Husákovo dítě, fanoušek Dračího doupěte, deskovkář, moravák, metalista a inženýr = JÁ
  • Darker
    Darker mecenáš24.1. 22:31Atentát
    Nuda. Obhajoba Arabů. Díky nechci.
  • Darker
    Darker mecenáš18.1. 06:20Parchanti z jihu #04: Zkouška odvahy
    Takové Trochu chaotické a místy mi bylo jaksi jedno, kdo to osere. Ale jinak dobrý díl. Chtělo by to něco wauu, aby se to vysvihlo někam výš.
  • Darker
    Darker mecenáš16.1. 21:53Parchanti z jihu #03: Návrat domů
    Predstavovačku máme za sebou, tak co bude dál?
  • Darker
    Darker mecenáš10.7.2023 22:53Bestie burdenské #04: Okupované území
    Takový psí Usagi s Yokai monstry.
  • Darker
    Darker mecenáš2.7.2023 22:44Wika
    Nadprůměrný kresbou, průměrný lehce extravagantní fantasy příběh, s místy zkratkovitým dějem.
  • Darker
    Darker mecenáš25.2.2021 07:00Baltimore #08: Rudé království
    Nevím, co jsem čekal, ale prostě mě poslední díl moc nenadchnul. Úvod byl skvělý, ale potenciál z toho vytěžit něco víc, se ztratil. Konečné zúčtování dobré, ale nic extra na to, že to mělo být finále osmidílné série. Lepší průměr. Předchozí díly mě bavili mnohem víc.
  • Darker
    Darker mecenáš1.11.2020 14:13Lonesome #01: Kazatelova stezka
    Sykes, Do Posledního a teďka Lonesome. Jestli takhle bude pan Vybíral pokračovat s westernama dál, tak už teď jsem zvědavý, co přijde dalšího. A tím nemyslím Texas Jacka, toho budu brat automaticky taky :)
    Jediná výtka je k fontu textu v bublinách, na který jsem si pár stran musel zvykat, než mě pohltil obsah a pak už mě moc nerušil.
  • Darker
    Darker mecenáš31.10.2020 21:56Zarov
    Dobrá zápletka, ale potenciál nevyužitý. Krátké, přímočaré a bez větších nápadů. Kresba parádní. Sympatický psychopat a lovec, ostatní postavy nezajímavé. Na jedno přečtení dobré.
  • Darker
    Jo Pohádkov je bomba, ten mi od Younga sedl víc jak Rocket nebo Groot. Snad se to bude prodávat, tohle by chtělo pokračování co nejdříve.
  • Darker
    Výborné, ale krátké, chtělo by to hned další díl. Nebo by to mohl vydavatel vydávat klidně po dvou dílech, když je to takový "sešitek" :)
  • Darker
    Darker mecenáš21.1.2020 21:13Vei #02
    Přiznám se, že severskou mytologii neznám detailně, ale podání Ragnaroku v tomhle komiksu mi přišlo velmi povedené. Taky jsem čekal trochu jiný děj, přesto mě to nezklamalo, právě naopak. Vei mi svým koncem trochu připomněla nedávno přečtený Mjollni. Jediné co můžu vytknout je kresba a již vícekrát zmiňované kreslení postav žen a mužů.
  • Darker
    Darker mecenáš11.1.2020 00:36Zpráva pro Adolfa II.
    6 z 5, jinak to nejde.
  • Darker
    Darker mecenáš7.1.2020 21:54Zpráva pro Adolfa I.
    Je to bůh, to mu nelze upřít.
  • Darker
    Darker mecenáš30.5.2019 20:18Mistr meče
    Zatím nejlepší, co jsem od Dorisona četl. Žádné náboženské fantasmagorie, žádná výprava do pralesa záoceánskou plachetnicí, ani přepálený vikingský Ragnarok. Tohle se drželo při zemi a komorní lov v horách s důrazem na postavy a jejich cíle se mi líbil.
  • Darker
    Darker mecenáš26.5.2019 23:39Coffee Shop
    Pro mladé dívky, které sní o první puse, to bude asi to pravé, ale pro mě už je pozdě :D
  • Darker
    Darker mecenáš5.4.2019 09:10Morgavsa a Morgana #01: Dračí chůvy
    Takhle by měli vypadat komiksy pro děti... a taky pro dospělé.
  • Darker
    Darker mecenáš1.12.2018 10:49Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    "Ms Marvel je příběhem teenagerky, která si hledá svou cestu." je psáno v anotaci a je to tak v podstatě shrnutí tohoto komiksu. Nic víc od toho nečekejte. Má to být superhrdinský komiks, ale co dělá člověka superhrdinou nejsou schopnosti, ale právě to hrdinství. A tam selhává hlavní postava na celé čáře. Je to ustrašená, naivní a i na svůj věk hloupá holka, která se neumí postavit ani rodičů. Když například odejde během kázání z mešity, tak je to na popud kamarádky, nikoliv svůj. Autorka ji sice občas nechá provést hrdinský čin za pomoci superschopností, ale o to víc to ztrácí na věrohodnosti. Introvertní snílek odstrčený na okraj komunity se v tom jistě shlédne a bude považovat Ms Marvel za super komiks, ale mě už přeci jen táhne na 40 a tohle je na můj vkus moc prostoduché. Jednání policie v půlce knihy během přepadení tomu doslova nasadilo korunu. Příběh je možná zasazen do zajímavých reálií muslimské komunity, ale vůbec je nevyužívá. Jsou to jen kulisy mající za cíl dodat hrdince punc rebelky. Jediné čím mě komiks zaujmul je kresba Adriana Alphona, ze které se sice člověk a na zadek neposadí, ale mě se hodně líbí.
    Díky paní překladatelce za zapůjčení, ale knihu s klidným srdcem pošlu dál. To, co jsem viděl v ukázkách, bohužel pokračovalo i v knize a jen to podpořilo můj názor, že tohle bych si nekoupil a možná to raději nekoupil ani žádné teenagarce. Podle mě jsou lepší komiksy, které v tomhle věku číst.
  • Darker
    Darker mecenáš26.10.2018 03:40Lovec čarodějnic #01: Ve službách andělů
    Mám rád Baltimora a tak jsem ze zvědavosti sáhl i po Lovci Čarodějnic a musím uznat, že to byla dobrá volba, protože Lovec je o třídu lepší. Hlavní rozdíl mi přijde, že tam kde Baltimor potřebuje zástupy upírů a jiné havěti, tam si Lovec vystačí s jedním monstrem, které je přesně takové jaké má být, silnější než člověk a tím pádem i nebezpečnější. Přijde mi to jako rozdíl mezi prvním Vetrelcem, kde jeden vetřelec stačil na celou posadku a jeho pokračováním, kde si to Riplayova kosila po desitkach. I když mám rád obě verze, raději mám příběhy, kde monstrum budí opravdový strach a vypadá nepremozitelne jak treba bezhlavy jezdec v Ospale díře.
