Comicsy čtu téměř od mala. Začátky na Rychlých šípech komiksech v ABC i velké knihy komiksů, kačerovi Donaldovi, Spider-manovi od CREW. Pak přišla pauza v pubertě. A později opět návrat ke comicsům po té co sem se přestěhoval, na vesnici. Nejdřív to byl Batman a pak už kupuju cokoliv. Taky se věnuju poslední dobou americkým sešitovým comicsům.
Jak hodnotím
*****- Dávám často. Je to tím, když komiks splní očekávání má i něco navíc, patří k těm lepším v žánru.
****- Komiks je dobrý, skvělý ale v žánrů se objevili lepší kousky.
***- Tady to spadá do průměru. Za dva dny nevím o čem to bylo. Může být i tím, že to není můj oblíbený komiks. Ale furt pobavil.
**- Tady už je to špatné. Čte se otravně bez zápalu.
*- Bláto. Které nemá cenu číst nebo je vyloženě pro děti.
  • Flash
    Flash mecenáš14.4.2015 00:17Blacksad (pevná vazba)
    Skvělá záležitost, silné postavy, silné dialogy, silná kresba. Jak se Blacksad tváří nereálně svými zvířecími postavami, tak je reálnější, než některé přiblblé detektivky v televizi. Doba zasazení je taky ideální a přímo k Blacksadovi sedí. Skvělý výběr zvířat k charakteru postav. Jedna věc mě u čtění Blacksada napadla a to, na komiksech sem začínal většinou na superhrdinech a nejsem si jist jestli zrovna tyhle žánry chci vyhledávat. I přesto sem rád, že to u nás výšlo v jedné z mých nejoblíbenějších uměle vytvořených sérii. A ještě musím vyzdvihnout zpracování pevné vazby.
  • Flash
    Flash mecenáš5.4.2015 22:12Mýty #01: Legendy v exilu (2. vydání)
    Nápad je to dobrej. Hodně mě bavila ta část ze světa mýtů, odkud byli vyhnáni. Z komiksu sem nebyl, tak natěšenej jako z jinejch booků a taky nevím jestli bych volil na začátek série deketivní případ. Překvapení na konci bylo, to sem netušil(kdo byl vrah) vysvětleno taky(motivy). Jediné co u Mýtu může nás čechy mrzet, že nezname všechny pohádky, tudíž nemusíme znát všechny postavy.
  • Flash
    Flash mecenáš18.3.2015 20:27O půlnoci zemřu
    Ze začátku sem silně uvažoval o 4 hvězdách. Komiks není špatný. Problémy do kterých se dostane hlavní hrdina jsou ze začátku hodně zajimavé až komické. Na druhou stranu to nemá skoro žádnou příběhovou hodnotu. Je to book spíš na takové oddechnutí do čekárny. Velice netadičné podáno. Kresba mi nijak nevadila, ba naopak ta jednoduchost když se umí dělat, tak je v tom síla. Konec knihy šel hodně dolů. viz. nelogické skákání mezi budovami apod.
  • Flash
    Flash mecenáš14.3.2015 22:42John Constantine, Hellblazer: Těžké časy
    Vězeňské téma je pro mě vždy zajimavé. John si zde snaží co nejvíce ulehčit pobyt za mřížemi. Je zde celkem věrně popsáno, jak to v krimu může chodit. Co mě na Johnovi sere, že už se dlouho snažím přestat kouřit a když vidím ho, s jakým nadšením čadí, tak mám akorát chuť si jít zapálit. Taky mi zde vlezla do hlavy scéna z jednoho filmu prcek ten kluk je postrach nebo tak něco. Jak si motýlek řekl o cigáro a všichni kolem mu ho nabídli. Ta scéna tam je. Kdo viděl, rozumí. Hellblazer mě baví.
  • Flash
    Flash mecenáš14.3.2015 22:38Skalpy #01: Země Indiánů
    5 hvězd povinnost. Drsná krimi, která si na nic nehraje. Hodně slušné vztahy mezi postavami. Taky to vypadá na velikou zápletku. To sem zvědav kam se to bude ubírat. Jediné mínus, že neumím indiánsky. Ale těžko chtít po někom ať to přeloží.
  • Flash
    Skvělý Batman. Objevuje se zde hodně postav. Objeví se zde Flash, Superman . Mi se tento book hodně líbíl, jelikož to je Batman pojatý, tak jak má být. Dobře není to soví tribunál apod. ale je to pátračka a Bat má pátrat bo je detektiv. Hodně lidí si stěžuje, že se nic v Batmanovi např. Smrt rodiny neděje.Jako co byste chtěli aby se stalo? Aby Batman měl další dítě a byl v tom ještě větší guláš, než je teď? Nebo aby umřel? Nebo aby se z něj stala zombie? Tohle není opera, ani komedie nebo shakespearovské drama. Tohle je komiks a ten vznikl hlavně kvůli tomu aby se člověk pobavil zasmál anebo se dostal od problému všední reality, do jiného světa(když pomineme propagandy apod.) a to se mi dostalo. A nebýt Batmana, kdo ví, kde by comics byl. Ano uznávám, že příběh zde vyšumí do ztracena ale to se dá v sérii čekat. A poslední sešit by se hodil spíš do série Batman New 52. I tak sem se bavil a kresba parádní a špalek je to taky velkej. A teď sem si přečetl koment od Fráye a v podstatě se s tím ztotožňuju. Normální dobrý komiks. Ani nechci vidět, českého čtenáře za 15 let. Pecky vydané, co budem číst, když nás nebude to co není vyloženě pecka zajimat?
  • Flash
    Flash mecenáš23.2.2015 22:32Gantz #01
    Moje první manga, kterou jsem dočetl do konce. Dobře byl to sice pokus č.2 ale i tak. (na poprvé sem nedočetl Bleache). Musím uznat, že kresebně je to skvělé, až mě udivuje na jak malých obrázcích jde vyjádřit tak detailní kresba. Příběh si s váma taky hraje a v podsatě nutí číst dál. Kdybych si na konci nepřečetl doslov, tak bych netušil co je Gantz . Krátké dialogy mi sedí. Jediné co mě sralo byl ten Cibulák to je pro mě přesně to japonské mindfuck. Ta postava se mi vůbec nelíbila. Ale musím uznat, že Gantz není až tak přehnaný, jako např. některé japonské hry. A taky mě zarazilo, proč tu holku oslovuje v mužském rodě. V tom se vrtat nebudu nejsem japanofil a, kdo ví, třeba to ani holka nebyla.
