „superhrdinský“ tým složený z padouchů. Jejich úlohou je zatknout všechny superhrdiny, kteří se odmítají registrovat. Z toho vzejde samostatný komiks „Thunderbolts: Víra v mostra“. Vřele doporučuji přečíst. Kresba byla velmi pěkná. Považuji se totiž za člověka, který si vybírá komiks podle kresby a tahle mi sedla. Za mě velký plusový bod! Co se týče samotných panelů, tak ty jsou přehledné, a nejsou tak ukecané, což také může ovlivnit čtenáře. Závěrem bych napsal, že komiks „Občanská válka“ rozhodně stojí za přečtení. Už kvůli originálnímu příběhu, zvratům, množstvím hrdinů v jednom příběhu a kresbě. Pokud jste fanoušci Marvelu a chcete něco kvalitního, tohle je přesně ten komiks (10/10).
CJFlip1.8.2017 19:38Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Civil War je v rámci Marvelu komiksový pojem, ale k absolutnímu vrcholu mi v příběhu něco chybělo. Nutno ovšem podotknout, že závěr příběhu je nečekaný. 4*
mAGiic editor22.7.2017 18:31Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Jo jasně, mezník pro marvelovskej svět bla bla bla..... ale jinak asi jsem divnej, ale je to strašně přeceňovaná nuda a asi nejslabší Millar co znám.... když to srovnám třeba s Ultimates, tak nebe a dudy :-) Z milosti 40% :-)
autokineton21.7.2017 22:50Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Podle toho, co jsem měl zatím možnost přečíst, se jedná o nejlepší velkou událost v rámci Marvel Universe. Tato událost naprosto změní následující vývoj všeho, co se v MU v příštích letech bude dít. Je to přesně ta událost, která je potřeba, když musíte něco zásadně změnit a tady se to na 100% povedlo. Výborný scénář, skvělé vykreslení charakteristik postav, které se i v rámci této události mění, nečekané zvraty a hlavně konec, úžasná kresba. Opravdu nemám nic, co bych vytkl, možná jen, že bych i přidal na délce události a ještě více to rozvinul, neboť jsem to celé zhltnul jak jednohubku a pořád jsem byl hladový (k tomu ovšem slouží následné přídavky a některé sešity v rámci jiných sérii, kterých se bohužel v češtině asi jen tak nedočkáme). Tento komiks byl i v rámci UKK dobře vydán, neboť na některé události i navazuje, takže si tu člověk nepřijde úplně ztracen. S klidným svědomím bych tento komiks zařadil do TOP5 v rámci UKK a možná bych ho dal na první místo, co se týče zásadnosti.
S4TW4.3.2016 06:53Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Pro mě po Zázracích dosud nejlepší svazek v rámci UKK. Přečetl jsem to doslova jedním dechem. Příběh opravdu stojí za to. Po scenáristické stránce opravdu nelze nic vytknout. Skvěle vykreslená je i charakteristika jednotlivých postav. Vše podtrhuje výborná kresba.
jh66618.5.2015 18:45Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Tak na tohle jsem se těšil od doby kdy jsem četl první článek o této sérii. No a musím říct že pro mne opravdu velké zklamání jak příběhově tak kresbou. Která mi místy přišla dost nepřehledná a málo svižná. Změna kreslíře taky rozhodně nebyla ku prospěchu. V několika místech byl hodně divný přechod a i příběh se nesl od začátku v podivných kolejích. Vysloveně mi vadil Kapitán Amerika a i ten konec no vždy uvědomělý že. Ano pár scének pobaví hlavně Spider-manovo odhalení a reakce jeho novinářského šéfa. Ale to jako celek nezachrání. Série asi měla mít nějaké poslání nebo co ale výsledek se opravdu hrubě nevyvedl.
krvinka5618.5.2015 18:10Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Fascinuje mě místní nadšení. Komiks absolutně o ničem, zápletka komicky vykonstruovaná, na začátku prvního sešitu se objevý problém, ke kterému ihned zaujmou superhrdinové jasné stanovisko... a poté někteří změní názor. Odhalení Spider-Mana vyšlo absolutně naprázdno :D nechápu úmysl. Captain vs Iron Man o ničem, nevěřil jsem jim ani jeden nenávistný pohled, navíc hlášky Capa byly divný.
Walome mecenáš18.3.2015 14:05Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Dvě hvězdy za kresbu, která se mi líbila, i když malíř neumí nosy, resp. na ně má asi tak dvě šablony a hodně je obtahuje. Hype obří, ale komiks fakt o ničem. - Tak tady se nedá nic vytknout, je to u mě na žebříčku nejlepší komiks UKK, který jsem zatím kdy četl. Souboje dokonalé, kresba dokonalá, příběh na nejvyšší špičce. Tady se Millar pěkně vyřádil.
