deefha de.ef.ha@gmail.com Naposledy online: 19.4.2024 22:41mecenáš
- Jakožto bezvěrce (a milovníka koček) mě kniha velice oslovila, což o ní myslím hodně vypovídá. Kocour má samozřejmě ve všem pravdu :-) Bavil jsem se opravdu dobře, ale s přibývajícími stránkami došlo i na vážnější témata, což nelze než ocenit. Po zaklapnutí knihy jsem měl neodbytný pocit, že si hned musím přečíst další pětici příběhů. Tak doufejme, že se tenhle soubor bude dobře prodávat a Baobab se rozhoupe k pokračování. A i kdyby ne, tak už tenhle masivní počin si zaslouží obrovskou pochvalu.
deefha mecenáš30.12.2020 10:01Rabínův kocour 1–5
- Tak tentokrát se povedly všechny čtyři příběhy, doslova jeden lepší než druhý :-) Aragonés válí, jako ostatně vždycky.
deefha mecenáš24.9.2020 07:37Simpsonovi 2020/09 Bart Simpson
- Druhý příběh je i tentokrát zábavnější, než ten hlavní. A navíc se u něj naučíte pár životně důležitých frází ve španělštině :-)
deefha mecenáš19.8.2020 10:52Simpsonovi 2020/08 Bart Simpson
- Jsem ročník 1978, Marzi 1979 (jde de facto o autobiografii), takže jsme si padli do oka. Fakt jsem rád, že jsem prvních deset let mého života prožil aspoň o kousek víc na jih od Polska, protože jejich tehdejší problémy byly mnohem horší, než ty naše. Nemám tak sice vzpomínky na věčně prázdnou lednici, přídělový systém, stanné právo a stávkující rodiče, takže o tom nemůžu napsat komiks... Ale pochopit ho dokážu stejně dobře.
deefha mecenáš4.7.2020 23:51Marzi 1984-1987
V dobovém kontextu mě vytáčí snad jen těch pár příbehů, které se dotýkají církve a víry obecně. Nechápu, proč se Poláci téhle koule na noze nedokážou asi nikdy zbavit - vždyť třeba právě v téhle knize je krásně vidět, jak si jsou obě ideologie (křesťanství a komunismus) vlastně v jádru podobné.
A ano, říkám "v knize", protože tohle je opravdu hodně, hodně moc ukecaný komiks :-) Ale vůbec mi to nevadilo! Docela rád bych si přečetl další dvě knihy příběhů, které v originále vyšly. Ale francouzsky se kvůli tomu učit nehodlám... - Tuhle zvířecí partičku jsem poprvé potkal někdy před deseti lety v digitální podobě. Na první pohled to byla moje krevní skupina, zhltnul jsem těch pár povídek (v podstatě ty samé, které jsou v této knize) na jeden zátah. Říkal jsem si tehdy, že pokud Beasts of Burden někdo vydá v češtině, rozhodně si je pořídím. Protože sliby se mají plnit, tak teď tedy činím a zároveň děkuji Comics Centru za uvedení na náš trh.
deefha mecenáš3.7.2020 23:12Bestie burdenské #01: Historky z psíšeří
Povídky s sice mluvícími, ale nikoli antropomorfními zvířecími vyšetřovateli okultně-paranormálních zločinů gradují jen zvolna a opravdu je vidět, že autorský záměr na začátku nebyl nijak komplexní (ostatně se o tom píše i v poznámkách na konci knihy). Lidský i zvířecí svět Burdenu se tak zaplétá a zároveň začíná držet pohromadě docela nenápadně, přičemž když už se tyhle dva světy protnou, neznamená to vůbec nic dobrého. Ty nejhorší věci v těchhle občas i dojemných povídkách totiž rozhodně nedělají zvířata.
Kniha samozřejmě končí v tom nejméně vhodném okamžiku, ale to nevadí! Stačí si počkat na podzim, kdy by CC mělo vydat druhou knihu se zbývajícími povídkami. V nich se (pokud si dobře vzpomínám) objeví i veleslavný host z úplně jiného komiksového vesmíru, leč nepředbíhejme...
A mimochodem - kniha vyšla s vadou, chybí meziobálka posledního příběhu. Skoro si toho ani nevšimnete, ale Comics Centrum se k tomuto problému postavilo tak, že si u mě vysloužilo obdiv a nehynoucí úctu. Protože přetisknout celý náklad a nabídnout všem zákazníkům opravený výtisk zdarma, na to dneska potřebujete koule. - Pěkný hlavní příběh "Bartman vs. Dr. Osmerant", zbytek obvyklý dobrý průměr.
deefha mecenáš29.6.2020 12:02Simpsonovi 2020/02 Bart Simpson
- Tentokrát se obvyklému standardu aspoň trochu vymyká minipříběh "Springfieldská miminka" :-)
deefha mecenáš24.6.2020 19:44Simpsonovi 2020/06 Bart Simpson
- Obsahuje výběr 73 dílů z let 1995-2004, 2012 a 2013. Jako bonus 9 tematicky nesouvisejících dílů označených jako "přes čáru", např. legendární "Paroubkovy erotické fantazie".
deefha mecenáš14.9.2019 13:58Zelený Raoul: S opicí na hrad
- Obsahuje díly 518-771 (leden 2005 - prosinec 2009). Kniha bezprostředně navazuje na předchozí sbírku http://comicsdb.cz/comics/947/zeleny-raoul-deset-let-ceske-republiky-ocima-ufona .
deefha mecenáš14.9.2019 13:49Zelený Raoul
- Obsahuje díly 229-255 (3. června 1999 - 2. prosince 1999).