  • Flash
    S Doctorem Strangem sem se poprvé setkal v seriálu Spider-man co hrával na Fox kids a musím říct, že pro mě je to zajímavější postava, než např. Hulk. Nevím jak ale nějakým způsobem to funguje. Jsem rád, že se objevil v této sérii, protože, není tolik známý a nic s ním u nás nevyšlo, tím nemyslím,když se objeví v některé sérii. Podle mě to je tím, že nemá asi tolik silných příběhů nebo není tolik oblíbený. Je to jedna z nejsilnějších postav Marvelu a už ve Spider-manovi to fungovalo. To přenášení se do jiných dimenzí je uděláno chytře a jak říkám, prostě funguje. Navíc je Mudr. Strange zajimavý tím, že oplývá takovou silou a nijak ji nezneužívá(aspoň v tomto booku) a tady se musí rozhodnout v důležité otázce. Taky je to částečně dobrá sonda do jeho života a co a jak, ho vedlo, k tomu se jím stát. Jediné co vytýkám, jsou ty úvodní slohovky na začátku sešitu. Ale chápu, jelikož se to vydávalo jako sešitová série, tak aby čtenáři co nemají např. 1. nebo 2. číslo aby věděli o co go. Tak je to ale skoro se vším. Jenom na začátku posledního sešitu mi ten dopis nevadil a nepostrádal smyslplnost. Taky je to jedna z nejmenších knih v UKK ale příběh této série je uzavřen krásně. V angličtině dál pátrat nejspíš nebudu. Uvidím po filmu. Ale super.
    Dodatek: Po přečtení článku na konci knihy je pěkně vysvětleno, proč není tolik oblíbený, jako jiné postavy !
  • Flash
    Ano. Super konec, jak má být. Pořádná drsárna. Comics, mě pořádně začal bavit, někde až po sté straně, a pak už to jen gradovalo. Už sem to psal několikrát, černobílé komiksy moc nemusím ale tady to je mistrovské dílo. Ikdyž některé obrázky sem musel trochu studovat a hledat si ten správný úhel pohledu. Tak naopak ty lepší, až mě udivuje, jak si Miller vystačí s dvěma barvami, jsou vynikající. Ta hra stínů, je vážně úchvátná. Taky se to čte rychle. Trochu mě zarazila nevyváženost mezi obrázkovým příběhem a dialogy. Pak se to musí dohanět kupou textu na bocích.
  • Flash
    Pokud se člověk řídí heslem : každá pravda jednou výjde najevo, tak, pak pro něj nemusí toto být, tak zásadní. Nevýhodou českého čtenáře je, že nemá takový výběr ze Spider-mana jako např. v USA. Chápu, že lidi,co na toto odhalení čekali, museli být unešeni. U mě jak říkám, se to jednou muselo stát. Chápu, že to trvalo několik desetiletí a předtím si to nikdo nedovolil proto, ten povyk. Tím pádem to asi v Ukk má být. Co se týče příběhu, ze začátku mi to připomínalo Brubakera, drogy, temné uličky apod. Pak mě hodně potěšil výskyt Dr. Strange. A to ohledně Octavia taky bylo skvělý. Dokonce i helpnul Spideymu. Spider-man, opět řeší problémy s MJ, na to už jsem si zvykl dávno. Ale už mě to začíná lézt na nervy. Bichtle je to velká za tu cenu spokojenost. Kresba super.
  • Flash
    Flash mecenáš5.2.2015 19:06Výprava za ptákem času (paperback)
    Toto dílko je důkazem, jak je těžké udělat kvalitní konec aby sedl více lidem. Je vidět, že je promyšlený ale např. to myšlenka s Pelissou mi tak moc nesedla. Taky mi nesedlo to mezi Bragonem a Bulrogem. To bylo ale o něco dřív,nejdřív si jdou po krku a pak jsou spolu. Taky mě sraly ty dvě jména- Bulrog,Bragon-,než jsem si zvykl, který je, který, tak sem byl na 80. stránce. Tak jsem si furt musel dohledávat,kdo na koho mluví. Co se týče fantasy, tak je to skvělé,někde od druhého sešitu,přes třetí, ten je skvělý, hlavně graficky, až po skoro konec posledního alba. Myšlenky předběhli dobu a vyobrazení postav fantastické. Plno záhadných tvorů,krásné země- fantasy,jak má být. Strašně sem ocenil myšlenku hnízda. Skvělý fantasy prvek. Také, veliký + za ten papír.
  • Flash
    Flash mecenáš31.1.2015 01:09Živí mrtví #04: Touha je slepá
    Živí mrtví vás donutí číst a neodložit knihu dokud ji nebudete mít přečtenou. Tento díl je více zaměřený na mezilidské vztahy mezi postavami a není tolik zaměřen na boj se zombiemi. Kniha i tak je stejně silná jako předchozí. Je zde pěkně vidět, v komfrotaci se seriálem, že v seriálu prostě zku*vili, zbláznění Ricka a už vím co je k tomu vedlo. Taky se zde konečně dozvídáme, kdo jsou ti živí mrtví. A co se mi strašně na živých mrtvých začlo líbit(je jich tu víc,než v předchozích dílech), jsou ty celostránkové panely.Ty jsou parádní.
  • Flash
    Flash mecenáš26.1.2015 22:30Transmetropolitan #01: Zpátky v ulicích
    Ze začátku, jsem si myslel,že nápad udělat hlavního hrdinu novinářem nebude fungovat ale po dočtění jsem zjistil, že funguje. Strašně mě zajimá, jakým politickým problémům se bude věnovat dál, takže nejspíš budu pokračovat. Je až politováníhodné, že zatímco čr se v 97 probouzela z komunistické šedi, v USA vycházel tento, nadčasový comics. I dneska můžu říct, že to funguje a nejsou tam žádné problémy s časem.( jelikož je příběh zasazen do budoucnosti). Řeší se aktuální problémy i z dnešního pohledu. Co mi dává tento comics za pravdu, je že televize je sviňárna a kdo ví kam to vede. A jako Spider s tím nic sám nemůžu udělat. Tudíž ztotožnění s postavou je . Co mi příjde trochu nevyvážené, je že Spider, jako novinář(což je jeho největší zbraň) není nezranitelný,když dostane na budku od fízlů(tím se potvzuje, že fízlové sou hajzlové,jelikož si myslí,že můžou všechno- A.C.A.B). Tak uvidíme, jestli se bude muset krotit a nebo bude píchat, do jiných vosích hnízd. Není si na co stěžovat.
  • Flash
    Flash mecenáš24.1.2015 00:24John Constantine, Hellblazer: Dobré úmysly
    První sešit navozuje, tak hutnou atmosféru a musím řící, že je to jeden z nejlepších sešitů všech comicsů, co sem kdy četl. Takový road comics. Co se týče dalších sešitů, tak ty se drží v podobné atmosféře. A ta se mi líbí, lesy v noci, bary apod. Co je možná trochu problém, že neznám postavy ze série a tady se odehrává něco, co má kořeny v minulosti. A v podstatě, čtete o něčem a na konci booku, zjistíte, že je to o úplně něčem jiném. To mi až tak nevadilo. Na poprvé sem toto nedočetl, jelikož sem se málo soustředil(asi) a nepopchopil sem to po 3. sešitu. Když tam sou takové přeskoky. Ale teďka, úplně v klidu a užil jsem si to. Fakt to má něco do sebe.