firesnake8.3.2015 11:13Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Já jsem se bavil, ale čekal jsem něco víc. Začátek byl super a prvním třem sešitům bych dal s klidným svědomím 5*. Pak už ale dle mého názoru příběh trochu ustupoval akci a atmosféra prvních sešitů se vytrácela. Co se týče nápadu, ten se mi hodně líbil, ale trochu mi chyběly další příběhy z Civil war, které by mě ještě více vtáhly do děje (na druhou stranu jsem nepociťoval jejich neznalost nějak zásadně). Co se týče kresby, ta se mi hodně líbila a nemám jí co vytknout, k příběhu sedla parádně. Celkově se tedy jedná o nadprůměrný komiks, který mírně sráží až příliš moc akce v pozdějších sešitech a neznalost ostatních příběhů, díky kterým by se člověk s dějem více sžil.
sedw8.3.2015 00:47Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- OK, tenhle komiks asi bez znalosti paralelně vydávanejch sérií nejde nějak smysluplně uchopit a pochopit. Marketing Marvelu z toho čouhá na sto honů. Veřejný mínění je kurva. Taky vám to připomnělo X-Meny?
Xeelee15.2.2015 09:55Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Tož dobré to bylo... takové svižnější politické drámo s občasnou přesdržkovou a mírně vyhaslým závěrem. Vzhledem k rozsáhlému eventu rozsypaném po mnoha dalších sériích se mi ani nezdálo, že bych byl o něco ochuzen. Millar si napsal svoje, mělo to hlavu i patu, McNivenova kresba příjemně odsejpá a pokud okolo toho v Marvelu navíc vysadili stosešitové křoví, je mi to upřímně zcela u prdele. Za mě Civil War cajk. Jo a do protokolu zapište, že Maria Hillová je blbá píča. Děkuji, ctihodnosti.
Kaluž mecenáš3.2.2015 04:07Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Na občanské válce je skvělé to, jak propojí všechny postavy s jejich aktuálními příběhy do jednoho uceleného. Celý Marvel se otřásá v základech a všichni superhrdinové jsou do toho všeho vloženi ať se jim to líbí nebo ne. Více se přikláním k myšlenkám a týmu Captaina Americy, a je neuvěřitelné, jak hodně tyto události pozmění svět Marvelu, jako třeba v comicsu Captain America - smrt...
luky.kuky1027.9.2014 20:37Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Jsem rád, že to tu někdo napsal. Také nesdílím místní nadšení. Ale musíme si uvědomit, že u nás teprve nedávno vůbec vyšly Tajné války, které jsou ještě o něco horší. Lidi jsou prostě natěšení na superhrdinské bitky plné známých i méně známých postav. Pokud ale někdo sledoval dlouhé měsíce vývoj marvelovského vesmíru, rostoucí napětí a všechny ty nitky, které postupně vyvrcholily.. ehmmm... tímto eventem.. tak nevěřím, že nemohl nebýt zklamán.
Azalin mecenáš27.8.2014 09:08Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Čo je Justin Bieber pre hudbu, to je Civil war pre komiks. Megaúspešné nič. Celý event počal sériu zúfalých krokov Marvelu ničiť svoje vlastné charaktery nezmyselnými zmenami osobnosti. Tu si to odniesol Peter Parker, ktorý vykonal niečo len preto, aby sa docielilo ohúrenie nemysliaceho čitateľa. Millar sa ani nesnaží budovať nejaký zmysluplný príbeh, stačí, že sa zo dva razy pobijú všetci prítomní. Poteší akurát Captain America počas odletu zo základne Shieldu a vlastne aj Punisher. A McNiven? Nemám rád jeho mentálne retardované výrazy tváre od nosa nadol (viď Parkera na tlačovke), takže ani v tomto smere sa nekoná nič pozitívne.
erik18.8.2014 13:37Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Sklamanie to bolo v angličtine a ani po česky ma to nenadchlo.
P.S. Namiesto Captaina Americu tu pobehuje Kápo. - V době a místě vydání zřejmě pěkně palčivé téma.
J.Connor mecenáš16.7.2014 23:59Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- http://www.reflex.cz/clanek/kultura/57651/komiks-marvelu-obcanska-valka-konecne-vysel-cesky.html
Ricarderon mecenáš10.7.2014 16:53Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
A recenze z reflexního webu... - Královsky jsem se bavil nad kresbou a scénářem, díky komentářům pode mnou už ale vlastně nemám příliš čím přispět, snad bych jen dodal, že s překladem jsem neměl jediný problém, kaylinově kritice rozumím a do určité míry s ní i souhlasím a že jsem závěrečnou pointu tak nějak vytušil už na konci šestého sešitu, což mi dojem trochu pokazilo.
J.T.honza6.7.2014 23:44Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Určitě bych ale bral nějaké navazující pokračování, velmi se mi líbila promyšlenost celého příběhu, nečekaný vítěz i to, že vlastně nikdo není záporák a čtenář chápe, o co tady komu jde.
