Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený CREW1. vydáníříjen 2019série Thor (Fresh Start) 1/3
THOR ÓDINSON ZNOVU OBLÉKÁ SVŮJ PLÁŠŤ – A SPOLU S NÍM I DIVOKÝ NOVÝ SVĚT POTÍŽÍ!
Nemá sice Mjolnir, ale zato má stovky nových kladiv! A na zastavení nezastavitelného Juggernauta bude potřebovat každé jedno z nich! Pak Ódinovi synové znovu vyjedou, když se Thor opět setká se svým dávno ztraceným bratrem Baldrem, aby čelili armádám ohnivých skřetů Královny oharků! Napříč zemí mrtvých zuří válka – ale může svatba uzavřená v Helu přinést mír? Když je nevěstou Hela, který z bratrů se stane šťastným ženichem? A ještě k tomu: Loki! Pekelný pes Thori! Skurge s pořádně velkou bouchačkou! Valkýry! A ve velmi, velmi vzdálené budoucnosti se Král Thor střetne se Staroušem Phoenix a na konci časů se pustí do Doctora Dooma!
Obsahuje sešity série Thor (Vol. 5) #1-6 (červen 2018 - říjen 2018) [Fresh Start]
Nemá sice Mjolnir, ale zato má stovky nových kladiv! A na zastavení nezastavitelného Juggernauta bude potřebovat každé jedno z nich! Pak Ódinovi synové znovu vyjedou, když se Thor opět setká se svým dávno ztraceným bratrem Baldrem, aby čelili armádám ohnivých skřetů Královny oharků! Napříč zemí mrtvých zuří válka – ale může svatba uzavřená v Helu přinést mír? Když je nevěstou Hela, který z bratrů se stane šťastným ženichem? A ještě k tomu: Loki! Pekelný pes Thori! Skurge s pořádně velkou bouchačkou! Valkýry! A ve velmi, velmi vzdálené budoucnosti se Král Thor střetne se Staroušem Phoenix a na konci časů se pustí do Doctora Dooma!
Obsahuje sešity série Thor (Vol. 5) #1-6 (červen 2018 - říjen 2018) [Fresh Start]
- Scénář
- Jason Aaron
- Art
- Michael Del Mundo (Mike), Christian Ward
- Ink
- Michael Del Mundo (Mike), Christian Ward
- Barvy
- Marco D'Alfonso, Michael Del Mundo (Mike), Christian Ward
- Obálka
- Michael Del Mundo (Mike)
- Lettering
- Josef Ládek
- Překlad
- Kateřina Tichá
- Redakce
- Jana Balharová, Filip Gotfrid
- Žánry
- akční, mytologický, superhrdinský
- ISBN/ISSN
- 978-80-7449-766-7 (CREW)
- Vazba
- lepená v měkkých deskách
- Formát
- 168 x 258 mm
- Tisk
- barevný
- Váha
- 426 g
- Stran
- 156
- Cena
- 389 Kč
- Originál
- Thor #01: God of Thunder Reborn (Marvel Comics, 2018)
- Zdravím ťa, Thor. Chápem, že Marvel na teba najal drsňáka Jasona Aarona. Kto iný by mal šancu skrotiť tvoje vášnivé vikingské vnútro, ak nie brutálny scenárista nezabudnuteľnej série Skalpy a skvelej jednohubky Muži hněvu? Chlap, ktorý ťa už raz v minulosti písal a dopadlo to fenomenálne (Thor: Zabiják bohů)? Problém je, že hoci sa Aaron tvoju (nepochybne silnú, statnú a charizmatickú) osobnosť snaží predstaviť v ukážkovej forme... nedarí sa mu. Poviem ti pravdu, nehnevaj sa za to na mňa, ja som sa v tom strácal. Na čo sa tu vlastne nadväzuje? V čom konkrétne sa pokračuje? Prečo nemáš ruku? Prečo naopak máš stovky kladív, ale žiadneho Mjolnira? Z akého dôvodu žiješ na lodi s kozou a hovoriacim psom? Odkedy máš brata Baldra? Ako bol zničený Dúhový most? Prečo to tak strašne pripomína filmy s Hemsworthom? A potom je tam taký ukecaný zelený