Teror ve jménu víry Comics Centrum1. vydánízáří 2015
Kontroverzní kniha, na kterou si musí každý udělat vlastní názor. Sám Miller o knize řekl, že je to kus propagandy, kterým chtěl hodně lidí vyprovokovat. Kresebně je kniha Millerovým vrcholem s fantasticky využitými komiksovými výrazovými prostředky.
Kdesi v Empire City se ukrývá smrtící hrozba a „Správkař“ má čas pouze do úsvitu na záchranu města a civilizace, jak ji známe. Teror ve jménu víry je drsným příběhem hrdiny, donuceného porazit armádu vraždících fanatiků v zoufalé snaze zabránit zločinu proti lidskosti.
Kdesi v Empire City se ukrývá smrtící hrozba a „Správkař“ má čas pouze do úsvitu na záchranu města a civilizace, jak ji známe. Teror ve jménu víry je drsným příběhem hrdiny, donuceného porazit armádu vraždících fanatiků v zoufalé snaze zabránit zločinu proti lidskosti.
- Scénář
- Frank Miller
- Art
- Frank Miller
- Obálka
- Dave Stewart
- Překlad
- Hana Studeničová
- Redakce
- Marek Barányi (Keram), Václav Dort, David Paznocht
- Žánry
- akční, náboženský, superhrdinský
- ISBN/ISSN
- 978-80-86839-93-6 (Comics Centrum)
- Vazba
- šitá v tvrdých deskách
- Formát
- 300 x 240 mm
- Tisk
- barevný
- Váha
- 922 g
- Stran
- 120
- Cena
- 699 Kč
- Originál
- Holy Terror (Legendary Comics, LLC)
- Aby som citoval jednu z postáv: nemám ponětí, co to ksakru je. Každý komiks čítam dva razy a ešteže tak, lebo ak by som tento mal čítať len raz, tak by som na konci absolútne netušil, čo som čítal, o čom to bolo a na čo to bolo dobré. Miller zareagoval na americkú traumu z 11. septembra 2001 spôsobom, ktorý sa mi vôbec nepáčil. Kuriózne je, že pôvodne to mal byť ďalší jeho Batman, ale v DC Franka slušne poslali do prdelky a tak to prepísal a výsledkom je čudo, ktoré paradoxne napokon najviac pripomína práve (avšak zlú) paródiu Batmana. Netrúfam si povedať, aké by to bolo, ak by to bola oficiálna batmanovka. Dlhodobo mi Frankov výtvarný štýl (česť výnimkám) nesedí, ale tu je to ozaj až, prepáčte, hnusné. Komiks čierno-biely, ale občas sa v ňom predsa len farba vyskytne. Napr. na čierno-bielej dvojstrane sú vyfarbené ústa postavy, alebo šnúrky na topánkach; asi fakt potrebujem školu na to, aby som pochopil, čo tým chcel autor povedať. Zaujal ma špecifický formát, ktorý komiksu CC prepožičalo (viď. aj iné millerovky – 300, Xerxés). Smutnou dobrou správou je, že je to krátke a s pomerne malým množstvom textu, takže to budete mať aspoň rýchlo za sebou.
Ivan Kucera mecenáš23.3.2023 08:14Teror ve jménu víry
- Tohle mi fakt nesedlo. Čím je Miller starší, tím mě víc jeho kresba nebaví. Zbytečně expresivní a cíleně vyhrocené a až moc viditelné detaily - jak postav, tak i pozadí. Někdy to na mě působí dojmem, že to kreslilo 5-ti leté děcko. Příběh mi přijde účelový, zvlášť ve stylu nahromaděných emocí a pocitů, které musí ven, pokud možno, co nejzajímavější formou. No, tak to se teda nepovedlo. Zbytečně a až přehnaně paranoidní. Za nitky tahá někdo jiný, ne lidé na konci, ať muslimové či ne. Přijde mi to zbytečně popuzující a to nepatřím mezi sluníčkáře. To s tím nesouvisí. Pokud šlo o satyru, tak tohle je na míle vzdálené. Pokud to mělo být varování a jakási parodie, tak se minula účinkem. Jestli chtěl Miller udělat osvětu a otevírače očí, rozhodně bych zvolil vhodnější způsob vyjadřování a ne pouštění se do stereotypů, které asi platí v USA, ale ne ve zbytku světa, patrně to tak asi má působit. Promiňte, ale my jsme Evropané, potažmo Češi, a myslím si, že není až tak nutné chovat se po vzoru USA - takhle to na mě totiž působí. Na závěr, co zbývá dál, nepoužitý koncept pro Batmana, možná by se to tam hodilo více. Místo islamistických teroristů tam mohl dát Ra'ase a trochu to okořenit, a ok. Fakt ne. Zbytečné a nudné. Moderní Miller jde dolů - naštěstí to jakž takž napravil The Dark Knightem 3.