Kniha jako taková se čte pomalu, vyžaduje pozornost, ale dokáže odměnit. Shrnul bych to asi tak, že v tomto případě je cesta více než cíl. - Millar ve spolupráci s McNivenem vytvořil příběh, který ve vás určitě něco zanechá, nechá vás přemýšlet o tom, co bylo dál, co mohlo následovat, jak moc velké byly následky pro celý marvelovský svět. No, nechte si o tom jen zdát, protože moc příběhů z pozdější éry u nás také nemáme. Tenhle příběh mě docela navnadil, stejně jako mě zklamal. Čekal jsem něco hodně propracovaného, tohle ale hlavně dobře vypadá. Ten příběh tam je, ale jak jsem psal více, chování postav by klidně bylo možné vysvětlit ovlivněním myslí, protože ty motivace prostě nejsou jasné. Tohle mi vadilo celou dobu a některé momenty jsem si tak moc neužíval. Více: http://www.comics-blog.cz/2014/06/664-ultimatni-komiksovy-komplet-42.html
kaylin24.6.2014 15:26Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Doppelganger: Ale tak většina restartů a znovunakopnutí o něčem podobným je :-) Nechat postavu úplně zdecimovat a pak znovuvzkřísit a potemnit! A když to zajde moc daleko, když už mu umře moc blízkejch nebo má už skoro vnoučata, tak se to utne, udělá se nějaká Ultimate edice a jede se odznova! Jak to tak v životě superhrdinů chodí...
Landauer17.6.2014 18:35Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Landauer: jo, a když už jsme u toho, tak Spider-Man by měl začít dávat přednost sobě před svými blízkými, Wolverine by si měl říct, že jeho minulost vlastně vůbec není důležitá, Joker by si měl uvědomit, že zabíjet lidi vlastně není zábavné, Punisher by měl mávnout rukou nad mafiány a jít si založit novou rodinu, Superman by měl přestat všechny zachraňovat, Obelix by měl pochopit, že kouzelný lektvar vlastně nepotřebuje ani ochutnat, Skrblík by měl prozřít a rozdat své bohatství chudým, atd atd atd. Jeez...
Doppelganger17.6.2014 14:30Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Kabukiman: Mno... nejspíš se to rozštěpuje na čtenáře, co by rádi Capa/Čápa jako Dušína s plántážníkovskými hláškami a gramaticky správnou češtinou i kdyby mu trhali koule žabkama na záclony a druzí by zase rádi viděli temnou duši, Dušína po dvaceti letech se samopalem v ruce, který pochopil, že s plantážníky na rtech a plácáním nepřátel štítem po hlavě toho moc nedosáhne, že místo defenzivního atributu (štít) je třeba přistoupit k ofenzivním prostředkům (cokoliv jinýho), aby bylo možno něco změnit! HA!
Landauer17.6.2014 12:26Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Když je ten Cap/Kápo takovej retro prvorepublikovej slušňák,tak by mohl Ironmanovi taky nadávat do plantážníků, že se pere nečestně a nesportovně,když má to železný brnění a kanóny v rukavicích:) Já osobně bych pochopil, kdyby mu řekl, že je Fokin' motofoko :)
Kabukiman17.6.2014 11:30Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Kapis: :-DDDDDDDD Jop! Hned by se mi to četlo líp! Akorát bych tam dal archaizující "ej": "Ty zkurvenej rozmazlenej zmrdej!" Ať čtenáři blijou a jsou odváženi, když už je to takový zásadní dílo :-D
Landauer17.6.2014 09:24Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Ale jo, byla to dobrá zábava - skoro až do konce. Hodně dobře nakreslená a superheroes jsou postaveni do zajímavé situace, kterou Millar dobře rozvíjí. Trochu úsměvně trapné americké hrdosti k vlajce a nezištného patriotismu nesmí chybět, ale dalo se to přežít. No a pokud se dostaneme k těm nadávkám (Dane), ze zhýčkaného hajzlíka mě taky kapku omylo, ale kdyby tam bylo zhejčkaného, tak mě přímo odvezou, to by bylo strašné. Můj návrh co by se tam v takovém vypjatém souboji hodilo....ehm....třeba....ty zkurvený rozmazlený zmrde;)?
Kapis mecenáš17.6.2014 07:44Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Doppelganger: Ok, ok... vybral jsem blbej (blbý) příklad. A nutno uznat, že třeba Wolwerine tam má "To snad nemyslej vážně." Ale bylo tam pár spisovných kousků v nevhodnou chvíli, který mě praštily do očí a neříkal je zrovna America. Nicméně komiks je to skvělej a česká varianta ucházející... a za 219,- Takže shrnuto podtrženo: vše se klaní, opona jde dolů.
Landauer16.6.2014 17:56Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Landauer: a to je právě to, Cap není normální člověk, on je přece ztělesněním těch staromódních ideálů, takže je podle mě v pořádku, že se nechová jako každý druhý.
Doppelganger16.6.2014 16:06Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Když mluví spisovně Wolverine, Tony Stark nebo Ben Grimm, tak je to divné. Naopak ke Capovi, Beastovi nebo Doctoru Strangeovi mi ta slušná a spisovná mluva sedne. - Občanská válka jako taková v sobě skrývá dost promyšlenou filosofii, aneb jak by to mohlo vypadat, kdyby si Cap a Iron Man dali po hubě. V tomto případě jsme dostali tenhle nášup, který, jak by řekl Zdenda Pohlreich : "...by sejmul i orla v letu.". Jsem tudíž rád, že jsem si tento opus mohl přečíst a ještě radši, že to vyšlo u Nás a nemusím si kupovat její originální anglickou mutaci. V tomto případě není co řešit a házím plný počet bodů. (Jen škoda Petere Parkere, že ty jako velký myslitel a šprýmař si tak rychle odhalil svoji tvář...)
