Milo_Harwey Naposledy online: 28.4.2024 11:42mecenáš
- Inu .... jsem poměrně vysazenej na superhrdiny, co jsou lidé, ale záhadným způsobem se dokážou vyhnout kulkám a vydrží vše (superman rychlost a regenerace wolverina), proto se mi líbil obyčejný noir detektivní příběh s vrahem víc než ten s ruskym banem, který měl tempo zhruba do doby, kdy si KGBeast usekl sekerou ruku místo provazu (těžko říct z jakýho materiálu, i kdyby ocelový, tak Batman sám zmiňuje, že dalšími dvě seky by ho přesekl, tzn. třemi celkem :))) )
Milo_Harwey mecenáš13.11.2019 19:08Batman: Deset nocí KGBeasta
Kresba černobílá, která mnohým starším (možná i novějším) komiksům může slušet mnohem víc než barevná, třeba u comicsových legend mi naprosto vyhovuje, u Conana je třeba čb podle mě lepší než barva. Tady je to fajn, nějaký detaily typu chlupatý prdele u Robina si moc nevšimnete (jak někteří píší níže), ale co je u Conana super, tady bych to nechal v průměru.
Příběh, někdo psal, že není infantilní, to každopádně je a ani nemůže nebýt. :) ale byl jsem z tohoto komiksu, do zlomených prstů batmana, jež ignoroval, celkem nadšený... bohužel od výše zmíněné useknuté ruky to šlo z kopce, kdy se z Batmana stal superman a Beast ztratil svou předešlou veškerou inteligenci. Druhý příběh, který byl KGBeastem přerušen, navázáním už nemá předešlé tempo....
oba příběhy se skládají ze tří sešitů: první sešit příběhu vraha je za 4*, druhý za 3* a třetí vyprávěný z pohledu vraha s překvapivou pointou a pohledu do nitra Batmana je za 4*. KGBeast první za 4*, zbylé dva 3* a 2*. Kresba za 2-3*. ... Celkově to řeknu tak, že jsem původně chtěl dát 4* díky nadšení (sešity 1-2), které mě pak přešlo a závěrečný sešit (tj. třetí sešit vraha) ho trochu vrátil, ale díky zklamání, co jsem popsal a kresbě v rámci průměru dál závěrečné hodnocení na 3*.
Vybral jsem si pár úryvků z komentářů níže, které "cituji" a souhlasím s nimi (pro doplnění):
"Batman si během příběhu zlomil pár prstů, žeber, ale samozřejmě se tím moc nezabýval." - tohle mě dostává všude a jsem na to už kurevsky vysazenej (pár dní zpět jsem viděl anim. film Návrat temného rytíře, který jsem kdysi četl v práci, ve druhém filmu na Batman střílí tolik lidí z tolika samopalu z tak velké blízkosti, že snad ani ten Superman by těm kulkám neuhnul, kdyby chtěl a Batman má jen tričko s netopýrem, žádnej kevlar nebo něco, směšný totál)
"Politicky motivovaný příběh 'Deset nocí Bestie' proto vyznívá nechtěně směšně, když Batman převlečený za agenta (ano, na netopýřím kostýmu má nasazenou ještě jednu masku :-)) ochraňuje senátory i samotného Ronalda Reagana před ruským superzabijákem a Robin skopává sebevražedného teroristu na rogalu." - :D
"Akorát mě na tom celém nehorázně sere jedna věc a to je ta, jak scénárista skvělé rozjede příběh popelnicovýho vraha, utne to a vrhne se na řádění KGBesta a pak se zase vrhne na popelnicovýho vraha - jenže to už ten příběh nedokáže tak pohltit, takže mu nezbývá než to vylízat dobrou pointou." - souhlas
S tímto nesouhlasím:
"Trošku mi vadilo že je tam černobílá kresba ale i tak se mi to líbilo sem rad že sem si tohle pořídil." - tohle je důvod, proč se komiks neprodával, lidem se čb kresba obecně nelíbí, čb filmy taky ne, moje žena se na film nepodívá, protože je čb a může být jakkoliv kvalitní... za mě může být čb kresba někdy i lepší, viz výše...
"musím říct, že v porovnání ze všemi staršímy věcmi t.j. převažně comicsové legendy - je tento komiks opravdu vynikající." - četl jsem komplet Conana, Wolverina a jednorázovku Punishera, je to minimálně srovnatelný... možná je tohle kupodivu víc infantilní.... ;) - Inu... právě jsem dočetl tento třetí závěrečný díl a mám z toho nakonec takovou trochu pachuť. Osobně nemám moc rád psycho, co nedává smysl...(pokud dává, tak to mám jako správnej úchyl rád :D) Když jsem psal, že Ennis je jak Tarantino, tak Mills je jak Lars von Trier a Bisleyho kresba se k tomuhle samozřejmě náramně hodí. To se prostě potkali dva úchyláci, kteří jsou talentování a dali do kupy tenhle komiks. :)
Milo_Harwey mecenáš6.11.2019 14:30Sláine: Rohatý bůh #03
Zhodnotím všechny díly:
1) představení, úvod, vysvětlení všech postav a pojmů, počátek příběhu, dobře zakončený navznazením na daší díl obviněním ze zrady
2) takový to obecně líbivé putování, shánění, přípravy, osobně mám tohle třeba v rpg hrách nejradši, když se jakože připravujete nebo bušíte hrdinu.... opět dobře zakončený před nadcházející závěřečnou bitvou
3) bitva, závěr a zakončení příběhu.