Darth Raelchi mecenáš16.4.2018 23:00Teror ve jménu víry
- O co větší očekávání, o to větší zklamání, nemohu si s tímto hodnocením pomoc, možná časem objevím zatím neobjevené, ocením neoceněné... nevím...
Lobok2575.1.2018 15:14Teror ve jménu víry
- Přímočará akční jednohubka, plná nenávisti. Kontroverzní bublina je nicméně směšná. Miller jen svůj boj násilím a terorem pojmenoval a zaměřil. Už není neurčitý. V principu se téměř neliší od některých povídek ze Sin City. Graficky jde samozřejmě o něco výjimečného. Scény samotného útoku jsou hodně silné. Není to taková pecka jako starší Millerovy kousky, ale za přečtení stojí.
3DD!318.7.2016 18:07Teror ve jménu víry
- Teror ve jménu víry.. Jeho přečtení jsem odkládal na ten správný čas, a ten konečně nadešel:) Nemám ani tak rozporuplné dojmy o významu, ten je více než jasný, ale o možnosti lepšího zpracování celého příběhu. Tím myslím, že F. Miller nevyužil úplně své zkušenosti a potenciál který příběh mohl mít. Komiks má jednoznačně skvělou kresbu, možná nejlepší nakreslený komiks který od tohoto velkého autora můžeme u nás koupit. I když nebyla přímo naplněna má očekávání, tak mě se Teror ve jménu víry líbí. Ať už máte názor na tuto knihu jakýkoliv je jasné, že se F. Millerovi povedlo stvořit dílo o kterém se hodně mluví. A pokud jste tento komiks ještě nečetli, tak rozhodně můžu doporučit. Už jen kvůli tomu, aby jste si sami udělali svůj názor. ;-) celkove hodnotim za 3,5* Více mých dojmů najdete na: http://www.ctukomiks.cz/2016/05/teror-ve-jmenu-viry.html?m=0
luky.kuky1015.5.2016 22:12Teror ve jménu víry
- Strohý děj o bezmocnosti, zlobě a odplatě se moc nezabývá korektními postoji, což je stejnou měrou plus i mínus. Záleží, jak moc o problematice teroru chcete přemýšlet. Ovšem jak je zápletka jednoduchá, tak grafické provedení bere dech. Výtvarně nepostrádá Millerova práce originální pojetí a třeba takové zachycení atmosféry zmatku po teroristických útocích je prostě nezapomenutelné.
trudoš editor17.4.2016 23:31Teror ve jménu víry
Na scénáři je však znát, že byl zpočátku koncipován, jako další Batmanovské dobrodružství, a když k němu přestoupíte s tímhle vědomím, spousta věcí zaklapne úplně jiným způsobem. Jenže bez gothamského netopýra se příběh stal obyčejnou řezačkou, která je vizuálně fascinující, ale jinak nic víc. Díky absenci několikaleté historie jednotlivých postav najednou vývoj událostí nefunguje. A to především ve dvou bodech: ve vztahu hlavních milenců a přerodu ústředního hrdiny. Působí to příliš schematicky a ploše na to, aby z toho někomu klesla čelist. Což by se obratem změnilo, kdyby se věci nazývaly pravými jmény. - Samozřejmě že se jedná o průměrný příběh. Za okupace to byl Pérák, který měl na starosti spravedlnost a boj proti zlu, v Millerově podání Správkař. Vím, že ve srovnání s dalšími Millerovými díly je tato kniha slabší, ale souhlasím s J.Connorem, že si kniha nezaslouží tak nízké hodnocení. Rád bych ještě reagoval na komentář brkowycze. Na začátku knihy je uvedený citát obsahující odkaz MOHAMED (KORÁN, SÚRA 47:4). Tedy, netvrdí se zde, že se jedná o citát z knihy Mohamed, slova v závorce jsou jasná. Jedná se o citát z knihy Korán a tato slova pronesl Mohamed. Vzhledem k tomu, že 47. súra se nazývá Súra Mohamedova, tak nechápu, co připadalo brkowyczovi divné. A samotný citát? Záleží samozřejmě na překladu. Já vlastním Korán vydaný roku 1934 (překlad Dr. A. R. Nykl, nakl. L. Mazáč v Praze) a zde tento verš zní: „A když potkáte nevěřící, (dejte se) do stínání hlav jejich, dokud nepobijete jich mnoho.“, což koresponduje s citátem v Millerově knize.