deefha mecenáš14.9.2019 13:35Zelený Raoul #06
- Obsahuje díly 203-228 (26. listopadu 1998 - 27. května 1999).
deefha mecenáš14.9.2019 13:32Zelený Raoul #05
- Obsahuje díly 121-175 (24. dubna 1997 - 14. května 1998).
deefha mecenáš14.9.2019 13:24Zelený Raoul #03
- Obsahuje díly 1-67 (5. ledna 1995 - 11. dubna 1996).
deefha mecenáš14.9.2019 13:22Zelený Raoul #01
- Dlouhodobý standard. Ovšem jestli se Sergio Aragonés dozví, že jeho kresbu někdo označil jako "dost špatnou" zrovna v porovnání s řadovým řemeslníkem Jamesem Lloydem, tak ho trefí šlak .-) Třetí příběh od Petera Kupera vyčnívá po všech stránkách, takových jen víc!
deefha mecenáš16.2.2019 21:40Simpsonovi 2018/12 Bart Simpson: Nerdobijec
- Chvályhodný počin, který cílovka (myšleno šklebani) jistě příliš neocení. Zároveň jde tak trochu o střelbu tuzemského vydavatele do vlastních řad, protože pokud to ještě někdo nevěděl, tak teď mu to konečně dojde: většina těch nejlepších vtipů v rámci Simpsonů je nepřeložitelná, ať se člověk snaží sebevíc. Negativní efekt ztraceno v překladu díky přímému srovnání a hlavně vysvětlivkám na konci sešitu vynikne tolik, až je to člověku skoro líto... No, ale to máte jako s dabingem - originál je vždycky lepší!
deefha mecenáš20.6.2018 10:21Simpsonovi 2018/06 Bart Simpson: Velkej šéf
- Přijde mi to jako když X let sledujete seriál, který se po mnoha sezónách tvůrci najednou rozhodnout kompletně změnit, takže vám nejdřív nabídnou radši jen takovou trochu zmatenou ochutnávku, abyste se zkusili připravit na to, co vás teprve čeká. Navíc ochutnávku s mnoha odkazy, které bych - a to se klidně přiznám - bez relativně obsáhlých textových vysvětlivek moc nedával (protože jsem ten hypotetický seriál třeba nesledoval dostatečně pozorně a taky jsem ho už polovinu zapomněl, protože se vysílá už opravdu dlouho). No, takže... jsem docela zvědavý, ale na druhou stranu se bojím, jestli se mám vůbec na co těšit. Takže se nechám překvapit :-)
deefha mecenáš26.4.2018 10:04Znovuzrození hrdinů DC
- Asi se těším na plnou verzi, bude-li tedy.
deefha mecenáš8.3.2018 09:08Táňa Ruskov - Stíny absolutna (promo verze)
- Oproti prvnímu dílu výrazně přibylo akce, která je plná krve, slizu, kyseliny a mrtvol :-) Nesmí samozřejmě chybět rodinné dilema, černohumorné momenty a pistol nabitá tvrdým žaludem - nebo možná něčím trochu lepším? Na finální třetí díl jsem opravdu zvědavý. Pokud mi první Rumcajs atmosférou připomínal Vetřelce jedničku, tak ten druhý by se místy dal přirovnat ke dvojce (např. tupá rota "mariňáků", kteří netuší, s čím mají tu čest). Tím pádem bychom se ve třetím sešitu mohli dočkat existenciálního dramatu, jenže ona je trojka Vetřelec všeobecně dost (ovšem dost neprávem) neoblíbená, takže asi ne... Nechám se tedy překvapit a těším se moc. Sečteno a podtrženo: dobrá práce a v tuzemských končinách veskrze unikátní počin! P.S. Opravdu mě mrzí, že upoutávkové obálky uvnitř sešitu i tentokrát lákají na komiksy, které neexistují. Myslím, že by se po nich jen zaprášilo :-)
deefha mecenáš20.2.2018 10:52Rumcajs se vrací #02
- Přečteno za půl hodiny, ale přemýšlet o tom budu asi ještě dlouho...
deefha mecenáš10.1.2018 15:29Sojčák
- Milé. Chci další!
deefha mecenáš24.9.2017 22:22Liberty Meadows #01: Ráj
- Obsahuje díly 176-202 (21. května 1998 - 19. listopadu 1998).
deefha mecenáš15.8.2017 12:10Zelený Raoul #04
- Obsahuje díly 68-120 (18. dubna 1996 - 17. dubna 1997).
deefha mecenáš15.8.2017 11:58Zelený Raoul #02
- Popis zde špatně uvádí čísla dílů, které kniha obsahuje: není to 772-961, ale 772-979 (7. ledna 2010 - 30. ledna 2014, příběhy z roku 2009 totiž obsahuje předchozí kniha). Z toho mimo jiné vyplývá, že i kniha samotná (!) obsahuje na svém úvodu zavádějící informaci "208 příběhů za roky 2009-2014". Příběhů je sice opravdu 208, ale jsou za roky 2010-2014, přičemž ale z roku 2014 jich je jen pět (pouze lednové díly).
