Ukázka
Ukázka
Ukázka

+ 5 dalších ukázek

Koupit
Velkolepý boj o lidské tělo, duši a dějiny vrcholí!
Ambroise Paré a jeho spojenci – lékaři, vědci a anatomové – už vědí, kde začaly umělé změny lidského organismu, kdo je způsobil a kdo jich chce zneužít pro posílení své moci. Proti zkáze chystané mikroskopickou „havětí“ je jediný lék: prášek z rohu Jednorožce! Nelítostný zápas je vede z Milána do Benátek a poté na hrad tajemného Lovce, kde se rozhodne o všem. Jisté je, že středověk skončí a zrodí se nová doba… jenže komu bude patřit?

Obsahuje dva díly ze série Jednorožec:
3. Temné vody benátské (La licorne, Les Eaux noires de Venise)
4. Den Velkého křtu (La licorne, Le Jour du baptême)


Scénář
Mathieu Gabella
Kresba
Anthony Jean
Lettering
Jiří Hrbek
Barvy
Anthony Jean
Překlad
Richard Podaný
Redakce
Filip Gotfrid, Andrea Nekvapilová
Obálka
Anthony Jean
Žánry
fantasy, historický, thriller
ISBN/ISSN
978-80-7449-957-9 (Crew)
Vazba
lepená v měkkých deskách
Formát
190 x 260 mm
Tisk
barevný
Váha
400 g
Stran
128
Cena
249 Kč
Originál
La licorne #03: Les Eaux noires de Venise, La licorne #04: Le Jour du baptême (Delcourt, 2009, 2012)
  • Norri
    Kdybych měl zjednodušeně popsat svůj dojem z Jednorožce, tak bych musel říct, že jsem si k němu vybudoval velmi komplikovaný vztah. Hrozně se mi líbí celkové téma tohoto komiksu. Alternativní fantasy dějiny lidské evoluce a medicíny jsou zde vymyšlené moc hezky a je zábavné hledat možné paralely se skutečným světem. Jenomže tento výborný nápad zabíjí zmatený a překombinovaný scénář. Dlouho mi trvalo, než jsem se dostal do děje a přestože byla střední část příběhu docela přehledná, tak konec se ztrácel v naprosté bouři zvratů a nepřehledného vysvětlování (hodnotím obě knihy najednou). Občas jsem měl pocit, jakoby tam chyběly panely, nebo dokonce celé stránky, které by to celé udělaly o hodně srozumitelnější.
    K celkovému hodnocení Jednorožce je však třeba vzít v potaz ještě kresbu, která je zde famózní. Místy je to jako listovat učebnicí anatomie, či biologie. Kresba je naprosto precizní a přesto pořád zůstává komiksová, nerealistická. Je to skvělá kombinace, která parádně funguje. Na druhou stranu je potřeba také přiznat, že je kresba místy nepřehledná. I přes tu občasnou nepřehlednost ale výtvarná stránka táhne Jednorožce neuvěřitelně nahoru a bylo by fajn prohlédnout si to ve velkém formátu.
  • VanTom
    Jelikož si dal scénárista za cíl propojit starověké mýty, biblické báje i klasickou fikci (upíři) s lidskou historií, vědou či anatomií, neustále obšírně a komplikovaně vysvětluje, odhaluje, kombinuje. Nemůžu říct, že by mu to do sebe nakonec nezapadlo, ovšem ve své podstatě přímočarý souboj o budoucnost lidstva hraje s tolika nestálými proměnnými, že již nevzbuzuje téměř žádné emoce. Ty totiž opravdu nenahradí epická a nádherně vykreslená akce (Benátky postavené na krcích zkamenělé Hydry berou dech).
  • Ivan Kucera
    Mrzí ma to, ale neviem s čistým svedomím dať 4*. Za kresbu by si to tento komiks zaslúžil. Je krásna, veľkolepá, postavy som si obľúbil, jedno atraktívne prostredie strieda druhé, od miest plných karnevalov až po rozľahlé komnaty s krbmi a obrovskými oknami cez celé steny, vrátane lesov a hradov týčiacich sa nad nimi. K tomu parádne kostýmy. Bohužiaľ, tam, kde kresba bez debaty hrá ťažkého frajera, tam čiastočne zlyháva scenár. Je prekombinovaný, obsahuje na môj vkus priveľa postáv a nejeden raz som sa prestával orientovať v tom, čo sa vlastne práve deje (a to každý komiks zásadne čítam minimálne dvakrát). Napriek tomu som rád, že Jednorožec vyšiel, je to kus veľmi solídneho komiksu. Len s tým scenárom to „niekto“ trošku prehnal.
  • house192
    První dva díly zmatené a nepřehledné, druhé dva ještě víc. Kresba je ale moc pěkná.
  • Good Games
    Jednorožec má v prvom rade skvelú kresbu a farby a za to patrí autorovi uznanie. Anthony Jean síce úplne nezvláda postavy, ktoré sa na seba veľmi podobajú a čitateľ bude mať v príbehu občas problém sa vyznať, no inak doslova čaruje a na jeho kresbu je naozaj veľmi dobrý pohľad. Kazí mu to však autor scenára Mathieu Gabella, ktorý vytvoril jeden z najprekombinovanejších príbehov, aké som mal možnosť čítať. Aj napriek tomu však komiks dokáže zabaviť vďaka častej akcii a pekným prostrediam, ktoré sa často menia. Úprimne som však rád, že už sa už Jednorožec v tejto edícii dokončil a teším sa na návrat do zábavného sveta komiksu Ekhö! =►Celá recenzia◄=
  • Hanussen
    Myslel jsem, že se v druhé polovině příběh vylepší nebo aspoň rozmotá. Nestalo se bohužel ani jedno. Všechny odpovědi jsou jenom další a další konspirace, které už jsem se v průběhu čtení už ani nepokoušel pochopit. Sem tam se samozřejmě objevilo něco zajímavého, ale celkový balast to nepřebilo. Nakonec jsem to dočetl jen proto, abych to dočetl. Kresba je opět sice zajímavá, ale občas dost nepřehledná.
  • robur31
    Hvězdy max. za kresbu, scénař ..... Asi nejlépe celého Jednorožce zhodnotí replika z obrazu zcela vlevo dole na straně 83 u MC 17.
  • louza
    Opravdu divná kniha. První část vcelku pěkně uzavírá předchozí dva booky a pokud by zůstalo jen u finále v benátkách a vše se neslo jen v intencích první knihy jednorožce, bylo by vše v pořádku. Autoři celou sérii ale zazdili šíleným čtvrtým bookem, kde skrze chabý twist svůj příběh rozbředli do naprosto šílené břečky kombinující biblické základy s drákulou. Nejen čtenář, ale i hlavní postavy chvílemi absolutně netuší, co se to vlastně děje. A zběsilý konec knihy s rychlo vyprávěním, že vše je vlastně úplně jinak, je jen odrazem chabého autorského umu, který nezachrání ani pěkná a krásně čitelná kresba. Poslední zatáčku před cílovou rovinkou autoři těžce nevybrali a kdyby příběh končili za včas a zvládli své nemístné ambice, udělali by mnohem lépe.
  • perak
    Kresba je sama o sobě super, ale přesto jsem v některých panelech nevěděl, co tím má být vyjádřeno a občas se mi pletly postavy či prvotní. Samotný příběh byl pro mne jak na houpačce - chvílemi hodně dobré, ale chvílemi jsem se ztrácel a nebavilo mne pátrat zpět v ději. Celkově tedy z toho mám rozporuplné pocity a spíše zklamání.
5195