Murphy72216.6.2014 10:36Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Doppelganger: Těžko říct... pokud tvůrci chtějí větší uvěřitelnost superhrdinských postav (a to evidentně chtějí), tak by se i Cap (nebo Kápo) moh chovat trochu jako člověk... Nehledě na to, že takhle tam nemluví jenom on. A co se týče dávivýho reflexu, bylo to samozřejmě jenom pro ilustraci, dá se to obejít nedávicími hovorovými výrazy bez staročeskýho a citlivější uši (oči) dráždicího ej.
Landauer15.6.2014 22:44Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Landauer: ke Captainovi mi slušná a spisovná mluva za každých okolností naopak dokonale sedne. Mirek Dušín by taky nenadával, ani kdyby ho Černí jezdci ostřelovali tenisáky dva dny v kuse. Nemluvě o tom, že výrazy jako "zhejčkaný" mi vyvolávají dávicí reflex.
Doppelganger15.6.2014 20:03Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- The Genius: Je fakt, že když už se něco načne, mělo by se u toho zůstat. Čili pokud už jednou přistoupíme na původní nepočeštěný jméno Captain America, mělo by zůstat u Capa :-) Ale což, hlavně že už nás nemusí mučit překlady komiksů, který se tu objevovaly na začátku devadesátejch let.
Landauer15.6.2014 19:21Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- "Ultimátní komiksový komplet #42: Občanská válka" - Tak konečně zase něco, na co jsem se fakt jakože hodně těšil! Stále nechápu, proč to tu nevyšlo už dřív, když navíc v předmluvě je napsáno, že tohle patří k nejprodávanějším věcem Marvelu? Jinak Kápo/Cape - Jsem pro Cape, navíc v knize mu jinak říkají Captaine a ne Kapitáne... No a jinak tahle kniha má luxusní příběh, ke kterému není ani nic co dodat, prostě střet názorů, po kterém už nic nebude jako dřív... Jediné co mě zklamalo byl ten konec, nechci prozrazovat, ale nečekal jsem takovou kapitulaci... No, ale jsem rád a někdy bych si přečetl i ty ostatní střípky "Civil War"! Za mě 5*!
Fry admin15.6.2014 18:14Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Na Civil War jsem se fakt hodně těšil a zklamaný nejsem. Možná jsem měl jen trošku problém uvěřit té zápletce, že by se "klaďasové" takhle rozdělili a rubali se navzájem po takové době, co se znají, kamarádí se a bojují bok po boku vedle sebe. A někteří se ještě po nocích píglují. Ale co...Rozhodně je to další super kousek, který nám sem UKK přinesl. Ze začátku jsem se na Hachette a jejich UKK díval trošku podezřívavě,ale dneska jsem fakt rád, že tady vychází. BBArt je už nějakou dobu mimo můj vkus- NEW 52 je fakt trága, nebaví mě ani jejich Superman ani Batman ani JLA a naopak pecky jako Americký upír, Y:poslední z mužů a další jsou pozastaveny....Crew rozjíždí čím dál víc mangu, což taky není zrovna můj styl a Comicscentrum je rádo, že je rádo, a tak můžu na pokračování Parchantů zapomenout a do pokračování Zámku a klíče se mi moc nechce jít, dokud neuvidim,že taky nezapláču v půlce serie... No...asi jsem trošku odbočil od Civil War...:) Jen jsem chtěl zdůraznit, jak jsem rád,že tady tyhlety Marvelácké pecky vycházejí:) Bohužel jako u předchozích knih UKK naskočíme do rozjetého rychlíku a ve stejné rychlosti nás z něj i na konci booku nemilosrdně vykopnou....Takže při čtení vůbec netušíte co se stalo s Thorem, kde se tam vzal mrtvej Vision nebo co to má Spider-man za debilní oblek s chapadlama jako má Dr.Octopuss....Ale to člověk holt musí přejít a neřešit to:) Co se týče překladu, tak bych byl pro Capa, když je to Captain Amerika a né pro Kápa. A taky souhlasim s Landauerovým názorem na "zhýčkaného grázlíka".
Kabukiman15.6.2014 14:51Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Landauer: Pokud si dobře pamatuju, v drtivé většině komiksů, co vyšly v češtině, se používalo jednoduše "Cape" a neměl jsem s tím problém. Chápu, že tady asi vyhrála snaha za každou cenu to oslovení počeštit, ale výraz "kápo" u mě prostě vyvolává úplně jiný konotace než anglická zkrácenina "Cape". K osobě Rogerse mi absolutně nesedí.