  • Flash
    Flash mecenáš23.1.2015 21:34Preacher/Kazatel #02: Až do konce světa
    Neskutečná jízda od začátku až do konce. Samé zajimavé charaktery. Tento díl, v podstatě je z části prequelem, na ten předchozí. Nebo nám aspoň vysvětluje co a proč se se muselo stát a stalo. U postavy Billy-bob jsem se smál i nahlas. O těch dvou kreténech, jsem už četl v crwi. Ale tady je oproti tomu, vysvětleno, co jsou zač a jsou to pěkní zmetci. Babička je taky výborná, jak vystřižená z hororu. Celkově tato kniha oplývá hodně skvělými nápady. A taky co se mi na Preacherovi velice líbí, je to zpracování kresby a rozložení panelu a kresba samotná. To si k sobě sedí dokonale.
  • Flash
    Kabukiman : No já to přečetl, až teď a určitá hořkost tam je. A ani mě to comicsově nenasytilo. Mám chuť si přečíst ještě něco.
  • Flash
    Na mě je to, až přílíš zbytečně roztahané. Beru to jako odpověď na původ Wolverina a toho proč je někdy takový hajzl. Určitě je to kus historie. Pro mě ale opět nepochopitelné, proč je Rosomák, tak oblíbený. V podstatě, mi příjde, jako by někdo měl zálibu, ho neustále posílat proti divokým zvířátům a srovnávat je snimi. U projektu X jsem si uvědomil, jednu věc a to jak, dokážou, být někdy comicsy depresivní a nevím, jestli zrovna takové chci číst. Další věc je zpracování v ukk- Ze začátku mi přišlo, že je to až přecolorované, té červené je tam, fakt někdy až moc. A tím pádem se mi to zdálo, někdy nepřehledné. Ale v podstatě jsem věděl oč tam jde. A z ukk podle mě je nejlepší zrození.
  • Flash
    Flash mecenáš18.1.2015 22:33Indiana Jones Omnibus 1
    Ano potvrzuje se to, že není lehké přenést tu akčnost a výjimečnost Indiany,to co z něho dělá pověstného archeologa, do comicsu. I když mám Indianu Jonese moc rád, tak ty filmy prostě nejdou překonat comicsem aspoň né v tomto booku. Při čtení tomu prostě chybí ta nadšenost, jakou máte, když se díváte na film. A příběhy, jsou vážně na jedno brdo. Jones+žena+cesta za záhadou. Do toho někdo v patách. Ale konečně jsem se dozvěděl,jak je to s Atlantidou.
  • Flash
    Flash mecenáš11.1.2015 23:38Živí mrtví #03: Bezpečí za mřížemi
    Čím dál tím víc lituju, že jsem se prvně díval na seriál, který mě přestal bavit kvůli histerii. A to kvůli toho, že Ricka mít rád nikdy nebudu, jelikož vím co se z něj stalo v seriálu. V tomto booku, je těžké se ztotožnit s nějakou postavou, když nám tady padají jeden za druhým. Nejvíc jsem si oblíbil zatím Tyreese. Postavy se pěkně vyvívejí a je zde plno neočekáváných zvratů. Na začátku to vypadá na pěknou idilku ale kniha je fakt plná překvapení. Kirkman se taky nesere s obětováváním postav. A někdy se tomu nedivím, jelikož těch postav je tam dost a některé jsou zbytečné. Ale konečně někdo, kdo se toho nebojí. Taky mě udivuje, proč lidé v reálu oslavujou to, kde umírá hodně postav viz. Hra o trůny. Ale něco na tom bude,když se umí udělat i zápletka. A s těma postavama, taky sem chvílema měl problém vědět, kdo je kdo. Ale to se časem podá. A není problém se podívat zpět. Navíc to znám ze seriálů. A po třetí knize, jsem si pěkně zvykl i na kresbu, ikdyž nejsem zastánce černobílé, tak tady je opravdu kouzelná. Čte se to jedním dechem.
  • Flash
    Flash mecenáš10.1.2015 23:12Živí mrtví #02: Míle a míle
    Tak si zašukáme. Chceš to? Možná by i ta zombie apokalypsa měla výhody. Holky by byly nadrženější. Tahle série je to nejlepší, co můžete momentálně dostat o zombiích. Ikdyž tu někdy oproti seriálu, některé scény vypadají naivně, pořád jsou skvělé. Je to hlavně, tím, že v comicsu prostě nejde zachytit veškeré pohyby apod. Čas tu taky přeskakuje, jak si usmyslí. A teď to pozitivní- Opravdu jste, se nikdy nezamysleli nad tím, jaké by to bylo? Nemáte dostatek fantazie? Kupte si Walking dead. A dostanete odreagováné čtení o tak vážné věci, o které se vám ani nezdálo. Co je podstatné pro vás teď? Vstanout zítra do práce? Platit složenky? Zapomeňte. I v tak hnusném světě, může být život nádherný. Ale to říkám, dokud to nezažiju. A tohle je návod na to, až se to stane.
  • Flash
    Flash mecenáš7.1.2015 23:45Star Wars Magazín 2012/04
    Pro mě tato série splňuje očekávání. Sice se tu nedá asi mluvit o nějakém pokračování ale v těch sešitech se to čte dobře. K tomuto sešitu, první příběh je skvělý,ale je tu názak zápletky v zápletce,kterou se nedozvíme a fakt by mě to zajimalo,jak ten jeho syn se dostal k informacím apod. Druhý příběh mě moc nepotěšil a četl jsem ho už na sílu. Připadá mi,že na konci příběhů jsou úplně zcestné dialogy. A třetí příběh je výborný ale moc krátký a kresba taky z těch slabších.
  • Flash
    Flash mecenáš6.1.2015 22:17Star Wars Magazín 2012/03
    První příběh inspirovaný fašismem, je taková žoldácká klasika. Strašně to zabíjí jak Boba Fett chce zabít Mir Torka a ten na něj zkouší něco ve stylu, ať si to ještě rozmyslí a Boba mu řekne : Tak zatím. To musíte přečíst. To sem fakt nečekal. Druhý příběh je z tohoto sešitu nejslabší. Téměř bez textu. A třetí povídka má něco do sebe a je v podstatě o tom,že ne každé štěstí, co se zdá na první pohled je opravdové štěstí. A tak to funguje i v životě.
  • Flash
    Flash mecenáš4.1.2015 21:59Star Wars Magazín 2012/02
    Star wars magazín má jednu obrovskou výhodu a to,že ve vás probouzí chuť se vrátit k hvězdným válkam. Ať už komiksově,filmově,či seriálově. K sešitu samotnému,tak mi se to líbí hodně. Povídky se čtou dobře. Nemám si na co stěžovat,za 49 kč 48 stránek, co víc si člověk může přát.