  • Darker
    Darker mecenáš24.10.2018 23:19Batman #06: Hřbitovní směna (paperback)
    Povídky s Batmanem já rád, ale co nemusím je preskakovani od jednoho k druhému, spatne zaporaky a úplně nejvíc odkazy na série, které si musíte přečíst, aby jste věděli víc. Škoda.
  • Darker
    Darker mecenáš14.10.2018 19:06World of Warcraft #01
    Slibný začátek se postupně mění v rádoby heroickou ságu dobrou tak pro fanoušky Wowka s nezajímavými postavami, plytkým příběhem a chaotickými panely.
  • Darker
    Klasika superhrdinského žánru, která trpí tím, co většina - pokud by jste příběh vyprávěli do začátku do konce, tak jak šla časová linie, tak by to stálo za prd. A tady ten prd ještě domršili, když poslední povídka je vlastně prequel k Ikarovi. No navíc mi nesedla kresba. Ale zabavilo mě to a Bullock se mi líbil.
  • Darker
    Darker mecenáš3.9.2018 19:58Netvora #01: Probuzení
    Hodně svěží a neokoukané. Překvapivý děj v tajemném fantasy světě, jenž v mých očích sráží jen místy příliš tmavá a málo detailní kresba. Ta však dobře vykresluje atmosféru tajemna, kterou je celý příběh opředen a který autorky dávkují pomalu, aby čtenář vydržel v napětí, co se skrývá v pozadí děje.
  • Darker
    Darker mecenáš2.9.2018 08:14Lady Mechanika 2: Tabule osudů
    Slabší rozjezd, ale slušný závěr. Fakt příjemná oddechovka s úžasným vizuálem na velkém formátu. Za zpracování těchto velkých knih by si Argo zasloužilo pochvalu nebo nějakou cenu, prostě paráda.
  • Darker
    Začátek dobrý, zombíci a příběh mimozemšťana fajn, ale pak se to jaksi tvůrcům zvrtlo a nějak jsem ztratil chuť v tom pokračovat. Vizuál stále na jedničku s hvězdičkou, ale tohle není kalendář, ale komiks a ten musí mít příběh, který je mizerný. Autoři asi zapomněli, že čtenáři nejsou šílení (aspoň já určitě ne) a že nepíšou do časopisu pro dospívající lesbičky. Ani ta pankerka zabíjející fanoušky na pódiu to na závěr nespravila.
  • Darker
    Darker mecenáš31.5.2018 18:43Temná věž #05: Bitva na kopci Jericho
    Tohle mi přišlo jen jako vsuvka, sice se ukončí děj a také životy spousty vedlejších postav, ale místo epické velkolepé bitvy jako v minulém díle, dostaneme jen nemastnou výplň. Tahle série létá kvalitou sešit od sešitu, sem a tam a tady je to převážně slabší.
  • Darker
    Darker mecenáš8.5.2018 18:58Death Vigil #01: Pod křídly smrti
    Stjepan Šejić není jen úžasný kreslíř, ale i výborný scénárista. Tohle se četlo samo, jedním dechem. Díky za překlad Changer the Elder a za to, že si to troufl vydat, stojí to za ty prachy. Doufám, že se to bude prodávat a že někdy bude i druhý díl, pokud už ho autor napsal.
    Jen tak mimochodem, tenhle měsíc mě ještě po Alisik a Death Vigil čeká Pochmurný kraj a Netvora, to se to hezky sešlo :)
  • Darker
    Darker mecenáš5.5.2018 09:13Alisik #01: Podzim
    Tento jednoduchý a milý příběh o mrtvé dívce na starém hřbitově mi hodně svým zpracování připomíná film Tima Burtona Nemrtvá nevěsta. Není až tolik strašidelný, ale to se může v dalších knihách rychle změnit, protože tohle je jen rozjezd, kde se seznámíte s Alisik, jejím kamarádem Rubenem a dalšími mrtvými lidmi ze starého hřbitova. Konflikty a hlavní padouch jsou zatím jen naznačeny. Kniha je z mého pohledu určena spíše mladším čtenářkám, ale spolehlivě zabaví i ostatní. Nejsilnější část komiksu je jeho kresba, která se mi hodně líbila. Těším se na další díly, které doufám budou tlustčí, aby mi to čtení tak rychle neuteklo :)
  • Darker
    Darker mecenáš2.5.2018 19:18Modrá CREW #07 - Dlouhý John Silver #3, 4
    Budu zase za rebela a půjdu proti proudu. Mě se ten konec prostě nelíbil. Zase se objevují naboženské fantasmagorie, které jsem po skvělé práci s postavami nečekal. Asi jsem čekal závěrečný konflikt o zlato a spíš pirátskou "vybíjenou" ve stylu, čím nás bude míň, tím bude větší podíl pro každého. Toto mě moc nenadchlo. Je to sice míň přehnané než Třetí zákon a konec je takový umírněnější, ale i tak žádná sláva. Za mě lehké zklamání.
  • Darker
    Darker mecenáš27.4.2018 06:13Doctor Strange #01: Cesta podivných
    Měl jsem pocit jako bych četl komiskovou adaptaci městské fantasy, kterou psal Jim Butcher o Chicagském čaroději Harry Dresdenovi. Ten taky trpěl nedostatkem spánku a neustále létal z jednoho maléru do druhého bez možnosti si aspoň vylízat utrpěné šrámy z předchozího konfliktu.
  • Darker
    Darker mecenáš22.4.2018 21:43Cagaster #03
    Přečteno během chvilky, jak mě to vtáhlo do děje. Ten sice občas trochu skřípe, ale autorka se snaží a co se týče atmosféry, tak je to paráda. V minulém díle jsme se dozvěděli něco o minulosti Kidoua, tento byl zase více o minulosti Ilie. A navíc se tu postupně vykreslují i ostatní postavy a příběh nabírá na obrátkách.
  • Darker
    Darker mecenáš22.4.2018 17:37Cagaster #02
    Svět Cagastrů se dál rozvíjí stejně jako osudy, příběhy i minulost jednotlivých postav. Hodně se mi to líbilo a vtáhlo mě to do tohoto bohem zapomenutého světa. Až na pár zmatených scén a přeskakování z jedné roviny děje do druhé tomu nemám co vytknout.
  • Darker
    Darker mecenáš19.4.2018 16:38Umbrella Academy #01: Apokalyptická suita
    Strašně zkratkovité, uspěchané a z mého pohledu špatně stravitelné sousto, které mě nenadchlo a ani neurazilo, prostě mnou prošlo naprosto s nezájmem. Další chod si nechám ujít.