červík a ten...vzdávam to. A mal by si to vzdať aj ty s dialógmi. Nie snáď, že by som podceňoval tvoju inteligenciu, božechráň, ale predsa len si tu bol strašne ukecaný, Thor. Nehodí sa to k tebe, prepáč mi prosím moju trúfalosť. Nachádzali sa tu síce tony masívnej akcie, ale rutinnej, stereotypnej, bez výraznejších nápadov. Dej bol pre mňa, neuraz sa veličenstvo, nezrozumiteľný. Väčšinu času som sa vôbec nechytal, nechápal som o čo ide. Písmo bolo správne „vikingské“ (ehm), ale zároveň miestami ťažko čitateľné (napr. pri vete „Ale do Helu“ som pôvodne čítal „Ale do kelu“ v zmysle hromženia, nadávky). Hviezdne cameá (Juggernaut, Submariner) nepomáhajú. Scenár je šialený, čo sa hodí napr. k Flashovi, ale k Thorovi nie. Som otrávený a dezorientovaný a teda fakt nemôžem povedať, že by ma toto čudo navnadilo na ďalšie pokračovania.
Ivan Kucera mecenáš24.9.2023 09:54Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Je zde klasický nešvar v tom, že předchozí díly v Česku nevyšli, tak pro nové čtenáře chybí některé souvislosti. Já tento komiks hodnotím z pohledu někoho, kdo Aaronova Thora četl od začátku a musím říct, že mě tahle šílená jízda bavila. Příběh se stále někam posouvá a nikdy není daleko od akční scény. Kresba sem naprosto sedla a celému komiksu dodala barevný a energický háv. Příběh je ale na druhou stranu téměř bez emocí a kromě náloží akce toho nemá co nabídnout. Druhý příběh z daleké budoucnosti je na tom podobně, ale tam to vynahrazují přemrštěné nápady a obrovské měřítko, což mi sedlo. Slabší 4*
MEGA11.7.2021 13:21Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený - Velké zklamání, nevěřím že se to může někomu fakt líbit a je podle mě úplně jedno, jestli máte načteno, nebo se zde s komiksovým Thorem setkáváte poprvé. Je to neskutečný mišmaš, postavy se chovají nelogicky, z nepřátel jsou hned přátelé a zase naopak a všichni trousí naprosto stupidní hlášky. Tohle mě nebavilo, fakt že ne ... Za mě 1*!
Fry admin22.4.2021 11:21Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Jsem z toho nějak rozpolcený. Jsou tam nápady, které se mi hodně líbí stejně tak jak věci které mi nesedli. Kresba je super pokud jde o neakční scény, ale jak se tam začné šalovat tak su z toho zmatený a nevím co se děje, což asi nebude problém kresby ale barev. Dvojku zkusím.
faster868.11.2020 10:42Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Příběh super, kresba taky. Bohužel to troí klasickým nešvarem, stejně jako veškerý Marvel co tady Crew v poslední době vydává ... bez googlování se to neobejde. Škoda, že nedávají před samotný komiks třeba jednu stránku s úvodem do souvislostí.
Tyfus28.7.2020 16:13Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Jediné co mi na Thorovi vadí je, že nás hodili do vody a plavte. Chtělo by to vědět trošku víc souvislostí aby jsme při čtení tak často netápali v ději a narážkách na čísla předcházející, které bohužel Crew nevydala. Jinak scénář je ok. Takový Aaronův průměr takže momentalní nadstandart v mainstream comicsu. Kresba skvělá. Za mě největší plus. Zatím 3/5 a uvidíme dál.