The Genius15.6.2014 09:31Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Landauer: V tomhle ohledu záleží, jak se překládá samotné jméno. Pokud počešťujeme na Kapitán Amerika, je kápo v pohodě. Pokud zůstává Captain America, kloním se ke "Cape" (Pokud se nepletu, Rogers hodnost kapitána nemá).
Lenny mecenáš14.6.2014 23:50Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- ještě ku Geniovi: Co bys navrhl místo Kápa? Kapa? "Tak co, kape?" Otázka leda pro léčící se oběť kapavky. Nebo to psát s c? Cape? "Byl tu Cap." A udělal cep. "Zavolej tomu Capovi!" UF! Nebo to nezkracovat a oslovovat Kapitáne? Ono je to docela dlouhý. Kápo mi v tomhle šíleným překladatelským víru přijde ještě vcelku v poho.
Landauer14.6.2014 23:20Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Líbilo. Kápo... mno... jako český ekvivalent ke cap... proč ne.... určitě mi to sedělo víc, než spisovné nadávky cezené skrze zakrvácené zuby... Kompletně vynasráženej kápo Amerika plive krev s hláškou typu: "Myslíš, že se nechám sundat od takového zhýčkaného grázlíka?" Přimlouval bych se za trochu hovorové řeči ve vypjatých momentech. "... od takovýho zhejčkanýho grázlíka?" by určitě sedlo líp. Každopádně komiks jsem si patřičně užil, je našlápnut a odsýpá. Těšil jsem se na Wolwerina, který dělá krásné promo na obálce, ale v příběhu hraje asi devadesáté housle. Ovšem je to pořád výborný kus a doporučuju každému si ho užít i s kápem a spisovnými nadávkami.
Landauer14.6.2014 23:10Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Jen připomínka k překladu - "Kápo"? To jako fakt? :)
The Genius14.6.2014 11:53Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- O občanské válce jsem toho mnoho slyšel a už chápu, proč se kolem toho dělá takový humbuk. Skvělá záležitost, za mě jedna z nejlepších marvelovských věcí které u nás vyšly. Tuto zásadní událost marvelovského universa si určitě nenechte ujít.
felis mecenáš12.6.2014 20:21Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Jo, tak tohle jsou lepší "Afterwatchmen" než celí Beforewatchmen, čímž chci říct, že Millar se může směle podívat do očí Moorovi. Měl bych jen jedinou výtku, a to, že mi moc nesedí Capova motivace, ale to je možná jen problém mé představy a mého zaškatulkování, protože ho nemám samozřejmě načteného tak, jak by bylo ideální. Občanská válka je ale jeden z nejlepších komiksů, které pod hlavičkou UKK vyšly a určitě ho doporučuju i těm, co třeba jinak superhrdinskému žánru extra neholdují.
Schramm12.6.2014 19:46Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Tak byl to nářez, který jsem přečetl na jeden nádech. Pátá hvězdička utekla kvůli samotnému konci...protože jsem jednoduše fandil Capovi a výsledek mě zklamal...i když chápu autorovy pohnutky, sám jsem názorově velmi radikální a Tonyho verzi neberu ani jako jiný názor ;-)
Spider-man11.6.2014 23:50Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Co k tomu říct. Konečně titul, který ospravedlňuje dosavadní rozpačité počinání vydavatele UKK .. Po hromadě matných béčkových věcí, rozvrtaných sond bez začátků a konců a pár slušných kouscích, které už ale pohřichu v češtině vyšly, tady teď máme klenot.
WildBear11.6.2014 21:59Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Super scénář, kompletní ucelená minisérie, z mého pohledu zatím jednoznačně nejlepší počin od UKK.
