• KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš3.6.2012 21:03Star Wars Magazín 2012/04
    Tlustší obálku bych prosil .o) Bavilo a i když príběh o dvojitém meči mohl být udělaný lépe, zápletka bavila...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš3.6.2012 21:00Star Wars Magazín 2012/05
    Budu omílat dokola to samé, ale prostě za pajsku je to paráda. Jasně, příběhy nejsou nejdospělejší,nejchytřejší a nebo nejvynálezavější, ale má to pro mě prostě kouzlo a vrací mě to do dětských let a já si to užívám jak párky v rohlíku a cocacolu jako malej smrad. Coby dítko co vidělo SW na videokazetě dabované jedním hlasem jsem si vždycky představoval co se asi tak dělo před tím, po tom, kde se vzal DÝEMPEROR. Proč má tvář Freddyho Krugera a hlas jako blackmetalový zpěvák (na to poslední neznám odpověd dodnes)? No a tohle rozvíjí moji představivost dál a nechává mě to užívat si svět SW a jeho komplexnost. Jakmile to otevřu, je ze mě zase ten malej spratek co po filmech s Van Dammem poskakoval po pokoji a dělal otočky ve vzduchu, nebo co hledal v lese kládu aby jí mohl nosit jako Arnold v Komandu, ale většinou místo toho táhnul lesem jenom podivnou větev a nenápadně u toho okukoval své dětské bicepsy. Takže jsem prostě nekritickej a užívám si to. S radostí přehlédnu že asi každej příběh mohl být napsaný lépe, nebo že Bobík má v posledním díle trošku připosraný kapsáče a že Darth Maul je vlastně takovej malej poseroutka co jako malej nedostal šidítko. A že je to prostě brak spíše pro děti a že to může urážet něčí inteligenci. Mě to ale neuráží, dokážu bejt dítě co odpouští nelogičnosti, divnosti a věří že to jen nepochopil...Sem s dalším dílem a tentokrát už s obálkou na tlustším papíře. V tomhle budu jako Andy v Shawsanku a budu to psát tak dlouho dokud ta obálka nebude tlustší...Sumasumárům pokud nejste nekritičtí fanoušci SW a nebo si neujíždíte na leskymu a kompotech, odeberte dvě hvězdy...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.5.2012 16:01Batman: Ticho (Limitovaná edice)
    DemnoG: já tipuju, že tam určitě někdo poslal přítelkyni s penězma pro druhej kousek a časem to někde vyhodí na aukru za šílenej balík, ale jinak bych tipl, že ne...o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.5.2012 09:28Batman: Ticho (Limitovaná edice)
    Kabukiman: já naprosto souhlasím a vidím to stejně. 1500,- za něco co už vyšlo a mám první vydání? Hm, asi ne, díky...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.5.2012 09:24Thorgal #01: Zrazená čarodějka
    159,- kaček v základu? Musel bych bejt uslintanej retard nebo milovník leskyma abych tohle nekoupil. Pravda, Rosinsky ještě neni thorgalovsky vykreslenej a Thorgal chvilkama vypadá jako mongol s žabíma očima a je vidět že se ještě hledal (no prostě to ještě tolik neuměl, řekněme to na plnou hubu)ale už to má thorgalovskou jiskru.Druhej příběh je sice klišé na entou a fantasy brak, prostě příběh kterej jsme viděli asi už milionkrát a jeho pointa je lehce uhodnutelná dřív než řeknete "RIKOLAAA", ale přesto je to v podání Van Hamma příjemnej příběh. První příběh lepší průměr, ale opět, je to Thorgal, má to atmošku a chlapci jsou dobré duo a já se ani vteřinu ne(nu)udil...Dobré 75%
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš28.5.2012 19:11Ultimate Spider-Man a spol. #02
    Origin je maloučko delší a mohl by být kratší (nikdo určitě nečekal, že to po první větě napíšu) ale přesto je to pěkně popsanej zrod našich hvězd. Baví mě to a budu si pilně kupovat hned po tom co to vyjde, abych podpořil crwáky a vycházelo to co možná nejdýl. Malounko si nemůžu zvyknout jaký jsou to všechno fakani. Na druhou stranu tetičku May poprvé nemám chuť zabít a pak pověsit na háky a nechat ožrat mouchama přenášející malárii (ale to bude tím, že zatim nedostala dost prostoru). Je to fajn fajn fajn, je to fajn fajnový...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš20.5.2012 16:16Smrt: Vysoká cena za život
    Čteníčko lehké a načechrané jak prdík po zmrzlince a zápletka zapletená jak cop (mohl jsem napsat vánočka, ale ta bude těžší a tudíž více zapletená-to je naposled co píšu komentář minutu po odpoledním šlofíku...)Ano, scénář je lehounké klišé a i když má pár zajímavých momentů a velmi sympatickou hlavní hrdinku Smrt, je to jen lepší průměr. Přesně na hranici *** a ****, ale jelikož chci být tvrdší dávám SEDUM, teda tři... PS: nicméně další díl si koupím, nevychází to zase tak často.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš19.5.2012 11:08Swamp Thing - Bažináč #01
    Kresba je chvilkama naprosto dokonalá. Výborné rozestavění panelů a chvílemi jsem se v ní naprosto ztrácel a vůbec nevěděl co se děje (ano, boj jsem pochopil). Tenhle komiks je určitě trošku jiný. Zajímavé přečíst si to s odstupem skoro desíti let. Přesto se přes tři hvězdy asi nepřekulim. Vycházet v dnešní době míň komiksů, koupil bych. Takhle nevim nevim. Ale bavilo mě to víc než před lety. Tak možná za dalších deset let...o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš7.5.2012 20:01Jako sametová rukavice odlitá ze železa
    Jako sametová rukavice má jen dva problémy. Není to Lynch a není to film. Být to jedno z toho. Dám 5*. Šíleností je tam dostatek a Lynch je tam cejtit jak hovno v nosní dírce a je to přesně ten styl, kdy by se k šíleným scénám hodila hudba na vyvolání zimomriavek, protože šíleností je tam fakt dost. V ději sem se krapet ztrácel a chvilkama byl mimo (vyžaduje to velké soutředění a s tím mívám občas problémy, což je samozřejmě jen a jen můj problém), ale je to zajímavej komiks a 4* to uniklo jen o vlásek. Což nic nemění na tom, že sem z toho nebyl moc moudrej .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš3.5.2012 11:30Comicsové legendy #17: Wolverine #05
    Wolvý určitě umí skvělý vyšetření prostaty, ale toho se asi nedočkáme a tak si můžeme zatím užívat jen tento komiks. Comicsové legendy jsou opravdu comicsové legendy. Příběhy starší, naivnější, ale já klasiku miluju. Tohle mi přesně stačí. Akční řežba, kde Wolvý každýho smete, třicetkrát za komiks nám připomene že je nejlepší v tom co dělá a že má tuhou kostřičku. Zřejmě proto, aby když si nějaké děcko koupí komiks od čísla 150 vědělo, proč to přežije. Nemám s tim problém. Nemám ani problém s tím, že je Wolvý drsnej jak ta nejdrsnější pemza a že každýho rozdrápe ják dítě svoji neštovicovou kůžičku. Je to prostě on, mého srdce šampion. Neboli si dovolím parafrázovat jeden seriál "je právě takovej jakej je, protože vaše oblíbené vydavatelství vám přináší další díl vašeho oblíbeného komiksiku". Prostě Wolverine. Nic víc. Nic míň a mě to stačí.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.5.2012 08:58Černá díra
    Atmosféra hustá jak když Kebule vařil mlhu a žral u toho tripy po hrstech. K tomu psychoidní kresba snad s jen jednou relativně hezkou postavou a brutálním pozadím a střihy na šílenosti. Teď skoro lituju, že jsem to nečetl za temného zimního večera. Slušné...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš1.5.2012 20:38Na oko
    Úchylná kresba a úchylné příběhy a taky atmosféra. Co na tom kvituju s potěšením je, že příběhy jsou tak divný, že sem neměl šanci vůbec tipovat co bude dál .o) Váhal jsem mezi *** a **** a taky stále váhám jestli si ho koupím (mám ho půjčený od kámoše-to se mi nestává často). Defacto ani jeden příběh nemá špatnej konec, ale přesto mají příběhy do veselosti daleko. Atmosféru to fakt má...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.4.2012 16:07Death Note - Zápisník smrti #02