Fr3d_K25.5.2020 12:03Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Od Jasona Aarona som po scenáristickej stránke očakával viac, ale jeho scenár je aj napriek tomu dostatočne zábavný a rozhodne nenudí. Som zvedavý, ako to slávny scenárista rozohrá v pokračovaní. Veľmi osobité je to však hlavne s kresbou, ktorá nemusí sadnúť každému. =►Celá recenzia◄=
Good Games mecenáš21.5.2020 11:46Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Thor a jeho nová série určitě nezačala špatně a postavy, co se tu ukázaly mě příjemně potěšily. Bohužel se mi teda nelíbila kresba, ale určitě dám šanci druhému dílu.
MarvelLover2.5.2020 16:58Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Lehce nadprůměrné dobrodružství boha hromu Thora, který se vrátil z mrtvých a rovnýma nohama skočil na palubu plně rozjetého superhrdinského vlaku. Největší potíží této výpravy zde ovšem tentokrát není problémový Thorův bratr Loki, ale spíše slabší scénář a dosti osobitá kresba, která zdaleka nemusí sednout každému.
Multiverzum17.2.2020 09:47Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Viac na webe Multiverzum.sk => http://multiverzum.sk/thor-buh-hromu-znovuzrozeny-jason-aaron/ - Na Thora od Aarona jsem se velice těšil, a když ho Crew oznámili, tak jsem jásal, ale náhle se zděsil zároveň, jelikož to byl trochu jiný Thor než jsem měl na mysli. Crew se totiž rozhodli, že budou vydávat Thora až od určité fáze, což mne nejenže trochu zklamalo, ale především jsem měl obavy jak se to bude číst bez znalostí z předchozích událostí, kterých není zrovna málo. No a mé obavy se myslím naplnili. Postavy jsou totiž v místech, kterým příliš nerozumím, baví se mezi sebou o událostech, které neznám a do toho to Aaron píše velmi zkratkovitě a zmatečně. Navíc tomu všemu ani nepomáhá kresba, která se mi nezdála už zprvu, ale při čtení jsem poznal její hlavní problém. Někdy je totiž poněkud těžké vyznat se v dané situaci a především v první polovině knihy to pro mě nebylo zrovna příjemné čtení. V té druhé se to už sice zlepšilo a kresba Christiana Warda se mi zamlouvala mnohem více, ale bohužel příběh stále skřípal. Nejsem si jistý zda byl pro mne větší problém to, že jsem neznal předchozí události nebo, že zkrátka Aaron nebyl zrovna v nejlepší formě, ale bohužel tuto knihu jsem si příliš neužil. Uvidíme co nabídne druhá kniha, ale musím říct, že je zkrátka velká škoda, že Crew se nepustili do Aaronova Thora od samého začátku, opravdu velká škoda. Poněkud skřípějící 3*
karl173 mecenáš8.12.2019 14:04Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Kdo má rád Thora jako postavu, tak si komiks rozhodně užije. Komu tohle propojení severské mytologie (a mytologie obecně) s Marvelem nikdy nesedělo, tak nejspíš nebude ani teď, jelikož komiks na to klade velký důraz. Je to velmi dobře napsané, originálně nakreslené a dost nám to slibuje na další díly, za mě spokojenost.
S4TW3.12.2019 13:18Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
První díl Thora od Aarona mě přesvědčil o tom, že zvládá psát i marvelovky (ostatně jeho Strange byl taky velmi solidní). Navíc nám slibuje, že další díly mohou být neméně zajímavé. Když tomu přidáme velmi osobitou kresbu, tak se rozhodně jedná o sérii, kterou se vyplatí sledovat i v budoucnu. - Jak to ten Aaron dělá, že ve svých seriích Thorů má tak skvělé kreslíře, Ribic, Dauterman a ted Mundo a Ward. Tady platí několikanásobně více než v jeho Avengers, že je třeba znát předešlé, což skutečně si odhaduji říct sráží hodnocení lidí, kteří to prostě nečetli. TO není můj případ a právě o to víc, že čtu celou Aaronovu Thoří pouť, jsem si toto užil maximálně. Za mě skvělý. Prostě Aaronovi Thor sedí každým coulem, vrací se zde k nedokončený linkám, které navíc ještě posouvá dále, viz King Thor a jeho neteře. Linka s Phoenix Wolverinem zajímavá, Doomem s mocí dávných Avengers taky skvělá a hlavně perfektně nakreslená a inkovaná. Já jsem spokojen.