119511663
ludek.n8.8.2023 09:33Občanská válka
radimisko10.5.2023 12:42Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
radimisko10.5.2023 12:42Občanská válka
Izmir Čupr16.4.2023 15:37Občanská válka
Izmir Čupr16.4.2023 15:37Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Fox01 mecenáš2.3.2023 06:39Občanská válka
vishnar27.1.2023 07:28Občanská válka
CoVseNerdit16.1.2023 07:33Občanská válka
Onkel 192828.12.2022 22:53Občanská válka
Zahonko11.12.2022 15:29Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
malylada28.11.2022 00:10Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
GavlaDan25.10.2022 17:26Občanská válka
Procky15.10.2022 16:47Občanská válka
štěpin_82.10.2022 17:31Občanská válka
JORDY17.6.2022 20:41Občanská válka
lacoste14.5.2022 23:44Občanská válka
MindReader25.3.2022 19:15Občanská válka
Dzoglik12.3.2022 11:14Občanská válka
faster863.3.2022 07:35Občanská válka
Tomski19.2.2022 12:14Občanská válka
Matthew12.1.2022 00:05Občanská válka
Géba6.12.2021 13:05Občanská válka
Dexir7.11.2021 23:34Občanská válka
Roiser30.10.2021 19:25Občanská válka
Mr. Baboon17.10.2021 20:45Občanská válka
Libča14.10.2021 13:26Občanská válka
Lord Baltimore11.10.2021 22:57Občanská válka
Sikk18.9.2021 21:40Občanská válka
PeNNy1.9.2021 22:10Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Mamut12 mecenáš30.8.2021 22:44Občanská válka
Delphín25.8.2021 04:54Občanská válka
perak24.8.2021 11:36Občanská válka
Goldfinch9.8.2021 11:40Občanská válka
house19222.7.2021 14:21Občanská válka
Nexis18.7.2021 07:37Občanská válka
Liborius17.7.2021 00:06Občanská válka
Ivan Kucera mecenáš10.7.2021 08:39Občanská válka
invape mecenáš26.6.2021 00:24Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Lachvos mecenáš20.6.2021 12:30Občanská válka
charvos mecenáš12.6.2021 18:17Občanská válka
calvin106.6.2021 13:57Občanská válka
invape mecenáš4.6.2021 23:28Občanská válka
jh6664.6.2021 17:44Občanská válka
Honzyk4.6.2021 12:21Občanská válka
Dejweez2624.5.2021 18:02Občanská válka
jeanbaklajean24.5.2021 11:39Občanská válka
SomeOne22.5.2021 11:40Občanská válka
honza245719.5.2021 20:48Občanská válka
MP19.5.2021 09:22Občanská válka
Good Games mecenáš18.5.2021 23:07Občanská válka
Gertovos8.5.2021 14:03Občanská válka
Dejweez2624.2.2021 07:05Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
trudoš editor17.1.2021 22:11Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Lenka.Vílka17.10.2020 13:12Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Cinema Ranger22.9.2020 14:22Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Kouzelnik7 mecenáš28.6.2020 12:01Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
vishnar26.4.2020 19:52Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
chuckboris18.3.2020 16:42Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
CaptainCzech28.2.2020 23:16Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
duri29.1.2020 19:56Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
gezic7.1.2020 20:42Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Ozymandias20.12.2019 21:08Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Václav Mikula10.12.2019 11:16Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Hønzza2.8.2019 09:08Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
KdG15.7.2019 21:50Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
PatrikTheMighty22.5.2019 22:25Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
roswelll17.5.2019 17:25Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
raimi28.3.2019 11:51Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
matty875.3.2019 19:28Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
japes19.12.2018 16:18Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
CJFlip7.12.2018 20:29Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Komiksum9.10.2018 11:15Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Blackhand47XD3.6.2018 19:43Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
daon13.5.2018 19:30Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Rinter13.5.2018 15:45Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
RedButton13.4.2018 16:31Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Kadin mecenáš7.4.2018 12:03Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Darth Raelchi mecenáš28.3.2018 22:46Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
tom996.3.2018 00:40Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
SimKane31.1.2018 16:08Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
mcleek30.11.2017 19:05Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
lantan115.11.2017 16:38Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
mAGiic editor22.7.2017 18:29Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
autokineton21.7.2017 22:48Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Carnage18.7.2017 00:13Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Bronn14.7.2017 19:48Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
mearez3.7.2017 17:38Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Salien24.6.2017 23:32Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
dajik11.6.2017 18:15Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Abstinent mecenáš30.5.2017 21:38Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Honzin25.5.2017 21:52Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
tom17313.4.2017 16:29Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
CaptainL16.3.2017 09:32Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
2scha mecenáš22.2.2017 13:26Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Koci14.2.2017 08:24Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
szajter11.1.2017 02:47Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
T3ss9.1.2017 23:24Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Tyfus8.1.2017 17:22Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
MonsterGyre26.11.2016 14:13Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Raul20.11.2016 10:36Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Kreatik5.11.2016 18:35Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
komiksák00711.10.2016 10:17Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