Harry.Dresden23.3.2016 17:50Teror ve jménu víry
- Přijde mi to k Frankovi trochu nespravedlivý. Jasně, ten scénář je slabej, poněkud banální akční historka s bizarní lacinou lovestory. Ale ruku na srdce, tahle "definice" se týká celé řady komerčních komiksů a takovou sodu obvykle zdaleka nedostávaj. Přijde mi, že problém je hlavně v tom, že je to "Miller" a stálo to 7 kil. Přes tu lacinost scénáře tam ale přeci jen pár působivých momentů při čtení je (třeba ty oběti jak zmiňuje kolega níže, ale pro mě osobně i právě ta až zaslepená úpornost prostupující celou knihou) a z hlediska vizuálu je FM furt velká třída. Normálně se nikomu do hodnocení nemontuju, ale sorry, ty jednohvězdy jsou fakt hodně přecitlivělý.
J.Connor mecenáš16.3.2016 00:15Teror ve jménu víry
- Uznávám, že jsem ke komiksu nepřistupoval asi úplně nezaujatě - měl jsem určitou představu, co od něj očekávat. Čekal jsem, že mě bude rozčilovat pokrucování faktů a servírování nepravd, vedoucí ke zbytečné stereotypizaci. A hned na začátku jsem dostal první šťavnaté sousto! Kniha otevírá jakýmsi citátem o nutnosti stínání hlav nevěřících! Zde jsem se ovšem zarazil, neboť šlo o cítát "Mohameda, súra 47:4". Žádnou knihu Mohamed ovšem neznám! Nicméně z hlediska mého kavárensko-religionistického povalečského vzdělání, které mi zaplatily Konvičkovi daně, jsem usoudil, že se jedná o Korán a daný verš jsem si dohledal, čistě ze zajímavosti. Jak jsem byl překvapený, když jsem zjistil, že zní jinak! Místo "dejte se do stínání hlav, až jich mnoho pobijete" sem našel "udeřte je do šíjí, a až jim způsobíte úplnou porážku, pevně je spoutejte! A potom je buď omilostněte, anebo je propusťte za výkupné, pokud válka neodloží své břímě." Proč, když se překládá klasická literatura uvnitř komiksů, užívá se tradičního českého překladu, ale tady je význam pokroucen a Hrbkův překald ignorován? Byl pokroucen už Millerem, nebo českým překladatelem? Ať tak a nebo tak, kniha začíná touhle divnou větou, kterou vzali bůhví odkud, a která dává spravedlivému otci rodiny příjemné mravenčení v bříšku, neboť se znovu cítí jako hrdina pokaždé, když si vzpomene jak na Pankráci v tramvaji strhl šátek muslimce z hlavy. Jako čestý člen pražské sluníčkové kavárny jsem byl samozřejmě spravedlivě rozhořčen a musel jsem si jít vyndat svůj VŠ bakalářský diplom a dlouze se na něj koukat. A pak jsem pokračoval dále ve čtení.