  • Flash
    Flash mecenáš3.1.2015 22:50Star Wars Magazín 2012/01
    Jsem rád,že se vrátila nějaká sešitovka, co není vyloženě pro děti. Co se obsahu týče, nemůžu si stěžovat. Nejsem zas,až tak velký fanda SW a doba co sem viděl filmy,to už je pár let. Tak sem nedokázal moc docenit poslední příběh. Ale zas to ve mě vzbouzí touhu si dát SW maratón. A co jiného,než SW vydávat sešitově,co má potenciál se udržet, nevím.
  • Flash
    Flash mecenáš3.1.2015 01:59Hook
    Jako malý jsem to četl a pamatuju si,že to nebylo, až tak nejhorší a vnímám to jako pohádku pro děti před spaním. Teď po letech sem to přečetl ani né za půl hodinky a v podstatě se není na co soustředit. Jediné co mě trochu víc pobavilo,byla pasáž,kdy Hook se snaží převychovat Panovi děti. Hodně mě taky zaujala myšlenka tohoto díla,které si hraje,v podstatě s tím jak nezestárnout a zůstat dítětem. A ten sen máme někdy všichni.
  • Flash
    Flash mecenáš30.12.2014 20:46Batman #03: Smrt rodiny (pevná vazba)
    Nebojím se tvrdit,že jeden z nejlepších Batmanů v ČR. Moderně pojatý Batman,s celkem nečekanou zápletkou a skvěle pojatým Jokerem.Výhoda oproti filmům je,že Joker,zde nemusí být až tak realistický a tento comics nahlíží do nitra jeho narušené duše. To co zde rozehrává za hru,je vážně ze začátku nepředvítalné a naprosto šílené a neklade si malé cíle.Jediné co je nevýhoda,je asi poslední sešit. Zdůvodním to takto,opravdu,když book čtete,tak si furt říkáte,ty vado jak to dopadne a musíte číst dál. No a ten poslední sešit z toho dělá takové klišé. Ale to je obecně v comicsech,jelikož se nemůže stát nic zásadnějšího asi. Ale jak říkám,tohle je povinnost a jestli se neprodává tohle, tak už fakt nevím co by mělo. (v rámci Batmana)
  • Flash
    Flash mecenáš30.12.2014 00:07ZERO #01: Krize
    Jooooo,tak to je pecka. Americký comics psaný evropanem. Jde to z toho prostě cítit. Taky,jaký američan by vzpomínal finského snipera,když,ani neví kde Finsko je. Celosvětová hra se tu rozjíždí pěkně. Zápletka motá pěkně hlavu a s každým sešitem dostáváme víc a víc odpovědí a otázek. Kresební styl parádička. Jediný mi moc nesedl 2. sešit. Dlouho sem nad tím uvažoval a nezklamalo. Jediné co sem nepochopil je ta internetová adresa po 4. sešitě. Nic jsem tam nenašel. 4,5* dát nejde a zaokrohluje se nahoru,takže 5*.
  • Flash
    Flash mecenáš28.12.2014 00:58Durango #01: Psi umírají v zimě
    Zápletka jak z béčkového westernu. Když jsem to četl,kdysi dávno,tak se mi to hrozně líbilo. Když sem to četl teď,tak se mi to hodně líbilo. Nemůžu si pomoct ale na té kresbě něco je. Něco detailně vyjimečného. Pokud to srovnám s All Star western,tak tohle má k pravému westernu blíž. Málo se mi stává,že,mě comics vtahuje do děje a chtěl bych být jeho součástí.Ale možná to je tím,že divoký západ, je jedna z mých oblíbených dob.Co se týče Duranga jako postavy,tak tady se moc o něm nedozvíme, jelikož,je to takový mlčenlivý,pomstychtivý pistolník. Věřím,že další čísla mohou být velice zajimavá.Této série je mi hodně líto,tohle byl western v pravém slova smyslu.
  • Flash
    Flash mecenáš25.12.2014 16:29Věčná válka (paperback)
    Na mě je zde až přílíš málo akce.Comics je velice výpravný. Co se týče dané problematiky vietnamské války,tak ty paralaly,jsou zde cítit i vidět.Hippies,nezvaný veterán,nezájem vlády o vojáky,nepoznání nepřítele apod. Přenesení do sci-fi funguje ale mohlo by zde být i něco navíc.Co je zvláštní,že se mi asi 3x u tohoto comicsu stalo,že sem si musel zkontrolovat jestli jsem nepřeskočil stránku.Je přavděpodobné,že to bude tím,jak příběh přeskakuje.Scifárně to nepatří k těm nejlepším značkám ale minimálně k těm lepším. Ovšem v comicsovém zpracování na českém trhu asi nic podobného nenajdeme.
  • Flash
    Flash mecenáš13.12.2014 01:35Liga spravedlnosti #01: Počátek (paperback)
    Graficky dokonalé dílo. Parádní týmovka. Postavy zde naskakujou do děje,téměř ihned,bez většího představování jednotlivých charakterů. A to je dobře,jelikož,je všechny tak nějak už známe. Děj odsejpá velice dynamicky. Téměř celý book se supráci mlátí. Hodně se mi zde líbila Wonder Woman i Aquaman.Na začátek série,aspoň pro mě,laťka hodně vysoko. Jsem zvědav jestli nám to vydrží v podobném tempu. Nejslabší asi poslední sešit . Ale i tak se držel v nadprůměru.
  • Flash
    Flash mecenáš12.12.2014 22:20Batman #08
    Tak tady už se to pomalu vše vysvětluje. Batman je na stopě, Alfred v ohrožení. Škoda,že to nedovydali,aspoň tento příběh. Nicméně návrat k hajzl papírů zabolí. Furt je to rozmazanost. A reklama na konci, na Bladea-lovce upírů naznačuje,že v Unicornu uvažovali o rozjetí další řady. Kdo ví proč jim to tehda zkrachovalo. Tento příběh byl už na úrovni. Škoda,škoda.
  • Flash
    Flash mecenáš12.12.2014 21:52Batman #07
    Zde se příběh dobře posouvá a je zde hodně otázek,tudíž to začíná být zajimavé. Zpracování opět průser. Rozmazanost pokračuje. A co tomuto sešitu dává ještě pořádnou facku je to,že je česky i slovensky.
  • Flash
    Flash mecenáš12.12.2014 21:24Batman #06
    Rozmazanost pokračuje. Přiběh rozjíždí další otazníky. V tomto díle se Batman rozhodne vybudat svou jeskyní. Aby neničil starožitnosti po dědovi. To by mě zajimalo,jestli je i v jiném čísle taková situace,kdy se pro to Batman rozhodl. Dále je zde parádní vykreslení masky,zloducha,který vede voodoo gang.
  • Flash
    Flash mecenáš12.12.2014 19:17Batman #05
    Tady musím hodně ubrat z hodnocení. Ne kvůli příběhu,na ten si nijak moc stěžovat nejde ale kvůli přechodu na novou tiskárnu. Který jde citelně vidět. Okénka jsou rozmazaná,nezaostřená, jak přes dioptrie. Bubliny se značně zlepšily ale ty to nezáchrání,když je postava rozmazaná. Jinak Batman zde,nějak vzpomíná na smrt svých rodičů při tajemné záchraně,kdesi na Alijašce. Proč tam byl a co tam dělal se tu nedozvíme. Díl ale pokračuje,tak uvidíme co se z toho vyvine.