3DD!318.7.2016 12:31Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Olesh5.6.2016 16:17Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
hakunamatata31.5.2016 17:44Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
RodRoder13.5.2016 20:31Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
MEGA10.4.2016 11:21Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Jabba7.4.2016 10:26Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
mttra25.3.2016 13:29Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Fimi mecenáš19.3.2016 10:16Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
S4TW4.3.2016 06:52Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Paldini26.2.2016 10:42Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
rafannn119.2.2016 10:03Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Bombadil7.12.2015 21:19Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Bart18.11.2015 20:00Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
ConanVJ11.11.2015 19:56Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Ter19.10.2015 16:59Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Houbař mecenáš17.10.2015 21:26Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
cyboy mecenáš15.10.2015 11:37Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
samuelo1210.8.2015 17:43Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
namdnas29.7.2015 16:48Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
hypermlok15.7.2015 21:24Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
VvV24.5.2015 00:32Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
krvinka5618.5.2015 18:00Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
jh66618.4.2015 18:22Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
NecRoman5.4.2015 10:56Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Kaaos23.3.2015 13:09Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Walome mecenáš18.3.2015 14:02Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
calvin1010.3.2015 17:38Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
sedw8.3.2015 00:42Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Xeelee15.2.2015 09:49Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Kaluž mecenáš3.2.2015 04:07Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
tukak mecenáš30.1.2015 07:49Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
morbn30.1.2015 01:45Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Remi LeBo15.1.2015 23:00Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
José14.1.2015 12:59Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
OldaB4.1.2015 19:08Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
firesnake28.12.2014 16:24Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Final mecenáš22.12.2014 16:32Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Kurt Cocaine23.11.2014 21:38Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
luky.kuky1027.9.2014 20:31Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
konous24.9.2014 21:47Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
bzklmnf15.9.2014 16:27Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
blackJag admin6.9.2014 17:23Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
willis3.9.2014 19:43Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
podzimator31.8.2014 10:49Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
AxusNalim27.8.2014 10:59Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
TheWrecker26.8.2014 15:22Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Azalin mecenáš19.8.2014 09:46Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
erik18.8.2014 13:37Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Pán rostlin9.8.2014 11:27Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
zdoog1.8.2014 15:02Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
t0mas1.8.2014 09:05Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Shpeckk18.7.2014 09:36Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
J.Connor mecenáš16.7.2014 23:59Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Norri mecenáš14.7.2014 00:06Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
mart.in mecenáš9.7.2014 19:44Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Const.ex7.7.2014 22:09Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
J.T.honza6.7.2014 19:28Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Mleako mecenáš4.7.2014 11:38Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Mike-sh30.6.2014 20:31Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Hlavac26.6.2014 22:04Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Ricarderon mecenáš26.6.2014 00:27Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
kaylin23.6.2014 13:42Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
matrosh22.6.2014 11:26Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Light21.6.2014 16:00Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
disclose21.6.2014 02:20Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
zdennanek20.6.2014 17:41Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
xspeed mecenáš20.6.2014 12:02Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Fox01 mecenáš19.6.2014 21:37Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Doly19.6.2014 06:08Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
mineralk18.6.2014 21:28Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Staník17.6.2014 18:53Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Kapis mecenáš17.6.2014 07:25Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Jerdas9116.6.2014 19:15Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
pearlxjam16.6.2014 14:29Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Murphy72216.6.2014 10:33Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Doppelganger15.6.2014 20:03Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Fry admin15.6.2014 18:14Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Kabukiman15.6.2014 14:16Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Lachvos mecenáš15.6.2014 13:17Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Landauer14.6.2014 22:53Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