deefha mecenáš4.8.2017 18:06Zelený Raoul: Cesta do pozadí
- K tomuhle "Rumcajsovi pro dospělé" jsem se dostal naprostou náhodou a musím říct, že jsem velmi mile překvapen! Hrdinové našich dětských let ožívají v atmosféře příjemně černého humoru, spletitý a na Jičínsko nečekaně temný příběh se svižně rozjíždí, postupně se buduje hutná atmosféra plná popkulturních narážek a vizuálních vtípků, dokonce i "reklamy" jsou patřičně stylové... Vysoký nadprůměr (nejen) v rámci tuzemské tvorby, nadšení pro věc je na tom vidět z každé strany. Pevně doufám, že se dočkáme i slibovaných dalších dvou pokračování. Nemůžu se dočkat, jak to celé dopadne :-)
deefha mecenáš31.5.2017 08:12Rumcajs se vrací #01
deefha mecenáš15.4. 16:56Cyberpunk 2077: Výpadek
deefha mecenáš14.4. 15:01Simpsonovi 2024/03
deefha mecenáš11.4. 21:16[Moje hvězda] #01
deefha mecenáš6.4. 18:58Nesnáším Pohádkov #05: Gerdino inferno
deefha mecenáš16.3. 18:34Afterpunk
deefha mecenáš16.3. 18:09Cyberpunk 2077: Máš moje slovo
deefha mecenáš16.3. 18:09Cyberpunk 2077: Trauma Team
deefha mecenáš16.3. 16:02Dívčí válka #05
deefha mecenáš25.2. 12:39Sexuální výchova na 120 % #03
deefha mecenáš16.2. 16:44Sexuální výchova na 120 % #02
deefha mecenáš10.2. 20:46Sexuální výchova na 120 % #01
deefha mecenáš27.1. 10:49Dívčí válka #04
deefha mecenáš26.1. 15:22Zvrácená
deefha mecenáš26.1. 09:58Inspektor Vyšetřil: Záhada krvavé masky
deefha mecenáš23.1. 21:11Truchlivý amoret pražský
deefha mecenáš1.1. 20:24Dívčí válka #03
deefha mecenáš17.10.2023 10:54Simpsonovi 2023/10
deefha mecenáš14.10.2023 18:18Simpsonovi 2023/09
deefha mecenáš6.9.2023 21:59Dívčí válka #02
deefha mecenáš4.9.2023 17:38Gon #1
deefha mecenáš3.9.2023 21:44Dívčí válka #01
deefha mecenáš22.8.2023 20:13Kočičí deníky
deefha mecenáš2.8.2023 11:38Kočky útočí
deefha mecenáš20.6.2023 21:19Simpsonovi 2023/06
deefha mecenáš21.5.2023 08:59Simpsonovi 2023/05
deefha mecenáš3.3.2023 21:32Země tří úsměvů & Apokalyptické příběhy
deefha mecenáš23.2.2023 16:46Poklad kapitána Kida / Jak se chodí do pohádky
deefha mecenáš12.2.2023 21:01Flafík
deefha mecenáš12.2.2023 15:30Moucha
deefha mecenáš7.2.2023 13:38Každý den je nový
deefha mecenáš6.2.2023 15:02Naposled
deefha mecenáš5.2.2023 11:19Mrtvej svět
deefha mecenáš4.2.2023 18:47Modrá CREW #26 - Ekhö: Zrcadlový svět #9, 10
deefha mecenáš4.2.2023 18:36Letní blondýnka
deefha mecenáš14.12.2022 14:33Fagi: Bezceler - Život bez zeleniny
deefha mecenáš19.9.2022 09:16Koralína (paperback)
deefha mecenáš14.8.2022 08:50Tomie
deefha mecenáš13.6.2022 21:11Pac & Pussy
deefha mecenáš26.5.2022 20:46Zuzanka a její svět
deefha mecenáš22.5.2022 18:23Rychlé šípy a jejich úžasná nová dobrodružství
deefha mecenáš5.4.2022 10:12Pečeme s Kafkou
deefha mecenáš2.4.2022 22:48Mr. Sweet - Manhattanský detektiv - kompletní vydání
deefha mecenáš26.2.2022 21:20Autobus
deefha mecenáš5.2.2022 20:47Modrá CREW #18 - Ekhö: Zrcadlový svět #7, 8
deefha mecenáš26.1.2022 19:50Modrá CREW #08 - Ekhö: Zrcadlový svět #5, 6
deefha mecenáš24.1.2022 14:05Modrá CREW #02 - Ekhö: Zrcadlový svět #3, 4
deefha mecenáš24.1.2022 14:02Modrá CREW #01 - Ekhö: Zrcadlový svět #1, 2
deefha mecenáš19.1.2022 09:49Simpsonovi 2022/01
deefha mecenáš19.1.2022 09:49Simpsonovi: Komiksové extrabuřty
deefha mecenáš6.10.2021 20:05Safari pláž
- Jo a btw. v polštině je celá řada pro CP specifických výrazů zachovaná v angličtině, případně foneticky opsaná. Viz:
deefha mecenáš17.4. 10:38Cyberpunk 2077: Výpadek
https://cyberpunk.fandom.com/pl/wiki/Slang_uliczny
Takže žádný dementní "rozparovač", ale prostě normálně "ripperdoc". Žádný "kumba", ale "choomba". Samozřejmě, že výjimky tam jsou, ale za mě je to obecně lepší přístup. - @GWB Nestěžuju si na překlad překladu (to bych nemohl číst třeba některé japonské autory, kteří u nás vyšli v překladu z anglického překladu), stěžuju si prostě na špatný překlad. Kdybych chtěl použít takové to divné slovo, které se teď dost používá, tak bych ten překlad označil jako cringy. Ale neoznačím, protože se mi tohle slovo nelíbí :-)
deefha mecenáš17.4. 10:28Cyberpunk 2077: Výpadek
- Celý problém s tímhle překladem je v tom, že svět CP2077 obsahuje množství "nových" slov, vzniklých různými zkomoleními a mísením jednotlivých slangů (samozřejmě mluvím o původní angličtině). A tohle se nedá řešit jako u Zaklínače, že si to slovo v češtině prostě jen tak vymyslím. Musím zachovat kontext, mělo by být poznat, jak to slovo vzniklo a co by asi tak mohlo znamenat. A v neposlední řadě to taky musí znít stejně cool jako v originále, protože jsme přeci v CP2077, žejo!. No a tohle se prostě nepovedlo. Kdykoli vidím "kumba", otvírá se mi kudla v kapse. Nebo "okrajář"! Co to jako tvl je?