  • Darker
    Darker mecenáš27.3.2018 22:46Grandville #04: Noël
    Tenhle díl opravdu nad ostatním díly Grandvillu vyniká. Je až neskutečně napěchovaný historií zvířat a světu Grandville. Je úžasné sledovat, kolik si Talbot dal s těmito detaily práce a jak neskutečně bravurně je vmísil do příběhu, aby děj i svět kolem něj nepůsobil plitce a dodal mu hloubku. Talbot využívá rysů zvířat, jak jen to jde a daří se mu to. Tohle je geniální dílo se spoustou vedlejších linek, které se úžasně splétají a dávají tušit, kam bude směřovat díl pátý, kterého se už nemůžu dočkat.
  • Darker
    Je málo fantasy komiksů a je jich ještě míň, které by opravdu stáli za to si je přečíst více než jednou a kochat se nad jejich kresbou. A tento Conan patří k těch několika málo vyvoleným.
  • Darker
    Darker mecenáš27.2.2018 23:41Gotham Central #02: Šašci a blázni
    Výborný detektivní komiks, jaký umí asi jen Brubaker a Rucka. Sice jsem se občas ztrácel v množství postav, ale přehled na začátku mi docela pomáhal. Co mě ale vadilo, tak byly nadávky nahrazené &*%$.... asi kvůli větším prodejům mezi mládeží. Sice o tom pochybuju, že mladší čtenáři budou číst toto, ale díky za každého nedomrdlého teenegera, který to fakt čte... čest výjimkám. Aspoň jsem si vždycky mohl tipovat, co za nadávku by tam pasovalo, takový puzzle-komiks, můj první :D
  • Darker
    Místy je to vtipné více, místy méně, ale bavilo mě to nejen svým pojetím superpadoucha (padoucnice?? :D ) na výslužbě, ale i samotnou postavou Harley, která je v podání Amandy Connorové šílená více než dost. Kresba je úžasná a úvodní nulté dílo, kdy každou stranu kreslil někdo jiný, je skvost. Výborná odechovka.
  • Darker
    Darker mecenáš30.1.2018 21:24Modrá CREW #06 - Dlouhý John Silver #1, 2
    Jak mě Třetí zákon nebavil, protože byl překombinovaný, těžko čitelný a na závěr až příliš epický, tak tímhle si mě Dorison získal zpět. Postavy jsou dobře představené, jejich motivy jsou čitelné. Celkově je to dobře napsané, promyšlené a hodně mi to připomíná filmy jako Master a Commander nebo piráta Rescatora, kterého jsem jako malý zbožňoval, když už jsem se v televizi musel dívat na Angeliku. Tak a jak psali ostatní, teď jen nepokazit konec :)
  • Darker
    Darker mecenáš24.1.2018 18:52Transmetropolitan #07: Všechno, nebo nic
    Tohle nejde číst naráz, je to moc silné, prostě to nedávám. Ať už je to "Kšeftík" nebo "To má logiku", tak to přečíst naráz, tak si to půjdu hodit. A pak člověk zapne televizi a tam Zeman a Drahoš a říkam si, to teda ta budoucnost dorazila rychleji než Ellis předpovídal, jenže kdo je Sviňák a kdo hnusák Callahan. To fakt nejde popsat, jak kurevsky je to dobré.
  • Darker
    Darker mecenáš29.12.2017 23:00Hitman #02: Místní hrdinové
    Miluju střílení zombie tulenů.
  • Darker
    Darker mecenáš17.12.2017 20:38James Bond #01: Vargr
    Nebavilo mě to. Je to dějově docela chudé, Ellis se ani nesnažil, i když zápletka obstojná, tak jsem se nudil. S filmovým Bondem to taky moc společného nemá a překvapení se nekonají. Kresba mě neoslovila, ale je fakt, že akční pasáže jsou pěkně zpracované a líbili se mi asi nejvíc. No, tak v tomhle pokračovat asi nebudu.
  • Darker
    Darker mecenáš29.11.2017 23:39Thorgal #15: Vládce hor
    Mám rád fantasy a mám rád komiksy, takže mám velice rád Thorgala. Mám všech 16 dílů a čtu je postupně od začátku a musím uznat, že spolu s Lučištníky je právě tento ten díl nejlepší, jaký jsem zatím v češtině četl. Tohle je Van Hammeho majsterštyk. Časové peripetie ala Časohrátky od Hilla nebo jak ve filmu Na hraně zítřka nemusí sednou každému, ale tenhle díl je úžasný, logicky dokonale propracovaný a naprosto mě dostal. Víc takových dílů. Navíc je vhodný i pro lidi Thorgalem nepolíbených a jeho světa neznalých, protože je to samostaný díl, který nemá v celkové sérii žádný dopad a není potřeba znát ani jiné předchozí díly. Všem vřele doporučuju.
  • Darker
    Darker mecenáš12.11.2017 20:53Transmetropolitan #03: Rok parchanta
    Tohle se čte samo a není to hezké čtení, to kurva ani omylem, ona pravda není nikdy hezká, je syrová, občas špatně stravitelné, ale určitě není hezká. Tohle je čtení pro každého, kdo zná politiku, kdo o tom někdy uvažoval, kdo ... no prostě každý, kdo aspoň byl vhodit ten zkurvený lítek do té posrané urny a myslel si, že dělá dobře, že ho někdo spasí, že ten někdo udělá svou práci za něj a on má po starostech. Politici jsou moci-chtivé svině a Ellis to ví a tak vám to pěkně v pálí do držky, tak jak to asi umí jen on. Tohle by si měl přečíst každý. A po vzoru Spidera Jerusalema musím znovu vyřknout pravdu: BBart už dotiskni ten první díl!
  • Darker
    Darker mecenáš11.11.2017 12:27Skalpy #06: Hlodání
    "Tempo je zběsilý, koně se splašili..." Jen víc, jen víc takovýchto Skalpů.
  • Darker
    Darker mecenáš25.10.2017 22:52Modrá CREW #05 - Třetí zákon #3, 4
    Po dočtení musím říct, že to není, co jsem od "středověké detektivky" čekal. Tam, kde se Jméno růže drží reality a snaží se temnotu víry prosvítit světlem rozumu, se Třetí Zákon ubírá z reality do náboženských fantasmagorií až ke středověkému Armagedonu. Do půli knihy, kdy se děj první knihy rozplétal a rozjasňoval, jsem čekal konečný střet podobný Indiana Johnsovy a Arše Úmluvy, prostě dvě vojska a tajemství chráněné, aby nikdy nespatřilo světlo světa. Ale konečný střet mě donutil srazit hodnocení dolů. Dorison psát umí, ale tohle nebyl prostě můj šálek víry. Snad bude Dlouhý John lepší, víc se držet při zemi, jinak mám obavy, že Dorisona už nechci víc.