  • Flash
    Flash mecenáš12.12.2014 18:42Batman #04
    Povídačka o tom,že není správné prodávat drogy. Batman je tady úplně na druhé koleji a nehraje zde,žádnou významnou roli. Ikdyž se snaží zabránit nezabranitelnému. V úvodníku jsou slibované kecy o dalších připravovaných řadách amerických comicsů. Jó škoda,že se to tehda nepovedlo rozjet. Dneska by tu možná byli sešitovky s námi. Heroin není koks. :D
  • Flash
    Flash mecenáš12.12.2014 18:20Batman #03
    Zasádní zlepšení kvality a samotného tisku,barev, a papíru. Unicorn ale ubral stránky . Co se příběhů týče,tak ten je čiste proamerický. A hláška chcípni ty cizáku mě rozesmála. Celkem fajn rychlobatmanovka.
  • Flash
    Flash mecenáš12.12.2014 17:54Batman #02
    Jeden z mých prvních comicsů. Až později mi došlo,že tehda sem to vůbec nechápal(příběh),jelikož sem začínal 2. číslem. Ale i tak jsem to rád četl a bylo to pro mě první setkání s Batmanem. Když to čtu znova, mám na to prostě vzpomínky. Co se příběhu týče, průměr né -li podprůměr. Stejně se mi líbíl kostým Harpyje. A některé scény nejsou zas až,tak špatné. Tady zdůrazňuji, že 4* dávám z nostalgie. Byl sem malinký.:D
  • Flash
    Flash mecenáš11.12.2014 00:38300 (4. vydání)
    Dějepis v nejlepší možné podobě. Kresba je fakt místy slabší ale ty barvy jsou parádní. Strašně nemám rád zobrazené obličeje v pozadí bez náznaku očí,úst apod. Udivuje mě,že se tato kniha v Česku vydala již po 4. , když má takový formát a ehm všichni známe naše náročné čtenáře. Odvyprávněno to je fantasticky.
  • Flash
    Flash mecenáš9.12.2014 21:29CREW² #44
    Tak Hellblazer se mi líbíl hodně. Zbytek se mi nějak nechce už číst,bo už vůbec nevím o co tam jde. Snad Sama and Twitche. Ale mezi řádky mě už vůbec nebere.
  • Flash
    Výhoda této knihy je vtom,že na konci v doslovu, je vysvětleno a objasněno proč to ten člověk,co to psal,vůbec napsal. Aspoň to člověku objasní ty jeho myšlenky,které na první pohled nemusí být zcela zřejmé. Jinak co se Black Panthera týče,nepřipadá mi nějak extra cool,jako postava. Někde jsem viděl,že je prý nejbohatší postava v comicsovém světě. Ano to možná je ale je mu to celkem k ničemu,jelikož ten jeho kmen, se do Světa nějak nehrne. Když to shrnu,tak mě tento comics nenudil ale ani nějak extra nebavil. Ale jsem rád,že to tu vyšlo. Bez ukk bych se nedozvěděl,kdo je Black Panther anebo bych musel pátrat v jiném jazyce. Otázka zní, opravdu je tato kniha odpověď na název této knihy? Pro mě částečně a nedivím se tomu,když autor tvrdí,že je to předloha pro film.A do něj,jak víme nejde nacpat všechno.
  • Flash
    Je IRON-MAN Superhrdina nebo jenom alkoholik v kovovém obleku?Asi to se řeší tady v té knize. Moje větší první setkáni s tímto oplechovancem,nedopadlo špatně. Aji jsem mu ty jeho problémy věřil. Hodně se mi líbíl jeden, z posledních sešitů,kde se Iron man bije a je nám zde předhazováná celá skupina padouchů.Co je u UKK velká výhoda,jsou doslovy na konci knih.Jinak by jsme se asi nedozvěděli,jakým způsobem toto ovlivnilo psaní komisků. Pokud by jsme neměli vysokou školu komiksů.
  • Flash
    Flash mecenáš25.10.2014 16:30Polární hvězda #01: Uprostřed nebes
    Ani se nedivím,že se toto nechytlo. Barlow mohl tehda vybrat lepší věc. Tak nevím proč vybrali klášterovský román zahalen záhadou. Děj vážně přeskakuje někdy moc rychle. Kresba se upřít nedá, ta je hezká.
  • Flash
    Flash mecenáš20.10.2014 21:04Arzach (paperback)
    Toto není typický komiks pro klasického čtenáře. Nevím co si o tom mám myslet. Na jedné straně jsem rád,že to mám ve sbírce na straně druhé jsem to nějak nepobral. To by chtěl snad nějakou analýzu děje. Mi se evropské komiksy líbí ale z tohoto mám rozporuplné pocity.
  • Flash
    Flash mecenáš19.10.2014 19:07Batman: Země jedna
    Alternivka pěkná, co je ale problém,je to,že člověk to musí číst,jako by předtím Batmana nikdy nečetl.Jak to řeší Crew v podcastech,že nám to komiksu vstoupila paralelizace. Co se týče zpracování knihy,tak to mě trošku nasralo. Ty desky vroubkované super ale ,na to,jak je kniha tenká se mi zdá předražená a taky mě sere to,že se mi furt přetáčí při čtení stránky a některé dialogy jsou ukrýté,tak,že člověk musí ty stránky vyohýbat ven. Jinak co se týče příběhů,tak super,konečně book,který není přecpaný záporakama, kresba super.
  • Flash
    Flash mecenáš7.10.2014 21:54Calvin a Hobbes #01
    Příjemná oddychovka . Párkrat jsem si i zasmál, hodilo mi to do hlavy i pár flashbacků z dětství, jak jsem si hrál na něco. S tím klukem soucítím - nuda ve škole, nuda doma, tak dělá rošťárny a je ve fázi poznávání Světa. Co je bijící do očí, jsou ty chyby v bublinách. Našel jsem 2 zásadní.
  • Flash
    Flash mecenáš30.9.2014 23:37MY3
    Morrison mi opět dokazuje, že není autor, kterého bych chtěl vyhledávat. Strašně mě zajimá,co bere za drogy. U mě prostě toto nefunguje. Tři zvířátka, které měli být oddělány střelou země země,nebo vzduch země a je to. To je snad nějaký pokus promluvit, lidem do duše nebo něco takového. Nerozumím tomu a možná ani nechci. Kresba až na to,že je někdy nepřehledná co se děje,je skvělá.Kdo má rád Morrisona ať si přidá i 2 hvězdy.Já si to přečtu ještě jednou a uvidím jestli změním.Chtěl jsem dát 3 ale nejde to. Ještě,že jsem měl 25% slevu,jinak bych byl nasrán.