deefha mecenáš15.4. 23:38Cyberpunk 2077: Výpadek
Pořídil jsem tuhle knihu https://www.obchod.crew.cz/detail/komiks-603129-svet-hry-cyberpunk-2077 , kterou samozřejmě překládal taky Ženíšek. No a ne, prostě se to nedalo, vůbec mi to nelezlo do hlavy a nedávalo smysl. Takže jsem si sehnal tu samou knihu v angličtině - a vida! Najednou to tam bylo. To samý hra. Já teda anglicky rozumím docela dobře, ale právě vzhledem k množství etnik a argotů jsem si to pro jistotu dal i s anglickýma titulkama a nelitoval jsem. A každýmu bych to doporučil.
Btw. pokud jste ještě neviděli anime Kyberpank: Okrajáři, teda pardon - Cyberpunk: Edgerunners, tak tam samozřejmě doporučím zvukovou stopu v původní japonštině, nekažte si to žádným dabingem (ani anglickým). A pokud podobně jako já japonsky zas tak dobře nerozumíte :-), tak se zase přímo nabízí anglické titulky. Ty české, které byly v době vydání seriálu, jsem radši ani nezkoušel. - @mearez ¯\_(ツ)_/¯
deefha mecenáš25.3. 21:23Modrá CREW #26 - Ekhö: Zrcadlový svět #9, 10
- To je tohle, ne? https://en.wikipedia.org/wiki/Fear_and_Bullets
deefha mecenáš24.3. 12:46Vrána (pevná vazba)
- @yogi Ony prý ty mravostřežné knihkupkyně dávají tyhle komiksy spíš úplně dolů. Tam že se nikdo nedívá :-)
deefha mecenáš21.3. 11:37Dívčí válka #05
- Přesně, to s tím zaklínáním Japonskem mě napadlo taky :-) Nicméně myslím, že tenhle díl se bude prodávat extrémně dobře. Ona (skoro) každá publicita je nakonec dobrá pro obchod...
deefha mecenáš20.3. 16:16Dívčí válka #05
- @Fry Ohledně překryvných coverů do toho vnáší trochu světla avízo CRWE na aktuální dotisk Harleen, která má tuhle obálku taky:
deefha mecenáš20.3. 16:14Domeček krve a bolesti
Konečně je tu nové vydání jedné z našich nejkomplikovanějších knih - nádherně malovaného komisku Stjepana Šejiće se speciální, poloprůhlednou plastovou obálkou. Právě kvůli ní byl dotisk tak náročný a trvalo čtyři roky, než jsme přišli na způsob, jak to, v přece jen menším, dotiskovém nákladu, znovu vydat. Velké pozitivum je, že se nám skutečně povedlo udržet původní cenu... ale aby to bylo možné vydat, musela být snížená procenta, určená pro distribuce a knihkupectví. Což znamená, že ani naše obchody na tohle knihu nedávají slevy, a nemusí být všude k mání. Náklad bude omezený, takže pokud vám tenhle skvělý komiks chybí, neváhejte. Další vydání už je opravdu dost nepravděpodobné. - @Ricardeon Super, kde je to k nalezení? Já jim včera napsal e-mail a dneska jsem dostal odpověď v obdobném duchu.
deefha mecenáš20.3. 14:15Dívčí válka #05
- Ad @Nori ohledně fanatiků - no, a další skupina fanatiků zakazuje knihy o jiných fanaticích... Docela typické, řekl bych :)
deefha mecenáš20.3. 01:19Dívčí válka #05
Pokud by byl zájem, tak jakožto šťastný vlastník výtisku bez igelitu rád umožním nahlédnutí v poklidu mého domova. Vstupné je jedna až dvě lolitky, beru to na váhu. Čím míň, tím líp - takže před návštěvou doporučuju několikadenní půst, aby to bylo stylové! :-D - @adevr Ntvl! :-O Tak teda hlavně doufám, že Argo nevyměkne a dotáhne sérii do konce. Klidně v igelitu, když to knihkupkyním udělá radost... Lidi jsou fakt divná sebranka :-/
deefha mecenáš19.3. 17:01Dívčí válka #05
- Myslím, že to bude drahé na výrobu. I bez překryvného coveru to stojí dost, tak si třeba řekli, že nebudou zbytečně riskovat a odrazovat potenciální kupce ještě vyšší cenou :-) Nevím, těžko říct.
deefha mecenáš17.3. 19:43Domeček krve a bolesti
- Chápu, chápu. No, těžko říct :-)
deefha mecenáš16.3. 19:02Afterpunk
- Která stránka a kterou přesně reklamu? :-) Něco v povídce Zlatý časy?