První díl je zhruba do půlky psycho a třetí díl zase psycho zakončí v druhé půlce = 1 kniha je psycho. :) V úvodu to je těžko uchopitelný, představení všeho, jména, víry, atd., na konci to rozuzlení, zase víra, takový prostě kecy, jak jsem překonal úvod v první knize a rozjelo se to, tak jsem si řekl, že je to fajn a dobrý, což zase zkurvila kniha třetí....
Někdo na konci první knihy, na obálce napsal: Conan pro myslící čtenáře. Asi jo, něco jako filmy Triera pro náročného diváka. Conan je moje srdcovka od malička. Sláine prakticky taky od dob, kdy byl v crew a ty jeho Poklady Británie, z toho jsem byl unešenej, dávalo to smysl a ta kresba/malba Bisleyho byla luxusní. (Mám dojem, že stejné pocity jsem měl i u Sláine: Poklady Británie (paperback) - luxusní kresba, některý části super, jinak opět psycho jako tady, Modrou kref si už nepamatuju a Válečníkův úsvit jsem ještě nečetl). Tohle k příběhu, ten by byl za 3-4*, pominu-li tu ujetou část-náročný úvod a bláznivej závěr, tak to bylo dobrý, btw. Ukko je super. ;)
Kresba: Bisley je u mě borec, hlavně v první knize jsou ty malby luxusní, nicméně sem tam v rámci všech knih jakoby střídá styly, někdy se zdá, že to odfláknul, někdy, že si dal záležet - třeba přímo dvě stránky u sebe je patrné jak černá a bílá, nicméně on, i když odflákne, tak je to luxus, prostě se mi líbí, je to jeho styl. Za kresbu bych dal 4* (vemte si, že je to z roku 1989, tj. 30 let starý, ale prostě nadčasový)
Zpracování komiksu, to jsem nikdy nehodnotil, ale spousta lidí zde to hanila a já sám si všimnul hned rozdílné vazby první knihy oproti druhým dvěma a pak barev v první a tmavých barvách v druhý knize a ve třetí taky tmavý, ale asi už ne tak moc. Ten rozdíl je extrémení mezi první a druhou knihou. Je to fakt takový poloamaterský a malinko kazí dojem. MdS psal o americké verzi, tu jsem neviděl, nemůžu srovnat. Osobně jsem hodně rád, že to u nás vůbec vyšlo, nicémně za zpracování bych dal 1-2* (když srovnám s dnešním zpracováním třeba od CC, tak je tohle o dost horší)
První kniha nejhorší zpracování, nejlepší kresba, příběh půl na půl, druhá kniha nejlepší príběh, lepší zpracování, kresebně druhý nej.... třetí u mě zkazila dojem příběhem (snažím se to překonat a neshodit to celý....), zpracování nejlepší, kresba asi nejhorší? těžko říct, to je tak na stejno s druhou kresebně. Takže 1) 4*, 2)4* 3)3*
------ za celek bych i přes zpracování (což pro mě není tak důležitý) dal 4*, jinak zhodnotím dle výše uvedeného: 1) 4*, 2)4* 3)3* - Mně se líbí, jak někdo hodnotí ve stylu, že je to stejný, že se to opakuje, apod. Samozřejmě , že šablona je a bude stejná, ale prvky okolo se mění. Co kniha, to jiný ústřední téma. 0-vietnam, zrození, 1-za mě ukázka, že se pojede jinak a odprosti se od minulosti, gangsteři, 2-ira problém, teroristi , 3- studená válka, drsný Rusko, 4- dokončení gangsteři , násravaci prvek, 5- Ukrajina, únosy, prostituce, obchod s bílým masem, 6-korporatni problém, firemní zlo ...dal zatím nejsem, kostra příběhu stejná, zbytek se mění a má to něco do sebe...
Milo_Harwey mecenáš31.10.2019 21:40Punisher MAX #06: Barracuda
U tohoto pribehu mi ke konci fakt přišlo, že je fakt Ennis Tarantino komiksu. Někdo v hodnocení psal, že je ennis pokrytec, páč nemá rád superhrdiny a punisher je superhrdina, páč vydrží a přežije všechno (souhlasím s tím). ALE! Je to přehnaný, nicmene pořád je to takový trochu uvěřitelný. :))) Za mě je ennis za poslední cca 2 roky asi best. Líbí se mi jeho styl. Četl jsem bandu (2knihy, jiný jakoby už byl fakt vycpelej , ale pořád dobry), hitmana komplet (super), punishera komplet (tahle série je taková ujeta, 1-2 ok), teď zatím Pmax do 6.dilu, darkness (tam je úvod od něj nejlepší, pak to jde dolů), preachera první díl(to se mi líbilo hodně), Thor vikingy (to nebylo myslím nic moc, přečtu znova, když se mi teď poslední dva roky fakt líbí ;)), dal ani nevím, co tu od něj máme...