brkowycz1.12.2015 09:37Teror ve jménu víry
Jaká smůla! Dál už to byla jen sračka :( ani spravedlivě jsem se rozčilovat nemohl, nebylo ani moc nad čím. Asi tak půl knihy je jenom honička Správkaře a Číčinky. Z celé honičky jsou vidět především boty. Pak se dozvíme, že kdo nepije alkohol, pochází ze středověku, pak to teda vybouchne. Asi tak v půlce knihy. To jsem ještě netušil, že první půlka, kde je jen honička, byla ještě dobrá. Tady to jde ráz na ráz. Nesmyslný děj, tupé hlášky, blbě vystavěné dialogy, pochybná lovestory, se kterou se nemůžete ani na vteřinu ztotožnit. Jako co byl třeba ten útok stíhaček na "sochu svobody"? Vůbec jsem nepobral, jestli to jako byli teroristé ve stíhačkách, nebo US vojáci ve stíhačkách či co. Pak se Správkař potká s jakýmsi tajným a nejdrsnějším agentem Izraele, který má na obličeji vytetovanou Davidovu hvězdu (plác) a v závěrečných 2-3 panelech Správkař střílí ze zbraně, zatím, co islamisté se na něj vrhají s pokřikem "DŽIHÁÁÁD!". Jak tohle mohl někdo vydat? Mě se to nelíbilo nikoliv proto, že bych odmítal hromadné generalizace muslimů jako vraždících maniaků ze středověků, ale prostě jednoduše z toho důvodu, že je to jeden z nejhorších komiksů, co tady kdo kdy vydal. Kdyby Miller vyndal to lovestory, možná by to bylo i stravitelný, ale takhle je to fakt hodně špatná knížka.
Co se kresby týče, je tam skutečně pár dechberoucích panelů. Ale pro mě osobně jen pár. Mě se Millerova kresba líbí v Sin City, ale jinak jí moc nemusím. Všechny postavy mi přijdou jako hranol a v případě rvačky jsou zkroucené do podivných poloh, kde moc nedokážu rozeznat, kdo je kdo. Vynikající byl třeba nápad se ztvárněním obětí terorismu, tam na člověka úplně padne jakási úzkost z té řady lidí, kteří ztratili život kvůli běsnícím fanatikům, jenže pak bohužel pokračuje příběh a ten to zabíjí. Možná kdyby se Miller úplně vykašlal na bubliny a jel jenom panely, bylo by to asi lepší. Ale stejně jako nemůžu ocenit špatný film jen proto, že tam hraje Johny Depp, nebo nemůžu dobře ohodnotit knihu, která má hezký obal nebo hru s pěknou grafikou a mizerným příběhem, nemůžu se prostě rozplývat nad panely a ignorovat, že ten příběh je naprostá tupost na entou, která snad nemůže uspokojit ani zavilého islamobijce, protože i ten prohlédne skrze nikkáb nálepky "kontroverzního komiksu" a zjistí, že je to jednoduchá sračka. - Franku, tohle se fakt nepovedlo. Xicht už známe ze Sin City (jako furt špica, ale už to nepřekvapí), příběh je mizérie. Tenhle komiks má cenu asi jen jako doklad doby a rozpoložení Američanů po 11. září.
Schramm29.10.2015 18:45Teror ve jménu víry
- Naprostý souhlas s Georgem Walkerem Bushem, jen dávám o jednu hvězdu méně. Starý dobrý Franku kde jsi?
cyboy mecenáš19.10.2015 15:32Teror ve jménu víry
- Kresba millerovsky epická (a často nepřehledná), scénář tragický. Nemám sebemenší problém s politickou nekorektností, ale scenáristicky je to prostě tupé až běda a Miller se stává karikaturou sebe sama.
choze13.10.2015 19:34Teror ve jménu víry
- Tohle prostě není Miller v nejlepších letech, tohle je Miller, který má bolístky a chce se z nich vykřičet. Alespoň že ta skvělá kresba mu zůstala. Více: http://www.comics-blog.cz/2015/10/1006-teror-ve-jmenu-viry-50.html
kaylin1.10.2015 09:53Teror ve jménu víry
- Podle mne je Teror kresebně nejlepší Frank Miller, ale scénář je slabota... u mne pořád platí, že scénář dělá 80% komiksu. Je mi líto, jedna hvězda.
DEmnoG mecenáš29.9.2015 19:00Teror ve jménu víry
http://kulturio.cz/recenze-komiks-frank-miller-teror-ve-jmenu-viry/ - Celkový dojem 20 % Dnes už neplatí,že všechno co nakreslý FM je špička.Tohle je strašný...
vachudik00722.9.2015 20:54Teror ve jménu víry
- Tohle se hodně nepovedlo. Více v recenzi:
Lenny mecenáš22.9.2015 09:27Teror ve jménu víry
http://www.youtube.com/watch?v=AgsC7Mvk8Gg - Mno. Obálka je špatná. S hrdiny našeho příběhu se neumím ztotožnit, s jejich lovestory už vůbec ne. Atmosféra strachu a teroru nějak vůbec nefunguje (přitom takové díly Sin City mají parádní atmosféru). Příběh je příliš jednoduchý, zápletka možná zajímavá, ale jakési "poslání" komiksu mě zcela míjí, stéká po mně a já zůstávám celkově nedotčen. Jediné, co stojí za pochvalu, je kresba, která je sice na několika místech trochu podprůměrná a matoucí, ale celkově geniální. A pak také vlastně vydání Comics Centra - palec nahoru, knížky oni umí.
