• KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš29.11.2012 18:50Sandman #04: Údobí mlh
    Spolu s dvojkou je tohle pro mě nejlepší díl. Peklo, Lucifer a roztomilý dárek.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš23.11.2012 18:19Malý upírek
    Pár fajn vtípků, sympatické postavy a tak trošku nudička...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš22.11.2012 08:02Death Note - Zápisník smrti #05
    Když přistoupíte na to, že potit se je dobré a je vpořádku zaměstnávat postižené či být emo, užijete si tuhle jízdu jako já. Scénář se samozřejmě může někomu okoukat, ale pro mě to zběsilá akční jízda (souhlasím se všemi výtkami ostatních)která mě nepřestává bavit a doslova jí hltám!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš18.11.2012 14:56Green Lantern: Tajemství původu
    Vzhledem ke zdejším komentářům jsem čekal průměr průměrnej jak smažak s hranolkama, ale skoro sem dostal tataráček. Neni to zrovna strhující, ale mě se vesmír Green Lantern dost líbí. Je to dobrej zrod. Nevim co by tam mělo bejt víc. Podle mě to plní svůj účel. Všude je hromada pěkný zelený a skoro se divim, že pod nánosama barvy není ten papír zkrabacenej .o) Další díl koupím brzy. Na pět to neni, ale poctivý čtyři hvězdy...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš11.11.2012 13:29Avengers: Do boje!
    Na začátek musim říct, že je to fakt prasácká bichle a že se díky hromadě textu čte poměrně dlouho (na komiks, samozřejmě). Vlastně všechno co psali ostatní podemnou je pravda. Přehršel postav na začátku, patetické výkřiky, spousty provázanosti se staršími událostmi a většinou jen průměrní záporáci. Ale na druhou stranu jsou tu fantastické obálky u kterých sem si uchcával, protože tohle je splněný dětský sen a je to opravdu taková exkurze do minulosti Marvelu. Navíc jsou tu tři bonusová čísla Iron Mana, Capa a Quicksilvera. Postavy opravdu nejsou tak plastické jak se teďka sluší a když jsou tam poměrně zajímavé linky ala Warbird a její alkoholismus, nevytřískalo se z toho mnoho. Je to prostě dost rozdílné oproti UltimatesAvengers. Ale to dítě ve mně to bavilo i když tam na mě bylo moc klišé ala "telepatické ovládání mysli zloduchy" tohle je fakt vždycky mizerný...Pětihvězdičkovka to neni ani náhodou, ale já si tu bichly dost užíval. Tohle tady na trhu mělo bejt aby si to vychutnaly děti (bez urážky) a staromilci jako jsem já. Barvičky, barvičky, barvičky!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš6.11.2012 20:11Parchanti #02: Zdvojnásobení sázek (pevna vazba)
    Hezky se to čte. Jako jednička. Dobrej akčňák se zajímavejma postavama. Nemám pocit, že to by to nějak převyšovalo lepší průměr, ale zase na druhou stranu si to asi celkem brzo přečtu znova....Trojku bych si klidně dal.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš3.11.2012 19:04Ultimate Fantastic Four #01: Zrod
    Už když jsem timhle komiksem listoval, jsem byl překvapenej. Fajnová kresba (nepočítám občas obálky kde mu nevycházej výrazy) a dobrý nápady (Grimm v mexicu, dimenze) Dobrej origin. Když to srovnám s dalšími díly v Ultimate Spidermanovi kde bojují proti "zfanatizovaným skvoterům" tak pan Bradavice je zábavnější. Braschle, Braň se, Bradavice, Obraz!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.11.2012 12:58Parchanti #01: Vsaďte si (paperback)
    Sympatický postavy, celkem vtipný hlášky a akce která se dobře čte. Nic grandiózního, ale dobrej, poctivej akčňák...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.10.2012 10:13Superman: Co se stalo s Mužem zítřka?
    Daleko víc než hlavní příběh mě baví dva doprovodné příběhy. Superman a Bažináč má takové zvláštní kouzlo, že zvažuju dát Bažináčovi po třetí šanci. V Supermanovském universu mám mezery a neznám moc záporáků, ale přesto mi zakončení přišlo dobré. Béčkové a osumdesátkové, ve starém stylu a to už vlastně člověk pozná ze zběžného prolistování, takže by neměl být překvapen a já nebyl...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš29.10.2012 11:01Star Wars Omnibus: Letopisy rytířů Jedi 1
    Zklamání? No jak se to veme. Já něco takovýho vlastně čekal.
    -První příběh je vyloženě nuda a je natahovanej až hanba. Koukáme na dvojici nesympatických hrdinů jak zavlečou do republiky Sithy. Hlavní záporák vypadá jak egyptskej Tutanchamon mixlej potulným kejklířem. Nijaké. 50%
    -Druhý příběh o planetě Onderon je ale jiná káva. Pro mě povedená a zajímavá fantasy o nedobytné pevnosti. Tohle totiž mohlo být aplikované do kteréhokoliv světa. 70%
    -Třetí (či čtvrtý když počítáte úvod) o Nomi je lepší než první a mohl by se možná i zajímavě rozjet. 60%
    Sumasumárům průměr až na kost. Neměl jsem u toho prostě ten pocit, že je tu síla se mnou .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš23.10.2012 17:31Jonah Hex: Tvář plná násilí (paperback)
    Podprůměr jak vyšitej. Zjizvenej chlapík se prohání prérií a vypadá jako Clint Eastwood s plžem na ksichtě, ale nevíme skoro nic o jeho minulosti, nic. Jen tak projíždí s nějakým zločincem, do něčeho se přichomejtne, postřílí pár lidí. Předposlední příběh má tak hnusnou kresbu, že jsem ho v polovině přeskočil .o) Nicméně poslední poodhaluje střípek z jeho minulosti a konečně je to aspoň trochu zábavný. Ještě že to byl paperback za vosumpětek...
    PS: Westerny miluju...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš21.10.2012 11:18Punisher MAX #02: Irská kuchyně
    Pár irskejch gangů, důchodce a Punisher. Jeden ze slabších Punisherů, ale furt dobrý...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš20.10.2012 17:02Star Wars Omnibus: Stíny Impéria
    Jsem fanoušek SW i když né fanatickej. Nenosím slipy s Vaderem a nemám sexuální představy o droidech ani princezně a když dělám hamburger nehážu hlášky jako "je připečenej jako císařův ksicht" přes tohle všechno jsem ale dostal přesně, to co sem chtěl. Béčkovou zábavu. První a poslední příběh jsou průměry a nejlepší je Mara Jade Císařovou rukou. Dost z toho na mě SW dýchaly a přestože to neni žádnej zázrak, jsou to splněný klukovský sny o komiksu, proto budu hodnej a dám 4*. Do dalších Omnáčů SW půjdu...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš11.10.2012 22:18World of Warcraft: Ashbringer
    W1,2,3 jsem hrál a měl rád. WoW jsem nehrál. Nějaký věci si už nepamatuju a určitě mi toho dost uniklo, ale i tak na mě dýchla atmoška Warcraftu a docela mě to bavilo. Samozřejmě děj občas podivně poskakuje a někdy člověk v bitvě neví vo co go, ale na to, že jsem čekal totální sračku jsem byl příjemně překvapenej. No a taky jsem to měl zadara od kamarádky .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš10.10.2012 12:10Ultimate Spider-Man a spol. #04
    Konečně! Už jsem u Spideyho originu fakt chcípal nudou. Konečně tu máme první větší bitku a origin je už je skoro za námi. Spiderman tedy lepší než minulé díly...Ale X-meni! To je šupa! I tenhle krátkej příběh pro mě byl lepší než cokoliv od X-menů co doposud vyšlo...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš9.10.2012 19:10Kůstek #01: Útěk z Kůstkova
    Taková roztomilá pohádka co je jak pro děti, tak i pro dospělé. Párkrát jsem se dost nasmál. Třeba daleko víc než u Calvina.Hlavně v prvním díle. Ale má to zajímavě našlápnuto a bavilo...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš8.10.2012 11:40Daredevil: Rok jedna
    Ano, bohužel jsem předtím četl Omnibusy od BBartu a to byla alespoň pro mě, samozřejmě chyba, protože tohle je takovej menší bráška. Millerův patos tady vyznívá o malounko hůř než u Omnibusů, protože u je nich naprosto dokonalá atmosferická kresba a tady jen Romitova (i když Romita Jr. tu odvádí snad životní práci). Ale zrod je to vlastně vynikající a já jsem na pěkných 80ti procentech...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš4.10.2012 17:30Lobo: Poslední Czarnian
    Po minulém Lobovi jsem chtěl s Lobákem skončit, ale když se mi zadara dostal tenhle do ruky, bral jsem to. Kresba gut, hlavně obálky. Hodně mě bavilo Lobovo vysvědčení či soutěž v hláskování o) Jako Bulíkův případ to zdaleka neni (ale to asi žádnej Lobo) chybí tomu nějakej silnější záporák a lepší konec, ale je to dobrej, klasickej, vidláckej Lobo...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš1.10.2012 08:47X-Men: První třída: Nejsvětlejší zítřek