Nehodnotil jsem zatim nic, většinou komiks přečtu a hodnocení odkládám a pak už se k tomu nedostanu, jen čtu recenze/hodnocení ostatnich. Teď ve vaně jsem si řekl, že něco napíšu :D (i když na mobu se mi píše blbe)
Za mě je punisher celkové na vysoke úrovni, kresba best u 3.tiho dilu - ten ruskej, ale celkově dobrá u každýho 1-6 (dobrá, jakože dejme tomu ok, ale není to něco, co by mělo pro mě uměleckéj ráz) , příběh je vysokéj level, pokud se vám ennis líbí, pokud ne, tak snad i tak se vymyká z šedí průměru...
Mně se nejvíc líbily 3. A 5.dil, Rusko a otrokáři... Ale hodnotím tímhle celek a tomu dám 4hvezdy, chtěl jsem 5, ale za řekněme průměr kresbu (je taková řekněme běžná) dám o hvězdu min. Být všechno ve stylu obálek (bradstreet ke stylovéj), tak je to 5 hvězd. :) A víte co, jako celek dám 5 a hotovo. :) - Černá krysa:
Milo_Harwey mecenáš31.10.2019 21:34Silent Hill: V nitru hynoucí
"Kresba toho druhýho výtvarníka je skvělá a to že občas není poznat co je na obrázku mi ani moc nevadilo, mám dost silnou představivost, takže nebyl problém si vymyslet, co tam je." :D tohle mě rozesmalo... můžeš si vymyslet celej komiks a necist tenhle :)))
Souhlasím s nize uvedenými. Ve stručnosti: Sešit 1-2 příběh celkem ok, nečekal jsem, že mě to i zaujme, výtvarné takovej ujetej hnus, hnusny až je to hezký :D
3-5, to je prostě psycho, jak příběh, tak kresba (ale souhlasím s tvrzením, že dělat tento umělec obrazy na nějakou depka tematiku, tak by to mohlo být super, napadlo mě to několikrát během četby ;)) , prostě jsem fakt mockrát zkoumal co kde kdo je nebo řekl a smysl mi uniká, ať si to kdo chce jak chce obhajuje - řekněme, že jsem to pochopil po svém (SPOILER! - holka se asi vrátila domů a jedině tam může být spokojená a psychicky fpoho, asi)
1-2: 3*
3-5: 2*
Průměr je 2,5*, ale jako celkem to shodim na 2*
Yuichiro:
"Na závěr bych to ještě nepatrně shrnul: milujete-li moderní horory, jste fanoušky Silent Hillu nebo přinejmenším jeho specifické armosféry a nepotřebujete, aby Vás autoři vedli za ručičku jasně definovaným dějem, je tohle komiks přesně pro Vás." - mám rád SH i styl, i atmosféru, horory obecně, ale tenhle komiks není pro mě, leda bych jel na fetu... :) (Sešit 1-2 ano) - První koment. :) Četl jsem tady už desítky komentů a občas někdo napíše, že třeba enys píše pořád stejně... podle mě snajdr taky nebo třeba i thomas, co psal Conana. Otázka je, zda se Vám ten styl, kterým píše a občas samozřejmě obměňuje líbí. U mě třeba právě Ennis a Thomas hodně vedou, Snyder nikoliv. Jeho Batman je robocop, co je prostě nesmrtelnej člověk, kterej neustále mele o svým dětství a smrti rodičů a polemizuje jaký by člověk měl být a tuna dalších moralizujícíh keců, záchrany na poslední chvíli, což mě osobně všechno nasírá. Je to pořád dokola spolus s retrospektivou, před dvěma dny, dvěma minutami, po dvou měsících. Zároveň píše dost zmateně, jakoby si něčeho šlehnul. Tenhle komiks je přesně podle tohoto stylu, klasika Snyder, je to tuctovej průměrnej autor. Je to samozřejmě můj subjektivní názor. Romitova kresba ok, taky mi k Batmanovi moc nesedí, ale je fpoho. V příběhu batmana nahodí záporáky na otočku, který Batman hned sejme a jede se dál, pak nastoupí největší zabiják beast, kterej je vlastně stejnej jako ti před ním a nic nedokáže, navíc je to taky extra borec, jenž roztřílen a rozsekán pokračuje dál. Totálně mě nasírají věci typu: Batmanovi prostřeli tělo skrz naskrz šíp, on ho ani nevytáhne, ale najednou zmití, nekrvácí, nějak otráví twoface nebo co a jede se dál, jakoby nic. Batman ma na zádech batarang s ostny, totální nemysl, kdykoliv by spadl na záda, tak si je vykurví a končí. Sejmou ho kládou a taky pohoda. Když ve vodě zapnul ten reprák, tak už jsem si říkal a kurva, to už je moc a kde jako má ty repráky? Jak říkam, tohle být někdo jiný než normální člověk, tak ok. Druhej příběh o zaučení a opět ty kecy promlouvající do duše a nejlepší detektiv opět na něco nepřišel a odhalil to nějakej nováček, kterej mně jako postava nevadí.