  • Darker
    Darker mecenáš18.10.2017 04:50Lady Mechanika
    Za mě spokojenost. Je to lehčí, o řád slabší, méně krvavá, na pohled líbeznější, ženská verze Grandvillu bez zvířátek. Čte se to samo. Dialogy mi nepřišli o moc více kýčovité nebo strojené než u superhrdinských komiksů, ale prostor na zlepšení určitě je. Podle 0-tého dílu, který byl vytvořen později, se dá tušit, že se autor s dalšími díly bude jen zlepšovat, takže já už se těším na další díly.
  • Darker
    Absolutní spokojenost. Přesně tohle jsem potřeboval, oddechové, krvavé, jednoduché a masakrální čtení. Lobo jede, kresba na jedničku a gagy podle mého gusta. Překladatel pan Pavel Dort mě opět naučil pár nových slov, které jsem nevěřil, že v češtině můžou existovat a tak jsem si rozšířil slovní zásobu o Pyčína, Pyčuda, Pyčutálistu, Pyčurína, Pyčuňáka a Pyčudlíka... můj život už nikde nebude takový jaký byl, jak jsem bez těchto slov mohl žít :D Díky a doufám že do roka zase u dalšího dílu. Za mě 666 procent, vánoce letos dorazili dřív.
  • Darker
    Darker mecenáš5.7.2017 09:52Thorgal #11: Tanatlokovy oči
    Neni to druhy dil, ale treti z peti, jen pro upresneni.
  • Darker
    Darker mecenáš1.7.2017 08:32Americký upír #02
    Přečtení tohohle naprosto skvělého a po všech stránkách dokonalého komiksu mi připomíná dvě věci, jak moc jsem rád, že má někdo odvahu vydávat neznámé komiksy a jak moc nesnáším BBart, že takovéto komiksy rozjedou a nedokončí a to ještě do knihy dají 4 stránkovou ukázku na třetí díl s nápisem, již brzy :/
  • Darker
    Darker mecenáš28.6.2017 16:18Taven Bachtale - Buďte šťastni!
    Tak nebylo to nejhorší na českou kotlinu, ale k průměru, co u nás vychází se to nechytá. Příběh plitký, děj pomalý, atmosféra velmi dobrá, kresba se mi asi líbila ze všeho nejvíc, s malým ale. Co nemám na žádném komiksu rád, když začne v rámečkách autor popisovat to, co má vyjádřit obrázek. Komiks používá obrazy právě proto, aby nemusel popisovat, jak kdo vypadá, jak vypadá okolí a prostředí. Popisy, toho že fouká vítr, jsou podle mě v komiksu zbytečné. Buď si pište knihu nebo ať se kreslíř naučí líp kreslit. Jisté zjednodušení by tomu fakt prospělo, ale pak by to asi nenatáhli na 100 stran. Akce byla místy dobrá, ale na můj vkus jí bylo málo. A co se týče slibované středověké detektivky, tak tu tam taky nenajdete. Pro mě zklamání.
  • Darker
    Darker mecenáš18.6.2017 09:20Grandville #01 (paperback)
    Celkový dojem byl skvělý, jen malé rýpnutí. Jestli je LeBrock detektiv, tak potom je detektiv i Punisher, protože tolik mrtvých jsem fakt nečekal.
  • Darker
    Darker mecenáš1.12.2018 13:07Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    Tak Zacku, máš možnost se předvést, rewkon touží po tvé pozornosti :)
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2018 15:32Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    MB: Ty sis nepřečetl co má xbarborax v popisu : "Lidé v internetových diskusích se přehnaně zajímají o můj duševní stav" :D
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2018 14:22Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    xbarborax: Dobrý vtip :D Jestli se tu necítíš bezpečně a někdo tě ohrožuje, prosím obrať se neprodleně na policii :)
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2018 12:45Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    hotate: Dobře, tak ho daruju knihovně v Hodoníně, pokud si ho nestihnou pořídit dřív :)
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2018 12:41Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    hotate: Komiks zadarmo, tak tím určitě nepohrdnu, adresu zašlu, ale po přečtení trvám na tom, že to posílám zpět. Pokud se mi to bude líbit, tak si koupím svůj, holt jsem křeček, co tty dobré věci musí mít doma.

    LuR: Autetický je fajn. Ale pak mi vysvětli ten řev kolem seriálu o Bladově dceři, který byl naopak napadán, že jak to může psát běloch, když je to o černé hrdince. A tak seriál nebude, holt křiklouni mají, co chtějí. Se divím, že Karla Maye neukamenovali, za to že píše o indiánech, když žádného nikdy neviděl :D
    Proč to zmiňuju, je fakt, že nemusím být muslimská dívka, abych o ní mohl napsat. Stejně tak Sana Amanatová může psát i o nemuslimském bílém křesťanovi a nikdo jí to vyčítat nebude. To jen tahle "pošahaná" doba a její korektnost to mrší strašným způsobem :/
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2018 11:59Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    hotate: Tak já si ho klidně přečtu, ale peníze do toho dávat nechci. Až bude v knihovně, tak ho teda zkusím, slibuju :)
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2018 11:40Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    hotate: Jo lidi jsou různí, to beru, taky nehážu všechny do jednoho pytle. Já tomu komiksu dal šanci, že jsem si přečetl ukázky, ale i tak mě to odradilo. Na tohle muslimské téma jsme měli s kamarádem kdysi debatu ohledně scifi. Žádný autor sicifi, co jsem četl v něm nikdy nezakomponoval muslimy. I když celé lidstvo vyšlo vstříct hvězdám, tak tam byli indové, afričané, ale nikdy žádný muslim. Jakoby autoři scifi s muslimy ve vesmíru nepočítali nebo co :)
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2018 11:29Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    Já bych to shrnul tím, že to muslimské téma v tom komiksu bude kontroverzní. Schválně mi odpovězte na otázku, proč to tam autor dal, jaký přínos to bude mít k tomu komiksu? Já nevím a nechápu to. Mohlo to být klidně bez toho. Prostě americká dcera, jejíž otec je despota a řeší rodinné záležitosti. Fajn, to bych si přečetl, ale proč tam je ten muslimský faktor? Propaganda? Prodeje pro muslimy? Společenské téma? Jestli to má být přínos, tak u mě to funguje bohužel naopak.