    Pro mě skrz naskrz průměr. Semtam mě tam pobavila nějaká hláška, ale jinak je to na úrovni CL X-menů. Přijde mi to spíš jako čtivo pro mladší ročníky. Ale ani dobří záporáci se nekonají. Většinou je to napůl magie či "virtuální realita" atd... Navíc mám radši klasičtější verzi teamu hlavně s Wolverinem. Takže nejzábavnější část je pro mě asi pár informací a tříobrázková hostovačka s Juggernautem...Těsně na hraně tří hvězd a to jsem podle zdejších komentářů fakt nic nečekal...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš27.9.2012 08:33Živí mrtví #06: Život plný utrpení
    Konečně pořádný mučeníčko. Ačkoliv nejsem sadistickej parchant tak jsem si mučeníčko pořádně užíval. Je vidět, že Kirkman má fantazii. Opravdu mi totiž klasické mučení ala "pár pěsťovek, kopanec do koulí, stírací věta a nakonec prostřelená hlava" nestačí a nemám pak správný pocit satisfakce, ale tady jsem měl. Ó ano! Jinak vlastně ani nevím proč jsem přešel na 4 hvězdy. Je to hodně dobrý a rozhodně to neztrácí šťávu. Navíc mám vyzkoušeno, že se to dá číst klidně i několikrát s lehkým odstupem...Tak se nebojte a další díl!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš22.9.2012 07:59Živí mrtví #05: Nejlepší obrana
    Asi tak od poloviny (od setkání s Guvernérem) jsem se těšil až ho někdo znásilní a umučí k smrti, což aniž bych spoileroval (každému dojde že když je to Nemesis série tak nezmizí během půldílu) se nestane. Prostě Guvernér je zloun a tím nemyslím že by byl z Loun. Opravdu to není zlomargarín či kalorie zlouna, je prostě fakt zlej až na prochcanou půdu indiánského pohřebiště. Pro mě maloulinko slabší díl hned těsně před branama pětihvězd, ale furt veliká postapokalyptická zábava...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš22.9.2012 07:46CREW² #33
    Obálka v klidu. Soudce Dredd průměr, ale při té krátkosti mě to prostě nemůže urazit i když sem měl pocit, že z tohodle tématu (nemyslim prdy)by se dalo vytřískat daleko víc. Hellblazer nebyl špatnej, ale já mám u těhle těžkejch atmosférovek takovej problém. Když nejsem správně nalazen (a to se prostě vždycky nepovede) přijde to u mě lehounce vniveč a mě pak zbyde zbytek. Fajn příběh a kresba která mě nebere. Publicistiku, úvodník a Vaše vnitřnosti mám vždycky rád a jakbysmet crew, ale prostě někdy musí být lepší, horší a průměrná. Nemůže se to do vkusu trefit vždycky.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš20.9.2012 20:03Živí mrtví #04: Touha je slepá
    Pro mě snový komiks. Zombíci jako apokalypsa a pár přeživších kteří řeší jak vnější tak i vnitřní děsy...Paráda. Tohle si fakt zaslouží bejt vydáváno rychle...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš19.9.2012 12:41Hellboy #08: Temnota vábí (pevná vazba)
    Brkowycz to vlastně shrnul perfektně. Hellboy v kostce...Je pravda, že se mi to možná malounko začíná okoukávat (zvlášť po tom, co jsem nedávno přečetl všechny starší díly) a že je Hellboy je prostě malounko vidlák, ale na druhou stranu to má šílenou atmosféru, kde musim říct, že kresba Duncana Fegreda mi přijde o chloupek lepší než Mignolova a atmosféra ještě hutnější, ale prostě tentokrát jen hodně slušný...Na druhou stranu mi to možná jen úplně nesedlo. Uvidíme až to dám znova...
    ----Tak jsem to dal znova a z kreseb Baby Jagy jsem si uchcával a scény před zasněženým lesem jsou parádní. Navíc to vypadá jakoby se pomalu ale jistě schylovalo k Hellboyovu konci...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš10.9.2012 15:40Ultimate Spider-Man a spol. #03
    Uff. Tři hvězdy, ale s vodřenýma ouškama. Fantastic Four o chloupek zábavnější než Spiderman, ale né o moc. Zatim teda Ellis a Bendis nepředváději nic zajímavého. Jinak co se týče kresby Spidermana, tak z těch manga ksichtů bleju. Dokavaď si nenadná masku, nemám s kresbou problémy. Jasně, neni to to pravé ořechové, ale dá se. Nicméně jakmile nandá masku, čumim na nějakýho podivnýho emzáka s tělíčkem, protože to co má, je tělíčko s velkou hlavou a obrovskejma očima. Obálky jsou ošklivé stále .o) Ale doufám, že se to rozjede. Přecejenom věřím crwi, ale zatim to tak rozhodně nevypadá. Věci co vycházeli v comicsovejch legendách byly daleko lepší. Ale nelámu hůl a čekám...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš8.9.2012 17:10Hitman #07: Stará páka
    Maloučko tomu dochází dech, ale i tak je to dobrý Hitman. První příběh o broňťákách je senza a taktéž o dementních superhrdinech (kterým jsem celou dobu fandil), ale zbytek je jenom fajn a je možná dobře, že tahle skvělá série příštím dílem končí...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš7.9.2012 15:08Star Wars Magazín 2012/08
    Fajnovej díl. Hlavně první příběh. Výborné lehké čtení...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš5.9.2012 13:49CREW² #32
    Tahle crew je průměrná. Slovo podprůměrná bych si nikdy nedovolil vyslovit v souvislosti s mým oblíbeným magazínem. Publicistika, články, úvodník-vše fajn a bavilo. Dokonce mě to navnadilo i na Bleach, ale nejsem si jist jestli na to už nejsem moc starej...
    Obálka dost ošklivá a jak už se zde psalo -jakejkoliv jinej obrázek z Anity by byl lepší. Anita průměr s odřenýma ušima (spíš lehčí podprůměr). Bejt mi tak 12-15 možná by mi to přišlo hustý...Další pokračování bych ani nemusel...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.9.2012 19:48Star Wars Magazín 2012/07
    Prostřední povídka bavila nejvíc, ale samozřejmě je to průměr. No a Sakaiovka byla vyloženě slaboučká. Ale magazín mě baví a SW univerzum taky...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.9.2012 19:44Star Wars Magazín 2012/06
    Povídka od Gartha mě bavila nejvíc. Naopak Boba Fett celkem nudil. Nějak si nejsem jistej jestli mě jeho postava vůbec baví...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.9.2012 16:45Lucifer #01: Ďábel vchází do dveří
    Nevim jestli žák překonal mistra, ale příběh je fakt nadupanej. Stylově mi chvilkama připomínal filmovou verzi od Barkera Lord of Illusions. Vychytaný postavy. Hustá výprava a brutální nápady. Slušnejch 90%.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.8.2012 06:40Batman: Arkham - Pochmurný dům v pochmurném světě
    Dal jsem tomu šanci podruhé s odstupem let a stejný výsledek. Dokonalá kresba (parádní Joker) a atmosféra šílenství skoro hmatatelná, ale na druhou stranu nejsem ten typ, co ho baví studovat každé okénko a domýšlet si, co se asi tak zrovna děje a to se mi tady stávalo celkem často. Možná jsem si to měl nechat na temný podzimní večer a nebo to nečíst nenalazen, ale těch možná je na mě až hodně. Skvělá malba, skvělé české vydání ale z mého pohledu pouze průměrný až lehce nadprůměrný příběh. Inu, stává se...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš8.8.2012 14:04Usagi Yojimbo #14: Maska démona
    Je to paráda. Přemejšlím, proč nedávám *****, ale je to skvělý. Ani nevim co víc k tomu napsat. Snad jenom, že je hustý jak si dokáže Stan Sakai udržovat kvalitu bez klopýtání. Každej díl si vychutnávám a užívám víc a víc...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš4.8.2012 19:46Ú.P.V.O. #01: Dutozem a další povídky (paperback)
    Hodně dobrý a lepší než poslední dva Hellboyové kde je trošku vidět, že ačkoliv má Mignola ještě dobrý nápady, moc se s tim nesere .o) Plusem jsou výborné vedlejší (v Hellboyově světě) postavy. Hellboy vůbec nechybí. 88procent. V hvězdách 5-systém na hovno .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.8.2012 10:33The Amazing Spider-Man #03
    Průměr, ale přesto jsem rád, že jsem to po letech splašil. Zpracování samozřejmě otřes, ale voní to nostalgií .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    Tenhle Hellboy je pro mě o kousek slabší než ostatní, ale i tak moc dobrej. Nejvíc mě nebavila povídka Pražský Umpalumpa (vadila mi tam kresba a přišlo mi to prostě divný a odfláklý) a nejvíc bavila krásně pohádkově retardovaná povídka Makoma, kde mi jiná kresba vyloženě sedla a měl jsem pocit, jakože jsem v lehce haluzoidním snu. Povídka s hydrou a lví holčičkou je na hranici demence. Je poznat, že to Mignola dělal podle svého dítěte-klasická nulová soudnost, ale zase první povídka s démonem co si ukopne svoji vlastní hlavu bavila. Sumasumárům nejslabší Hellboy vůbec, což je ale pořád 80%
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš27.7.2012 08:12Hellboy #04: Pravá ruka zkázy
    Povídky mi šmakujou o něco míň než delší příběhy, ale stejně je to atmosferická jízda...93%
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš27.7.2012 08:09Hellboy #05: Červ dobyvatel (pevná vazba)