George Walker Bush admin18.9.2015 15:57Teror ve jménu víry
Celkový dojem: 60% - Dílo, které přečtete za pár minut, ale budete do něj koukat dlouhé hodiny. Miller vytvořil knihu jako průsečík všech tří svých stěžejních děl. Postavy se víc než mohutně odkazují na éru temného rytíře, kresba je v tradici Sin City ovšem ve formátu třístovky. Příběh jde stejně jako u třístovky v jednoduchosti až na hranici triviality a je jen na čtenáři jak hlubokou politickou korektnost v něm bude hledat a kazit si tím, nebo pozvedat zážitek ze čtení. Kniha nicméně dobře funguje i jako superhrdinská mlátička ovšem v klasicky Millerovském feelingu, kdy hlavní hrdina takybatman připomíná spíš Marva ze Sin City. Hlavní doménou je bezesporu nádherná kresba, kterou Frank po Sin City dokonale rozbalil ve svém atypickém formátu. Grafické provedení bere dech. Většina stránek je takřka instantě určeno k vyříznutí a zarámování. Úmyslná mělkost příběhu dává bohužel čtenáři možnost k mnoha různým interpretací jako je strachu z islámu, nasranost na islám, strach ze superhrdinů, nasranost na superhrdiny, obava zda nejsou superhrdinové latexoví psychopati co se mlátí na střechách domů a přitom spolu souloží, nebo zdalipak probůh nečte čtenář superhrdinskou love story, když jsou některé stránky růžové. Je pochopitelné, že Miller šlape mnoha lidem na kuří oka. Svatý teror tak vyžaduje spíš čtenáře s nadhledem a čistou myslí.
louza12.9.2015 11:10Teror ve jménu víry
- Millerův strach (a nasrání) z terorismu je v tomhle komiksu takřka hmatatelný. Jednoduchou příběhovou linku to posouvá někam mnohem dál, než se na první pohled zdá.
Walome mecenáš11.9.2015 17:27Teror ve jménu víry
- Hodnocení zde:
Ricarderon mecenáš10.9.2015 16:37Teror ve jménu víry
http://www.reflex.cz/clanek/kultura/66273/islamofobni-batman-bez-usi-sandman-a-zamilovana-liska.html
316162111
Poniczech mecenáš31.5.2023 15:09Teror ve jménu víry
Zlord_Antijezis5.5.2023 16:55Teror ve jménu víry
Ivan Kucera mecenáš23.3.2023 08:15Teror ve jménu víry
cobe14.11.2022 20:16Teror ve jménu víry
BadBoy6.4.2022 09:09Teror ve jménu víry
invape mecenáš23.6.2021 23:41Teror ve jménu víry
M_M30.11.2020 21:37Teror ve jménu víry
anka18.7.2020 08:00Teror ve jménu víry
flipflop23.12.2019 22:21Teror ve jménu víry
house19223.10.2019 17:55Teror ve jménu víry
Goldfinch29.12.2018 17:00Teror ve jménu víry
namdnas29.11.2018 16:20Teror ve jménu víry
RaptoR mecenáš17.6.2018 09:37Teror ve jménu víry
ComicBookGuy6.6.2018 20:49Teror ve jménu víry
Darth Raelchi mecenáš16.4.2018 23:00Teror ve jménu víry
Killingjoke mecenáš10.12.2017 14:12Teror ve jménu víry
Darker mecenáš29.8.2017 07:36Teror ve jménu víry
disclose30.7.2017 23:44Teror ve jménu víry
foudy20.6.2017 12:07Teror ve jménu víry
jd.5.5.2017 23:31Teror ve jménu víry