Fimi mecenáš30.11.2019 22:50Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Tady jde prostě vidět jací jsou Crwáci hovnaři. Kdyby Thora vydávali od Thor God of Thunder tak by bylo všechno v cajku, ale oni si řeknou, že ne a obkecají to jejich klasickýma hovnama.
Gocek26.11.2019 07:02Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Jinak komiks je to skvělý. - Jason Aaron předvádí zábavnou, a přitom ne vyloženě hloupou akční jízdu se známou komiksovou postavou, která tak trochu vrací Thorovi jeho podstatu. Skoro jako by se mu vracela ta atmosféra, jakou měl v dobách svého komiksového mládí, kdy tvůrci bájný Asgard zasazovali do svého fikčního světa. Na jednoho tu skutečně dýchne ona dávná mytologie a jelikož je příběh dostatečně uzavřený (byť se větví a je zde již zmíněná linie z budoucnosti), je i čtivý a čtenářsky zajímavý. Přímý, protože k jeho pochopení nemusíte znát všechno, co bylo před tímto runem, jenž počíná novou etapu dobrodružství boha hromu. Tento komiks má vše, co od Thora čekáme. Pokud chcete zábavnou a čtivou jednohubku, která skýtá docela slušný potenciál pro další části, dál již nehledejte. Bůh hromu znovuzrozený je tu právě pro vás… Osobně se budu těšit na pokračování a na to, jak se v něm dále vyvrbí válka rozpoutávaná mezi světy Malekithem.
Gustik522.11.2019 16:23Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Více zde: http://nafilmu.cz/2019/11/thor-buh-hromu-znovuzrozeny-navrat-k-podstate-postavy/ - Po příběhové stránce je to dobře napsané jediný problém je ,že se místy člověk může ztrácet protože chvíli jste v přítomnosti pak v budoucnosti pak v minulosti a pak v budoucnosti na jiném místě. Pak ne každému musí sednout styl kresby .
rewkon22.10.2019 13:12Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Po docteni mam trochu ambivalentni pocity. Byly tam momenty, ktere se mi libily a beru i celkove vyzneni, ale na druhou stranu to srazi zmatecnosti a zkratkovitost (hlavne v druhe polovine knihy).
cyboy mecenáš4.10.2019 23:50Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Urcite je to ale lepsi nez Avengers. Uvidime co prinesou dalsi dily.
70% - Thor nebyl do filmu Thor: Ragnarok nijak zvlášť můj oblíbený hrdina.
Cinema Ranger4.10.2019 11:46Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Když jsem ale zjistil, že novou sérii bude psát Jason Aaron rozhodli jsem se jí přečíst. Aaron opět napsal kvalitní příběh, který stojí za přečtení. Kresba je také pěkná. Rozhodně kupte.
Po dlouhé době tady pro nás vychází skvělý Aaron, protože jeho Avengers
a zakončení Doctora Strange není nic úžasného.
Četl jsem v originále, ale určitě si časem pořídím i CZ verzi.