    Mignola se vlastně dost opakuje, ale mě to vůbec, ale vůbec nevadí. Hellboy je někam vyslán (většinou na hrad) kde se skrývá prastaré zlo. Prastaré zlo jenž právě nekdo zkouší vyvolat. Hellboy mu nabije dršťku a udělá z něj dršťkovou. Jenže díky tomu že Mignola čerpá ze starého folklóru je tam vždycky spousta zajímavých, neotřelých nápadů a má to fantastickou atmosféru. Staré hrady, sníh, nacistické symboly (né nejsem nácek, ale fakt to tam vypadá dobře) náboženské často plačící ikony a malé prostřihy na výrazy hrdinů. Většinu starejch Hellbojovek jsem četl už před lety a tak nějak si myslel, že mě to už nebude úplně bavit, ale opak je pravdou. Už pár dní čtu všechny Hellboy a musim říct, že mě to baví ještě víc než dřív!
    PS minispolier až nespoiler (podle toho jestli věříte že to dopadne špatně) taky si občas přejete nějakou fakt brutální apokalypsu? Třeba aby opravdu Červ sežral celej svět a nakonec byla země spálena na popel? V komiksu bych si to přál, ale to by zase nebyly další díly. Ach jó...93%
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš17.7.2012 21:15Punisher MAX #05: Otrokáři
    Pár dílů jsem přeskočil (dokoupím později) a přečetl tenhle. Přecejenom když na maloměstě seženete komiks, koupíte ho .o) Punisher. Co víc o něm asi napsat. Nevim. Každopádně scéna jak hází s ženskou o okno je u mě na hranici. Ta ženská je sice svině, ale stejně .o) Průměrný Punisher je pořád dobrý Punisher. 78%
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš13.7.2012 13:47Daredevil: Muž beze strachu #03
    Jinak jak psal willis tak by mě samotného zajímalo to s tím věkem Daredevila, protože i kdybych byl hodně shovívavej a na těch kresbách nevypadal Bont na 55 ale třeba na 65, tak je furt Daredevilovy 50 let...Třeba to někdo osvětlí...o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš13.7.2012 13:44Daredevil: Muž beze strachu #03
    Možná opravdu malilinko slabší než předcházející díly (hlavně kvuli lehce uspěchanému finále) ale pořád opravdu hooodně dobrý komiks. Výborný je výroční sešit kreslený několika tvůrci najednou kde Daredevil vypadá jako Ben Affleck a Nick Fury jako Dejvid Hasselhoff (který jednou Furyho hrál jak víme .o) což mě celkem pobavilo. Vůbec je nezvyk vidět bílého Furyho .o) Včera jsem komiks dostal a vydržel jsem ho číst dva dny. Víc se mi nepodařilo. Je to prostě moc napínavý .o) Další díl bude a já si jen přeju ať toho vyjde co nejvíc, protože tohle je radost číst a radost na to koukat v knihovničce .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš7.7.2012 10:38Storm #10: Kroniky Pandarve - Piráti z Pandarve
    Paráda! Když jsem před lety Storma četl v ComicsArena užíval jsem si ho jako dítě párek v rohlíku a teď si ho užívám stejně. Vynikající kresba a opravdu zajímavej svět kde se příběhy odehrávají. 80% jak vyšitejch a těšení na další díl...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš6.7.2012 14:10Death Note - Zápisník smrti #04
    Výborný. Při tom jak ten příběh šíleně šlape, by si to fakt zasloužilo vydávat častěji. Mám rád detektivnky a ještě víc souboje geniálních mozků a jejich myšlenkové pochody, takže pro mě jak dělaný....
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš23.6.2012 11:25Death Note - Zápisník smrti #03
    Stejná jízda jako předešlé díly...Je super, že vycházejí i komiksy za takhle nízké ceny, protože i když mám zrovna hluboko do kapsy, tohle si prostě koupit můžu vždycky .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš20.6.2012 20:08Spider-Man: Utrpení
    Takovej mladší brácha Kravenova lovu. Brácha, co má jen jedno varle, kulhá, slintá a má škytavku. Ve skutečnosti to tak zlé není, ale dobré taky ne. Průměr a spolu s Maskama to nejslabší (nepočítám do toho Velkolepého Spidermana který je prostě pro děti) co vyšlo...55%
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš17.6.2012 19:22Maus II: A tady začalo moje trápení
    Asi do toho nerostu (viz. komentář k jedničce) ale je to hodně slušný. Velmi mě bavila dějová linka o vztahu syna s otcem a věci z koncentráku se přiostřily a jsou vážně, ale vážně dost brutální. Vladko měl neskutečné štěstí dá-li se to tak říct, protože tohle všechno přežít. Fíha...Hodně dobrý a pro mě lepší než jednička. 88-90%...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš13.6.2012 22:02Maus I: Otcova krvavá pouť dějinami
    Mé očekávání byly obrovské a když jsou obrovská očekávání, člověk se pak lehce zklame a to je i tenhle případ. Samozřejmě komiks je hustej jako ovesná kaše kde už se vyvařilo všechno mlíko a člověk nad chováním některých lidí kroutí hlavou. Brutality ala rozmlácení dítěte o zeď za nohy jsou fakt šílený, ale malounko mi příde, že to celý vlastně funguje jenom proto, že se to fakt stalo. Na mě to působí jako takovej hutnej dokument s průměrnou až podprůměrnou kresbou.....Je to dobrej komiks. Jen jsem čekal malounko víc... 80% s tím, že do toho třeba dorostu a že ve čtyřiceti si to vychutnám víc než ve třiceti...
    "Určitým způsobem je jako ta rasistická karikatura starého lakotného žida" Synek o svém taťkovi.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš9.6.2012 22:37Daredevil: Muž beze strachu #02
    Tohle už není komiks, to je umění! Tenhle komiks je dospělejší víc než film o hledání smyslu života v betonové džungli velkoměsta! Tenhle komiks překračuje hranice žánru a vlastně už je to není komiks, ale kniha! Revoluční komiks a zcela nový pohled na žánr, téma a vůbec na všechno! Komiks který zatřese základy Daredevilova vesmíru! Tady se rodí legenda a Vy můžete být u toho! Určitě tyhle kecy znáte a buďto jste na ně alergičtí a nebo Vás zanechávájí chladné jak homosexuála Salma Hayek. Nevim jestli tohle něčím zatřáslo a jestli je to revoluce, ale podle mě, je to setsakra dobrý a za poslední dobu to nejlepší co u nás vychází. Brutální vymakaná kresba Alexe Maaleva a krásné barvičky. Maalev má hodně atmosferickou kresbu a z jeho kreseb obličejů často čiší čistá brutalita a pravé násilý. To nemluvím o zápasu Kingpina s Daredevilem kde hostovaly různé hvězdy a kde se můžete podívat třeba i na klasického Kingpina ala John Romita, kterého známe z klasické Spidermanovské řady a který kreslí Kingpina jako obrovskou tlustou krabici s pěstma tak třikrát většíma než má normální člověk a jehož kresba je jakoby víc "komiksová" kdežto Maalev Kingpina kreslí prostě jako velkýho urostlýho tlusťocha. Podle starých Spidermanů uzvedne Kingpin nad hlavu asi 250-300 kilo, takže je to pořádnej pořízek. Přemýšlím jak dobré by to bylo bez té brutální kresby a vycházími, že i tak by to bylo setsakra dobré, protože příběh opravdu dost bortí zavedené postupy ala objeví se zloduch, dostane na budku a za deset sešitů se objeví znova (i když kdo ví) ale nechci spoilerovat a moc naznačovat. Ačkoliv tohle není typ komiksu, který by stál na zvratech, příběh se přeci jenom ubírá né úplně standardním klišovitým směrem a jeví se mí spíš jako veliká uzavřená sága a tak se může stát, že někteří nepřátelé odejdou třeba napořád. Daredevil navíc vzal zákon tvrdě do svých rukou a někdo už se může ptát jestli to není moc a jestli náhodou nepřekročil hranice (protože s velkou mocí přichází velká zodpovědnost-ho ho) a nestal se stejným jako ti, proti kterým bojuje. Tohle je sice klišé na entou, ale pořád funguje a když se dobře podá, tak je to slast...
    Ale dovolím si i malou výtku. Daredevil získal schopnosti, zesílený sluch, čich a jakoby nové vjemy. Co se týče svalů, měl to být prostě člověk na vrcholu fyzických sil a výborný atlet, protože to má vytrénované. Dobrá to beru. Nicméně tady v jednom příběhu převrhne auto. Respektive limuzínu. Já ví že je to efektivní a vypadá to mocně, ale je to kravina. Silnej chlápek zvedne zadek malého auta a siláci klidně i zadek těžkého auta, ale nikdo ho nepřevrhne, protože tam už to začínají přebírat svaly, které prostě nejsou tak silné a Daredevil není Spiderman. Je to samozřejmě kravina, ale musel sem si rejpnout. Je to jako když superhrdina bojuje se superhrdinama a dává jim zabrat a pak se objeví jen svalnatej chlápek a náš chlapec má problémy, ale to bych se mohl rozepsat o klasickém klišé "bojuju s upíry, kteří dokážou urvat člověku hlavu a mají zrychlení z nuly na sto za sekundu, ale přesto se mnou bojují v realtimu a hlavu mi neurvou" Ale dost bylo keců. Je čas vytáhnout bůček, tedy závěrečné hodnocení.
    Krásnej komiks kterej se nádherně vyjímá v poličce, zvlášť pokud máte další díly a další věci z edice "Marvel Omnibus" Komiks je navíc na konci obohacen o spousty bonusů a v celém Omnibusu samozřejmě nechybí obálky, což mě prostě baví. Zvlášť když jsou ty obálky kurva pěkný! Pěknejch 95 %. Tohle si takhle krásně luxusní vydání zaslouží...