deefha mecenáš16.3. 17:53Afterpunk
- Btw. od zdroje blízkého vydavateli jsem se dneska dozvěděl, že se zvažuje stažení nákladu z prodeje za účelem jeho zatavení do fólie, aby se knihou nedalo listovat v obchodech. Prostě jako hentai v Japonsku... Tak se přiznejte - kdo z vás jste si kde stěžoval? :-D
deefha mecenáš16.3. 12:39Dívčí válka #05
- Ta drogerie mi trošku vrtá hlavou... :-)
deefha mecenáš15.3. 19:55Dívčí válka #05
- Zítra pro to pádím do Krakatitu, už se nemůžu dočkat :-D
deefha mecenáš11.3. 10:09Dívčí válka #05
- A v oddělení dětské literatury ofc :-D
deefha mecenáš6.3. 13:53Dívčí válka #05
- Já jsem věděl, že to někdo vytáhne! Některé věci člověk prostě radši vytěsní... OK, tak ještě, že se názvy alb UŽ nepřekládají :-)
deefha mecenáš2.3. 20:12Lady Baltimore #02: Spojenci
- Tuzemské distribuční názvy - to je u knih a hlavně u filmů takové věčné téma... Jedině dobře, že se "kreativně" nepřekládají třeba i názvy hudebních alb :-)
deefha mecenáš1.3. 15:21Lady Baltimore #02: Spojenci
- @Django No, a co teprve ta dvanáctka! :-D
deefha mecenáš29.2. 16:01Dívka ze země Venku #11
- Ale já v každém mém komentáři tuhle sérii k přečtení doporučuju a myslím to vážně! Pokud si to někdo náhodou vyloží jinak, tak to už není moje vina :-)
deefha mecenáš27.2. 15:42Sexuální výchova na 120 % #03
- Tak ony tyhle amatérské "recenze" jsou vždycky subjektivní. Ale právě proto mi šetří čas - mám pár lidí, se kterými mám dlouhodobě obdobný vkus v knihách, filmech nebo hudbě, a tak mi občas prostě fakt stačí přečíst si jejich názor. Když se jim něco nelíbí, je vysoká šance, že to budu mít stejně. A můžu si přečíst něco, co se mi bude spíš líbit :-) Času je málo, člověk nemůže stihnout všechno.
deefha mecenáš25.2. 16:28Sexuální výchova na 120 % #03
- @Qvestor Díky. Pobavit byl sice účel a i já jsem se při čtení v tramvaji vlastně smál, párkrát i nahlas.. Ale byl to úsměv typu:
deefha mecenáš17.2. 06:54Sexuální výchova na 120 % #02
Každopádně si myslím, že vydat u nás zrovna tohle byl od Dobrovského geniální tah. - Jsou tam odkazy na weby, ale je u nich vyloženě napsáno, že jsou v Japonštině.
deefha mecenáš12.2. 16:03Sexuální výchova na 120 % #01
- Myslím, že aktuálně se u nás prodá cokoli, co jako manga třeba jen vypadá :-)
deefha mecenáš8.2. 15:39Sexuální výchova na 120 % #01
- Možná spiš nejdřív jen půjčit a omrknout ¯_(ツ)_/¯ Já to beru trochu jako kuriozitu.
deefha mecenáš8.2. 11:25Sexuální výchova na 120 % #01
- Áha... No tak kdyby po tom opravdu někdo hodně toužil, tak tady je PDF s originálem:
deefha mecenáš3.1. 23:21Poznej Mši svatou
https://archive.ccwatershed.org/media/pdfs/14/06/26/12-34-30_0.pdf
Do pekla za to nepřijdete, páč to máte oficiálně posvěcený: https://www.ccwatershed.org/kids/
A teď si půjdu vypláchnout oči Savem. deefha mecenáš31.12.2023 12:37Poznej Mši svatou
- Já bych snad tyhle "komiksy" radši ani nekomentoval. Co je takhle normálně v klidu ignorovat? Třeba to časem umře samo...
deefha mecenáš30.12.2023 22:04Poznej Mši svatou
- Jako správná fanatická CC ovce jsem Enigmu samozřejmě zakoupil hned prvné den. A jak to tak tady čtu, tak pomalu dostávám chuť si ji dokonce i přečíst :-D
deefha mecenáš28.12.2023 20:31Enigma
- Žid není povolání, to je poslání :-D
deefha mecenáš16.12.2023 08:43Bylo x nebylo?! Komiksové legendy ze Slaného a Slánska
- Kupoval jsem za 350, ten formát je velký, s takovou cenou nemám problém. Obvykle všechno od CC kupuju hned jak to vyjde (to mají nižší cenu) a nebo právě takhle koncem roku. Je to taková hra :-)
deefha mecenáš5.12.2023 11:26Pohovka a mrtvola
- Ntvl... Docela jsem se divil, když vznikl komiks podle Plants & Zombies - nakonec ale nebyl vůbec špatný. Ovšem tohle... Nemám slov :-)
deefha mecenáš21.11.2023 10:04Komiksový Clash #01
- Já jsem právě sešitovky schválně skipnul a těšil jsem se na "omnibus" :-) Takže za mě dobrý ¯_(ツ)_/¯
deefha mecenáš21.11.2023 10:02Prašina: Křídový panáček (souborné vydání)
- @james89 Díky za info. Je to tak, už jsem tu druhou variantu taky sehnal :-)
deefha mecenáš18.11.2023 14:59Kometa #01 (dotisk)
- Hmmm... Četl už to někdo? Jak to souvisí s https://en.wikipedia.org/wiki/Octobriana ?
deefha mecenáš16.11.2023 13:05Octobriana
- Asi je zbytečné se ptát, protože tak jako tak předpokládám kladnou odpověď :-), ale pro jistotu: předpokládám, že třetího komiksu v sérii (Blackout) se u nás taky dočkáme, že?