    Nu ano, je to manga. Mohl bych napsat že krebsa je lehce nudná a sterilní a že japonci přehrávaj jako svině a že jakmile jde do tuhého hned jim z ksichtu kane pot, ale je to manga a tohle mi nevadí. Stejně jako jednička je to lehounce naivňoučké, hrdinové jsou děsní tvrďáci a je to lehounce přehnané, ale když na tohle přistoupíte (a já přistoupil jako bernardýn na svoji první kopulaci) dostanete zběsilý souboj dvou mozků. Jednoho geniálnějšího než druhého a také pana L, který rád svoje prsty u nohou používá jako ruce (navnadil jsem vás?)! Taky bych ještě mohl napsat, že jejich tempo je vražedné a že jejich revírem je dálnice, protože tohle fakt tempo má. Četl jsem to sice večer unavený, ale zaboha sem to nemohl odložit. No a teď sem si dal kafe a zase se nemůžu zastavit. Death Note mi šmakuje!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš26.4.2012 17:51Daredevil: Muž beze strachu #01
    Daredevil mě někdy nebral. Viděl jsem jenom film s Benem Flekem a získal pocit, že je to podivnej kriplík v kostýmu, ale přesto sem si ho koupil a tušil že bude dobrej jak sádelňák s povidlama a taky že byl. Kresba se mění od absolutně brutální (střídání dětské kresby s hustě prokreslenými obličeji) až po skoro klasicky superhrdinskou a já si jí fakt užíval. Příběh fajn. Hodně potěšila hostovačka Spideyho, který si s Daredevilem podal jednoho padoucha. Čili pro fanoušky pavouka taky povinnost .o) Tohle je prostě kvalitní superhrdinskej komiks. Moc dooobrý!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš25.4.2012 08:48Comicsové legendy #13: Wolverine #04
    Je to klasika a mě to baví. Wolverine je tvrďák jak s drápy, tak bez nich a podle mě si to víceméně drží stejnou kvalitu jako jiná čísla. Trošičku tomu chybí drsnější záporáci (projekt Lazarus moc nepřesvědčil). A taky je na pár obrázkách když odplouvá z ostrova Wolverine prakticky s normálními vlasy skoro ala Oldřich Nový po párty. Doufám, že komiksové legendy pojedou dál a s nimi i Volvý (jak ho familiérně nazývám).
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš31.3.2012 18:49Star Wars Magazín 2012/03
    matrosh: udělat tlustší obálku by vyšlo zhruba o 50 haléřů víc na kus, možná míň. Tohle sem si nevymyslel. Dělám v tomhle byznysu. Takže pokud všechny sere obálka a oni můžou jenom lusknout prsty a udělat to třeba o kačku dražší, tak by to bylo fajn. Lidi to stejně budou kupovat. Ta obálka je prostě humus a je to jenom kritika. Kritika je dobrá. Nerozčiluj se zbytečně. Praskne ti žilka v oku...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš28.3.2012 07:32Star Wars Magazín 2012/03
    Tři veskrze průměrné příběhy za 50,-, ale jsou to měsíčníky (ano, vím jaké slova se nabízejí) a jsou to Star Wars. Nejlepší byl asi příběh Boba Fett. Sith ve skrytu byl dětskej jak bobek na pískovišti a poslední příběh o Wedgi Antillesovi takový průměr. Kresba spíš slabší. Ale stejně se docela těším na další díl a navíc tenhle sem dostal od synka místo lízatka. Co se týče obálky, říkám to pořád a asi to budu říkat pořád (jako skoro každej) přitvrďte. Tlustší obálka bude stát maximálně korunu navíc. Nicméně protože nekupuji ihned, barvu mám vždy zaschlou a ani extra nejsou vidět mé umaštěné pracky od jitrnic...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš27.3.2012 20:43Ultimate Spider-Man a spol. #01
    Pecka! Dokonalý! Dobře, příběhy zase nejsou tak dokonalý a kresba taky ne, ale je dokonalý, že to u nás vychází. Doufám, že to nepadne a budou to do nás valit dokavaď nám neuhnije kůže a nebudeme opravdu hodně starý a nechutný zombie s inkontinencí... Překvapivě mě víc bavily Fantastic Four než Spidey. Možná je to ale tím, že jsem už četl pár Spideyho úvodů a žádnej FF úvod. Dobrá práce crwaci! Nicméně klasická sešitovka by byla přecejenom lepší :o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš25.3.2012 15:09New X-Men #01: G jako genocida
    Jelikož vznikl nový hodnotící systém hvězdiček, nemůžu si tolik vyhrát s procenty a budu krutější. Bať bať. Krutý jako Kruťák. Mít vesnici, byl by to Kruťákov, mít kapelu byl by to Krutorr a být zvíře (ano, tušíte správně) byl bych krůta, ale to odbočuji. Kresba je taková no ehm, zapšklá. Wolverine má podivně obtloustlej retnatej obličej a Beast má vůbec divnou postavu, ostatní je takovej průměr. A to i příběh. Né že by byl špatnej, to né, ale take to neni žádná pecka. Je to něco mezi *** a ****, ale protože sem krutej, dávám ***. A jestli si koupim druhý díl je ve hvězdách...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš19.3.2012 12:00Wolverine a Hulk
    Přiznávám se bez mučení zvaného budík, že to asi nechápu. Jasně, při probodnutí pohledem jsem se zasmál, ale jinak extra ne. Je to poměrně příjemnej komiks, ale jelikož sem z něj ani napodruhé nevytřískal víc, tak asi neni pro mě. 60%
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš19.3.2012 11:34Tajná válka
    Parádní malba. To jsem si fakt vychutnával. Bonusy v podobě hrdinů a antihrdinů potěšili. Protože jsem si mohl počíst co kdo umí a jaké má zbraně+teoretické využití v boji dle Furyho. Psaná nekomiksová část mi nevadila. Dílo bylo aspoň delší. Neměl sem s tim sebemenší problém. Ba naopak. Ano, akce v Latveře se dala víc rozňahňat (fujky) a všichni padouši byli vlastně víceméně béčka, ale mělo to šmrnc jednonohý, jednoprsý, jednoprstý a jednouchý prostitutky a tak jsem spokojený.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš28.2.2012 19:39Batman: Ticho II
    Pro mě na úrovni jedničky. Skvělá kresba. Slušná atmoška. Dobrej Batman. Né ten nejlepší, ale dobrej...Procenty by to bylo asi 82%
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš28.2.2012 15:05Batman: Ticho I
    Ticho už jsem jednou četl a moc mě nezaujlo, tak jsem se mu rozhodl dát druhou šanci. Jsem přeci lidumil. Z příběhu si zatim úplně neplním trenýrky mazem či sezamem (nedává to smysl, ale písmena jsou podobná), ale má to atmosféru a Lee kreslí nádherně ženský. Hlavně jejich postavy. Krásné nohy a pozadí. Pěkné...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš26.2.2012 09:32Usagi Yojimbo #12: Ostří trav
    Dlouhý příběh Usagimu sluší, ale to i krátké povídky. Usagi + démonický Jei = kdo jste čekali VLN (velká láska nebeská) ztrácíte bod a po čase i jedno varle. Rovná se skvělá zábava. Tenhle démon je spolu s kozlem samotářem a jeho dítkem pro mě ta nejlepší postava z Usagiho světa...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš25.2.2012 20:46Star Wars Magazín 2012/02
    Tyhle příběhy mi přišly o špetku lepší než ty v prvním komiksu. Lehký nadprůměr. Bavil mě poslední. Darth Vader je drsnej jak smirkovej papír a ostrej jak samurajskej meč z Osobního Strážce (jo, ten kterej přesekne kapesník). Mám rád auru kolem záporáků...
    Barvy mi nepouští a tak si nemusím mít ruce. Už nikdy. Když hodí obálku na tlustší papír, budu naprosto spokojen, Ale i takhle skoro sem...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš24.2.2012 16:02Star Wars Magazín 2012/01
    Star Wars. 49 Kaček. Kurýr s vlasy ala Mike Ness. Co víc chtít? Ale teď vážně. Príběhy jsou trošku dětské a rytíři Jedi rozmazlení spratci, ale je to konečně sešitovka!. Kačery, Asterixe a jiné věci pro děti nepočítám. Ale ano, opravdu by mohli udělat tlustší obálku a stát to o korunu či o dvě víc. Rozhodně desetkrát lepší než Velkolepý Spidey...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš24.2.2012 07:01Garfield #22: Bradami vzhůru