  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš7.6.2012 18:57The Amazing Spider-Man #07: Hříchy minulosti
    Jsou příběhy které čtete klidně pár dní. Odjete si na víkend pryč a je vám to jedno a pak jsou příběhy, které neodložíte ani když jdete na záchod a absolutně ignorujete fakt, že k vytření potřebujete sice jen jednu ruku, ale že by jste si mohli poškodit vazbu při akrobacii (teď mluvím o komiksu). Komiks se řítí jak Šinkansen japonskem a nedává vydechnout. Vy prostě chcete vědět co jsou nepřátelé zač a proč ho nemají tak rádi. Jste prostě pohlceni. Alespoň já byl. Ohromně tomu napomáhá skvělá Deodatova kresba. Jsem rád že už nemusim koukat na Romitovi loliťáky a že Spidermanovi už není třináct. Romita sice celkově nekreslí zlei, ale proč kreslí furt děti? Proč jsem měl vždycky pocit, že je pod maskou malej harant a že myslí na hračky a nejradši by si dal lentilku? Ale Deodato, to je jiná paráda. MJ je v jeho podání neuvěřitelná kočka a Petr vlastně taky. Takovej pavoučí kočkodan. Tohle je rozhodně nejlepší pavoučí série. Když jí srovnám s Ultimates, tak ty (alespoň zatím) značně pokulhávájí. Jo a ještě něco, Spideyho mám rád od dětství. Ne, nevim proč vám to cpu... Zase líbilo...85%
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš5.6.2012 14:16Arzach (pevná vazba)
    Sranda. Po přečtení mě sere, že to nebylo další a že crwi nevyšla snaha vydat víc příběhů, nicméně při koupi jsem váhal, jestli to na mě nebude moc intelektuálský a jestli to můj mozeček velikosti varlete klokana v klokaní kapse (to je ale rolka co?) vůbec pobere a rozhodl se dle příznivé ceny. MozečePobral a já jsem rád, že jsem sáhl po vázané verzi. Je možná malounko škoda jak tu už psalo pár lidí přede mnou, že to nevyšlo třebas ve větším formátu a více luxusně (ono luxusní je to dost, ale bejt to větší...) ale třeba to ani nešlo a třeba by to předem bylo vzhledem k ceně odsouzené k záhubě. Prostě přestaňme remcat a buďme rádi, že to tu je.
    Kresba, ach ta kresba. Když pominu to, že Moebius rád kreslí brabany (ano, fakt jsem to slovo použil větě) je to jeden velkej brutal. Některý šrafovačky z povídky Objížďka jsem naprosto hltal a dávaly vzpomenout na Káju Saudka. U jiných jsem naprosto užíval halicunogení barvy, postapokalyptickou krajinu a snové či tripové výlevy...Nejsem moc příznivec hledání alegorií utlaků žen v uprdnutí hlavního protagonisty a vidět ve všem paralery či skryté smysly, ale tady mám výjímečně pocit, že tam fakt jsou...
    Třetí věcička z Mistrovských děl evropského komiksu a pro mě nejlepší. Výprava za ptákem času nudila, Incala jsem nečetl protože se mi nelíbí kresba a párstránková ukázka nezaujala, ale Arzacha jsem za poslední tři dny četl 3x a to je co říct. Rád se k tomu budu vracet a zatim krásný ****. Uvidíme jestli časem hodnocení zvýším...
  • KLAUN_DOMINANT
    Tady jasnej souhlas s Erikem a Azalinem (vlezdoprdelka Klauníček) ale sehnat to fakt neni prdel a nemůžu pokusy talošů či francouzů (nechce se mi hledat odkud jsou) nazvat jinak než demencí. Takhle zjistěj totální hovno, protože to neni k sehnání ve větších městech. Krapet nechápu to zastávání od MB...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš7.6.2023Prodám
    Zdravim, prodám:
    Kometka 2 Zrcadlo - 800,-
    Maus 1+2 - 350,-
    Garfield 00-22 - 700,-
    Tajné války (secret wars) - 600,-
    Spiderman od Unicorn comics 1-5 - 700,-
    + další. Na vyžádání excel seznam či profil tady.
    email: david.lopan@seznam.cz
    PS: Pro rychlé jednání whatsup 603 580 324
    Díky, Petr.