  • Flash
    Flash mecenáš28.9.2014 13:30Preacher/Kazatel #01: Jako pára nad Texasem
    Kazatel káže, když mu to svědomí přikáže ! Neskutečné myšlenky a obraty v ději s velice pestrou škálou zajímavých postav. Doplněné, pro někoho až hraniční,o velice drsné hlášky. Tuto knihu bych dal přečíst svojí babče, ať ví jak to je s Bohem doopravdy. Trochu mi haraší v hlavě , jestli je Preacher superhrdina nebo ne. Ale na tuto otázku to chce načíst další díly. Karmu má zřejmě kladnou ale dokáže se někdy pěkně nasrat . Jdu shánět další díl .
  • Flash
    Kabukiman :Právě jsem to nečetl. Super díky. Sice mi zatím chybí s dnešním 1602 co vyšel. Ale určitě seženu.Nestíhám číst vše!
  • Flash
    Špidlání hlav mi nevadí ale zabíjení zvířat ano. Nicméně je to nezbytná součást příběhu,která podporuje budoucí hněv Rosomáka. Tento book je daleko lepší,než ten Wolverine, jak jel do Japonska(UKK4). Děj je dynamický,kdy např. na 2. str klidně uplyne zima. Čte se to svižně. Jedna věc by mě ale zajimala,kde Wolverine později přišel k adamntiovým drápům. U mě asi nejlepší comics s Wolverinem co jsem četl. Nejsem vyloženě jeho fanoušek ale tato kniha mě nutí,zjistit si o této postavě víc. Pěkně kresleno.
  • Flash
    Pro mě parádní rozjezd série, začátek booku je velice akční a ujetý správným směrem.Inu smysl pro domácí operace musí člověk mít cit a charakter. Těším se na pokračování. Příběh s Catwoman si nějak nedokážu zařadit, úplně jiná kresba, a vůbec se netýká dějové linky. A druhá půlka knihy je fantastická, to co rozjíždí Tučňák se svým podlým kasínem v Gothamu. To vypadá na to,že někdo tu bude mít dost práce. A co se týče všech těch postav( myslím ty holky) nebylo by na škodu nějaký úvodník, se seznámením s postavami,které si člověk nedokáže úplně zařadit.
  • Flash
    Flash mecenáš15.12.2015 19:50Nejmocnější hrdinové Marvelu #004: Hawkeye
    Kabukiman: Zatím je to nahozené v testovacích menších městech, mělo by to pak vyjít znovu. Máš to tu i napsané poslední díl testovací série.
  • Flash
    Flash mecenáš28.8.2015 01:08Kačer Donald 2004/22
    Kapis nemáš masku na prodej?
  • Flash
    Flash mecenáš21.10.2014 21:02Kačer Donald 2004/22
    Třeba dotyčný je autista a nedokáže bez ní žít.
  • Flash
    Flash mecenáš20.10.2014 22:53Kačer Donald 2004/22
    To už není možné. Proč to všichni chcete.
  • Flash
    Flash mecenáš8.10.2014 22:47Calvin a Hobbes #01
    Scarface: Na straně 50 je Clavine místo Calvine,přitom všude jinde je Calvine, což nám starším připomene jistou reklamu. A na straně 122 je v té ceduli hobzúf potok ale jak se na to dívám,tak chápu jestli,že se to tam nevešlo ale pak nevím jestli tu ceduli tam dal hobbes,když se tak tváří a nebo úplně někdo jiný . asi nějaký hobz :D.pokud to byl hobbes tak bych to viděl hobbesův potok. A ještě jsem našel ale to nevím bo sem neviděl originál,na straně 7,jestli mu tygr schválně špatně radí,že 7+3 je 73.
    .
    .
  • Flash
    Flash mecenáš31.12.2014Koupím
    Koupím Omnibus vetřelců 1.nabídky na mail: wkolinek1@email.cz
  • Flash
    Flash mecenáš30.5.2014Prodám
    Prodám Xenu 1-4 a Batman od unicornu číslo 6.
  • Flash
    Flash mecenáš1.3.2014Prodám
    nabízím ultimate spiderman a spol. 13 za 120kč a tohoto spidyho http://www.comicsdb.cz/comics.php?id=154 email wkolinek1@email.cz
  • Flash
    Flash mecenáš20.2.2016 21:08Srazy, cony, festivaly
    TAK Co potřebuju KDO BY Se zúčastnil???
  • Flash
    Flash mecenáš19.2.2016 15:18Srazy, cony, festivaly
    Návrh: Co kdybysme na Crweconu uspořádali nějaký sraz u většího stolu, kde by se setkali uživatele ComicsDB, něco jako ComicsDB stůl. Samozřejmě po přednáškách apod. s některýma se už znám, a určitě dost vás se zná mezi sebou. Co říkáte na tento návrh případně, kdo by se zúčastnil?
  • Flash
    Flash mecenáš1.10.2015 14:44* Připomínky a návrhy
    Mám ještě jeden návrh do nové verze db. Nevím jestli to tu někdo psal. Chtělo by to trochu pohrát s vyhledávačem.
  • Flash
    Flash mecenáš2.6.2015 13:33* Připomínky a návrhy
    Ještě ne. neměl sem cestu kolem.
  • Flash
    Flash mecenáš1.6.2015 19:51* Připomínky a návrhy
    Admini: plosím plosím ještě Venoma z ukk, chci to zkomentovat, než zapomenu o čem to bylo.
  • Flash
    Flash mecenáš19.5.2015 13:45* Připomínky a návrhy
    Super díky.
  • Flash
    Flash mecenáš19.5.2015 12:36* Připomínky a návrhy
    :D :D :D teď tak trochu nevím o čem mluvíš ale já myslel STAR-WARS magazín 1/2015. A jestli vychází až 21. tak se stala někde chyby bo ho držím v ruce už týden skoro.
  • Flash
    Flash mecenáš18.5.2015 20:12* Připomínky a návrhy
    Toe: Ještě SW magazín by mohl. ALe nechci tlačit na pilu, já si počkám ale když už to tu kolega začal. . . ..
  • Flash
    Flash mecenáš27.4.2015 15:28Pindárna
    Tak to potom jó nikdy sem to nezkoušel. Ale taky mám raději když mám comics fyzicky.
  • Flash
    Flash mecenáš27.4.2015 14:25Pindárna
    No ale když se podíváš v Americe furt vychází dost komiksů normálně. Má to sběratelský aspekt. A já digitalizaci nechci. Při představě že utopíš tablet nebo ho rozbiješ a comicsy v pýtchi. Tak je mám hezky v bedně a kromě požáru a tornáda se jim nic nemůže stát.
  • Flash
    Flash mecenáš27.4.2015 13:17Pindárna
    Řekl bych ale, že je v tom trochu rozdíl. Bavili sme se tu o ceně komiksů a teď o gramofonkách. Jenže gramofonky zabila spíš technologie, víc dat, přenosnější apod. Zatímco u komiksů můžem být rádi, že se nám ještě nepřenesl až moc na e-kniny.