    Tenhle Garf mi přišel malounko průměrnější. Jasně, párkrát se mi roztáhly koutky, párkrát sem se nahlas zasmál, ale byl to jen lepší průměr. Ani jednou jsem si nemusel kontrolovat své tygrované trenýrky z leskyma, ale na druhou stranu, musel bych všechny čísla přečíst najednou abych opravdu objektivně (subjektivně) mohl říct, která jsou lepší a která horší. Prostě Garfield.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš21.2.2012 10:28Barma - Na cestách s Lékaři bez hranic po Myanmaru
    Moje první seznámení s autorem komiksu proběhlu příjemně. Styl mi sedí, kresba se k tomu hodí. Jelikož rád cestuju a mám rád cestopisy a jemný humor, tak mi to sedlo. Příjemné. Časem koupím další věci od Guye.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš12.2.2012 17:42Preacher/Kazatel #08: A pak vypukne peklo
    Tenhle díl mě dost nakopnul. Né že by poslední nějak skomíraly, ale prostě mě zase nakopnul. Párkrát sem se zasmál záplavě prasáren a vtipnému překladu a hlavně se bavil. Pobavilě me linie s chlapíkem co ho Jesse nechal počítat zrnka písku...Všechno se řítí k finále. Já si dám pár týdnů oraz a pak sním i ten poslední loupák.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš23.1.2012 21:59Captain America #01
    Měl sem obrovské očekávání a proto možná "jenom 89%". Ultimates kde vystupoval Cap, mě bavily o chlup vlčího muže víc, ale skvělá kresba, krásné české vydání, Zimní Voják a superhrdinskej nářez. Chvilkama sem se ztrácel ve skocích v čase a místech, ale nemám to číst ospalej .o) Hodně dobrej komiks a samozřejmě do dvojky pudu.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš21.1.2012 14:58CREW² #31
    Obálka spíš ošklivější, ale jinak další fajn crew.
    SIN A DEX - Příjemnej kraťas, kterej mě pobavil
    WHISKY - Vadila mi nepřehledná kresba a vůbec mě to nějak nevzalo
    WOLVERINE - Tohohle chlupáče mám hooodně rád a tohle bylo dobré. Krátké. Úderné a bavilo.
    LUCHA LIBRE - Překvapení. Né jako když vás někdo prošáhne když stojíte v metru, ale spíš takové hřejivé. Neokoukaná kresba a příběh podle mě taky netradiční, ale zábavnej. Něco v tom bylo a mě to bavilo od začátku
    PŘÍBĚHY Z TELGHUTU - Tak tohle můžu. Další peckoidní krátkonožec z tohodle universa!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš21.1.2012 14:54Živí mrtví #03: Bezpečí za mřížemi
    Tahle série je rozjetá jak čtrnáctiletej masturbátor. Nejsem si jistej nakolik je úplně všechno logický, ale nemám s tim problém. Různí lidé se chovají různě a já nemám problém uvěřit, že by se někdo choval tak, jako lidé v tomto komiksu. Občas mám jenom malinkej problém, že si nejsem jistej, na kterou postavu zrovna koukám a mám v nich malinko hokej, ale to bude spíš problém mé roztěkanosti...Výborná série.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš11.1.2012 21:23Hitman #06: Lepší zítřky
    Asi nejslabší Hitman vůbec. Což je pořád nadprůměr a fajn zábava...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš11.1.2012 09:47Ještě jsme ve válce
    Veliké překvapení a komiks z kterého mám opravdu pocit, že by mohl být "zásadní"...Na příbězích inspirovaných skutečnou událostí nebo podle skutečné události, že pro mě vždycky největší nářez to, že se to fakt stalo. Najednou nepotřebuju hrdinu, kterej sejme deset chlapů holejma rukama a přesto valim bulvy a sem jak u vytržení i u drobnůstek... Skoro u všeho se mi dere do mého laloku (řekněte si to třikrát nahlas s důrazem na L na patře) myšlenka, co bych asi v danou chvíli udělal já a jestli bych byl schopen často tak hrdinských a nebo nehrdinských činů. Protože on asi každý si řiká "to bych udělal taky a nebo, taková kurva bych nikdy nebyl" ale nikdo z nás v té situaci nebyl a asi ani nebude, takže si to můžeme jenom představovat. Tohle bych doporučil hlavně mladým zapáleným komunistům (staré už nepřekecáte a je to zbytečný), dále pak náckům a arabům, co tvrdí, že žádnej holocaust nebyl a že to všechno zinscenovali židi...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš5.1.2012 19:30Thor: Vikingové
    Pokud máte rádi promakané příběhy a zápletky hustší než ta nejhustší smetana, tak si to nekupujte. Thor je přímočarej akčňák s jednoduchoučkým příběhem...Ale jsou tam vikingští zombie a já zombíky rád. Skoro tak jako štrůdl. Zábavnější než Thor jsou jeho nohsledi - šílený křižák, sexy vikingská bojovnice a takovej správnej nácek + Dr. Strange. Kresba se mi líbila. Příběh je přímočarej a hodně natahovanej hromadou stránek kde zombie sekají hlavy kde komu. Bavilo mě to a časem si to přečtu znova, ale přesto mi to přišlo drahé na to jak je to rychle přečtené. Ano, jsem buzík s nohama jako holčička co furt bulí, že jsou komiksy drahý a že ho to sere. Přesto si je furt kupuju...I když míň než dřív...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš5.1.2012 09:00Tajné války superhrdinů Marvelu
    Na tohle sem slintal od mala, od doby co ve starém Spideym od Semicu Spidey zmizel a já skoro plakal, že se nikdy nedozvím, kde byl...a dozvěděl...A bavilo mě to. Zezačátku jsem si to dokonce solidně užíval. Od prostředka to začíná lehce ztrácet tempo, protože vždycky někoho zmrzačí, pak zase uzdraví. Pak zaútočí na jednu základnu, pak zase druhá na první základnu a tak furt dokola, ale má to krásnej punc osumdesátek a lehkou dětstkou naivitu (příběh je lehce naivní). Navíc je tam Galactus a já si fakt sral do gatí nad jeho gargantuovskou velkolepostí a nad tím, jak pro něj lidi byli jako švábi...Celkově se z toho dalo vytěžit více, přizvat trošku schopnější scénáristy, ale byla to holt jiná doba a pokud vám nevadí naivita a to, že si to nejvíc asi užijou mladší ročníky (což já nejsem) tak proč ne. Rozhodně sem rád že to mám. Tohle ve své sbírce chci. Mě se to líbilo a někdy si to přečtu rozhodně znova jako řádnou oddychovku...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš14.12.2011 19:52Conan #01: Dcera pána mrazu a další povídky
    Velmi atmosférický Conan. Conanovi podle mě sluší barva. Mám rád Comicsové legendy, ale ještě raději staré pecky od Semicu a tam stejně jako tady, je barva. Co už mě nebabaví tolik je kresba obličejů. Hlavně Conana. Několikrát sem přemejšlel co je to za strašnej ksicht, několikrát sem přemejšlel jestli to má být žena a několikrát jestli to náhodou neni tranďák co si hraje na ženskou. Takže obličeje jsou často peklo, ale! Obrovské ale! Zbytek je paráda. Pozadí a vše mimo obličejů se k tomu náramně hodí a je fakt pěkné. Já si tohohle Conana užíval a dal bych si pokračování...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš14.12.2011 12:23Punisher MAX #00: Od kolébky do hrobu
    Nejlepší Punisher kterého jsem zatím četl. Brutální, syrový, temný. Frank je vraždící mašina a zabíjí prostě rád. Je tady ale i dobře propracovaná psychologie hlavní postavy a jak dokládá poslední příběh, Frank bude zabíjet až do posledního dechu a do posledního záporáka...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš5.12.2011 15:20The Amazing Spider-Man #06: Ezekielův návrat
    Poslední díly si nepamatuju a tak mi unikají detaily (někdy to dám celé) ale je to dobrej Spidey s výbornejma hláškama. Superhrdinský krejčí vážně pobavil. Máme tu i jeden příběh o zatoulaném černouškovi. Naštěstí krátký. Celá část s Ezekielem výborná. Ezekiel je charismatický chlapík a i když Romita junior kreslí spidermana jako desetileté děcko v kostýmu, tak je to fajn...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.12.2011 19:39Top 10: Devětačtyřicátníci