4182433
Ivan Kucera mecenáš24.9.2023 09:55Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
SteveCZ23.12.2022 01:23Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Lobok2575.9.2022 20:58Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
luky.kuky1026.7.2022 20:03Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
SomeOne17.7.2022 20:10Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Thurin9.7.2022 18:31Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
adam30.3.2022 19:17Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
vishnar16.1.2022 10:49Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
pearlxjam22.12.2021 07:47Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
MP3.10.2021 18:46Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
MEGA11.7.2021 13:21Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Fry admin5.6.2021 20:13Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Mr. Baboon6.4.2021 17:31Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
lacoste25.3.2021 22:16Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
calvin1021.3.2021 14:40Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Doppelganger20.3.2021 15:33Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
faster868.11.2020 10:42Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Jack15.10.2020 18:08Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Ma-ra6.10.2020 08:23Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
RaptoR mecenáš25.9.2020 08:36Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
chuckboris17.9.2020 20:23Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Tyfus28.7.2020 16:13Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
perak17.7.2020 07:41Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Lord Baltimore15.7.2020 07:42Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Lachvos mecenáš8.7.2020 19:09Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Craxx6.6.2020 19:35Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Fr3d_K25.5.2020 12:03Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Good Games mecenáš21.5.2020 11:46Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
MarvelLover2.5.2020 16:58Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Ozymandias13.4.2020 02:04Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Václav Mikula25.2.2020 21:28Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Final mecenáš23.2.2020 11:04Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Multiverzum17.2.2020 09:47Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
dajik8.1.2020 19:43Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
dbar5.1.2020 13:04Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Blackhand47XD4.1.2020 00:11Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
mineralk19.12.2019 21:22Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
karl173 mecenáš8.12.2019 14:04Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
S4TW3.12.2019 13:18Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Fimi mecenáš30.11.2019 22:50Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Gocek26.11.2019 07:02Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Gustik522.11.2019 16:23Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Tiba14.11.2019 00:28Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
trudoš editor10.11.2019 13:47Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Honzin7.11.2019 04:53Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
jh66629.10.2019 12:57Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
rewkon22.10.2019 13:12Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
lantan118.10.2019 10:04Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
xflori0116.10.2019 23:11Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
willis8.10.2019 16:11Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
cyboy mecenáš4.10.2019 23:50Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
Cinema Ranger4.10.2019 11:42Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Je pravda, že ta sub série Thor, co tu vychází, je vlastně strašně rychlá a zabývá se jen War of realms... Teď vychází deluxka mimochodem, pokud to Lenny sbíráš.
Fimi mecenáš30.7.2020 11:04Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Pravda...
Fimi mecenáš30.7.2020 10:54Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Já si u crewního Thora myslím, že nečekali, že to půjde do finále tak rychle. Je to vlastně jeden book, pak už se řeší jen Válka říší.
Lenny mecenáš30.7.2020 10:29Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Jenže když crew začali vydávat Batmana, v USA byly venku teprve tři díly? Když začaly vydávat Thora, v USA byly venku již 11 knih..tato série subserie thora od crwe má tři díly plus war of realms a King thor a už nyní Aaronuv Thor skončil a letos vyjde první volume Thora od Catese který to po Aaronovi převzal.. Možná by se to dalo nějak stihnout s třemi čtyřmi knihami ročně. Ale vidíš thora vydávají už druhý rok a jsme teprve u druhé knihy, ano vím corona. V původním plánu stejně byly dva díky, následně war of realms a thor 3 mám pocit, což snad vyjde příští rok ale kdo ví, možná něco letos.. Každopádně by mě zajímalo, zda Crew naváže na Catese a bude pokračovat jeho Thorem, stejně jako jeho gog po Bendisovymi...Catesovym Thanosem a Strangem navázali, tak snad i gog a Thorem
Fimi mecenáš30.7.2020 08:16Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Fimi: Tak tohle je dost chabá výmluva, to můžu říct i u Kingova Batmana, že to potrvá několik let, než u nás vyjde to, co v Americe běží teď, a taky ho nezačali vydávat od půlky. Jsem crwi fakt vděčnej, za to všechno co tu vydávaj, ale tohle mi přijde jako jejich asi největší přešlap posledních pár let. A nevím, jestli to tak někdo taky má, ale třeba já do tohohle Thora asi ani nepůjdu, prostě z toho důvodu, že se mi nechce číst jen poslední čtvrtina série...
ondra kenway29.7.2020 23:46Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Tohle se bohužel řeší pořád dokola.. Thor kdyby ti měl po dílech vycházet od začátku ( aaronuv) tak je to běh na několik let než bychom se dočkali toho co vychází teď...