  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš18.5.2023Prodám
    Zdravim,
    máme tu čtvrté kolo prodeje.Při velkém počtu kusů můžeme nahodit brutální slevu...o)

    Jsou tam věci jako například: Dobrodružství Luthera Arkwrighta, Daredevil 1-4, Star Trek Omnibus a další...
    +další hromady věcí, viz. můj profil tady na comicsdb.cz
    https://comicsdb.cz/sbirka/32/klaun-dominant

    MAIL: david.lopan@seznam.cz
    WHATSUP: +420 603 580 324
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš1.9.2022Prodám
    Zdravim,
    máme tu třetí kolo prodeje.Při velkém počtu kusů můžeme nahodit brutální slevu...o)

    MAIL: david.lopan@seznam.cz
    WHATSUP: +420 603 580 324

    KOLOSÁLNÍ CONAN Z CIMMERIE 2 (4100,-)

    The Amazing Spider-Man #01
    The Amazing Spider-Man #02
    The Amazing Spider-Man #03
    The Amazing Spider-Man #03:
    The Amazing Spider-Man #04
    The Amazing Spider-Man #05
    (komplet od Unicorn comics 1100,)

    Garfield #00: Ve velkém
    Garfield #01: Přibírá na váze (2. vydání)
    Garfield #02: V nadživotní velikosti (2. vydání)
    Garfield #03: Váží slova (2. vydání)
    Garfield #04: Slízne smetanu
    Garfield #05: Se užírá
    Garfield #06: Obléhá dům
    Garfield #07: Je na vážkách
    Garfield #08: Nohy z dohledu
    Garfield #09: Není troškař
    Garfield #10: Válí sudy
    Garfield #11: Si dává do nosu
    Garfield #12: Jím, tedy jsem
    Garfield #13: Polyká pýchu
    Garfield #14: Široko daleko
    Garfield #15: Zaokrouhluje
    Garfield #16: Škvaří sádlo
    Garfield #17: Povoluje opasek
    Garfield #18: Převažuje
    Garfield #19: Místo na slunci
    Garfield #20: Mluví s plnou pusou
    Garfield #21: Kilo ke kilu
    Garfield #22: Bradami vzhůru
    (900,-)

    Hitman #01
    Hitman #02: Místní hrdinové
    Hitman #03: Zabijácké eso
    Hitman #04: Odvážným štěstí přeje
    Hitman #05: Tommyho hrdinové
    Hitman #06: Lepší zítřky
    Hitman #07: Stará páka
    Hitman #08: Zavíračka
    (2000,-)

    Tajná válka - 400
    Tajné války superhrdinů Marvelu - 600
    Vycházející hvězdy #01: Zrozeni z ohně - 300
    Vycházející hvězdy #02: Síla - 300

    +další hromady věcí, viz. můj profil na comicsdb.cz

    https://comicsdb.cz/sbirka/32/klaun-dominant
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš3.8.2022Prodám
    AKTUALIZACE:
    Zdravím, prodám pár věcí komplet. + mraky dalších viz. můj profil. Při velkém počtu kusů můžeme nahodit pořádnou slevu...o)
    MAIL: david.lopan@seznam.cz


    Kolosální Conan z Cimmerie (2) - 4500

    Tajná válka - 450
    Tajné války superhrdinů Marvelu - 650
    Vycházející hvězdy #01: Zrozeni z ohně - 350
    Vycházející hvězdy #02: Síla - 350

    Y: Poslední z mužů #01: Jako jeden muž
    Y: Poslední z mužů #02: Cykly
    Y: Poslední z mužů #03: Malý krok pro lidstvo
    Y: Poslední z mužů #04: Heslo
    (750,- )

    Sandman #01: Preludia a nokturna
    Sandman #02: Domeček pro panenky
    Sandman #03: Krajina snů
    Sandman #04: Údobí mlh
    Sandman #05: Hra o tebe
    Sandman #06: Báje a odlesky I.
    Sandman #06: Báje a odlesky II.
    Sandman #07: Krátké životy
    Sandman #08: Konec světů
    Sandman #10: Tryzna
    (3000,-)

    John Constantine, Hellblazer: Dobré úmysly - 400
    John Constantine, Hellblazer: Těžké časy - 400

    Hitman #01
    Hitman #02: Místní hrdinové
    Hitman #03: Zabijácké eso
    Hitman #04: Odvážným štěstí přeje
    Hitman #05: Tommyho hrdinové
    Hitman #06: Lepší zítřky
    Hitman #07: Stará páka
    Hitman #08: Zavíračka
    (2200)