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2018 10:36Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    hotate: Já netvrdil, že se nehádají, já si spíš myslím, že ta hádka vypadá mnohem hůř a odmlouvačná dcera dostane výprask a né "Jdi do svého pokoje" :)
    Odborník na islám fakt nejsem, ale abych se přiznal, tak muslimové jsou u mě na žebříčku hodně nízko. Asi to bude tím, že jsem ateista a vím co takovým lidem dělají. Stačí mě, že vím, jak to vypadá u křesťanů, než jsem s tím v devatenácti sekl.
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2018 10:07Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    xbarborax: Nemusí se chovat, tak jak já si představuji, ale když se tak nechová, tak tomu nevěřím, to je doufám logické a i pro tebe pochopitelné :)
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2018 10:03Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    Řeknu to jinak, pokud je pro muslimy hrdina Mohamed, Usáma bin Ládin nebo palestinští mučedníci, kteří se odpalují uprostřed davu židů a jejichž jména se učí palestinské děti nazpamět ve školách, tak si muslimského super-hrdinu představuji jinak. On Joker je vlastně taky hrdina pro všechny šílence, Riddler pro všechny luštiče křížovek atd. :)
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2018 09:42Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    xbarborax: Já si rád rozšířím obzory, obzvlášť o muslimech, ale musí to být pravdivé. Když mi někdo nastříká hovno na červeno a bude mi tvrdit, že je to jahoda, tak to fakt nežeru. A přesně o tomhle je tento komiks, aspoň, co jsem si četl ukázku hádky mladé muslimky s otcem u stolu. Takhle by to v muslimské rodině nevypadalo, o tom mě prostě nikdo nepřesvědčí, takoví muslimové nejsou, pokud se bavíme o pravých muslimech. Prostě tomu nevěřím a proto si ani ten komiks kupovat nebudu, protože superhrdinka muslimka je pro mě stejná pitomost jako superhrinka Plutona, která kašle na umírajíc dítě vedle ní a letí si v klidu domů.
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2018 09:22Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    Fimi: Přesně tak, je to slabý kus, já bych neuhnul. Když mám svůj názor, tak pokud někomu vadí, je to jen jeho problém. Samozřejmě svůj názor upravím, pokud mě někdo argumenty přesvědčí, ale rozhodně né nalepkováním, že jsem rasista, xenofob nebo nácek :)
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2018 08:26Ms. Marvel #01: (Ne)normální
    Sakra, člověk tu chvilku není a prošvihne to... Je nějaká možnost najít ten koment, co cyboy smazal :(
  • Darker
    Darker mecenáš18.11.2018 18:07Overwatch - Antologie #01
    Fimi: O ceně se nebavím, tam je to dáno asi mnohem větším nákladem, takže cena je pak logicky nižší než u malého českého nákladu. Taky se sice při nákupu komiksů řídím cenou a snažím se ušetřit, kde to jde, ale pro mě prostě české věci mají přednost, přes to "vlak nejede".
  • Darker
    Darker mecenáš18.11.2018 15:17Overwatch - Antologie #01
    Nesouhlasím s Fimiho větou. Právě naopak, pokud mám něco v angličtině (moc toho pravda nemám), tak bych byl hodně rád, kdyby to někdo vydal v češtině a rád bych si to koupil a anglickou verzi prodal. To, že v angličtině nemám těch komiksů moc je spíš proto, že české mají u mě přednost a vychází toho tady zatím dost pro mě zajímavého, co si chci koupit, takže na ty anglické není čas ani peníze. Zase na druhou stranu jsem rád, za anglickou alternativu, protože když vydavatel stopne sérii v češtině v půlce, tak si ji můžu dočíst anglicky. Už se těším, až si na vánoce pořídím Ennisův druhý díl Bitevního Pole, který mám v plánu už roky, ale nikdo ho tu nevydá. Jo, military komiks je u nás hodně okrajová záležitost.
  • Darker
    Darker mecenáš14.11.2018 17:01Punisher MAX #01: Kingpin
    Dle Wikkyho-pédie to má 4 díly:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Punisher_Max#Collected_editions
  • Darker
    Darker mecenáš20.10.2018 21:27Star Wars: Vader, Stíny a tajemství
    Tři :)
  • Darker
    Chlapci, máte v tom trošku bordel, Batmaní partu vám vzala jako své rukojmí Harley, měli by jste to nějak napravit :)
  • Darker
    Darker mecenáš18.9.2018 22:03Z neznámého světa a další příběhy
    louza: Pod to, cos napsal, se s tvým dovolením taky podepíšu. Naprostý souhlas.
    Ještě dodám, že se to přelévá i do Komiksáře, který tím taky trpí. Nevím, jestli to Crew platí, sponzoruje nebo jen zastřešuje, ale já bych jim dal pošlapkách, za to, co tam občas dělají. Víc faktů a informací k věci by bylo lepší, než ty jejich "vtípky" a "srandičky". Nemusí to být suché fakta, ale tohle už přehánějí.
  • Darker
    Darker mecenáš2.9.2018 08:15Lady Mechanika 2: Tabule osudů
    Nevíte někdo, kolik má Lady Mechanika ještě dílů?
  • Darker
    Darker mecenáš13.6.2018 07:42JLA: Svoboda a spravedlnost
    Taky mě to nebere. Chápu, že je to umění takhle nakreslit, ale... meh ... ne, nezájem.
  • Darker
    Protože náš život stojí za prd a místo klasického utápění se v chlastu, ho utápíme v komiksech. Je to takové noblesnější a né každý na to má, takže jsme šlechta mezi sucharama :D
  • Darker
    Darker mecenáš2.6.2018 08:39Šílená ze Sacré-Coeur
    "...komentuješ důvody"...hmm... a ty víš jaké měl důvody tomu dát jen dvě hvězdy, když tu nenapsal ani čárku v komentářích?
  • Darker
    Darker mecenáš1.6.2018 17:54Šílená ze Sacré-Coeur
    Ricarderon: Napadat něčí hodnocení je jako napadat něčí názor, to se nedělá. Můžeš s ním diskutovat, můžeš se ho snažit přesvědčit, můžeš předložit argumenty, proč s jeho názorem nesouhlasíš, ale to je tak vše. Jsem sice zastánce číselného hodnocení a různých průměrů, ale pokud se někdo řídí jen tím, tak moc inteligence asi nepobral, stejně jako ten, kdo chce, aby všichni měli na knihu stejný názor jako on a hodnotili stejně, nejsme ovce.

    S4TW: A to, že něco není můj šálek kávy a stejně si to koupím a přečtu, tak mám i právo to hodnotit. Tím se právě pozná skvělá věc od těch "jen dobrých", že se líbí i lidem, kteří by ji normálně hodnotili negativně.