    Dobré počteníčko, ale oproti ostatním top 10 to pro mě bylo málo promakané. Málo postav které si mohl člověk vychutnat a taky stránkově užší. Trošku sem z toho měl pocit, že Moore nestíhal, ale už to chtěl mít hotový. Ale přesto dobrej komiks...
    PS: vážně by mě zajímalo proč sem kolem dvaceti Moora nemusel. Asi jsem chtěl bejt "hater" .o))
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.12.2011 19:36Smax
    Pro mě to vtipný a zábavný bylo. Né že bych se válem po gauči a pokakal leskymo, ale tak nějak příjemně. Hodně mě bavili skřítkové (né, tahle věta nezní vůbec teple) jak byly nakreslený. Ta jejich mimika a ksichtíky .o) Smax je fajn čtení. Jelikož mám moc rád top 10 a vůbec postavy Smaxe a Robyn, tak sem si to hodně užil.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš1.12.2011 08:59Top 10, kniha druhá
    Hm, fakt nechápu jak sem tomu mohl dát před lety jen 70%. Asi sem tenkrát radši Loba .o) Holt dneska bych tu polovinu starých věcí ohodnotil jinak... No jo, lidi se mění a vkus taky. Hoodně dobrej komiks (hodnotím oba booky naráz) skvěle vykreslený charaktery, fakt plastický a lidský (občas psí) tisíce malinkatejch detailů díky kterým stojí za to kresbu více zkoumat. Dal bych si s chutí další díly...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš1.12.2011 08:58Top 10, kniha první
    Hm, fakt nechápu jak sem tomu mohl dát před lety jen 70%. Asi sem tenkrát radši Loba .o) Holt dneska bych tu polovinu starých věcí ohodnotil jinak... No jo, lidi se mění a vkus taky. Hoodně dobrej komiks (hodnotím oba booky naráz) skvěle vykreslený charaktery, fakt plastický a lidský (občas psí) tisíce malinkatejch detailů díky kterým stojí za to kresbu více zkoumat. Dal bych si s chutí další díly...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš28.11.2011 10:06Království tvé
    O malbě je skoro zbytečné se zmiňovat. Někomu přijde malinko sterilní, ale přesto-neskutečná (ale o tom asi nikdo nepochybuje). Všechny postavy z Kingdome Come bohužel neznám, takže mi to určitě lehce snížilo zážitek, ale i tak mi příběh přišel dobrej. Skvělej nápad starýho Batmana, kterému kostra po tisíci bitkách jaksi už nedrží a musí nosit speciální skelet. Taky mě vždycky baví vztah Supermana a Batmana. Dvou starých zvláštních přátel. Malounko mě rušil náboženský průvodce, ale hlavně že nečetl z Koránu i když to by byla možná větší sranda .o) Co se týče Flashe, tak sem si nevšiml (já vim, je to tuze rychlý chlapík) že by vůbec za celej komiks něco udělal, (mimo vytáhnutí jednoho pána z jiné reality) ačkoliv má v tomhle komiksu potenciál udělat při té rychlosti prakticky cokoliv... Co jsem četl dvakrát, přečtu i potřetí a to platí i tady...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš27.11.2011 08:51Donžon - Zenit #06 - Návrat s plnou parádou
    Já se u Donžonu nikdy extra nesmál. Sem tam úsměv a výjímečně smích. Přesto mě to hodně baví jako fantasy příběh, který neni úplně klišovitý a odehrává se v trošku jiném světě. Tady je příběh dost našláplej a hodně napínavej. Nicméně za 298 Kč v základní ceně je to brutal a zřejmě i důvod, proč se Donžon moc neprodával. Pravda, i já roky váhal a pak koupil ve slevě...Ale věřim na zázraky a budu věřit, že někdo časem vydá další díly, klidně v míň luxusnějším provedení. I když bych kupoval i tohle luxusní, protože se to opravdu dá číst pořád dokola a to se o každém komiksu říct nedá...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš25.11.2011 16:50Donžon - Zenit #05 - Svatba s překážkami
    Donžon je fajn. Má hlavně výborné postavy v čele s drakem Marvinem. U téhle série se většinou ani moc nesměju, ale užívám si ty úsměvné příběhy jak malej fakan. Čtu to už poněkolikáté a je to lepší a lepší... Jinak kresba se zlepšila a je o dost vypiplanější.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš24.11.2011 08:58Donžon - Zenit #04: Dračí čáry, kouzel spáry
    Ačkoliv kresba na první pohled může budit dojem dětského komiksu, není tomu tak. Donžon je prostě příjemný čtení. Slintám když si představím, že v cizině jich vyšlo skoro čtyřicet (možná víc, jsem línej hledat) a nakonec jich má být několikset .o) Bohužel to u nás těžko vyjde, ale i třeba když všichni nakoupí staré díly...o))) TONG DEUM na vás a kupujte!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš22.11.2011 19:33Death Note - Zápisník smrti #01
    Třetí manga kterou jsem v životě četl (pokud počítáte Dirty Pair v crwi a Kazatele od CC .o)) jinak první. Opačné čtení mi překvapivě vůbec nevadilo a velmi rychle jsem si zvykl. Tohle sem si koupil, protože mě fakt zaujal námět i kresba a udělal jsem dobře. Celý je to takový trošičku naivňoučký a tváří se to děsně vážně a cool, ale to vůbec nevadí. Souboj dvou mozků mě baví (Light je setsakra chytrej chlapec). Smrtonoš je sympaťák a vypadá to, že si hlavního hrdinu svým způsobem oblíbil...o) Uvidíme co přinesou další díly. Zatím velmi dobré...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš20.11.2011 16:29Srdce Impéria aneb Odkaz Luthera Arkwrighta
    Oproti jedničce méně hutné, více přehledné a podle mě méně promakané. Talbot mi často připoměl Moora. Četlo se to sice dobře, ale už to není tak hutné čtení a už sem z toho neměl ten pocit "megalomanie". A taky je to hooodně doleva (což pro někoho může být obrovské plus) .o) Každopádně dobrý čtení, ale oproti jedničce jen nadprůměr...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš17.11.2011 19:50Dobrodružství Luthera Arkwrighta
    Tohle mě opravdu bavilo číst. Lutherův vesmír je opravdu bohatý (viz. dodatky) a české vydání skvostné. Je to opravdu luxusní publikace, která by neměla chybět v knihovničce žádného komiksového fandy. Tohle se CC fakt povedlo. Kresba je občas sice malounko chaotická a člověk úplně přesně neví co se děje (zvláště v bojích) ale to je jen drobný detail. Talbot si i zajímavě pohrává s hinduistickými, taoistickými, buddhistickými a kdoví-čím-ještě proprietami. Je to samozřejmě takovej New Age mišmaš a je to všechno smíchané, ale na papíře to funguje perfektně.
    Sečteno a podtrženo, tohle jsem rozhodně nečetl naposled a už se těším na druhý díl.
    PS: celkem zajímavé je, že se to v Čechách moc neprodává a že dokonce pár kusů skončilo v Levných Knihách. Podle mě to musí chytnout každého komu je aspoň 12 o) Cena je sice šíleně přepálená (z hlediska tisku) nicméně na tom muselo být opravdu hodně práce a poprvé mám pocit, že mě CC nechtělo úplně stáhnout ze slipů (který mám jenom jedny). Prostě dobrá práce...
  • KLAUN_DOMINANT
    Tady jasnej souhlas s Erikem a Azalinem (vlezdoprdelka Klauníček) ale sehnat to fakt neni prdel a nemůžu pokusy talošů či francouzů (nechce se mi hledat odkud jsou) nazvat jinak než demencí. Takhle zjistěj totální hovno, protože to neni k sehnání ve větších městech. Krapet nechápu to zastávání od MB...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš7.6.2023Prodám
    Zdravim, prodám:
    Kometka 2 Zrcadlo - 800,-
    Maus 1+2 - 350,-
    Garfield 00-22 - 700,-
    Tajné války (secret wars) - 600,-
    Spiderman od Unicorn comics 1-5 - 700,-
    + další. Na vyžádání excel seznam či profil tady.
    email: david.lopan@seznam.cz
    PS: Pro rychlé jednání whatsup 603 580 324
    Díky, Petr.