Milo_Harwey mecenáš16.3.2019 17:57Znovuzrození hrdinů DC: All-Star Batman #01: Můj nejhorší nepřítel (paperback)
mně nejbližší koment je: JohnyG | 11.10.2018 a poté asi choze | 23.1.2019
Osobně si myslím, že Snyder je průměr obecně jako všechny jeho komiksy, z nichž z minulosti je dobře hodnocená třeba Soví duologie, která mě osobně se líbila částečně taky, opět si vybavuji nesmrtelného batmana, který je totálně rozsekán, probodnut, bez jídla, pití, vyprahlý dojde domu, dá sprchu a jde do boje. :D tragédie, četl jsem to asi před rokem a tohle si vybavuju i ted :) Neříkám, že nemá dobrý nápady a asi to má dobře promýšlené, ale výše zmíněný koncept jeho psaní mi prostě nesedí. (ale mně se asi obecně ty batman komiksy nějak nelíbí, ač je batman moje hodně oblíbená postava napříč komiksy, filmy i hrami :)))) Např. Můj temný princ má u mě 5 hvězd, ač jsem ho komentem ani jinak nehodnotil a když zhodnotím tohle, tak je to prostě slabší průměr. 2* x 3*, fakt nevím... dáme tři hvězdy, ale jsou slabší a zbytek Batmana jsem nehodnotil, tak je to za mě jako komplet ke Snyderovi, průměr místy slabší, místy lepší => průměr, 3 hvězdy.
Ještě malý dodatek: množství záporáku a batman alias superman ve mně s koncepi jednoduchého příběhu ve mně evokuje komiks určený dětem, třeba kolem 12 let, které budou asi obecně ze Snyderova Batmana nadšené, ale překombinovný příběh úplně nepochopí, to asi nikdo, podle mě ani Snyder, kdyby to po sobě četl... :) nicméně krev a ta překombinovast by mohlo vést k náctiletým... protože podle mě by děti měly být vyvarovány sexu a násilí cca do 15ti let nebo by jim to nemělo být předsouváno jako v dnešní době, kdy např. Krajní meze dávají na pohodu odpo včetně různych vražd, apod. co za mého dětství dávali v tv kolem 22 hod a dál, ale to jsem odbočil :)
MH
Milo_Harwey mecenáš11:34Superman #01: Cena zítřka (paperback)
Milo_Harwey mecenáš7.2. 15:27Brutal: Zpověď detektiva z oddělení vražd #04
Milo_Harwey mecenáš2.2. 15:28Brutal: Zpověď detektiva z oddělení vražd #03
Milo_Harwey mecenáš31.1. 21:16Brutal: Zpověď detektiva z oddělení vražd #02
Milo_Harwey mecenáš26.12.2023 18:57Brutal: Zpověď detektiva z oddělení vražd #01
Milo_Harwey mecenáš11.7.2023 20:31Sedmikráskov: Komiksové stripy
Milo_Harwey mecenáš6.6.2023 18:39MONS-TER: Kauza les (DeLuxe sběratelská edice)
Milo_Harwey mecenáš30.4.2023 01:13DC komiksový komplet #077: Batman: Černá rukavice
Milo_Harwey mecenáš28.3.2023 22:07Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek
Milo_Harwey mecenáš28.3.2023 17:00Marvel Origins #001: Spider-Man 1 (1962) (testovací)
Milo_Harwey mecenáš28.3.2023 16:43Sebevražedný oddíl: Dostaňte Jokera!