  • Darker
    Darker mecenáš1.6.2018 10:31Modrá CREW #07 - Dlouhý John Silver #3, 4
    Kapis: Ty snad sedíš ve stejném kanclu, ten popis by totiž odpovídal :D
  • Darker
    Darker mecenáš22.5.2018 07:27Y: Poslední z mužů #10: Odpovědi
    Fimi: Je to jak jeho ostatní věci. Bavíš se nápady během čtení, užíváš si příběh, pak to najednou skončí a ty ani nevíš proč si to dočetl a o čem to vlastně bylo. Asi jak psal Walome: "zvráceným způsobem to člověka baví" :) Zkus první díl a uvidíš, jestli tě to chytne.
  • Darker
    Darker mecenáš21.5.2018 14:49Bitevní pole #01
    sala: A co teprve War Stories od Ennise, to kdyby vydali... sen :)
  • Darker
    Zack: Kdybys nekecal... tys mi napsal 5.5. cituji:
    "kazda ta obalka ma jinou cilovku a kazda ta cilovka ma jinak postavena meritka."
    a Draco vzápětí doplnila:
    "tu limitku si koupí jiní lidé s jiným, náročnějším vkusem"
    máš to ve fóru Připomínky ;)
  • Darker
    S4TW: Víš, když sis koupil Black Edici, tak jsi jiná cílová skupina, než já, který si koupil jen paperback a tak tvoje hodnocení musí být zvlášť... aspoň mi to tak tvrdili... poobědový hate :P
  • Darker
    Nevydávají to střídavě, ale BB art má New52 a Crew si vzala WW v Rebirthu, stejně tak je to i u Ligy Spravednosti.
  • Darker
    Darker mecenáš14.5.2018 11:24Svět Edeny
    louza: A o čem je zhruba ten Diosamante, četls to?
  • Darker
    Darker mecenáš13.5.2018 20:27Znovuzrození hrdinů DC
    Spike: Nevím, kde jsi došel na ty nápady ohledně vydávání New52 a Rebirthu, ale myslím, že seš těžce mimo realitu toho, co se u nás prodává a toho, co si myslíš, že by se mělo vydávat a co se zaplatí. Pokud věříš tomu, že by tu Superman, Green Latern nebo Aquaman měl úspěch, tak ho zkus vydat sám, protože jinak asi máš smůlu.
  • Darker
    Darker mecenáš5.5.2018 14:58Alisik #01: Podzim
    karl173: Proč mi to děláš? Proč mi kazíš iluze? Já si to schválně nechtěl googlit a ty ... no marno mluvit :D
  • Darker
    Darker mecenáš26.4.2018 07:07Ryby - Útok z hlubin
    mike731: Já nad nimi dlouho uvažoval, ale pak to zavrhl. Ale třeba All You Need Is Kill mě bavilo i přesto, že jsem viděl předtím film s Tomem Cruisem. Třeba na Skrýš se docela těším.
  • Darker
    Darker mecenáš25.4.2018 20:23Ryby - Útok z hlubin
    mike731: To bylo tak špatné nebo tě to tak vyděsilo? :)
  • Darker
    Darker mecenáš19.4.2018 20:17Death Vigil #01: Pod křídly smrti
    Nádherné překvapení :)
  • Darker
    filozof: Protože každý má právo na názor, i když se 99 procentům nelíbí. Stejně jako tvůj názor, že jeho názor je vypatlaný. Za to ban nedostaneš, že nesouhlasíš s něčími názory, ale jak začneš urážet lidi přímo, tak půjdeš :) (To si myslím, ale nemám na to pravomoc :D )
  • Darker
    Darker mecenáš26.3.2018 18:46Plutona
    Koci: Taky jsem si to nakonec objednal, i když z druhé ruky, abych věděl, proč je kvůli tomu tolik křiku :)

    louza: Dobře si to vystihl :D

    Scareface: Když budeš potajmu dávat jen hvězdičky, tak to si nikdo nevšimne :D Šak proč nehodnitit komiks, který si nenapsal, že si tam uvedený jako redaktor nebo vydavatel, no a co? :D
  • Darker
    Darker mecenáš23.3.2018 19:17Plutona
    Škoda, já čekal, že to bude delší, aspoň jak Kačeří války, že bude video a tak. Vždyť Walome si už i na svém facebooku založil vlákno, že mu jeho názor na Ligu Spravedlnosti někdo pohaněl. A co s tím popcornem, teď jsem si ho zrovna načal? :( :D
  • Darker
    Darker mecenáš16.3.2018 19:37Thorgal #18: Sluneční meč
    No, oni říkali už před půl rokem, že po vydání 18 dílu se rozhodne, jestli v tom pokračovat nebo co dál. Padl i návrh na vydání prvních dílů jako u Asterixe po 4 sešitech, ale kdoví. Asi se o tom bude v Egmontu teprve jednat s odstupem po vydání tohoto dílu. Tipuju že asi na základě prodejů. Nu což, tak budeme čekat, co bude nebo nebude. Dík za přepis ;)
  • Darker
    Darker mecenáš16.3.2018 19:26Thorgal #18: Sluneční meč
    A co tam přesně píšou? Zkopni to sem, doslovně pls :/
  • Darker
    Darker mecenáš8.3.2018 21:56Gotham Central #02: Šašci a blázni
    Šak to vychází ze zahraničních Hardcoverů... už jen dva takový macci a je to komplet, otázka kdy :/
  • Darker
    Darker mecenáš8.3.2018 10:17Umbrella Academy #01: Apokalyptická suita
    Draco: Už jsem si kvůli tobě nekoupil Plutonu, nechtěj mě nasrat! :D
  • Darker
    Darker mecenáš3.3.2018 18:45Plutona
    Doncek4321: Dál už nic není, je to jeden ucelený příběh, pokračování to nemá :)
  • Darker
    Darker mecenáš13.2.2018 06:53Skalpy #07: Rezervace v rytmu blues
    Tak si to nech u Crwe vyměnit
  • Darker
    Darker mecenáš22.1.2018 19:44Lobo: Soukromý očko
    louza: krásný komentář :)
  • Darker
    Darker mecenáš9.1.2018 14:00Divočina II.: Exodus
    Že tu máte uvedeno černobílý tisk, je asi z kopie jedničky, která byla černobílá, ale co mě dojímá je Richard Klíčník jako překladatel... pan Podprocký není Čech? Ono se to fakt překládalo?
  • Darker
    Darker mecenáš8.1.2018 07:44Preacher/Kazatel #02: Až do konce světa
    Když jsme dnes přidával hodnocení k tomuhle dílu, tak jsem se zarazil nad žánrem... jako to fakt, že žánr humorný? O_o
  • Darker
    Darker mecenáš29.12.2017 23:04Mýty #01: Legendy v exilu
    Že bych taky zkusil další díl? První mě taky nijak neoslovil, ale mají to u nás v knihovně komplet, tak uvidím.