Fimi mecenáš29.7.2020 09:36Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Tyfus: Ono by stačilo, kdyby tady tuhle sérii vydávali od začátku...
ondra kenway28.7.2020 21:39Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- A teď si Vem je on píše Aaron ještě Avengers a war of realms což vyjde u nás příští rok což je docela hodně důležité... Mrkni když tak na nějaká má videa, Thorovi se tam věnuji po knihách a celkem i rekapitulacne..
Fimi mecenáš8.12.2019 14:59Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Je toho fakt hodně. A jelikož si to píše Aaron už dlouhou dobu, tak je jasné, že to spolu bude všechno souviset. Kdyby tohle psal už někdo jiný a začal si to psát po svým od začátku, tak neřeknu, ale podle tohle Crew hodně podcenili. Fakt škoda...
karl173 mecenáš8.12.2019 14:46Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Karl máš pravdu tento thor je skutečně velký skok do rozjeteho vlaku. Proč nemá thor ruku, co je s asgardem? Co je to asgardia? Co je válka světů? Co dělá malekith. Kdo je thori a kde se vzal? Proč je thor unworthy? Proč je Volstag zmrzaceny? Proč Loki bodnul svou matku? Co je necro meč? Proč se příběh také točí kolem starého Thora a Ega? V čem má Gorr pravdu a kdo to je Řezník bohů? Jak zemřeli Karnila a hromada bytosti co je v Říši mrtvých, Niflheimu... Mohl bych pokračovat
Fimi mecenáš8.12.2019 14:16Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- GwB taky mě to napadlo..
Fimi mecenáš29.11.2019 09:46Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Gocek: Kolego, vy trpíte nějakou formou koprolálie?
George Walker Bush admin26.11.2019 11:00Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- http://www.bookdepository.com/Thor-by-Jason-Aaron-Vol-4-Marvel-Comics/9781302923853?ref=grid-view&qid=1572616580646&sr=1-6 tak příští rok vychází pro sběratele prvních 11 sešitů krásně souborně
Fimi mecenáš1.11.2019 14:58Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Jh666 jj vím že Cates bude psát hlavní sérii, jsem to špatně napsal. Aaron bude dělat toho King Thora
Fimi mecenáš22.10.2019 15:27Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Fimi: King Thor je záverečná minisérie od Aarona. Cates bude psát normálního Thora (byť králem bude, ale nebude starý)
jh66622.10.2019 15:11Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Rewkon jo to Aaron s Thorem dělá od začátku svého runu, sledujeme dění Thora ve třech časových období, mladého unworthy, Avengera a starého King Thora který bude mít vlastní sérii až to po Aaronovi převezme Cates
Fimi mecenáš22.10.2019 14:31Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- lantan1: takhle to uplne neni. DCKK a UKK uz fakt vetsinove nestoji za nic a asi je zariznu, protoze v nich pokracuju jen ciste ze setrvacnosti. Jinak davam seriim obvykle dva az tri dily sanci, nez se definitivne rozhodnu, ze s nimi skoncim. U samostatne stojicich knih nikdy dopredu nevim co dostanu, takze tam je to s otaznikem, i kdyz tam aplikuju predkupni filtr a uz nekupuju a nebudu kupovat eroticky a angazovany komiks. Eroticky komiks se strasne rychle preji (a je vetsinou o nicem) a angazovane komiksy uz odmitam cist, protoze uz davno vim, ze jsem tupe, bile hovado prorostle toxickou maskulinutou a na nejakou prevychovu uz je pozde. No a pak zbyvaji bezici serie, ktere nektere nadejne zacinaly a pomalu se propadaji do prusvihu a tam u vybranych jeste cekam, jestli se to pristim dilem nezlepsi a pokud ne, tak s nimi seknu (coz pisu i v komentarich). Kazdopadne dopredu nikdy nevim co dostanu a pokud je to spatne, tak je to proste spatne a nevidim duvod tvrdit neco jineho.