Milo_Harwey mecenáš16.12.2022 18:27Růžový a černý
Milo_Harwey mecenáš7.11.2022 00:41Sandman #05: Hra o tebe
Milo_Harwey mecenáš27.10.2022 00:37Agnes a sedmý host
Milo_Harwey mecenáš1.7.2022 21:36Perverzní páprda
Milo_Harwey mecenáš20.5.2022 14:09Sbohem, Batmane
Milo_Harwey mecenáš11.5.2022 17:14Apokalypsa svatého Jana
Milo_Harwey mecenáš2.4.2022 14:19Profesorova dcera
Milo_Harwey mecenáš1.4.2022 02:10Conan - Příběhy psané mečem #01: Poklad kešatský
Milo_Harwey mecenáš1.4.2022 01:53Barbar Conan #04: Kitaj
Milo_Harwey mecenáš26.3.2022 18:35Oči kočky
Milo_Harwey mecenáš26.3.2022 17:42Andělské drápky
Milo_Harwey mecenáš25.3.2022 23:02Danthrakon #03: Šťastný kuchtík
Milo_Harwey mecenáš25.3.2022 22:50Danthrakon #02: Vrtošivá Lyrelei
Milo_Harwey mecenáš25.3.2022 22:32Danthrakon #01: Nenasytný grimoár
Milo_Harwey mecenáš25.3.2022 22:01Dracula
Milo_Harwey mecenáš25.3.2022 21:50Wild West #1, 2
Milo_Harwey mecenáš18.3.2022 19:12Thor: Vikingové
Milo_Harwey mecenáš18.3.2022 18:28Batman: Rok jedna
Milo_Harwey mecenáš18.3.2022 18:02Murena #01: Cyklus matky
Milo_Harwey mecenáš18.3.2022 17:49Barakuda #1, 2
Milo_Harwey mecenáš15.3.2022 22:15Wolverine: Ještě žiju
Milo_Harwey mecenáš8.3.2022 13:57Až do posledního
Milo_Harwey mecenáš7.3.2022 16:13Klik
Milo_Harwey mecenáš7.3.2022 14:47Komiks v Brně
Milo_Harwey mecenáš5.3.2022 12:48Johnny Cash, I see a darkness
Milo_Harwey mecenáš5.3.2022 02:0130 dní dlouhá noc
Milo_Harwey mecenáš5.3.2022 01:11Bůh krys
Milo_Harwey mecenáš1.3.2022 19:17Negalyod: Božský had
Milo_Harwey mecenáš1.3.2022 15:05Sex a lži
Milo_Harwey mecenáš1.3.2022 14:38Gulliveriana. Zlatý osel
Milo_Harwey mecenáš28.2.2022 14:05Warhammer 40,000: Marneus Calgar
Milo_Harwey mecenáš24.2.2022 14:33Ptáčátko
Milo_Harwey mecenáš19.2.2022 00:40Cesta kostí (sběratelská verze)
Milo_Harwey mecenáš19.2.2022 00:17Autobus
Milo_Harwey mecenáš14.2.2022 12:30DC Comics - Legenda o Batmanovi #034: Detektiv
Milo_Harwey mecenáš14.2.2022 12:07Svůdné schůzky
Milo_Harwey mecenáš14.2.2022 11:57Generace nula: Český komiks 2000 - 2010
Milo_Harwey mecenáš14.2.2022 11:55Vůně neviditelného
Milo_Harwey mecenáš7.2.2022 01:31Generace 89
- Malý Láďa - Obsahuje sešity série Aquaman (Vol. 7) #0, #14-16 (listopad 2012 - leden 2013) a Justice League (Vol. 2) #15-17 (prosinec 2012 - únor 2013)
Milo_Harwey mecenáš7.12.2023 00:28Aquaman: Válka o trůn
- Baatcha - souhlasim s tebou. Podle mě jde Kameňák zakončit různými variacemi překladu a ta první v crwi byla nejlepší ve smyslu, že šlo fakt o KAMEŇÁK. V další mi přišlo, že ten vtip skoro ztrácí pointu. ;)
Milo_Harwey mecenáš25.10.2023 18:14Batman / Soudce Dredd
Jinak jsou teď překlady o dost mírnější, mně se někdy ta mluvená ostřejší řeč prostě líbí víc: "gde to kurva sem?!" X "do čertíka, kde jsem se to ocitl?" :) - James - v roce 2019 jsem psal R. Svitalskému, zda něco takového plánuje (vydat sedmikráskov komplet) a řekl, že to není úplně vyloučené, ale bylo by to extrémně časově nákladné... V dane době čas neměl, teď nevim.
Milo_Harwey mecenáš12.7.2023 18:58Sedmikráskov: Komiksové stripy
- Spike: :D pěkně jsi to napsal... máš komentáře hezky vymazlený, vyšperkovaný, vyhraješ si, takže jsi i jmenoval mnohem víc absurdit, s nimiž souhlasím. Já to pálím zpravidla na první dobrou :)
Milo_Harwey mecenáš25.5.2023 17:38Sebevražedný oddíl: Dostaňte Jokera!
Každopádně se shodneme, ale jsem holt hodnější :D určitě je fajn, že je tu někdo další z rodu opů :) - Doppelganger -
Milo_Harwey mecenáš5.1.2023 14:29DC Comics - Legenda o Batmanovi #008: Neal Adams, kniha první
když Superman potřeboval upoutat pozornost Batgirl, a nenapadlo ho nic lepšího než se vydávat za oživlou sochu /// :D dobrá balíci technika, taky zkusím... - No, já zrovna tuhle nekoupil a nekoupím. Jen říkám, že v podstatě kupující byl "upozorněn". ;)
Milo_Harwey mecenáš5.1.2023 00:38Ostrov Dr. Moreaua
- Tak stran máš 120 včetně bonusů, s tímhle nemůžeš kalkulovat...a v podstatě bylo i řečeno, co kniha obsahuje:
Milo_Harwey mecenáš4.1.2023 23:09Ostrov Dr. Moreaua
"Tato kniha obsahuje kromě rozsáhlé galerie původních Rodríguezových kreseb i jeho první verzi grafické adaptace Adamsova scénáře." - Jako já osobně, kdybych nakladatel a byla to moje chyba, což je dost pravděpodobný a následné náklady na případný přetisk by byly na mě, tak bych fakt vytiskl fialovou stránku ala Argo a čus. :) Co chcete dělat jinýho, max, že by ta strana byla barevná, no :) ať si každej mektá co chce, většina nepodnikala a bude vždycky nadávat, tohle je schůdné humánní řešení :D
Milo_Harwey mecenáš4.1.2023 20:45Zázraky
- Vydal bych vám fialově vytisklou stranu 21, ať si ji vlepite ... :)
Milo_Harwey mecenáš3.1.2023 21:07Zázraky
- Taky mě docela překvapilo, že komiks má jen 50 stran. V čem je těch 50 bez barev a bublin bonus? Jako vážně...