  • Darker
    Darker mecenáš21.3. 07:39* Připomínky a návrhy
    Zack: Kdy tu novou verzi chceš spouštět?
  • Darker
    Darker mecenáš18.3. 07:57Filmový a hudební klub
    deefha: hezky řečeno ;)
  • Darker
    Darker mecenáš17.3. 18:57Herní vlákno
    James: Máš to pěkně nabarvené, ale je to ploché, zkus tomu dodat hloubku nějakým washem a trochu se pohrát i s kontrastem, tím že vytáhneš hrany ;) Jinak paráda :)
  • Darker
    Darker mecenáš15.3. 12:00Herní vlákno
    Doporučení z youtube od influencerů :D
  • Darker
    Darker mecenáš15.3. 11:33Herní vlákno
    Doporučuju nečekat a začít. Měl jsem kámoše, co pořád studoval, jak a co a jaké nářadí, jaký typ barev, jaký štětec, atd, ale nikdy nic nenamaloval.
  • Darker
    Darker mecenáš14.3. 14:39Herní vlákno
    Ne, nenudím, já mám taky nějaké deskovky (97 dle seznamu) a moc jich namalované figurky nemá :D
    https://www.zatrolene-hry.cz/uzivatel/tormentr-576/
    Jsem pomalý, bo furt něco při malování opravuju, jak se občas netrefím špičkou štětce, kam bych chtěl.
  • Darker
    Darker mecenáš14.3. 12:07Herní vlákno
    A abych tu jen nemlátil prázdnou slámu, tak jako důkaz, že malování miniatur je kategorie "easy to learn, hard to master", tak tady přidám nějaké svoje věci, co jsem dělal já, který maluju teprve rok... ten modrý marinák byl první...
    https://imgbox.com/1yP0yFXl
    https://imgbox.com/SSmI4d3b
    https://imgbox.com/YWR2RQTt
    https://imgbox.com/7ty5dKje
    https://imgbox.com/D0Phzw3E
  • Darker
    Darker mecenáš14.3. 11:47* Připomínky a návrhy
    4
  • Darker
    Darker mecenáš14.3. 11:45Herní vlákno
    Každý nějak začínal, ale tohle je přehnané. Navíc tu první fotku znám, tu prezentoval Duncan z Duncan Rhodes Academy, který i po té byl přední tváří Games Work Shopu, když na youtube rozjížděli malování miniatur. A podívej se jaké modely barví dneska. Když si nechceš zničit model nebo deskovku, kup si něco co zničit můžeš a uč se na tom. I tak si myslím, že budeš spokojený ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=ufP8ka3KGno
  • Darker
    Darker mecenáš13.3. 07:39Herní vlákno
    A není lepší si to nabarvit sám, přece jen je to zábava a věř mi, pokud se budeš držet nějakých základních pouček, tak to bude vypadat pěkně i když to budeš dělat sám a budeš k té hře mít pak úplně jiný vztah ;)
  • Darker
  • Darker
    Darker mecenáš5.3. 07:14Slevy, výprodeje, bazary
    Díky :)
  • Darker
  • Darker
  • Darker
    Darker mecenáš13.2. 13:38Herní vlákno
    Tak vlastně všechny kooperačky se dají hrát jako sólo, když hraješ za všechny postavy.
  • Darker
    Darker mecenáš13.2. 10:33Herní vlákno
    Jako z mé zkušenosti jsou sólo hry jen gamebooky s hrací deskou, aby jste viděli, kde se momentálně pohybujete, taková interaktivní mapa. Někde šli ještě dál a dají vám k tomu aplikaci. Takže vám hra říká, co máte dělat, když projdete dveřmi do vedlejší místnosti, ale zbytek si pak už řídíte sami podle pravidel (Panství Hrůzy, kdyby se někdo ptal). Jsou to takové kočkopsi, že fakt nechápu, jak to může mít úspěch, ale asi chutě ostatních soudruhů jsou jiné než moje :)
  • Darker
    Darker mecenáš11.2. 19:14Herní vlákno
    Kapiš: Najdi si hráče a kašli na sólovky ;)
  • Darker
    Darker mecenáš25.1. 13:30Pindárna
    Zack je Cthulhu?
  • Darker
    Darker mecenáš25.1. 07:43Pindárna
    Zack: Nášivku beru, někde bych to místo na džisce ještě našel :D
  • Darker
    Darker mecenáš25.1. 07:42Pindárna
    Hele, na obranu fastera, je doma a nemocný, tak má asi horečky, tak se nedivte :D
  • Darker
    Darker mecenáš17.1. 22:00* Připomínky a návrhy
    Souhlas, taky bych to bral.
  • Darker
    Darker mecenáš16.1. 12:42* Připomínky a návrhy
    Přesně tak, nic nerušit a přidat hodnocení sérií, ať má Zack zase od lidstva na pár let pokoj ;)
  • Darker
    Darker mecenáš16.1. 07:33* Připomínky a návrhy
    Zack: Zruš hodnocení a budeš mít více psaných komentářů:
    "Líbilo se mi."
    "Je to boží."
    "Nejlepší komiks, co jsem četl."
    Nějak tak si to představuješ? :D
  • Darker
    Darker mecenáš15.1. 18:17* Připomínky a návrhy
    Mě se komentovat nechce, to je celé. A je fakt, jak píše Zack, že jsem si ty hodnocení tak nějak píšu spíš pro sebe, než že bych se podle něj řídil. Už dávno vím, co se mi líbí a že to nemusí být stejné jako většina čtenářů. Kdo má chuť komentovat a psát o tom eseje, recenze, blogy, nechť si píše. Já bych to nechal, jak to je, jen to hodnocení série (pokud je kompletní) bych přidal, když to někdo chce používat, tak ať to mají. Ostatním to snad vadit nebude a budou to přehlížet, tak jako polovinu fóra ;)
  • Darker
    Darker mecenáš12.1. 22:23* Připomínky a návrhy
    B
  • Darker
    Darker mecenáš3.1. 07:38Sběratelský klub
    Tak Murenu ještě mají i jinde. Pro vydavatele asi super úspěch, ale z mého pohledu docela v prdeli, bo než se dostanu k tomu koupit druhou Murenu, tak bude vyprodaná.