Shirley28.4.2017 15:01Teror ve jménu víry
monte walsh21.9.2016 17:54Teror ve jménu víry
Olesh24.7.2016 11:53Teror ve jménu víry
3DD!318.7.2016 18:07Teror ve jménu víry
luky.kuky1015.5.2016 22:14Teror ve jménu víry
Scaleo118.4.2016 02:48Teror ve jménu víry
rooty15.4.2016 23:30Teror ve jménu víry
oleav mecenáš29.3.2016 20:02Teror ve jménu víry
Harry.Dresden23.3.2016 17:49Teror ve jménu víry
J.Connor mecenáš16.3.2016 00:15Teror ve jménu víry
charvos mecenáš15.3.2016 07:53Teror ve jménu víry
Black Bro, yo13.2.2016 16:52Teror ve jménu víry
calvin104.1.2016 11:07Teror ve jménu víry
Deckard19.12.2015 10:00Teror ve jménu víry
mike73114.12.2015 19:07Teror ve jménu víry
brkowycz1.12.2015 09:37Teror ve jménu víry
Joshua_T mecenáš29.11.2015 22:42Teror ve jménu víry
AxusNalim25.11.2015 05:55Teror ve jménu víry
Light19.11.2015 01:55Teror ve jménu víry
-henry-16.11.2015 00:02Teror ve jménu víry
sadoman mecenáš7.11.2015 21:15Teror ve jménu víry
Devilek7.11.2015 20:36Teror ve jménu víry
trudoš editor7.11.2015 12:39Teror ve jménu víry
Schramm29.10.2015 18:44Teror ve jménu víry
2scha mecenáš28.10.2015 18:54Teror ve jménu víry
kadas9728.10.2015 08:22Teror ve jménu víry
NecRoman27.10.2015 19:15Teror ve jménu víry
tomasko3321.10.2015 12:49Teror ve jménu víry
Lobok25720.10.2015 23:27Teror ve jménu víry
cyboy mecenáš19.10.2015 15:29Teror ve jménu víry
choze13.10.2015 19:34Teror ve jménu víry
DEmnoG mecenáš29.9.2015 18:57Teror ve jménu víry
kinak29.9.2015 14:35Teror ve jménu víry
kaylin24.9.2015 09:25Teror ve jménu víry
mrkirby23.9.2015 12:40Teror ve jménu víry
Fox01 mecenáš22.9.2015 21:11Teror ve jménu víry
vachudik00722.9.2015 20:46Teror ve jménu víry
p3tris22.9.2015 13:52Teror ve jménu víry
Lenny mecenáš22.9.2015 09:26Teror ve jménu víry
George Walker Bush admin18.9.2015 15:57Teror ve jménu víry
Noci17.9.2015 06:58Teror ve jménu víry
terrordemon15.9.2015 19:54Teror ve jménu víry
Lucifer13.9.2015 18:35Teror ve jménu víry
louza12.9.2015 10:40Teror ve jménu víry
Walome mecenáš11.9.2015 17:26Teror ve jménu víry
Ricarderon mecenáš10.9.2015 16:37Teror ve jménu víry
Qee10.9.2015 10:37Teror ve jménu víry
- DEmnoG: neboj sa komentár nebol len tebe ale všetkým čo dali len jednu *.
kadas979.5.2016 15:09Teror ve jménu víry
- DEmnoG: mile pohonila :D
Kapis mecenáš30.11.2015 19:11Teror ve jménu víry
- to kadas97: Tvuj koment bude asi na mne:). Bud mne neco bavi nebo mne to nebavi... az budes mit v posteli nadhernou zenskou, vsechno jak ma byt, a bude to prkno, na kterym se nadres, abys z toho vubec neco mel, tak si s laskou vzpomenes na vizualne mene aktraktivni baculku, ktera ti mile pohonila, pokourila a slastne vzdychala, kdyz jsi to delal zezadu. A tak to proste je i s knihami, filmy, komiksy a konekoncu i zivotem.