  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš18.5.2023Prodám
    Zdravim,
    máme tu čtvrté kolo prodeje.Při velkém počtu kusů můžeme nahodit brutální slevu...o)

    Jsou tam věci jako například: Dobrodružství Luthera Arkwrighta, Daredevil 1-4, Star Trek Omnibus a další...
    +další hromady věcí, viz. můj profil tady na comicsdb.cz
    https://comicsdb.cz/sbirka/32/klaun-dominant

    MAIL: david.lopan@seznam.cz
    WHATSUP: +420 603 580 324
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš1.9.2022Prodám
    Zdravim,
    máme tu třetí kolo prodeje.Při velkém počtu kusů můžeme nahodit brutální slevu...o)

    MAIL: david.lopan@seznam.cz
    WHATSUP: +420 603 580 324

    KOLOSÁLNÍ CONAN Z CIMMERIE 2 (4100,-)

    The Amazing Spider-Man #01
    The Amazing Spider-Man #02
    The Amazing Spider-Man #03
    The Amazing Spider-Man #03:
    The Amazing Spider-Man #04
    The Amazing Spider-Man #05
    (komplet od Unicorn comics 1100,)

    Garfield #00: Ve velkém
    Garfield #01: Přibírá na váze (2. vydání)
    Garfield #02: V nadživotní velikosti (2. vydání)
    Garfield #03: Váží slova (2. vydání)
    Garfield #04: Slízne smetanu
    Garfield #05: Se užírá
    Garfield #06: Obléhá dům
    Garfield #07: Je na vážkách
    Garfield #08: Nohy z dohledu
    Garfield #09: Není troškař
    Garfield #10: Válí sudy
    Garfield #11: Si dává do nosu
    Garfield #12: Jím, tedy jsem
    Garfield #13: Polyká pýchu
    Garfield #14: Široko daleko
    Garfield #15: Zaokrouhluje
    Garfield #16: Škvaří sádlo
    Garfield #17: Povoluje opasek
    Garfield #18: Převažuje
    Garfield #19: Místo na slunci
    Garfield #20: Mluví s plnou pusou
    Garfield #21: Kilo ke kilu
    Garfield #22: Bradami vzhůru
    (900,-)

    Hitman #01
    Hitman #02: Místní hrdinové
    Hitman #03: Zabijácké eso
    Hitman #04: Odvážným štěstí přeje
    Hitman #05: Tommyho hrdinové
    Hitman #06: Lepší zítřky
    Hitman #07: Stará páka
    Hitman #08: Zavíračka
    (2000,-)

    Tajná válka - 400
    Tajné války superhrdinů Marvelu - 600
    Vycházející hvězdy #01: Zrozeni z ohně - 300
    Vycházející hvězdy #02: Síla - 300

    +další hromady věcí, viz. můj profil na comicsdb.cz

    https://comicsdb.cz/sbirka/32/klaun-dominant
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš3.8.2022Prodám
    AKTUALIZACE:
    Zdravím, prodám pár věcí komplet. + mraky dalších viz. můj profil. Při velkém počtu kusů můžeme nahodit pořádnou slevu...o)
    MAIL: david.lopan@seznam.cz


    Kolosální Conan z Cimmerie (2) - 4500

    Tajná válka - 450
    Tajné války superhrdinů Marvelu - 650
    Vycházející hvězdy #01: Zrozeni z ohně - 350
    Vycházející hvězdy #02: Síla - 350

    Y: Poslední z mužů #01: Jako jeden muž
    Y: Poslední z mužů #02: Cykly
    Y: Poslední z mužů #03: Malý krok pro lidstvo
    Y: Poslední z mužů #04: Heslo
    (750,- )

    Sandman #01: Preludia a nokturna
    Sandman #02: Domeček pro panenky
    Sandman #03: Krajina snů
    Sandman #04: Údobí mlh
    Sandman #05: Hra o tebe
    Sandman #06: Báje a odlesky I.
    Sandman #06: Báje a odlesky II.
    Sandman #07: Krátké životy
    Sandman #08: Konec světů
    Sandman #10: Tryzna
    (3000,-)

    John Constantine, Hellblazer: Dobré úmysly - 400
    John Constantine, Hellblazer: Těžké časy - 400