    Garfield #00: Ve velkém
    Garfield #01: Přibírá na váze (2. vydání)
    Garfield #02: V nadživotní velikosti (2. vydání)
    Garfield #03: Váží slova (2. vydání)
    Garfield #04: Slízne smetanu
    Garfield #05: Se užírá
    Garfield #06: Obléhá dům
    Garfield #07: Je na vážkách
    Garfield #08: Nohy z dohledu
    Garfield #09: Není troškař
    Garfield #10: Válí sudy
    Garfield #11: Si dává do nosu
    Garfield #12: Jím, tedy jsem
    Garfield #13: Polyká pýchu
    Garfield #14: Široko daleko
    Garfield #15: Zaokrouhluje
    Garfield #16: Škvaří sádlo
    Garfield #17: Povoluje opasek
    Garfield #18: Převažuje
    Garfield #19: Místo na slunci
    Garfield #20: Mluví s plnou pusou
    Garfield #21: Kilo ke kilu
    Garfield #22: Bradami vzhůru
    (1200,-)

    The Amazing Spider-Man #01
    The Amazing Spider-Man #02
    The Amazing Spider-Man #03
    The Amazing Spider-Man #03:
    The Amazing Spider-Man #04
    The Amazing Spider-Man #05
    (komplet od Unicorn comics - 1200,-)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.7.2022Prodám
    Zdravim, aktualizace, stale na prodej cca 400 komiksu. Je tam napr. Schizo ci Kolosalni Conan 2...
    Cim vic kusu, tim vic samozrejme
    sleva...
    seznam je tady:
    https://www.comicsdb.cz/sbirka/32/KLAUN_DOMINANT
    muj mail je: david.lopan@seznam.cz
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš25.7.2022Prodám
    Prodám komiksy z mé sbírky tady na comicsdb. Je tam třeba kolosální Conan 2 ci komplet Conany od Semicu...
    Piste na mail na: david.lopan@seznam.cz
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.9.2020Prodám
    !!!!!!!!!UPDATE 2!!!!!!

    PRODÁM TENHLE PAKL ZA 3000,- (Pořizovací cena asi 7500,- )+ anglické komiksy...email: david.lopan@seznam.cz, případně tel.: 603 580 324

    Morbus Gravis 2001
    Grandville #01 (pevná vazba)
    Kasta Meta-baronů #1: Praděd Oton
    Hory mají oči – Počátek 2009
    Bosenský plackopes 2009
    Calvin a Hobbes #01 2009
    Kazatel #1: Předehra pro mrtvé 2004
    Shrek 2004
    XXX Comix #01 1998
    XXX Comix #04
    Bunkr komiksová revue
    Dilbert #01: Jak vydrhnout velrybě stoličku 2010
    Emily Strange: Ztracená, temná a znuděná 2009
    Quo Vadis 1991
    Tex #01: Osamělý vlk 2004
    Jonah Hex: Tvář plná násilí (paperback)

    Garfield #00: Ve velkém 2004
    Garfield #01: Přibírá na váze (2. vydání) 2003
    Garfield #02: V nadživotní velikosti (2. vydání) 2003
    Garfield #03: Váží slova (2. vydání) 2003
    Garfield #04: Slízne smetanu 1998
    Garfield #05: Se užírá 1999
    Garfield #06: Obléhá dům 1999
    Garfield #07: Je na vážkách 2000
    Garfield #08: Nohy z dohledu 2000
    Garfield #09: Není troškař 2001
    Garfield #10: Válí sudy 2001
    Garfield #11: Si dává do nosu 2002
    Garfield #12: Jím, tedy jsem 2002
    Garfield #13: Polyká pýchu 2003
    Garfield #14: Široko daleko 2003
    Garfield #15: Zaokrouhluje 2003
    Garfield #16: Škvaří sádlo 2004
    Garfield #17: Povoluje opasek 2005
    Garfield #18: Převažuje 2005
    Garfield #19: Místo na slunci 2006

    darkness, spawn z konce 90 let ANGLICKY cca 30 ks a pár kusů španělsky
    LONE WOLD AND CUB Omnibus 3