  • Flash
    Flash mecenáš25.4.2015 14:57Pindárna
    Zack s tou plnou cenou máš pravdu ale nevidím jediný důvod proč bych měl kupovat knihu za 999kč když ji můžu koupit týden po vydání na jednom e shopu za 700 i spoštovným a další věc co mě napadla, zjistil jsem že cena vlastně není vůbec můj problém. Kdyz nějaký comics chci tak si ho koupím i kdyby stál 2000.
  • Flash
    Flash mecenáš24.4.2015 17:54Pindárna
    Jak si můžeš být jistý že se mi chce čekat. A myslím že mčet není optimální cesta.
  • Flash
    Flash mecenáš24.4.2015 14:35Pindárna
    Hele BBart mám rád, mám od nich dost knih a určitě kupuju dál,kupoval sem inějaké omnibusy za plnou cenu např. indiana jonese. Já klidně počkám, vím že je asi problém, jelikož to začli sázet moc rychle ale co mi chybí je nějaké vyjádření vbyznyse neplatí moc mlčeti zlato. A to hlavně k řadám new 52 jestli se bude pokračovat ať to mám jako řadu, když ne ok koupím anglicky ale čím později se to dozvím tím hůř. Kdo pak má dávat za sešity tolik doláčů. Booky nevím jak na tom jsou anglické. A co se týče nízké ceny ukk je to dobře ale jen v případě, že skončí a vyserou se na náš trh. Pak těm lidem nezbyde nic jiného než si příplatit a to je pozitivum něco je musí přivést. Taky sem začínal na spideyim kdy sem musel vyžebrat co měsíc nebo jak dlouho 50kč od máti. Ted mám booky i za litr.
  • Flash
    Flash mecenáš18.4.2015 19:52* Připomínky a návrhy
    No jako jo omluva se příjmá. Ale už sem to změnil bo sem tu ikonku nemohl najít.
  • Flash
    Flash mecenáš13.4.2015 13:41* Připomínky a návrhy
    http://www.comicsdb.cz/comics.php?id=3925 Mám to doma a stran sem napočítal trochu více.
  • Flash
    Flash mecenáš12.4.2015 12:56* Připomínky a návrhy
    U hexe pevné vazby počet stran ?!
  • Flash
    Flash mecenáš10.4.2015 13:25Sběratelský klub
    Je to dark horse série z roku 2004 http://www.mycomicshop.com/search?TID=499331 tato.
  • Flash
    Flash mecenáš7.4.2015 20:28* Připomínky a návrhy
    A ty komentu tomu rozumím,komu by se to chtělo furt číst.
  • Flash
    Flash mecenáš7.4.2015 20:26* Připomínky a návrhy
    Jo viděl sem tu kopii. Až na prvotní zarazení, že by on nařknul mě:D . Díky
  • Flash
    Flash mecenáš7.4.2015 20:14* Připomínky a návrhy
    andre má pravdu.Za to mu děkuji. Zacku já jsem to tak nemyslel, to bych určitě neudělal, když je toto jeden z mých nejoblíbenějších webů a trávím tu hodně času. Jen sem chtěl věc posunout,tak se zeptal, jak byse to řešilo kdyby se to stálo tomu s prstem na velkém červeném tlačítku. Chápu žes mu to asi poslal. Moje chyba já myslel že si tu rozepři zazmanemal. JEn mě zaralila osoba firesnake co napsal, že proč by to nepoužíval a že takových ikonek moc není. Přitom to není tak těžké vyrobit, samozřejmě pokud měl někdy pc na zš. A co se týčé mě, škola selhala vždycky, proto v ní furt jsem. A co se rodiny týče, tam bych moc při vší úctě nerýpal, děkuji.
  • Flash
    Flash mecenáš6.4.2015 14:29* Připomínky a návrhy
    Zacku :Naposled jak jsem se ptal na pravidla, tak si napsal, že žádné nejsou. Tak se zeptám takto: Jak se řeší, když někdo začne používát mojí ikonku. Konkrétně co bys dělal,( a teď v teoretické rovině) kdybych si vzal tu tvojí a začal ji používat. To bys nějak řešil?
  • Flash
    Flash mecenáš6.4.2015 14:05Srazy, cony, festivaly
    Odnominováná. To zní jako by na comics db byli někde miny.
  • Flash
    Flash mecenáš20.3.2015 18:18* Připomínky a návrhy
    Jsou nějaké statistiky kolik náhodných návštěvníků tu příjde třeba za týden.
  • Flash
    Flash mecenáš19.3.2015 12:48* Připomínky a návrhy
    Zack: Ještě mě napadla jedna věc co by sem si moc přál tady na db. A to možnost dát třeba 2,5 nebo 3,5 4,5 1,5 hvězdičky. Jelikož když chcu dát třeba 65% hodnocení tak to musím zaokrouhlit na 70% a tak dát 4* abych o těch 10% neojebal hodnocení. A to už zkresluje dost. a taky si psal že 0 je jenom takový flusnutí. A když chci dát 10% tak musím dát 20. apod.
  • Flash
    Flash mecenáš19.3.2015 12:45Sběratelský klub
    jo to mě napadlo první ale jak sem to zadal tu do okýnka tak mi to nic nenašlo. Asi jsem to blbě napsal.
  • Flash
    Flash mecenáš18.3.2015 23:26Sběratelský klub
    Invape: můžeš rozvést trošku o co jde? Všichni co víte všechno zamáčkněte slzu. Tak o co jde?
  • Flash
    Flash mecenáš18.3.2015 18:47Pindárna
    SASAN_KING hele s tím čečenskem to je složité. čečna je vpodstatě jedna z muslimských brán do evropy. Tím,že to tam rusáci držej tak jich u sebe zas nemají tolik jako italové franíci apod. A zkus si najít na netu videa co tam dělali čečenci rusákům. Např. vesnici hlídali mladí ruští kluci co museli na vojnu. A tu vesničku nečekaně přepadlo několik vousáčů. A co myslíš no hlava nazůstala na hlavě. Rusům se nedivím, že čečnu dojebali. Čečenci byli hovada a jeli partýzanku. Tudíž nečekané útoky apod. a to je zbabělý druh války. Ale někdy ti nic jiného nezbývá. A další věc na Rusku, teďka tam už pár let kvete krajní pravice. To je sice shit ale za 10-15 let budou mít u sebe čisto. Zatímco my nevíme co nás bude čekat,když jedem multikultiamerikolevel.
  • Flash
    Flash mecenáš13.3.2015 11:18* Připomínky a návrhy
    A neuvažovali jste o možnosti hodnocení žádnou hvězdičkou. Jelikož můžou být komiksy, které si ani tu 1 nezaslouží
  • Flash
    Flash mecenáš6.3.2015 14:55* Připomínky a návrhy
    Zack ohledně příspěvků.