    Hitman #01
    Hitman #02: Místní hrdinové
    Hitman #03: Zabijácké eso
    Hitman #04: Odvážným štěstí přeje
    Hitman #05: Tommyho hrdinové
    Hitman #06: Lepší zítřky
    Hitman #07: Stará páka
    Hitman #08: Zavíračka
    (2200)

    Garfield #00: Ve velkém
    Garfield #01: Přibírá na váze (2. vydání)
    Garfield #02: V nadživotní velikosti (2. vydání)
    Garfield #03: Váží slova (2. vydání)
    Garfield #04: Slízne smetanu
    Garfield #05: Se užírá
    Garfield #06: Obléhá dům
    Garfield #07: Je na vážkách
    Garfield #08: Nohy z dohledu
    Garfield #09: Není troškař
    Garfield #10: Válí sudy
    Garfield #11: Si dává do nosu
    Garfield #12: Jím, tedy jsem
    Garfield #13: Polyká pýchu
    Garfield #14: Široko daleko
    Garfield #15: Zaokrouhluje
    Garfield #16: Škvaří sádlo
    Garfield #17: Povoluje opasek
    Garfield #18: Převažuje
    Garfield #19: Místo na slunci
    Garfield #20: Mluví s plnou pusou
    Garfield #21: Kilo ke kilu
    Garfield #22: Bradami vzhůru
    (1200,-)

    The Amazing Spider-Man #01
    The Amazing Spider-Man #02
    The Amazing Spider-Man #03
    The Amazing Spider-Man #03:
    The Amazing Spider-Man #04
    The Amazing Spider-Man #05
    (komplet od Unicorn comics - 1200,-)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.7.2022Prodám
    Zdravim, aktualizace, stale na prodej cca 400 komiksu. Je tam napr. Schizo ci Kolosalni Conan 2...
    Cim vic kusu, tim vic samozrejme
    sleva...
    seznam je tady:
    https://www.comicsdb.cz/sbirka/32/KLAUN_DOMINANT
    muj mail je: david.lopan@seznam.cz
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš25.7.2022Prodám
    Prodám komiksy z mé sbírky tady na comicsdb. Je tam třeba kolosální Conan 2 ci komplet Conany od Semicu...
    Piste na mail na: david.lopan@seznam.cz
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.9.2020Prodám
    !!!!!!!!!UPDATE 2!!!!!!

    PRODÁM TENHLE PAKL ZA 3000,- (Pořizovací cena asi 7500,- )+ anglické komiksy...email: david.lopan@seznam.cz, případně tel.: 603 580 324

    Morbus Gravis 2001
    Grandville #01 (pevná vazba)
    Kasta Meta-baronů #1: Praděd Oton
    Hory mají oči – Počátek 2009
    Bosenský plackopes 2009
    Calvin a Hobbes #01 2009
    Kazatel #1: Předehra pro mrtvé 2004
    Shrek 2004
    XXX Comix #01 1998
    XXX Comix #04
    Bunkr komiksová revue
    Dilbert #01: Jak vydrhnout velrybě stoličku 2010
    Emily Strange: Ztracená, temná a znuděná 2009
    Quo Vadis 1991
    Tex #01: Osamělý vlk 2004
    Jonah Hex: Tvář plná násilí (paperback)

    Garfield #00: Ve velkém 2004
    Garfield #01: Přibírá na váze (2. vydání) 2003
    Garfield #02: V nadživotní velikosti (2. vydání) 2003
    Garfield #03: Váží slova (2. vydání) 2003
    Garfield #04: Slízne smetanu 1998
    Garfield #05: Se užírá 1999
    Garfield #06: Obléhá dům 1999
    Garfield #07: Je na vážkách 2000
    Garfield #08: Nohy z dohledu 2000
    Garfield #09: Není troškař 2001
    Garfield #10: Válí sudy 2001
    Garfield #11: Si dává do nosu 2002
    Garfield #12: Jím, tedy jsem 2002
    Garfield #13: Polyká pýchu 2003
    Garfield #14: Široko daleko 2003
    Garfield #15: Zaokrouhluje 2003
    Garfield #16: Škvaří sádlo 2004
    Garfield #17: Povoluje opasek 2005
    Garfield #18: Převažuje 2005
    Garfield #19: Místo na slunci 2006

    darkness, spawn z konce 90 let ANGLICKY cca 30 ks a pár kusů španělsky
    LONE WOLD AND CUB Omnibus 3