Milo_Harwey mecenáš3.1.2023 18:35Ostrov Dr. Moreaua
Jediný, co mě napadá je jako omalovánka. ¯_(ヅ)_/¯ - To jako ve všech kopiích jedna strana chybí?
Milo_Harwey mecenáš3.1.2023 18:32Zázraky
House - jaký tam jsou dalsi chyby? - jáj, jsem Viktor - "Príběh pojednává o Peterovi, kterého najednou zničeho nic helikoptéra, ale Peterovi se samozřejmě povede utéct...."
Milo_Harwey mecenáš30.12.2022 21:37Amazing Spider-Man: Rodinný podnik
- chvíli jsem si myslel, že ti tady chybí slovo, ALE! pak jsem si přečetl tohle:
"To je vše co potřebujete vědět o příběhu, a čím míň toho budete vědět, tím více si tento příběh užijete, protože o zvraty a silné momenty není nouze."
A pochopil jsem, jak jsi záludný a že nechces prozradit všechny info .. :D - Karl - to myslíš vážně? A chápeš, že když je ta kniha vyprodaná a někdo chce mít komplet, tak si ji "musí" koupit? Vždyť sis sám odpověděl... Je úplně jedno, jestli je x není kvalitní...
Milo_Harwey mecenáš27.12.2022 20:01Preacher/Kazatel #03: Lovci
Jayjay - nechápu člověka, co rozevírá na maximum paperback, zpravidla drží pohromadě, když si ji stěžovatele nerozevřou do roviny... - Sagi - velmi pěkné vysvětlení, celkem i poučné... Pokud je to, jak píšeš, tak souhlasím. ;)
Milo_Harwey mecenáš27.12.2022 19:00Zaslíbená Země Nezemě #13
- Dort na tebe ... :P
Milo_Harwey mecenáš22.12.2022 11:34Skupina X
- Tak gratuluju...nikdy jsme ten komiks nikde neviděl. Kupoval jsi i ty conany?
Milo_Harwey mecenáš21.12.2022 12:19Skupina X
- A tys ho koupil, že byl zde záhy přidán? Nebo kdo... priznejte se ;)
Milo_Harwey mecenáš21.12.2022 11:04Skupina X
- Mearez - a co kdyby nějaký pomatený lživý názor (dle tebe) někdo (Fry) zcenzuroval a nakonec by byl tenhle jediný názor (adevruv) pravdivý? :P to už se možná někdy stalo, ne? :D
Milo_Harwey mecenáš2.12.2022 17:05Zlatá kniha komiksů Neprakty a Švandrlíka
Kde je kapis a SSP? :D - Baatcha - přesně to jsem si myslel...:D hezký jsi to napsal, zasmal jsem se a věřím, že ostatni také ...
Milo_Harwey mecenáš1.12.2022 14:40Zlatá kniha komiksů Neprakty a Švandrlíka
A tímto končím svoji i vaši diskuzi :D
Sorry, bez linku :) - Nebo teda zmínku o hajlování, abych někoho neočernil :D
Milo_Harwey mecenáš30.11.2022 20:48Zlatá kniha komiksů Neprakty a Švandrlíka
- Bača - :D tak svobodná, že hajlování radši smažeš?
Milo_Harwey mecenáš30.11.2022 19:10Zlatá kniha komiksů Neprakty a Švandrlíka
- Disclose - K? :D
Milo_Harwey mecenáš28.11.2022 19:42Arzach / Hermetická garáž
- Proč?