  • Flash
    Flash mecenáš4.3.2015 23:09* Připomínky a návrhy
    Má comicsdb nějaké oficiální pravidla do ,kterých jde nakouknout? A jestli ne, tak pro ne?
  • Flash
    Flash mecenáš2.3.2015 18:18Srazy, cony, festivaly
    Snad ste se nepohádali chlapci.
  • Flash
    Flash mecenáš16.2.2015 14:36Slevy, výprodeje, bazary
    Kapis a co Indy ten tě nezajimá? A Toe: a myslíš,že bbart bude pokračovat?
  • Flash
    Flash mecenáš14.2.2015 01:19* Připomínky a návrhy
    Neboj admini nejsou zaostalí . Beztak jen nemaj ISSN nebo někde kalí na baru s tím,že na to nemůžou zapomenout.
  • Flash
    Flash mecenáš11.2.2015 18:58Slevy, výprodeje, bazary
    Zack, hej tak,já tu mám nějakou starou postel, ti ju pošlu a ty mi komiksy ok? pošli adresu
  • Flash
    Flash mecenáš11.2.2015 13:30Slevy, výprodeje, bazary
    Kapis: je fakt,že u Sýkoráku, jsem byl jednou. Tak rok zpět. Se podívat jestli náhdou by nebyl vetřelec 1 predátor 1. A ejhle byl jen predátor, takjsem to vzal. Pak sem tam byl nedávno, jak sem se tu bavili a všecko fuč. Já si ty omnibusy nechával posílat od comicspointu domů . Bral sem to po 4 kusech apod. Vetřelci 1 sem nedávno sehnal asi oficiálně poslední kus z daemon obchodu za plnou palbu. Chybí mi už jen terminátoři a už rozjíždím Jonese. Chybí mi 2 . U něj sem čekal,že zlevní a furt nic. Tak sem řekl doma, že pry Vánoce. Tak sem nějaké dostal. Dají se sehnat kolem 620kč . To není tak moc. Z něčeho ten BBart žít musí.
  • Flash
    Flash mecenáš10.2.2015 23:09Slevy, výprodeje, bazary
    V ostravě nic nebude. Jedině,že by něco zbylo z prahy a to pochybuju.
  • Flash
    Flash mecenáš7.2.2015 18:09Pindárna
    U mě to je i tak, že sice jsem zatím ještě na škole a nikde nepracuju ale, peníze co dostávám,tak mi jich začalo být líto, když vždy sem si uvědomil,že sem to prokalil, nebo prosázel,tak se si začal kupovat komiksy a dělá mě to šťastným,že už něco mám . Předtím sem takhle naky pátek, ujížděl na xboxu ale hrál, hrávl sem už novější hry,tak už mě ty starší tolik neba. ikdyž mám srdcovky tiberiun sun apod. Překvapivě sem tedka četl výpravu za ptákem času z let 82 a dál a bavilo mě to . To se u her řící nedá. A tak jsem rád, že aspoň něco doma mám. A navíc 99% comicsů nejde stáhnout z uložto cracknout a číst. A cena se drží klesá i padá, zatímco u her jen padá. Najíst doma dostanu, do aut blázen nejsem, jak mojí vrstevníci. Oblečení kupovat mě už nebaví a stejně ho zničím časem. Tak proč to nevrážet do komiksů.
  • Flash
    Flash mecenáš5.2.2015 16:08Pindárna
    Lenny : Tomu se říká realita.
  • Flash
    Flash mecenáš5.2.2015 16:01Pindárna
    Invape máš pravdu. Nejhorší co mě děsí, že jak to semnou švihne,tak moje sbírka skončí někde na půdě,ve sklepě, nebo ji někdo prodá.Potomky nemám ale kdybych měl,tak vím,že na 90% to neocení a někde to střelí aby bylo na trávu či pivo. Pěkně to vidím,tu šílenost na mém otci,on pěstuje kaktusy a chová rybičky,předtím hady, a furt se mě ptá, jestli nechci pěstovat kaktusy,či začít s rybičkama. Ano je to pěkné ale nerozumím tomu a zas,až tak mě to moc nebere. Jednou došlo i na debatu, co s tím mám udělat,kdyby náhodou umřel,že mi nechá číslo na chovatele a těm ať to prodám. Tudíž,nejrozumější podle mě je, najít si někoho,o kom víš,že to ocení a odkázat mu svoje comicsy. Uvažoval sem nad tím a nemám komu ale třeba mě začne za pár let bavit něco jiného. jsem mladej zatím,tak uvidíme.
  • Flash
    Flash mecenáš5.2.2015 11:45Pindárna
    Kapis : A pokémoni nic jo? S tím kvsc mě to nesere, ale ten hellboy mě už sere.
  • Flash
    Flash mecenáš4.2.2015 23:24Pindárna
    Sběratelství je hromadění comicsů se zaměřením na vzácné nebo oblíbené kousky. Sběratel= osoba aktivně shanějící a pravidelně vyhledávající comicsová díla.
  • Flash
    Flash mecenáš2.2.2015 09:04Čtenářský koutek
    Kaluž,tak to vypadá hustě.
  • Flash
    Flash mecenáš29.1.2015 21:05Sběratelský klub
    http://www.comicsdb.cz/comics.php?id=5159 Jak se toto prodávalo. pochybuju,že to půjde sehnat ?!
  • Flash
    Flash mecenáš24.1.2015 00:59Pindárna
    Kapis : znám, tě ze srazu z Ostravy ale, nepřišel si mi až tak politicky založen.(i zkomentů) Ke které straně ty vůbec přičuchneš. nebo si anarcháš.
  • Flash
    Flash mecenáš22.1.2015 17:43Pindárna
    Tak na osmitisicívku, bych nelezl. S mojim štěstím,bych urval lavinu, nebo by museli pro mě přiletět záchranáři. A radši to investuju do comicsů. Invape a chceš moji adresu, abys to měl komu odkázat? :D aspoň před tím,než polezeš na další horu.
  • Flash
    Flash mecenáš21.1.2015 18:18Pindárna
    invape:ale víš o tom,že není v tvých silách mít všechno. Abys pak neumřel zklamaný,žes to nestihl. Nebo máš nějaký rok jako hranici,od které musí být vše?
  • Flash
    Flash mecenáš21.1.2015 17:44Sběratelský klub
    Jo zabloudila,posílala email modelů lodiček. Ale fakt pěkné. ! pak se prý podívala,že je na sběratelství comicsů
  • Flash
    Flash mecenáš21.1.2015 14:46Pindárna
    Kapis: A jak to tehda vyšlo? Podle databáze vyšel paperback a hardcover
  • Flash
    Flash mecenáš21.1.2015 14:44Sběratelský klub
    O jakých lodích je řeč?
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 0
Mám: 182 (cca 40426 Kč)
Chci: 0
Sháním: 3 (cca 1047 Kč)
Nabízím: 0
Osobní: 36 (cca 7624 Kč)
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: 0
Chci: 0
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0