  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš21.5.2021 08:32Pindárna
    Zdravim, i když sem už moc nechodím, tak jelikož jsem v pindárně, tak snad nikoho neurazí pokud sem napíši, že jsem vydal knihu v pdf. Koho to zajímá tak:
    https://www.monstrazmlhy.cz/ Přinejhorším tenhle příspěvěk zmízí v záplavě dalších... Kdyby něco, vždy může zasáhnout admin .o) Peace!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš14.4.2014 18:05Čtenářský koutek
    Kurva velký Sin City. Tak tohle je na naše končiny solidní rachot a splněné vlhké sny :o) Ještě nedávno jsem si říkal, že na co to mít dvakrát, když všechny díly mám, ale když jsem to viděl...Ted jen kdo mi to koupí :o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš9.4.2014 15:41* Připomínky a návrhy
    Ta poslední věta v závorce mi taky přijde jako dobrý řešení. "Opičí Klaun"
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš9.4.2014 09:08* Připomínky a návrhy
    co se týče Usagiho tak abych to nevypisoval, souhlasim s Josh...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš15.2.2014 20:58Pindárna
    Absinther-né za novou Muriel a andělé, ale za Muriel a oranžová smrt. Nicméně lidi jsou stejně zblbí a i pár dílů nové Muriel se prodalo nad cenou, ale třeba jen za 1200-1300 místo 990...Silná káva, ale uměle vyvolaná, dle mě...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš14.2.2014 14:56Pindárna
    Tak Muriel a oranžová smrt se nám vyšplahala na 8000,- kaček. Tohle přestávám chápat...Skoro mám pocit, že se pár chlapců domluvilo mezi sebou a teď to schválně šroubujou nahoru :o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš10.2.2014 07:54Pindárna
    5800,- aukro a Muriel a oranžová smrt. Teď bych použil smajlíka s vykulenýma očima, protože tohle už je regulérní šílenství :o)) Skoro člověk přemýšlí, jestli za komiks nepojede na dovolenou...o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš7.2.2014 10:08* Připomínky a návrhy
    Pozdě, ale přece-Mám určitě nechat. Chci používám a do shánim si cpu vyprodané věci které mě zajímají, ale spíš takovej přehled...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš23.11.2013 09:05* Připomínky a návrhy
    Zack: Skvělé. Konečně .o) Děkujeme!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš20.11.2013 15:12* Připomínky a návrhy
    taky jsem zkoušel a funguje to .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš29.9.2013 18:38Pindárna
    Já měl rád povinnou četbu. Lovce mamutů a Robinsona. Byl jsem rád, že mě to "donutili" přečíst .o) od té doby jsem pár knih přelouskal. Nemám nějaký zběsilý tempo a čtu daleko míň než bych chtěl, ale aspoň pár mrzáckej knih za rok dám abych úplně nezakrněl. Komiksy čtu taky míň než bych si představoval, ale to kvuli prachům .o)) Slovní zásobu to určitě rozšiřuje, ale upřímně skoro nikdy nerozeznám při běžném rozhovoru knihomola od knižního panice. Čtení je u mě na žebříčku "kvalitně stráveného času" výše než čučení na seriály, ale je každýho věc jak tráví volný čas a pokud nestaví ve volném čase přístřešky pro bezdomovce nebo nezachraňuje lidi v převleku, tak je to u mě stejně dobrý/špatný jako třeba sport, či cokoliv jinýho. Zase bych to nevychvaloval do nebes, ale je to lepší než videohry? Pro mě jo, ale ať si každej dělá co chce... Povinnou četbu bych zachoval, protože neni špatný když maji děti trošku řádu a něco "musej" ale dal bych jim vybrat z několika knih...PS: z většiny knih co jsem přečetl si nepamatuju skoro nic (občas už jen název) ale jak vysávali morek z kostí v Lovcích mamutů si budu pamatovat dodnes a to samé Kopčema, Mamutíka a Žraloka .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.3.2013 07:52* Připomínky a návrhy
    Josh: já si do "Osobní" dal třeba Garfieldy. Od určitýho dílu jsem se rozhodl, že mít všechny díly nemusim. Ačkoliv mě to baví, je to furt stejný, ale eviduju je, kdybych někdy náhodou dostal chuť na novýho Garfielda. Taktéž tam mám pár dalších kusů jako Omnibusy SW a Indiana Jones, kde jsem pár dílů koupil a povětšinou extra nadšen nebyl. Přesto kdybych to viděl někde ve frcu...Čas od času se mi přesune z "Osobní" do "Chci" a obráceně...o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš27.3.2013 11:32Pindárna
    Lenny, Zack: Díky, už sem se začínal mít obavy .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš26.3.2013 19:15Pindárna
    Když už jsme v té "Pindárně". Jsem jediný, komu se kresba Hard Boiled nelíbí? Neřikám, že je špatná. Jen se mi nelíbí...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš20.3.2013 17:00Pindárna
    DEmnoG: ono mi to něco říká, alé tolik, abych byl ještě před vydáním natěšenej a šel do toho za 1500,-.
    K limitovaným edicím-Do Hellboye, Usagiho a nebo marvelovských pecek bych šel, ale do tohohle ne. Spíš bych šel do věcí co nemám a jsou to pro mě srdcovky. Přecejenom je pro mě 1500,- několik menších komiksů...Přesto myslím, že se to prodá a tratit nebudou...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš19.3.2013 18:59Pindárna
    brkowycz: Ta cena je šílená. Bejt to třeba Hellboy, tak o tom uvažuju, ale Hard Boiled neznám a tak si radši koupím 3-4 jiné komiksy. Původně mi i akce od BBart přišla předražená, ale už vidím, že to bylo zadara. CC nastavila opět novou laťku .o) Ale abych je jenom nejebal, tak jsem rád, že někdo limitované edice dělá...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš1.2.2013 20:53Pindárna
    Ono s tim hodnocením je to vůbec těžké. Teda pokud chceš být objektivní. Subjektivně .o) Když se třeba juknu, že jsem dal některýmu Sandmanovi **** a to samé Star Wars sešítku, vypadá to, že je to stejně dobré. Neni. Samozřejmě. Ale 4* jsou u mě rozpětí tak mězi 65%-85% jak kdy a taky záleží na momentální náladě a občas do toho zahrnuju i cenu a momentální pocit. Něco má řekněme větší přesah, je inteligentnější, víc vypointované a ty přestože chápeš že je to kvalita a dokážeš to třeba i odcenit, tak si to nemusíš vždycky užít jako kravinku která ti prostě jenom výborně sedla. Vysoká cena mi zážitek nesníží, ale když je přepálená, napíšu to. To samé pokud je cena nízká, můžu k tomu přihlédnout a lehce zvednout. Takže i když je třeba sešítek Star Wars kravinka a srovnávat to třeba se Sandmanem, Watchmenama, Lutherem (dosaďte si co chcete) tak by to reálně mělo tak 45%, tak nehodnotim jenom kvalitu díla, ale i to jak sem si to užil a tu vomáčku kolem. A jelikož to stojí 50,- a mě to pobaví, tak je to hodně slušný .o)
    Ale jedno mi přijde hodně divný a to dávat všemu 5* jako jeden týpek tady. Proti němuž ničehož nemám .o)
    Ad. Lovecraft: vždycky mě nejvíc brala povídka Krysy ve zdech, protože vyšla v povídkovém sborníku Hlas krve, kterej sem v pubertě doslova hltal. Lovecraft je u mě mistr atmosféry a tajemna.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš18.10.2012 18:41Filmový a hudební klub
    choze: Docela dobrý. Nějaký věci lepší - hudba -ta byla možná víc než slušná a dodávala tomu šmrnc. A taky docela pěkná kamera, ale taky nějaký věci horší-třeba rozhovor hlavního záporáka s hrdinou je klišovitej a strojenej a celkově tohle dře, ale slušnej pokus. Zkoušej dál. Nejseš mimo .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš18.9.2012 11:48Pindárna
    Kaluž: já sice originály nekupuju (moje angličtina neni takové úrovně) nicméně CC by zrovna mohli prodávat jen zajetý věci (Hellboy, Sin City,) a další série nerozjíždět, protože mají velké skóre nedovydaných věcí + pomalost. Klidně by mi od nich stačili jen jednorázovky a nebo to prostě dovydat stůj co stůj. Když už ty práva koupili, tak tisk už je poměrně levnej (ač to většina lidí neví)...Jsem rozhodně pro víc jednorázovek...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš17.9.2012 12:39Pindárna
    topka:
    1) Hellboy
    2) Živí mrtví (ale tady si nekupuju každý nový díl, protože mě to tak baví, že se záměrně mučim)
    3) Death Note
    4) Daredevil Omnibus
    Spousta sérii mě zaujala, ale koupil jsem třeba zatím jen jeden díl, protože mě sere čekat pět let na konec. Tak jen občas koupím díl aby se mi to nevyprodalo a počkám na dovydání a pak to zhltnu najednou... PS: právě mě čeká Sandman, Preacher a Hitman. Samý pecky!
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.8.2012 14:45Filmový a hudební klub