  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš21.5.2021 08:32Pindárna
    Zdravim, i když sem už moc nechodím, tak jelikož jsem v pindárně, tak snad nikoho neurazí pokud sem napíši, že jsem vydal knihu v pdf. Koho to zajímá tak:
    https://www.monstrazmlhy.cz/ Přinejhorším tenhle příspěvěk zmízí v záplavě dalších... Kdyby něco, vždy může zasáhnout admin .o) Peace!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš14.4.2014 18:05Čtenářský koutek
    Kurva velký Sin City. Tak tohle je na naše končiny solidní rachot a splněné vlhké sny :o) Ještě nedávno jsem si říkal, že na co to mít dvakrát, když všechny díly mám, ale když jsem to viděl...Ted jen kdo mi to koupí :o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš9.4.2014 15:41* Připomínky a návrhy
    Ta poslední věta v závorce mi taky přijde jako dobrý řešení. "Opičí Klaun"
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš9.4.2014 09:08* Připomínky a návrhy
    co se týče Usagiho tak abych to nevypisoval, souhlasim s Josh...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš15.2.2014 20:58Pindárna
    Absinther-né za novou Muriel a andělé, ale za Muriel a oranžová smrt. Nicméně lidi jsou stejně zblbí a i pár dílů nové Muriel se prodalo nad cenou, ale třeba jen za 1200-1300 místo 990...Silná káva, ale uměle vyvolaná, dle mě...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš14.2.2014 14:56Pindárna
    Tak Muriel a oranžová smrt se nám vyšplahala na 8000,- kaček. Tohle přestávám chápat...Skoro mám pocit, že se pár chlapců domluvilo mezi sebou a teď to schválně šroubujou nahoru :o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš10.2.2014 07:54Pindárna
    5800,- aukro a Muriel a oranžová smrt. Teď bych použil smajlíka s vykulenýma očima, protože tohle už je regulérní šílenství :o)) Skoro člověk přemýšlí, jestli za komiks nepojede na dovolenou...o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš7.2.2014 10:08* Připomínky a návrhy
    Pozdě, ale přece-Mám určitě nechat. Chci používám a do shánim si cpu vyprodané věci které mě zajímají, ale spíš takovej přehled...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš23.11.2013 09:05* Připomínky a návrhy
    Zack: Skvělé. Konečně .o) Děkujeme!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš20.11.2013 15:12* Připomínky a návrhy
    taky jsem zkoušel a funguje to .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš29.9.2013 18:38Pindárna
    Já měl rád povinnou četbu. Lovce mamutů a Robinsona. Byl jsem rád, že mě to "donutili" přečíst .o) od té doby jsem pár knih přelouskal. Nemám nějaký zběsilý tempo a čtu daleko míň než bych chtěl, ale aspoň pár mrzáckej knih za rok dám abych úplně nezakrněl. Komiksy čtu taky míň než bych si představoval, ale to kvuli prachům .o)) Slovní zásobu to určitě rozšiřuje, ale upřímně skoro nikdy nerozeznám při běžném rozhovoru knihomola od knižního panice. Čtení je u mě na žebříčku "kvalitně stráveného času" výše než čučení na seriály, ale je každýho věc jak tráví volný čas a pokud nestaví ve volném čase přístřešky pro bezdomovce nebo nezachraňuje lidi v převleku, tak je to u mě stejně dobrý/špatný jako třeba sport, či cokoliv jinýho. Zase bych to nevychvaloval do nebes, ale je to lepší než videohry? Pro mě jo, ale ať si každej dělá co chce... Povinnou četbu bych zachoval, protože neni špatný když maji děti trošku řádu a něco "musej" ale dal bych jim vybrat z několika knih...PS: z většiny knih co jsem přečetl si nepamatuju skoro nic (občas už jen název) ale jak vysávali morek z kostí v Lovcích mamutů si budu pamatovat dodnes a to samé Kopčema, Mamutíka a Žraloka .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.3.2013 07:52* Připomínky a návrhy
    Josh: já si do "Osobní" dal třeba Garfieldy. Od určitýho dílu jsem se rozhodl, že mít všechny díly nemusim. Ačkoliv mě to baví, je to furt stejný, ale eviduju je, kdybych někdy náhodou dostal chuť na novýho Garfielda. Taktéž tam mám pár dalších kusů jako Omnibusy SW a Indiana Jones, kde jsem pár dílů koupil a povětšinou extra nadšen nebyl. Přesto kdybych to viděl někde ve frcu...Čas od času se mi přesune z "Osobní" do "Chci" a obráceně...o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš27.3.2013 11:32Pindárna
    Lenny, Zack: Díky, už sem se začínal mít obavy .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš26.3.2013 19:15Pindárna
    Když už jsme v té "Pindárně". Jsem jediný, komu se kresba Hard Boiled nelíbí? Neřikám, že je špatná. Jen se mi nelíbí...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš20.3.2013 17:00Pindárna
    DEmnoG: ono mi to něco říká, alé tolik, abych byl ještě před vydáním natěšenej a šel do toho za 1500,-.
    K limitovaným edicím-Do Hellboye, Usagiho a nebo marvelovských pecek bych šel, ale do tohohle ne. Spíš bych šel do věcí co nemám a jsou to pro mě srdcovky. Přecejenom je pro mě 1500,- několik menších komiksů...Přesto myslím, že se to prodá a tratit nebudou...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš19.3.2013 18:59Pindárna
    brkowycz: Ta cena je šílená. Bejt to třeba Hellboy, tak o tom uvažuju, ale Hard Boiled neznám a tak si radši koupím 3-4 jiné komiksy. Původně mi i akce od BBart přišla předražená, ale už vidím, že to bylo zadara. CC nastavila opět novou laťku .o) Ale abych je jenom nejebal, tak jsem rád, že někdo limitované edice dělá...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš1.2.2013 20:53Pindárna
    Ono s tim hodnocením je to vůbec těžké. Teda pokud chceš být objektivní. Subjektivně .o) Když se třeba juknu, že jsem dal některýmu Sandmanovi **** a to samé Star Wars sešítku, vypadá to, že je to stejně dobré. Neni. Samozřejmě. Ale 4* jsou u mě rozpětí tak mězi 65%-85% jak kdy a taky záleží na momentální náladě a občas do toho zahrnuju i cenu a momentální pocit. Něco má řekněme větší přesah, je inteligentnější, víc vypointované a ty přestože chápeš že je to kvalita a dokážeš to třeba i odcenit, tak si to nemusíš vždycky užít jako kravinku která ti prostě jenom výborně sedla. Vysoká cena mi zážitek nesníží, ale když je přepálená, napíšu to. To samé pokud je cena nízká, můžu k tomu přihlédnout a lehce zvednout. Takže i když je třeba sešítek Star Wars kravinka a srovnávat to třeba se Sandmanem, Watchmenama, Lutherem (dosaďte si co chcete) tak by to reálně mělo tak 45%, tak nehodnotim jenom kvalitu díla, ale i to jak sem si to užil a tu vomáčku kolem. A jelikož to stojí 50,- a mě to pobaví, tak je to hodně slušný .o)
    Ale jedno mi přijde hodně divný a to dávat všemu 5* jako jeden týpek tady. Proti němuž ničehož nemám .o)
    Ad. Lovecraft: vždycky mě nejvíc brala povídka Krysy ve zdech, protože vyšla v povídkovém sborníku Hlas krve, kterej sem v pubertě doslova hltal. Lovecraft je u mě mistr atmosféry a tajemna.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš18.10.2012 18:41Filmový a hudební klub
    choze: Docela dobrý. Nějaký věci lepší - hudba -ta byla možná víc než slušná a dodávala tomu šmrnc. A taky docela pěkná kamera, ale taky nějaký věci horší-třeba rozhovor hlavního záporáka s hrdinou je klišovitej a strojenej a celkově tohle dře, ale slušnej pokus. Zkoušej dál. Nejseš mimo .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš18.9.2012 11:48Pindárna
    Kaluž: já sice originály nekupuju (moje angličtina neni takové úrovně) nicméně CC by zrovna mohli prodávat jen zajetý věci (Hellboy, Sin City,) a další série nerozjíždět, protože mají velké skóre nedovydaných věcí + pomalost. Klidně by mi od nich stačili jen jednorázovky a nebo to prostě dovydat stůj co stůj. Když už ty práva koupili, tak tisk už je poměrně levnej (ač to většina lidí neví)...Jsem rozhodně pro víc jednorázovek...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš17.9.2012 12:39Pindárna
    topka:
    1) Hellboy
    2) Živí mrtví (ale tady si nekupuju každý nový díl, protože mě to tak baví, že se záměrně mučim)
    3) Death Note
    4) Daredevil Omnibus
    Spousta sérii mě zaujala, ale koupil jsem třeba zatím jen jeden díl, protože mě sere čekat pět let na konec. Tak jen občas koupím díl aby se mi to nevyprodalo a počkám na dovydání a pak to zhltnu najednou... PS: právě mě čeká Sandman, Preacher a Hitman. Samý pecky!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.8.2012 14:45Filmový a hudební klub