Milo_Harwey mecenáš22.11.2022 16:32Petr Pan (Integrál)
- Norri - souhlasím s tebou, někdy každej nechápe, jak se někomu může něco líbit nebo nelíbit, ale pozor (!), u Růžového a Černého já vidím pouze pár výborně namalovaných stran soulože a bizáru, ale chápu, že někomu se může celý komiks líbit, příběh ne, ten to ani pořádně nemá, ale např. jak zmiňuješ prožitek, to taky beru, já ho jen neměl a nejsem si jistý, jestli si komiks nechávat, abych ho někdy ještě mohl číst. Jinak já to psal na první dobrou jako prakticky všechno, co píšu, takže snad to nevyznělo tak, abych nebral v potaz tvůj pohled na věc... ba naopak mně se tvoje recenze, názory a postřehy líbí, tohle je pouze jedna z věcí, kde jsme se tedy nesešli :)
Milo_Harwey mecenáš6.11.2022 23:26Růžový a černý
Tohle jsem udělal u Corbena - Ragemoor, kde se mi líbila plastická kresba pouze v prvním sešitu a příběh mi před pár lety přišel nic moc, zbavil jsem se toho (já se prakticky žádných komiksů nezbavuju), aby se ke mně komiks později vrátil za pakatel od někoho jinýho, znova jsem ho ještě nečetl, ale chápu to tak, že mu byla shůry dána druhá šance... :D - Jj, stačí. Tos měl hodit i do toho komentu, jestli je jinak dle tebe překlad ok. ;)
Milo_Harwey mecenáš25.10.2022 22:21Banda #01: Karty jsou rozdaný
- Karl - specifikuj překlad, pls
Milo_Harwey mecenáš24.10.2022 20:49Banda #01: Karty jsou rozdaný
- Díky moc za názory ;)
Milo_Harwey mecenáš24.10.2022 01:25Thorgal #24-29: Barbar
- Kluci a děvčata, máte prosím někdo z vás tuto verzi a verzi z kompletu ve dvou knihách - jaké jsou mezi nimi rozdíly? Co chybí, přebývá, v čem je co lepší a co byste volili za variantu, kdybyste museli? Děkuju...
Milo_Harwey mecenáš24.10.2022 01:24Království tvé
- Bude někdo kupovat? Oproti předchozímu albu došlo k drobnému zdražení...
Milo_Harwey mecenáš22.10.2022 03:24Thorgal #24-29: Barbar
- Pan rostlin - Zdravím tě, pane rostlin, mám na tebe pár dotazů, zkus odpovědět prosím:
Milo_Harwey mecenáš22.10.2022 03:09Čas dluhů, aneb, Co byste měli vědět o penězích
1) pokud pracuješ v dluhovem poradenství, čemu důležitému jsi se konkrétně přiučil?
2) kde konkrétně jsou v komiksu odsouzeny komerční dluhové poradny a jak?
3) jak ty sám jako poradce nakládáš s financemi, když ti jich na účtu moc nezbývá?
Děkuji... - Je hnusná... Vyloženě odpuzující. Tahle určitě neprodává...
Milo_Harwey mecenáš9.10.2022 19:51Rychlé šípy Jaroslava Foglara a Marko Čermáka
- Ok, objednam to :D
Milo_Harwey mecenáš29.9.2022 20:34Barbar Conan #01: Conan přichází
- Jen tak pro info...tohle je přímé pokracovani bílého rytíře nebo nějaké volne?
Milo_Harwey mecenáš28.9.2022 18:56Batman: Prokletí bílého rytíře
Bílej rytíř i tohle je jakože uzavřený? - Těžko říct, zda by tahle případně kolos byla investičně výhodná. Spíš to bude jako vycházející hvězdy...
Milo_Harwey mecenáš26.9.2022 12:27Barbar Conan #01: Conan přichází
Barvy bych radši bral od DH, když ne od nich, tak radši čb nebi původní barvy, tyhle nový od Marvel mi prostě přijdou nejhorší.
Ter - protože je česky "Barbar Conan" a anglicky "Conan, the barbarian", ty hejtici (v)ocase :D
Ono to hlavně bude snad 30 knih za 15 let vycházení, čímž se z toho stává taková Conan manga, tak uvidíme, kdo z nás vydrží ... A jestli si tady za 15 let budeme psát, že to máme komplet :D - Fimi - fakt? Nahoď jaký .. ;) superretro :D
Milo_Harwey mecenáš25.9.2022 12:24Barbar Conan #01: Conan přichází
- Fimi - mám dojem, že jsi i říkal, že ti Conan nesedí celkově. Navíc tohle je stary. A na oldies v tomhle duchu taky nejsi. ;)
Milo_Harwey mecenáš24.9.2022 23:52Barbar Conan #01: Conan přichází
Fimi+ter - :D to mě fakt nenapadlo, že by mohla bejt i kolosalka starýho Conana....
Je teda docela škoda, že CC nepoužilo moderni vybarvení od DH, tohle od marvelu je takový jak v malování z Windows, což je škoda. Asi kvůli právům to nešlo nebo nevím...
- Fimi, čemu? Tohle není pro tebe a ty to víš...
Milo_Harwey mecenáš24.9.2022 18:25Barbar Conan #01: Conan přichází
- Přečti a napiš názor ;)
Milo_Harwey mecenáš24.9.2022 12:39Barbar Conan #01: Conan přichází
- Qvestor - určitě doporučuju kolosalky, všechny 3 a nebo tuhle řadu v malých knihách... ;)
Milo_Harwey mecenáš21.9.2022 14:07Barbar Conan #01: Conan přichází
- Jsem zvědavý, jestli se tahle řada zavede... Já sám jako conanofil přemýšlím, jestli si knihu koupit nebo ne. :/
Milo_Harwey mecenáš21.9.2022 11:15Barbar Conan #01: Conan přichází
- Hm, to mě napadlo taky, ale hledal další variantu - někdo to smazal, nezobrazulo se mi to nebi já nevím. U recenzí komiksu zpravidla nikdo nediskutuje, co pamatuju, takze vtip na neexistující diskuzi mi přišel laciný. Nu, což ...