cyboy mecenáš7.10.2019 16:48Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- cyboy: No já se právě divím, že tě baví se tak týrat. Drtivá většina komiksových novinek, které tady hodnotíš, tak se ti nelíbí nebo tě nebaví (aspoň tak mi to příjde). Tak jestli by nebylo lepší ztrácet čas něčím jiným.
lantan17.10.2019 14:25Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Darth Raelchi: Nechodim do hospod, nekoukam na sporty, neresim socialni site a mam chapavou zenu a pak to jde. Tim samozrejme nechci rict, ze by na vsem vyse zminenem bylo neco spatneho (snad krome jednoho bodu), ale ja to povazuju za ztratu casu. Faktem je, ze spousta komiksu neni v posledni dobe nicim vic, nez jen ztratou casu a nejsem dalek od toho udelat nejaky vyrazny rez.
cyboy mecenáš7.10.2019 13:38Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- DR: Protože crwáci chtějí vydávat současné věci a první knížka funguje ještě +- samostatně. Že to všechno vygraduje War of the Relams (po dlouhé době super event) a další 2 díly už jsou jen příprava/výplňovka nemohli vědět.
Lenny mecenáš6.10.2019 22:16Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Jinak cyboy, te obdivuji ze to vse zvladas a i takto rychle cist kde na to beres cas 😃. Kolikrat se mi taky stava ze nevim jestli jsem z toho vseho cteni nesoustredeny anebo jestli je komiks fakt o nicem.
Darth Raelchi mecenáš6.10.2019 22:13Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- No jo, fimi a jeho aaronuv thor 😃. Prectu si to, ale stve me ze crew nezacala vydavat thor od aarona od zacatku, proc zacit zrovna timto...?!
Darth Raelchi mecenáš6.10.2019 22:08Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Mighty Thor s Jane Foster je fajn, není vůbec špatný až na ten feminismus. God of Thunder se hodí znát. V čem je problém.? Crew většinou vydává dvě kbugy ročně tzn jen dva roky než by vyšlo God of Thunder, Mighty Thor má sedm dílů (dva Thor a pět Mighty Thor) což jsoz další tři roky než by se dostali k war of realms a následně k tomuto Thorovi
Fimi mecenáš6.10.2019 15:09Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Upřímně vážně nechápu, proč nezačali vydávat od začátku. Prý, že ženský Thor je blbý na start, ale však začátek je God of Thunder a s tím pak Mighty Thor není nijak zmatečný, ne? Tak kde je problém...
ondra kenway6.10.2019 15:00Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Mighty Thor tu vyjít musí, jinak by War of realms nedával smysl
Fimi mecenáš6.10.2019 10:47Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
God of Thunder tu vyjít musí, jinak by Mighty Thor nedával smysl - War of the Relams tu vyjít musí, jinak by druhej a třetí díl nedávaly smysl
Lenny mecenáš6.10.2019 10:10Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Cyboy ano, chybí celý Thorův run od God of Thunder po Mighty Thor a War of realms
Fimi mecenáš6.10.2019 09:08Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Ano, evidentne jsem byl jeste zcela neprepnut z rezimu vymyvani mozku, ktery se me zmocnil pri cteni Thunderbolts. S tim koncem (Marvel) univerza to asi nebude tak horke, i kdyz v tom je kniha trochu nekonzistentni. Na jednom miste se rika, ze umrel a na druhem (pozdejsim), ze teprve umira, takze tezko rict. Kazdopadne je tam par mist, ktera jsou opravdu zmatena a ta neprehledna kresba tomu vubec nepomaha. Kazdopadne hodnoceni menit nebudu, jsem celkem zvedavy co bude dal, i kdyz uplne nechapu proc se to odehrava ve dvou casovych rovinach. Jo a evidentne nam v cechach chybi pomerne hodne souvislosti, ktere tu nevysly.