deefha mecenáš8.11.2023 11:48Cyberpunk 2077: Máš moje slovo
- Hurara! Konec lovení kachen a výměnného obchodu! Vítejme v 21. století! :-D
deefha mecenáš23.10.2023 10:48Kačer Donald 2023/02
- Alistair viz diskuse u prvního čísla: https://comicsdb.cz/comics/10241/kacer-donald-2023-01
deefha mecenáš19.10.2023 10:00Kačer Donald 2023/02
- Já zatím sháním marně... Kdybyste měl někdo kousek navíc, můžu za něj nabídnout jedničku, tu mám navíc zase já :)
deefha mecenáš17.10.2023 13:46Kačer Donald 2023/02
- Tvl, oni tu Klasiku fakt zařízli? Já pořád čekám na další knihy :-/
deefha mecenáš30.9.2023 13:30Kačer Donald 2023/01
- Sběratel se nestará, sběratel sbírá :-P
deefha mecenáš2.9.2023 06:12Kačer Donald 2023/01
- @baatcha Sakra! Měl jsem je v té trafice vzít všechny, mohl jsem být milionář :-D
deefha mecenáš1.9.2023 19:32Kačer Donald 2023/01
- Nemyslím si, resp. jako předplatitele by mě to trochu naštvalo. Byl to jeden z důvodů, proč jsem do předplatného šel :-) A proč jsem ho ani v onom nedávném období, kdy se několik měsíců nic nedělo, nezrušil.
deefha mecenáš1.9.2023 19:32DC Comics - Legenda o Batmanovi (speciál): Bruce Wayne: Vrah?, kniha první
- Tak jsem dneska sehnal v noname trafice v Praze na Francouzské, ve které ho před týdnem neměli. Asi fakt vázne distribuce. Vzal jsem pro jistotu jeden kousek navíc, takže kdyby někdo chtěl, mohu poskytnout :-)
deefha mecenáš1.9.2023 18:45Kačer Donald 2023/01
- K té zmiňované staročeštině - je tady někdo dostatečně erudovaný na to, aby dokázal posoudit, jak je to v originále? Jako jestli je tam použitá nějaká archaická japonština, nebo tak něco?
deefha mecenáš27.8.2023 09:26Dívčí válka #02
- Myslíš V horách šílenství? To jsem ještě v ruce neměl a tady v informacích si vazby většinou nevšímám. Tak ale dobře, že jsem takhle dopředu připravený. Aspoň nebudu v šoku, až si pro to příští týden půjdu :-) Btw. Džunži Itó v rozhovoru v Kočičích denících tuhle knihu přímo zmiňuje, že z ní byl úplně odvařený. Tak jsem celkem zvědavý.
deefha mecenáš26.8.2023 16:28Kočičí deníky
- Mno, ale je to manga a ta, pokud se teda nějak hrozně nepletu, u nás vychází prakticky výhradně jako paperback. Tak možná takhle to bylo myšleno ¯_(ツ)_/¯
deefha mecenáš26.8.2023 12:46Kočičí deníky
- Pokud si někdo myslí, že to Egmont vydává pro děti, tak to došlo k obrovskému nepochopení. Oni to přece vydávají pro nás! :-D
deefha mecenáš23.8.2023 11:30Kačer Donald 2023/01
- Jj, v Antikvariátu 11 jsem nakupova přesně jednou a užil jsem si i to osobní vyzvednutí ve zmíněném nuselském dvoře. Nikdy víc, od té doby tenhle podnik naprosto ignoruju.
deefha mecenáš19.4. 13:16Pindárna
- Jj, 2024/04 taky nesedí, je to o jedno číslo napřed.
deefha mecenáš14.4. 16:33* Připomínky a návrhy
- Btw z jiného soudku - popis u https://comicsdb.cz/comics/10670/simpsonovi-2024-03 nesouhlasí, vztahuje se k vydání 2024/04.
deefha mecenáš14.4. 15:00* Připomínky a návrhy
- @zadysr Zajímavý, můj balík dorazil taky strašně domrdaný, jako by na něj někdo šlápnul, jedna strana skoro urvaná... Ale knihy naštestí úplně v pořádku, až jsem se divil. Na FB si takhle stěžuje víc lidí, tahle várka se zjevně moc nepovedla. A to jsem měl radost, že od letošního roku doručuje balíky místo pošty DPD - ale ona to zjevně taky nebude žádná výhra. Už aby to skončilo, na tohle já nemám nervy :-D
deefha mecenáš14.4. 14:56* Připomínky a návrhy
- Vyšel třetí neprodejný speciál pro předplatitele Legendy o Batmanovi. Je to "Bruce Wayne: Uprchlík, kniha první". Chcete k tomu nějaké info, nebo už to od někoho máte?
deefha mecenáš14.4. 09:15* Připomínky a návrhy
- @Gmork Zajímavý! Viz https://www.hifiroom.cz/doporucene-nahravky/supraphon-a-jejich-hi-res-alba-t17387-120.html
deefha mecenáš13.4. 12:43Filmový a hudební klub
"Zaznamenal jsem, že Supraphon vydal 7.6.2019 v Hi-Res titul NEREZ - Masopust (1986). Je to samozřejmě BOMBA, stěžejní album české hudby, hned jsem ho chtěl koupit, ale hodil jsem rychle brzdu. Remastering neprovedla firma ADK Prague, jako všechny rockové Hi-Res reedice, co dosud od Supraphonu mám, a jsou skvěle provedené. Tentokrát je v kolonce 'Typ digitalizace - remastering:' jméno Oldřich Slezák, což mne děsí. Tento veleprznitel digitálních masterů supraphonských reedicí zmrvil, na co sáhnul.