    Zack: třeba jo. Ale začal si s tím ty .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.8.2012 13:13Filmový a hudební klub
    Zack: no to je jasný, že to ona hrála, ale vypadali prostě jako starý milenci. Měli tunu takovejch těch klasickejch keců .o) No a doufám, že se vedle Bruce nikdy neprobudim .o))
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš1.8.2012 19:38Filmový a hudební klub
    Zack: no a co jak mu říkala "utečeme spolu" to vypadalo zamilovaně .o)))
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš31.7.2012 18:51Filmový a hudební klub
    SPOILERY
    Tááák trošku sem nad tim přemýšlel a mám k tomu pár věcí:
    -----No zase Alfréd už dlouho Batmanovi spílal aby se na to vysral, že ho to zabije. Tudíž když nasadil znova kostým a šel na Bane, tak podle videa z banky a podle toho že se válel osum let Alfréd věděl, že na to neni připravenej a odešel. Akorát malounko přehrával a možná moc tlačil brekem na pilu.
    ----- Zamilování Bruce a Talie bylo jak z lacinýho popcornu, ale tak můžeme si říct, že to prostě bylo kouzlo okamžiku jak vypadl proud. Určitě se spoustě znás stalo, že bylo někdy kouzlo tak velký, že tomu člověk podlehl a nebo fakt chyběl kousek o)
    ----- ad skok. Dítě prostě tolik neskočí, ale můžeme to brát, že je to náhoda. Jiný vysvětlení mě nenapadá. Byl to fakt malej fakan a neskočila by to...
    ----- celý policejní šik proti Bane - no je to i psychický, že jo. Jsou to policajti, sešikovali se (přehlídka síly) a ukázali tim, že jsou furt síla a že z Bane nemají strach a že už nejsou zavřený krysy v podzemí, ale mohli je víc kosit, to jo...
    Nicméně jak jsem psal. Chápu jak lidi co jsou proti i pro. Já tam ty chyby vidim, ale nějakym způsobem mi ten zážitek absolutně nekazej .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.7.2012 11:13Filmový a hudební klub
    POZOR BUDOU SPOILERY (a možná přijdou i kuřátka)
    Draco: Jj asi jo. Plus možná ta obrovská epičnost (hezký slůvko) která mě trošilinku zklamala, ale přesto bavila...
    Deg: ad Bane. Joker byl lepší, ale napamatuju si, že bych v poslední době viděl někde tak hutnýho záporáka. Maska, svaly, hlas. Chvilkama si možná moc cintal na pentli, ale jinak super. Mě tam taky pár věcí přišlo divnejch-jako scéna kdy pochodujou jak na přehllídce a nebo dětskej skok ve studni .o) Nějaký věci neštimujou úplně dokonale a hlavně pěstní bitky mohli mít zábavnější choreografii, ale na druhou stranu po brutální dvojce sem fakt nečekal že tohle bude lepší a taky nebylo. Moc sem nečekal (trailery mě moc nebavily-u mě dost neobvyklé) a chvilkama jsem byl i zklamanej, ale film skončil a za dva dny potom na to furt myslim. To se mi nestává často, ale chápu tvoje výtky a chápu že to někoho může nasrat, ale na druhou stranu si nedokážu představit že už jenom kvuli vizuálu by šel někdo pod 6/10 .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš30.7.2012 10:09Filmový a hudební klub
    Deg: a mě se to líbilo. Víc než jednička. Nebylo to lepší než dvojka a mělo to chybky. Na druhou stranu jsou to dva dny co jsem to viděl a furt na to myslim. Ale Alfred byl trošku přehnaně uplakanej a působilo to divně. Bane s Batmanem si mohli rozbíjet tlamy víc zajímavějš a chvilkama to bylo patetický, ale i tak to podle mě mělo sílu a pro mě 8/10 a těšim se až to dám znova a budu se moct víc soustředit na detaily. Nějakym způsobem jsem v tom strašně cítil Inception. Kterýmu ačkoliv jsem dal "jenom" 8/10 sem už viděl od té doby asi pětkrát a něco mě nutí na to čumět znova...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš13.6.2012 21:13Sběratelský klub
    BlackJag: hm, já si řikal, že ho mám koupit a pak někomu střelit, ale neměl jsem zrovna prachy. Chyba. .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš12.6.2012 16:58* Připomínky a návrhy
    Kdyby to náhodou někomu pomohlo při opravě, tak jsem si první přečetl diskuzi a pak aniž bych se zalogoval, jsem už ve svojí sbírce měl vše dvojitě. Pokud tohle nikomu nepomůže, tak to ignorujte .o)
    PS:samozřejmě dvojitě nemám úplně vše, ale skoro vše...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš5.6.2012 11:33Srazy, cony, festivaly
    Bylo to dobrý. Byl jsem na Crweconu poprvé, ale bohužel jen tak na půl hodky. S kámošem jsme lehce minulý den kalily a vybralo si to svou daň. Nicméně jsem alespoň mohl okouknout situaci, koupit pár komiksů a na příští rok si rezervuji již celé odpoledne...Příště bych možná dal lepší slevy, protože třebas ten den měl ComicsPoint slevu 20% na všechno a já s kamarádem jsme ještě dokoupovali tam...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš28.5.2012 21:56Srazy, cony, festivaly
    Fry: Letos se to tam poprvé chystám okouknout. Ruku v ruce s uživatelem OompaLoompa. Hledejte svalnatýho pupkáče sekáče s pokérovanou rukou a . Tajemný KLAUN..o) PS: ruku v ruce není doslovné...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš25.5.2012 16:09Stripy, jouky, fejky :)
    God Thor: tak to mě fakt dostalo! Hlavně když si ke všem člověk představí správně dementní hlasy .o))
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš6.2.2012 08:23* Připomínky a návrhy
    Kapis: já to samé. Hodnocení hvězdama neni ono. Je obrovskejch rozdíl mezi 90% kdy už vlastně dám 5 hvězd a mezi 100%...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš19.1.2012 09:29Pindárna
    andre: já si moci vybírat, kupuju jenom sešitovky. Mám je rád už od mala .o)) čim míň toho vydají, tím větší mám šanci, že jednou koupim aspoň polovinu .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš18.1.2012 11:07Pindárna
    Mimochodem neví někdo něco o tom, že BB art chystá nějakej komiksovej magazín? Někdo to psal na foru crwe...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš18.1.2012 09:09Pindárna
    Kapis: právě že to vypadá, že se bortí, ne? .o) V jejich novém edičáků zmizela odhadem tak třetina komiksů na tohle pololetí...Nevim jak se prodávaj třeba omnibusy, ale vim, že to jede hodně pod cenou. Ona už za pár měsíců po vydání akce 1+1 zdarma nesvědčí o obrovských prodejích, ale jasně, může to bejt marketingovej tah. O tom aby spíš pokecal někdo kdo jenom prázdně neplká a nemá tunu domněnek...o)ale je to škoda, samozřejmě...
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.9.2011 19:50Stripy, jouky, fejky :)
    MindReader: tak to mě fakt pobavilo .o)))Dobrej.
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš29.12.2010 08:33Pindárna
    Velkej šéf: jsou řádně teplé. Hoděj se pro emostyl. Mít obrovskou černou patku tak neváhám ani vteřinu .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš11.12.2010 08:00Pindárna
    vachudik007: a přitom by stačilo oběhat pár kluků kterým táhne pomaloučku na třicítku a myslim, že by každej pár čísel star wars ještě sehnal .o) 3000,- je hustě přemrštěná cena. Zajímalo by mě, jestli to nějakej bohatej nerdík koupí .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš2.12.2010 11:03Pindárna
    Zdravim, zajímala by mě taková kravinka a to -sběratelské ceny. Často je tady uvedena sběratelská cena (většinou celkem sedí a nebo je lehce podhodnocena, ale je mi jasná že se to často mění) nicméně, u spousty věcí to chybí a přitom se na aukro šplhaj zajímavě nahoru. Třeba teďka batman ticho- 2100,- Kč momentálně dražba na aukru. Nebo teďka puma číslo 3 (kterou sem vydražil za 550,- no ale shánim ji odmalička .o) samozřejmě podle jednoho prodeje se asi nedá úplně usuzovat, nicméně, sledujete to nějak? .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš24.11.2010 16:22* Připomínky a návrhy
    Omlouvam se. Nejde tu mazat a já zjistil, že to tam máte napsané .o)
  • KLAUN_DOMINANT
    KLAUN_DOMINANT mecenáš24.11.2010 16:08* Připomínky a návrhy
    Zdravim, náhodně jsem narazil na chybu (pokud tede nemám já divné komiksy .o)
    jedná se o spider-many od unicorn comics
    znovuzrození je ve skutečnosti 4/98 a né 5/98
    otec ještěr je ve skutečnosti 3/98 a né 4/98
    teda pokud to neměl špatně sám unicorn a já o něčem nevim...
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: neveřejné
Mám: 277 (cca 58910 Kč)
Chci: 0
Sháním: neveřejné
Nabízím: neveřejné
Osobní: neveřejné
Sbírka mimo CDB
Četl/a: neveřejné
Mám: 0
Chci: neveřejné
Sháním: neveřejné
Nabízím: neveřejné
Osobní: 0