DEmnoG mecenáš29.11.2015 16:15Teror ve jménu víry
Kdybys nerozklicoval analogii, tak Teror je prave ta nahderna zenska, co je v posteli prknem:). - Ak mnohí hodnotíte kresbu len ako 20% komiksu tak Vám nerozumiem. Čítame to všetci pre kresbu, ktorá vykresľuje to čo by naša fantázia videla ináč. Preto by som pri tomto diele hodnotil kresbu ako 60% a príbeh ako 40%. Ešte raz si celú knihu prelistujte bez čítania a uvidíte, že vyjadrovacie prostriedky fungujú aj bez textu. Kresba tu je neskutočne premakaná. To že sú v knihe klišé a otrepané hlášky je jedna vec, ale v Empire City to asi tak funguje. Všetci sú napichaní z MAUSa a pritom je to rovnaká zležitosť ako toto len v bledoružovom. Treba sa naladiť na ten komiks, takže počkajte až buchne ďalšie metro alebo mrakodrap a potom si tento komiks prečítajte so 100% hodnotením.
kadas9728.10.2015 08:29Teror ve jménu víry
- Trochu mě to děsí: "....zabránit zločinu proti lidskosti", ale zase je třeba v dnešní době tu nenávist trochu rozdmýchávat;) Tak snad bud mít, až se mi to dostane do ruky, nadhled a čistou mysl.
Kapis mecenáš14.9.2015 09:47Teror ve jménu víry
- Četl/a (77)
- 2scha, 3DD!3, AlmightyMates , anka, BadBoy, ben_bella, binnmode, calvin10, Chaolinek, charvos, choze, cobe, ComicBookGuy, cyboy, Darker, Darth Raelchi, davidek, Deckard, DEmnoG, Django, farnhajt, flipflop, foudy, Fox01, Goldfinch, gumidekmedvidek, HellWeber, house192, Infarkt, invape, Ivan Kucera, J.Connor, James, jankie, jd., Joshua_T, kadas97, kaylin, kinak, Knuckless, Kocour, Light, Lobok257, luky.kuky10, mozzu, namdnas, NecRoman, Noci, oleav, Olesh, p3tris, pechna, Petrisko911 , Petrkoll, Poniczech, Poseidon1978, RadimNemec, raenius, RaptoR, robertsedmik, rockyt, rooty, RudyRod, Schramm, Spacecore, Spike, tankgirl, terrordemon, the.kasztan, trudoš, Ukko, Velkej šéf, VXP, Walome, WEAPONE, zlejzmrd, Zlord_Antijezis
- Má (142)
- -henry-, 2scha, 665+1, Alfi, AlmightyMates , alois13, anka, antiimini, Ashek, BadBoy, Benji, binnmode, blackJag, bmc75, Bob, bronxik, calvin10, Chaolinek, charvos, chcita, cobe, ComicBookGuy, CSE_AC/DC, cyboy, D.K.Logic, Darker, davidek, DAxik, deefha, DEmnoG, disclose, Django, DKoscik, doophy, Elnie, Erich, Famozní, farnhajt, filemon, flipflop, Fox01, gongon44, grinder, gumidekmedvidek, Hamichal, Hebled, HellWeber, herbert, herrman, Hulik, Infarkt, invape, Ivan Kucera, J.Connor, Jak, James, jankie, jd., Josh, Joshua_T, kadas97, Karel Sec, kaylin, Kazumaki, KdG, kinak, Knuckless, Kocour, koniklec, Lenny, listr, Lobok257, luky.kuky10, maara, Mamut12, Marthy76, MB, merhyx, mgeralt, MickeyStuma, mikado, mike731, monty.cl, mozzu, MP, mrkirby, mywiel, NecRoman, Netorack, Nightmare, Noci, noMster, oleav, Olesh, p3tris, pavel, pearlxjam, pechna, Petrisko911 , Petrkoll, Poseidon1978, Qee, RadimNemec, Radkos, raenius, RaptoR, Ricarderon, Rich, robertsedmik, rockyt, rooty, Rowan, RudyRod, Saiffer, Saran, Schramm, Skot, sleepless, songoku, SpiderJerusalem, Spike, StanleyHu, suricattaontheway, tacmud, tankgirl, timek, tomasko33, tomastrejbal, tomned, trudoš, Ukko, Velkej šéf, vishnar, Vojtěch 393, WEAPONE, Wiruss, xintax, Zajo original, Zbysek2410, Zíďas, zlejzmrd, Zlord_Antijezis
- Chce (5)
- deadpool, ikshorm, Maty48, Meesha, xxaannddeerr
- Shání (2)
- husakpetr93, Meesha
- Nabízí (4)
- Elnie, flipflop, Ivan Kucera, oleav