xflori0114.6.2014 17:25Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Lenny mecenáš14.6.2014 12:37Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
The Genius14.6.2014 11:51Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Joshua_T mecenáš13.6.2014 20:20Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
felis mecenáš12.6.2014 20:22Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Schramm12.6.2014 19:42Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Pavouk0112.6.2014 14:56Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Mikko12.6.2014 14:06Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
smtxx12.6.2014 07:10Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Dinik12.6.2014 06:56Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
Spider-man11.6.2014 23:47Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
SASAN_KING11.6.2014 22:27Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
WildBear11.6.2014 21:44Ultimátní komiksový komplet #042: Občanská válka
- Četl/a (166)
- 2scha, 3DD!3, 81splinter, Abbott, Al0f0k, Alfred, Alikkk, Ash Pointak, autokineton, Bart, Blackhand47XD, blackJag, BreakingAway, Bronn, Bubákolog, Caiiiczech, calvin10, CaptainCzech, CaptainMarty, Carnage, Cemino, Chaolinek, chuckboris, Cinema Ranger, CJFlip, ConanVJ, Const.ex, Craxx, cyboy, D.K.Logic, dajik, daon, Darth Raelchi, davidek, Davidos402, dcpatr , Deckard, Dejweez26, Doly, Doncek4321, Don_Canagliume, Doppelganger, duri, Erich, erik, Final, Fives, Fox01, Fry, gezic, Glumal, guseppe, Hønzza, hicks, Houbař, hromotlk, hypermlok, invape, Izmir Čupr, J.Connor, Jabba, Jack, James, japes, JaroKakashi, Jay-jay, jh666, Jimbeam90, jiskra, Joshua_T, Kaaos, Kadin, kallenved, Kaluž, Kapis, kaylin, KdG, Keno, Kil-Khal, Knuckless, Koci, Komiksum, Kouzelnik7, kuzz, Lachvos, lantan1, Lenka.Vílka, Librarian, Light, Loxin, luky.kuky10, mAGiic, malylada, Mariohurbanek, mart.in, Martinb, matty87, me, mearez, MEGA, Mercurio, MignolaMoore, Mike-sh, mineralk, MonsterGyre, MP, Mr.Filch, namdnas, NecRoman, Norri, Olesh, Ozymandias, Paldini, PatrikTheMighty, pearlxjam, PeNNy, Petr, Petrisko911 , petrSF, punisher, radimisko, raenius, raimi, RedButton, Rinter, robertsedmik, roswelll, RudyRod, S313, S4TW, Sagikkun, sala, samuelo12, Schramm, sedw, Shin, SHORTY, Shpeckk, SimKane, Sir_Pete, slavik38, Spike, start05, t0mas, T3ss, the.kasztan, tom173, tom99, Tony TwoDee, trudoš, tukak, Tyfus, TZcomics, Václav Mikula, vishnar, vita, vrazdinek, VvV, Walome, xflori01, yardaformi, Yefery, Zahonko, Zbysek2410, Zdendy, zlejzmrd
- Má (355)
- -spacilost-, 2scha, 7eleven, 81splinter, Abbott, Abe, Agent24, Agiru, Al0f0k, Alfi, Alfonzo, Alfred, Alikkk, andik007, asgardpepa, Ash Pointak, AwatarDK, Azbest, Baffman, Bart, batoo, beanek, Bellatrix, Beng.D, Blackhand47XD, blackJag, Blair, bmc75, bobo666_2005, BreakingAway, Bronn, bronxik, Bubákolog, burzum, bzklmnf, Caiiiczech, calvin10, calviti, camper, CaptainCzech, CaptainL, CaptainMarty, Carnage, Cemino, Chaolinek, chuckboris, ConanVJ, Cr4sh, Craxx, CSE_AC/DC, Cute_Unicorn, cyboy, dajik, Dali, daniel.cermak, davidek, Davidos402, davidrynes, dcpatr , Deckard, deefha, delta11, dhrotek, Dinik, disclose, Doncek4321, Don_Canagliume, doophy, Doppelganger, Dov, DracoAn, Drekorian, duri, dvoracekpetr1, Elhonzo , eliera, Erich, erik, ertefol, felda, felis, fifas, filemon, Filip123, Final, firesnake, firesnake1, Fives, flashpoint, folkemon77, Fox01, Fréza, Fry, FumarEnPipa, gezic, Gibby, Glumal, gobers, Godsmacker, Goeger-Devil007, grinder, guseppe, hahahoho, Hamichal, Hauzina, Hebled, herrman, hicks, Hlavac, hlavathor, holubdema, Honzin, horaczhlinska, Houbař, hovad2, hromotlk, hugosnowden, Hulik, Hurvy, hypermlok, Idy, ikshorm, Infarkt, invape, IV, J.Connor, J.T.honza, Jabba, Jack, Jack043, James, james dixon, japes, Jay-jay, Jerdas91, jerry67, Jestrab2, jh666, Jimbeam90, jirin, jiskra, jjjirik, jmenujiseradekbouril, joehot, johx, José, Joshua_T, Kabukiman, KadetJaina, Kadin, kallenved, Kapis, Kareru, kaylin, KdG, kendor007, Keno, Knuckless, Koci, kolik111, komik.sx, komiksák007, koniklec, konous, Kouzelnik7, Krenzi, kronoss, krupan, Krvavý Patejl, krvinka56, kubosos, Kunden, Landauer, Leland, Lenny, Librarian, listr, Lord_Arthas, Lucifer, luky.kuky10, maara, Madmax, mAGiic, Majinek, malylada, Mariohurbanek, markic, Marthy76, Martin D. Antonín, Martinb, MartinV, Marvin, Matio, matrosh, matty87, Maty48, Mauzr, MB, mcleek, me, meffis, MEGA, Mercurio, merhyx, mgeralt, MickeyStuma, mikado, Mike-sh, Mikei, MIKER65, mimo_provoz, mineralk, misa, Mitak, Mleako, moiqpiom, MonsterGyre, monty.cl, morbn, MP, mr.des, Mr.Filch, mttra, namdnas, NecRoman, Niaz, Nightmare, noMster, Norri, novass, nx, o2t2, OldaB, Olesh, palo, PatrikTheMighty, pavel, pearlxjam, pechna, PeNNy, peposek, Petr, Petrisko911 , petrSF, Piros0013, pk123x, podzimator, Poseidon1978, punisher, pusta, Qee, Quintana, R3d, radimisko, RadimNemec, Radkos, raenius, Raijin, Raikou, raimi, Remi LeBo, Renato, Rety, Ricarderon, RicHard. , Rinter, robertsedmik, RodRoder, roswelll, Rowan, RudyRod, Rumburaq, S313, S4TW, Sagikkun, Saiffer, saja, sala, Salien, samuelo12, Saran, SASAN_KING, Schramm, sedw, seeker666, semi41, Shin, SHORTY, Shpeckk, Sidi Santini, Sir_Pete, Skot, slavik38, sleepless, SmoothNCool, smrtihlav7, spagr, Spider-man, Spike, Staník, stanleystar, start05, stepan.tichy, StressCZ, suricattaontheway, Symbi, t0mas, T3ss, tacmud, the.kasztan, TheoDread, TheWrecker, Tialster, tom173, tom99, Tomasino79, Tominos, Tommy Monaghan, tomned, Traum, trudoš, tukak, tulipstros, Tyfus, TZcomics, Václav Mikula, VanTom, Velkej šéf, Viking, vita, Vítek, vranakx, vrazdinek, VvV, willis, Wiruss, xai, xflori01, xintax, xspeed, xxaannddeerr, yarda, yardaformi, Yefery, yogi, yojimbo, Zahonko, Zajo original, Zbysek2410, Zdendy, zdennanek, zdoog, Zíďas, zikaa, zlejzmrd
- Chce (18)
- ADM1, Azik2586, Badgu.y1902, Braindead, carlmichael, Charlie1203, Cody, delsemela, FatMonster, filosh, Grebenda, illy, Mariomichal, petrsimcik, polika36, RedButton, SimKane, szajter
- Shání (4)
- Luigim, Mates17, polika36, szajter
- Nabízí (1)
- Kreatik