cyboy mecenáš6.10.2019 01:07Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Ja se dnes probudil s tim, ze z toho mam v hlave trochu gulas. Budu si to muset precist jeste jednou. Bud jsem byl pri cteni nesoustredeny, nebo je ta druha pulka fakt zmatecna. Kazdopadne je tam zajimavy koncept, ktery ve finale znamena konec celeho Marvel univerza, ale hadam, ze Aaron tam neni jako agent DC s cilem zlikvidovat konkurenci, takze se to zase vyresi (ale jak resuscitujes neco takoveho si nejak neumim predstavit, takze bud bude reseni uplne dementni, nebo genialni). No kazdopadne si to dnes prectu jeste jednou a pak svoje hodnoceni zreviduju.
cyboy mecenáš5.10.2019 12:35Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Cyboy když už jsi tomu i ty dal 4 hvězdy, bude to prostě dobré...
Fimi mecenáš5.10.2019 08:12Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Četl/a (70)
- 3DD!3, adam, AlmightyMates , Blackhand47XD, calvin10, Caylen-Tor, Cemino, chuckboris, Cinema Ranger, Craxx, cyboy, dajik, dbar, Doppelganger, Erich, farnhajt, Fr3d_K, Franta z Čokolády, Fry, Gustik5, Ivan Kucera, Jack, japes, JaroKakashi, Jay-jay, jh666, jiskra, kallenved, karl173, Keno, kindanerd, Lachvos, lacoste, lantan1, Lobok257, Lord Baltimore, Loxin, luky.kuky10, Madao, Mariomichal, MarvelLover, MEGA, Mercurio, mineralk, MonsterGyre, MP, Mr. Baboon, namdnas, noovakpetr, Osimchin, Ozymandias, PatrikTheMighty, pearlxjam, perak, Poseidon1978, raenius, RaptoR, rewkon, S313, S4TW, seneke, SteveCZ, Thurin, Tiba, Tony TwoDee, trudoš, Ukko, Václav Mikula, vishnar, xflori01
- Má (124)
- 10milda, 66pepo66, 81splinter, adam, Alfi, Alfred, Alikkk, AlmightyMates , Anton Whatever, Azbest, Badgu.y1902, birkoff13, Blackhand47XD, blackJag, bmc75, burzum, calvin10, Caylen-Tor, Cemino, chuckboris, ConanVJ, Craxx, CSE_AC/DC, cyboy, Dani El, dbar, Denis1996, DKoscik, Doppelganger, Erich, farnhajt, faster86, fifas, Fox01, Fr3d_K, Franta z Čokolády, gezic, Golem, gruno, Gustik5, hellblazer, Honzin, hugosnowden, hypermlok, invape, Ivan Kucera, Jack, James, JaroKakashi, Jay-jay, jh666, kallenved, Kareru, karl173, kendor007, Keno, kucik, lacoste, listr, Lobok257, Loxin, luky.kuky10, Madao, Mamut12, Mariomichal, MarvelLover, mcezik, MEGA, Mercurio, mineralk, misa, Miss Amphipolis , MonsterGyre, monty.cl, MP, Mr. Baboon, Mr.Plysh, Nightmare, noovakpetr, nx, OldaB, Olesh, opytz, Osimchin, Paldini, PatrikTheMighty, pearlxjam, pechna, Poseidon1978, Premek, raenius, RaptoR, rewkon, Ricarderon, Rumburaq, S313, S4TW, seneke, Sick666, Sidi Santini, SiWeX, Skot, sleepless, štěpin_8, Symbi, t0mas, tacmud, terrordemon, Tiba, Tomasino79, Tomate, tomned, Tony TwoDee, Toren, trudoš, Tyfus, Ukko, Václav Mikula, VanTom, Wasseg10, xflori01, xintax, yogi, Zbysek2410
- Chce (11)
- Azik2586, charvos, deadpool, Jimbeam90, Keenkeen, Maty48, Radkos, Sebastian the wise, timek, Venomslav12stars, zlejzmrd
- Shání (3)
- Adelheid1, Al0f0k, DegiCZ
- Nabízí (1)
- karl173