:-D
Budu si to muset poslechnout. - Kdo ty Kryptory remasteroval, je to někde uvedeno?
deefha mecenáš13.4. 10:01Filmový a hudební klub
- @Norri Řešení je ale jednoduchý - větší byt! :-D
deefha mecenáš12.4. 14:10Pindárna
- @seneke Takopiho jsem zahlídnul v edičáku a hned jsem si říkal, že by se mi to mohlo líbit. Tak doufám, že se nepletu :-)
deefha mecenáš12.4. 11:19Pindárna
deefha mecenáš12.4. 09:05Pindárna
- To asi souhlas, ovšem s tím u povídkových sbírek docela počítám (např. Tomie - to samé). Nicméně jako celek prostě velká spokojenost.
deefha mecenáš12.4. 06:19Pindárna
- Argo se myslím snaží trochu povozit na aktuální manga vlně, ale možná to nevzali za úplně správný konec. Ale třeba teď jak vydali Kitaró, tak to je fakt parádička! Ve vydávání Dívčí války určitě hraje svou roli zasazení do evropského kontextu (ačkoli historicky dost volně) a takhle to vlastně beru i já, proto je pro mě tahle série zajímavá. A opravdu doufám, že ji Argo dodělá do konce, jinak by mě nasrali :-)
deefha mecenáš11.4. 21:06Pindárna
- Tam nejspíš nebylo ani znásilnění Šárky hned v prvním dílu, kterým to vlastně všechno začalo. To ale zjevně nikomu nevadilo, protože obálka prvního dílu je taková celkem nudně historická, takže ho asi neotevřelo tolik lidí jako růžovoučkou pětku, žejo... No, holt obal prodává .-)
deefha mecenáš11.4. 13:29Pindárna
Já bych prostě všechny ty popisy a ztvárnění událostí, který by snad mohly někomu vadit, zakázal. Už to tu párkrát bylo, tak to tu může být zase ¯\_(ツ)_/¯ A byl by klid. - @faster86 No ony děti nečtou stejně, takže bát se není čeho :-D
deefha mecenáš11.4. 13:18Pindárna
- Já pořád nevím, jestli u Dívčí války vadí v principu to, že je to nakreslený, nebo prostě fakt ten obsah jako takový. Protože když odhlédnete od komiksů k próze, tak tam je takovýchhle "pedofilních" scén k nalezení tolik... A lepších! :-) Ale zjevně to nikoho nezajímá. Takže lidi nečtou, nebo jak to je?
deefha mecenáš11.4. 12:44Pindárna
- @Django Pravda, kecám. I ten Incal už jsem jednou ve slabý chvilce vybalil :.P
deefha mecenáš10.4. 19:32Pindárna
- https://medium.seznam.cz/clanek/kristina-kidogo-ceske-nakladatelstvi-vydalo-komiks-s-detskou-pornografii-nevedeli-jsme-to-brani-se-56222
deefha mecenáš10.4. 19:19Pindárna
Blá blá blá... Aby se z toho všichni neposrali, už taky :-/ Nicméně prodává se to dobře, negativní marketing funguje jako obvykle skvěle. Dneska jsem si z Kosmasu přinesl domů přebalené vydání s nálepkou 18+. Půjde do trezoru hned vedle Incalu ve fólii, jednou to bude rarita! :-D
- @S313 Dobrý vědět, díky.
deefha mecenáš10.4. 19:15Pindárna
- @Kapis Těžko říct, troufal bych si tvrdit, že toho možná vyšlo v originále víc. Každopádně ale ty knížečky nepřekládal Fuka, což je samozřejmě věčná škoda a nikdy jsem nepochopil, jak k tomu došlo :-)
deefha mecenáš10.4. 16:04Pindárna
- @seneke Nekoukám. Tolik času fakt nemám, abych ho mohl takhle blbě ztrácet :-) Edičák projdu za pět minut a nazdar.
deefha mecenáš10.4. 08:40Pindárna
- @mcleek Takže manga není komiks? :trololo: :-)
deefha mecenáš9.4. 12:10Pindárna
- @Kapis Na straně 41 dole v tom Crewním katalogu.
deefha mecenáš9.4. 12:09Pindárna
- Zrovna dneska jsem byl v CC pro Chřtán a Rónina a když jsem vzal přesně v 10:00 za kliku, tak měli ještě zavřeno :-) Ale zmiňované dvě dámy se promptně vynořily zpoza šera pultu a za chvilku už jsem pelášil s nákladem na zádech zpátky domů. Jo, je to tam na pohodu, chodím tam rád a za rohem je Riegrák, pivko, sluníčko a tak... Ideální je spojit to nějak dohromady.
deefha mecenáš8.4. 15:57Sběratelský klub
- Tak na souborný Read Meat v překladu od Fuxofta se fakt těším. To byla jedna z prvních věcí, který jsem před 25+ lety na "českém internetu" objevil :-)
deefha mecenáš8.4. 15:20Pindárna
- @geek-woman Pohádkov je moje srdcovka! Nevím, jestli bych ho popsal zrovna slovem "zajímavej", ale oddychovej střelenej výplach je to rozhodně :-)
deefha mecenáš7.4. 21:55Sběratelský klub
- A jak teda večer? Jdete někdo někam spláchnout intenzivní zážitky?
deefha mecenáš6.4. 14:41Srazy, cony, festivaly
- @yogi Jo, tak nějak v průměru mi to přijde OK. Jsou ty peníze mezi lidma :-) Za třiatřicet pěkných a částečně nesehnatelných knížek to dneska fakt není moc. Jen prostě málokdo to myslím bude ochotný vysolit najednou.
deefha mecenáš6.4. 14:39Sběratelský klub
- @xintax Jasně že jo, cena je v pohodě. Jen ze zkušenosti vím, že celky se špatně prodávají (nemluvím si ce o komiksech, ale ono to bude všude podobné). A taky teda držím palce :-)
deefha mecenáš5.4. 15:51Sběratelský klub
- Hmmm... Takhle v kupě se to těžko prodá. Ale naprosto chápu, proč to majitel nechce prodávat po kusech :-)
deefha mecenáš5.4. 11:49Sběratelský klub
- Já nevím, ty kolosálky mi přijdou děsně nepraktický. Blbě se to čte i skladuje. A je to drahý :-P
deefha mecenáš4.4. 20:03Pindárna
- Seru na vás, jdu domů :-) Resp. v sobotu na půlmaratón. Ale večer bych možná, kdyby někdo někam po náročném dni chtěl zajít, klidně zašel. Na pivo myslím.