    Zack: třeba jo. Ale začal si s tím ty .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.8.2012 13:13Filmový a hudební klub
    Zack: no to je jasný, že to ona hrála, ale vypadali prostě jako starý milenci. Měli tunu takovejch těch klasickejch keců .o) No a doufám, že se vedle Bruce nikdy neprobudim .o))
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš1.8.2012 19:38Filmový a hudební klub
    Zack: no a co jak mu říkala "utečeme spolu" to vypadalo zamilovaně .o)))
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš31.7.2012 18:51Filmový a hudební klub
    SPOILERY
    Tááák trošku sem nad tim přemýšlel a mám k tomu pár věcí:
    -----No zase Alfréd už dlouho Batmanovi spílal aby se na to vysral, že ho to zabije. Tudíž když nasadil znova kostým a šel na Bane, tak podle videa z banky a podle toho že se válel osum let Alfréd věděl, že na to neni připravenej a odešel. Akorát malounko přehrával a možná moc tlačil brekem na pilu.
    ----- Zamilování Bruce a Talie bylo jak z lacinýho popcornu, ale tak můžeme si říct, že to prostě bylo kouzlo okamžiku jak vypadl proud. Určitě se spoustě znás stalo, že bylo někdy kouzlo tak velký, že tomu člověk podlehl a nebo fakt chyběl kousek o)
    ----- ad skok. Dítě prostě tolik neskočí, ale můžeme to brát, že je to náhoda. Jiný vysvětlení mě nenapadá. Byl to fakt malej fakan a neskočila by to...
    ----- celý policejní šik proti Bane - no je to i psychický, že jo. Jsou to policajti, sešikovali se (přehlídka síly) a ukázali tim, že jsou furt síla a že z Bane nemají strach a že už nejsou zavřený krysy v podzemí, ale mohli je víc kosit, to jo...
    Nicméně jak jsem psal. Chápu jak lidi co jsou proti i pro. Já tam ty chyby vidim, ale nějakym způsobem mi ten zážitek absolutně nekazej .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.7.2012 11:13Filmový a hudební klub
    POZOR BUDOU SPOILERY (a možná přijdou i kuřátka)
    Draco: Jj asi jo. Plus možná ta obrovská epičnost (hezký slůvko) která mě trošilinku zklamala, ale přesto bavila...
    Deg: ad Bane. Joker byl lepší, ale napamatuju si, že bych v poslední době viděl někde tak hutnýho záporáka. Maska, svaly, hlas. Chvilkama si možná moc cintal na pentli, ale jinak super. Mě tam taky pár věcí přišlo divnejch-jako scéna kdy pochodujou jak na přehllídce a nebo dětskej skok ve studni .o) Nějaký věci neštimujou úplně dokonale a hlavně pěstní bitky mohli mít zábavnější choreografii, ale na druhou stranu po brutální dvojce sem fakt nečekal že tohle bude lepší a taky nebylo. Moc sem nečekal (trailery mě moc nebavily-u mě dost neobvyklé) a chvilkama jsem byl i zklamanej, ale film skončil a za dva dny potom na to furt myslim. To se mi nestává často, ale chápu tvoje výtky a chápu že to někoho může nasrat, ale na druhou stranu si nedokážu představit že už jenom kvuli vizuálu by šel někdo pod 6/10 .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.7.2012 10:09Filmový a hudební klub
    Deg: a mě se to líbilo. Víc než jednička. Nebylo to lepší než dvojka a mělo to chybky. Na druhou stranu jsou to dva dny co jsem to viděl a furt na to myslim. Ale Alfred byl trošku přehnaně uplakanej a působilo to divně. Bane s Batmanem si mohli rozbíjet tlamy víc zajímavějš a chvilkama to bylo patetický, ale i tak to podle mě mělo sílu a pro mě 8/10 a těšim se až to dám znova a budu se moct víc soustředit na detaily. Nějakym způsobem jsem v tom strašně cítil Inception. Kterýmu ačkoliv jsem dal "jenom" 8/10 sem už viděl od té doby asi pětkrát a něco mě nutí na to čumět znova...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš13.6.2012 21:13Sběratelský klub
    BlackJag: hm, já si řikal, že ho mám koupit a pak někomu střelit, ale neměl jsem zrovna prachy. Chyba. .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš12.6.2012 16:58* Připomínky a návrhy
    Kdyby to náhodou někomu pomohlo při opravě, tak jsem si první přečetl diskuzi a pak aniž bych se zalogoval, jsem už ve svojí sbírce měl vše dvojitě. Pokud tohle nikomu nepomůže, tak to ignorujte .o)
    PS:samozřejmě dvojitě nemám úplně vše, ale skoro vše...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš5.6.2012 11:33Srazy, cony, festivaly
    Bylo to dobrý. Byl jsem na Crweconu poprvé, ale bohužel jen tak na půl hodky. S kámošem jsme lehce minulý den kalily a vybralo si to svou daň. Nicméně jsem alespoň mohl okouknout situaci, koupit pár komiksů a na příští rok si rezervuji již celé odpoledne...Příště bych možná dal lepší slevy, protože třebas ten den měl ComicsPoint slevu 20% na všechno a já s kamarádem jsme ještě dokoupovali tam...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš28.5.2012 21:56Srazy, cony, festivaly
    Fry: Letos se to tam poprvé chystám okouknout. Ruku v ruce s uživatelem OompaLoompa. Hledejte svalnatýho pupkáče sekáče s pokérovanou rukou a . Tajemný KLAUN..o) PS: ruku v ruce není doslovné...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš25.5.2012 16:09Stripy, jouky, fejky :)
    God Thor: tak to mě fakt dostalo! Hlavně když si ke všem člověk představí správně dementní hlasy .o))
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš6.2.2012 08:23* Připomínky a návrhy
    Kapis: já to samé. Hodnocení hvězdama neni ono. Je obrovskejch rozdíl mezi 90% kdy už vlastně dám 5 hvězd a mezi 100%...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš19.1.2012 09:29Pindárna
    andre: já si moci vybírat, kupuju jenom sešitovky. Mám je rád už od mala .o)) čim míň toho vydají, tím větší mám šanci, že jednou koupim aspoň polovinu .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš18.1.2012 11:07Pindárna
    Mimochodem neví někdo něco o tom, že BB art chystá nějakej komiksovej magazín? Někdo to psal na foru crwe...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš18.1.2012 09:09Pindárna
    Kapis: právě že to vypadá, že se bortí, ne? .o) V jejich novém edičáků zmizela odhadem tak třetina komiksů na tohle pololetí...Nevim jak se prodávaj třeba omnibusy, ale vim, že to jede hodně pod cenou. Ona už za pár měsíců po vydání akce 1+1 zdarma nesvědčí o obrovských prodejích, ale jasně, může to bejt marketingovej tah. O tom aby spíš pokecal někdo kdo jenom prázdně neplká a nemá tunu domněnek...o)ale je to škoda, samozřejmě...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.9.2011 19:50Stripy, jouky, fejky :)
    MindReader: tak to mě fakt pobavilo .o)))Dobrej.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš29.12.2010 08:33Pindárna
    Velkej šéf: jsou řádně teplé. Hoděj se pro emostyl. Mít obrovskou černou patku tak neváhám ani vteřinu .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš11.12.2010 08:00Pindárna
    vachudik007: a přitom by stačilo oběhat pár kluků kterým táhne pomaloučku na třicítku a myslim, že by každej pár čísel star wars ještě sehnal .o) 3000,- je hustě přemrštěná cena. Zajímalo by mě, jestli to nějakej bohatej nerdík koupí .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.12.2010 11:03Pindárna
    Zdravim, zajímala by mě taková kravinka a to -sběratelské ceny. Často je tady uvedena sběratelská cena (většinou celkem sedí a nebo je lehce podhodnocena, ale je mi jasná že se to často mění) nicméně, u spousty věcí to chybí a přitom se na aukro šplhaj zajímavě nahoru. Třeba teďka batman ticho- 2100,- Kč momentálně dražba na aukru. Nebo teďka puma číslo 3 (kterou sem vydražil za 550,- no ale shánim ji odmalička .o) samozřejmě podle jednoho prodeje se asi nedá úplně usuzovat, nicméně, sledujete to nějak? .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš24.11.2010 16:22* Připomínky a návrhy
    Omlouvam se. Nejde tu mazat a já zjistil, že to tam máte napsané .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš24.11.2010 16:08* Připomínky a návrhy
    Zdravim, náhodně jsem narazil na chybu (pokud tede nemám já divné komiksy .o)
    jedná se o spider-many od unicorn comics
    znovuzrození je ve skutečnosti 4/98 a né 5/98
    otec ještěr je ve skutečnosti 3/98 a né 4/98
    teda pokud to neměl špatně sám unicorn a já o něčem nevim...
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: neveřejné
Mám: 277 (cca 58910 Kč)
Chci: 0
Sháním: neveřejné
Nabízím: neveřejné
Osobní: neveřejné
Sbírka mimo CDB
Četl/a: neveřejné
Mám: 0
Chci: neveřejné
Sháním: neveřejné
Nabízím: neveřejné
Osobní: 0