    Jen pro zamyšlení: To je jako nějaký nový trend, nemít nic skladem, vše vyprodat do půl roku a vy, co to nekoupíte hned, tak dotisky nebudou, máte smůlu? Jako chápu to možná u jednorázových věcí, jak to dělají Mighty Boys, ale u série, která má 4 knihy? To si asi nekoupím Murenu 3 a 4, když nebudu mít dvojku. Jestli to tak začnou dělat všichni, tak to ten trh půjde pěkně do pekel. Kdo nekoupí hned, tak nebude mít a komiksy se zase stanou kultem několika vyvolených, protože normální lidé ani nebudou vědět, že se někde něco vydává :/
  • Darker
    Darker mecenáš3.1. 07:24Filmový a hudební klub
    Modrooký samuraj byl super, ten mě fakt nadchl ;)
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2023 10:32Pindárna
    Mě nikdy, nemám tuhle zkušenost.
  • Darker
    Darker mecenáš23.11.2023 08:23Slevy, výprodeje, bazary
    Knižní Klub sleva 20 procent - kód BAF23, platí do 27.11.
  • Darker
    Darker mecenáš21.11.2023 14:32Herní vlákno
    Pochmurný kraj desková hra česká verze - unboxing
    https://www.youtube.com/watch?v=ObHK6UUAo44
  • Darker
    Darker mecenáš17.11.2023 14:09Slevy, výprodeje, bazary
    Dobrovský:
    500 Kč vám zlevníme objednávku nad 2000 Kč, a to při zadání kódu AFKDBOBROMIL
    U objednávky nad 500 Kč můžete využít slevu 100 Kč. Stačí zadat kód AFKDBOBRIK
    Akce platí jen do neděle 19. listopadu.
  • Darker
    Darker mecenáš31.10.2023 07:50Herní vlákno
    Tohle je boží...

  • Darker
    Darker mecenáš23.10.2023 22:41Pindárna
    Death Vigil 2 vyjde příští rok, oznámil Stjepan Sejic na svém facebooku. Bude i další díl v češtině? Kdepak je ten dobrý clovek, co si vydal jedničku?
  • Darker
    Darker mecenáš20.10.2023 10:45Filmový a hudební klub
    Zack: Trhání zubu už je jen perlička nakonec. Nejlepší je rozvrtat, zablombovat, pak pořádný zánět dásní, pak propíchnutí a dren, pak znovu rozvrtat, čistit kanalky, pak ten zub praskne a pak teprve vytrhnout. Nějaký štep a už jen umělá korunka, to už je nuda, to už tam není nerv. :D

    Horror, kde nejsou idioti, co chodí po schodech do sklepa, fakt moc není. Třeba Černý Telefon, tam jde chytrák do sklepa, bo zjistí, že u něj ve sklepě je děcko, ale v podstatě je to to samé :D
  • Darker
    Darker mecenáš26.9.2023 22:52Slevy, výprodeje, bazary
    10% SLEVA na www.knizniklub.cz a DOPRAVA ZDARMA na vydejni mista Zasilkovny!
    Zadejte kod: PODZIMSKK
    Plati do nedele 1. 10. pri nakupu nad 299 Kc.
  • Darker
    Darker mecenáš14.9.2023 20:37Filmový a hudební klub
    Koukám na seriál Dark Winds, úplně mi to připomnělo Skalpy, i když děj je jiný, ale to indiánské téma je prostě dobře zpracované. Dívá se na to taky někdo?
  • Darker
    Darker mecenáš26.8.2023 09:24* Připomínky a návrhy
    Zack: Díky
  • Darker
    Darker mecenáš24.8.2023 21:11* Připomínky a návrhy
    Poprosil bych o zrušení těch napisu, když cvaknu na mobilu u komiksu na Mám, Chci nebo další, tak se objeví ty nápisy, s tim, na co jsem tapnul a nezmizí a zavazi tomu, abych mohl tapnout na ikony pod nápisy. Díky.
  • Darker
    Darker mecenáš23.8.2023 11:59Pindárna
    Ano, na Crweconu tak nějak tam byly všichni, ale spíš ve dvou grupách, mezi kterými občas došlo k výměně jedinců :)
  • Darker
    Darker mecenáš9.8.2023 09:13Pindárna
    Jo, je to reálné. Vzhledem k tomu, co už za horší věci vyšli (co se týče deskovek), tak je to dost pravděpodobné. Harrow County je už v češtině taky myslím potvrzené.
  • Darker
    Darker mecenáš1.8.2023 06:56Filmový a hudební klub
    Fimi: Tak to vypadá na pěkný podzim :)
  • Darker
  • Darker
    Darker mecenáš26.7.2023 12:35Pindárna
    seneke: Kdyby jen Ajťáci, my inženýři tu občas máme i víc jak dva :D
    https://ibb.co/7y2gcQZ
  • Darker
    Darker mecenáš23.7.2023 21:51Filmový a hudební klub
    Je fakt, že se seriálama je to v poslední době špatné, kromě pár dobrých kriminálek nebo špionážních, je to konečně něco jiného. Přece jen dobré postapo seriály jsou vzácné.
  • Darker
    Darker mecenáš23.7.2023 13:14Filmový a hudební klub
    Sledujete někdo seriál Silo od Applu?
    https://www.youtube.com/watch?v=4NF_27ZRWCk
    pro fanoušky Falloutu povinost ;)
  • Darker
    Darker mecenáš21.7.2023 13:24Slevy, výprodeje, bazary
    Díky, nevšiml jsem si :)
  • Darker
    Darker mecenáš21.7.2023 12:47Slevy, výprodeje, bazary
    Lenny: A do kdy platí nevíš?
  • Darker
    Darker mecenáš20.7.2023 14:01Slevy, výprodeje, bazary
    10% SLEVA z KK ceny na www.knizniklub.cz! Akce plati NA VSE do 25. 7. V kosiku zadejte kod: USETRIM. Navic DOPRAVA ZDARMA na vydejni misto Zasilkovny.
  • Darker
    Darker mecenáš23.6.2023 07:54Pindárna
    Je dobré to vědět. Od takových moc nenakupovat, protože, jak mi kdosi kdysi řekl, opravdové volební lístky má člověk v peněžence. Škoda jen, že někteří mají cenu za hlavní prioritu a nakoupí od kohokoliv, jen aby ušetřili. A pak se diví, že koupili od člověka, co tu věc ukradl a musí ji vrátit, nebo že ten zloděj, co od něj nakupovali, pak okrade i je :)
  • Darker
    Darker mecenáš22.6.2023 11:34Pindárna
    Příkladný to otec :)
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 702 (cca 296789 Kč)
Mám: 567 (cca 236356 Kč)
Chci: 54 (cca 32010 Kč)
Sháním: 0
Nabízím: 2 (cca 1198 Kč)
Osobní: neveřejné
Sbírka mimo CDB
Četl/a: neveřejné
Mám: 0
Chci: 0
Sháním: neveřejné
Nabízím: neveřejné
Osobní: 0