deefha mecenáš4.4. 13:03Srazy, cony, festivaly
deefha mecenáš3.4. 17:09Pindárna
- Nejradši mám určitě první vydání dvojknihy Čtyřlístku Poklad kapitána Kida / Jak se chodí do pohádky. Není to sice ten úplně původní výtisk, který jsem jako dítě dostal a pak ho četl pořád dokola, aby nakonec zmizel někde v zákoutích času... Ale je to prostě moje srdcovka a kromě prvních čísel Komety na mě pak už nikdy nic tak nezapůsobilo.
deefha mecenáš26.3. 15:11Sběratelský klub
Aktuálně prahnu po něčem z tuzemské produkce, co vyšlo ve velmi limitovaném nákladu a zrovna je jeden výtisk k mání. Sice za příšernou cenu, ale protože o tom pořád uvažuju, tak neřeknu o co jde, aby mi to třeba někdo bohatší nevyfouknul :-) Obecně se dá koupit všechno, stačí mít jen trpělivost a prachy. - @soulbringer Trojka Druuna rozhodně není lepší, z celé série mi naopak přijde nejhorší. Ale pořád je "docela dobrá", jak jsem psal :-)
deefha mecenáš26.3. 10:18Sběratelský klub
Jinak já teda znám minimálně jednoho sběratele komiksů, který je zároveň čtenář (opravdu existují!). A své protichůdné vášně řeší tak, že pokud má komiks pevnou i měkkou vazbu, kupuje oboje, čte měkkou a pevnou ukládá do skříně (bez ohledu na to, jestli je ve fólii nebo ne). Myslím, že tady na ComicsDB není, ale kdo ví - třeba se ozve :-) - @Alfi No pochopitelně! Ale ta Druuna trojka je taky docela dobrá, tu určitě vybal :-D
deefha mecenáš26.3. 10:00Sběratelský klub
- @xintax ad ten inzerát v Bazaru - že je z fólie vybalená zrovinka komplet Druuna, to mě tak nějak vůbec nepřekvapuje... :-D
deefha mecenáš25.3. 21:20Sběratelský klub
- Ále... Stejně až mi to se mnou sekne, tak všechny ty moje komiksy odnese mladá do knihobudky, jak ji tak znám... :-D
deefha mecenáš25.3. 09:02Sběratelský klub
- @seneke To je číslo 2/2024? Ten mi teda jako předplatiteli dorazil už někdy před čtrnácti dny. Mají v té distribuci asi pořád trochu bordel :-)
deefha mecenáš25.3. 08:40Pindárna
- Zatím jsem nikde na žádný takový komentář nenarazil.
deefha mecenáš20.3. 12:19Pindárna
- Já utrácím benefity na Knihcentru (jen to teda jen e-shop, ale to mi vyhovuje).
deefha mecenáš19.3. 19:22Pindárna
- @Django Pokud je to kvůli přebalování, tak se náklad brzy vrátí zase zpátky na pulty. Podobě to bylo u KC:D komiksu, u kterého se musela změnit přebalová obálka. Nikdo si dneska nedovolí nechat náklad ležet dlouho na skladě :-)
deefha mecenáš19.3. 16:33Pindárna
- TL;DR Překvapením ComicsCentra pro první pololetí 2024 je Chřtán Stjepana Šejiće: https://www.comicscentrum.cz/zacatek-velkolepe-fantasy-sagy-od-stjepana-seji-e
deefha mecenáš18.3. 10:39Pindárna
- S tou Vránou to vidím jako se Star Wars: každá generace by měla mít svoje. A takový, jaký si zaslouží. Čili já docela rád zůstanu u původní Vrány, ta nová zjevně není určená pro mě. To ale ani ty Star Wars :-)
deefha mecenáš16.3. 23:27Filmový a hudební klub
- @seneke
deefha mecenáš16.3. 19:55Filmový a hudební klub
Viz https://venturebrothers.fandom.com/wiki/From_the_Ladle_to_the_Grave:_The_Shallow_Gravy_Story
Billy Joel - We Didn't Start the Fire
- To je teda souhrn těch dvou videí - Psychoverzum a Blacksad? Něco dalšího? Fakt nehodlám obětovat hodinu času sledováním zrovna tohohle :-/
deefha mecenáš16.3. 12:42Pindárna
- 3
deefha mecenáš14.3. 10:14* Připomínky a návrhy
- FYI poslední Bludiště bude, Trystero už na tom maká! :-D
deefha mecenáš8.3. 13:59Pindárna
https://www.facebook.com/www.trystero.cz/posts/pfbid02HBS4xyCFzQQMapFDk8oC2Av2gY2x1B3sPkXVVPx3VH8W8inQPRYSGisRfijw1occl - Filip přečetl víc knih, než já jsem kdy vůbec jen z dálky viděl :-) Fakt jako. Jeho přehled je neuvěřitelný. Když se podívám na můj profil na Databázi knih, tak je to fakt bída. A to si tam pro jistotu dávám i kuchařky :-D
deefha mecenáš29.2. 17:26Pindárna
https://www.databazeknih.cz/prectene-knihy/deefha-100773 - Měli bychom se častěji scházet, abychom se vzájemně poznali. Ideálně každý s visačkou na krku a na ní zdejší ikonku :-)
deefha mecenáš29.2. 16:46Pindárna
- No ták! Kdepak je Darth Raelchi, když ho nejvíc potřebujeme? :-D Tomu teď musi strašlivě zvonit v uších!
deefha mecenáš29.2. 15:59Pindárna