Milo_Harwey mecenáš30.8.2022 23:44Tomie
- Jaká diskuze? Není tam žádný příspěvek ..
Milo_Harwey mecenáš30.8.2022 21:28Tomie
- Růžový penis... Dobrej bizar, to si musím pořídit...:))
Milo_Harwey mecenáš23.8.2022 10:29Růžový a černý
- Díky ;)
Milo_Harwey mecenáš18.8.2022 18:42Zámek a klíč: Zlatý věk
- Můžete prosím pak někdo říct, zda je v bonusech (pokud tam jsou) i alternativní obálka, či případně zda je ve verzi s alternativní obalkou ta běžná? :D
Milo_Harwey mecenáš18.8.2022 14:57Zámek a klíč: Zlatý věk
- RR - dobře ti tak! :P
Milo_Harwey mecenáš10.8.2022 11:19Zámek a klíč #01: Vítejte v Lovecraftu (paperback)
- "Odpad" už je něco mimo stupnici ;)
Milo_Harwey mecenáš14.7.2022 14:12Thor: Zabiják bohů
- 3* jsou průměr, když jsou z 5ti možných, ne?
Milo_Harwey mecenáš14.7.2022 11:51Thor: Zabiják bohů
- Kdysi jeden dnes již zabanovany jedinec jménem jezevec řekl :
Milo_Harwey mecenáš10.7.2022 14:33Providence Omnibus
Jezevec26.12.2019 23:52Providence
"Po obsahové stránce výborný komiks, ale provedení je otresne. Celá jedna kapitola chybně vytištěná, prostě zpackaná, neprofesionální práce. Všecko vyhodit a vytisknout znovu!"
- což se tedy stalo a máme tu omnibus... Je zvláštní, že providence samo má 4* (sníženo díky některým, co dali 1* za tiskovou vadu) a neonomicon taky 4*, zatímco tady vcelku omnibusu zatím vévodí hodnocení 3*
Nakonec jsem omibus vrátil a přečtu si původní dvě vydání, které tedy bohužel vlastním... - Hoši, dá se to někde stáhnout komplet nebo má z vás už někdo komplet stahle a aplouduje pro strejdu Milu? :)))
Milo_Harwey mecenáš3.7.2022 17:09Perverzní páprda
Tím komplet mylsim celý všechny casaky score a klan, ale i čisté články o komiksech stahle komplet potěší...
Díky O:)
- Koupím Kolosální Conan. První knihu. Nabídky pls na Milo.harwey@seznam.cz. děkuju.
Milo_Harwey mecenáš1.5.2021Koupím
- Nabizim komiksy SANDMAN, černobile vydani, perfektni stav, jako NOVE, jednou ctene:
Milo_Harwey mecenáš16.4.2019Prodám
Sandman 1: Preludia a nokturna
Sandman 2: Domeček pro panenky
Sandman 3: Krajina snů
Sandman 4: Údobí mlh
Milo.Harwey@seznam.cz
- Ter - jj, pohoda, vytapetuju si tim pokojíček :D
Milo_Harwey mecenáš25.4. 15:46Art
- Ter - super :D
Milo_Harwey mecenáš25.4. 15:18Art
- Ter - výborný :)
Milo_Harwey mecenáš25.4. 14:04Art
- Zack - ok, v pohodě. Díky :)
Milo_Harwey mecenáš28.3. 09:54* Připomínky a návrhy
- Ahoj, zaujal mě teď jeden příspěvek ve fóru, ale nechtěl jsem psát další, kde bych reagoval jen smajlíkem, proto mě napadlo zavést možnost reakce pouze smajlíky na daný příspěvek. Třeba vysmatej, palec nahoru/dolů, apod.
Milo_Harwey mecenáš27.3. 20:04* Připomínky a návrhy
Nebo tuhle variantu zavést i u komentářů/diskuzi a pak třeba i možnost seřadit komenty dle počtu reakci na daný příspěvek.
Co vy na to? Nebo ty, Zacku? - 3
Milo_Harwey mecenáš14.3. 00:43* Připomínky a návrhy
- DC průvodce a yakari
Milo_Harwey mecenáš26.12.2023 18:48Slevy, výprodeje, bazary
https://www.dobre-knihy.cz/knihy-v-akci/ - Josekan55 - ahoj, prosím tě, pokud jsi psal na Aukro. Co ti odpověděli? Tohle je poměrně dost očividný podvod.
Milo_Harwey mecenáš5.12.2023 01:03Sběratelský klub
+ Já se k tobě přidám s tím, že i stav koupených komiksů poměrně často neodpovídá fotkám či popisu. ;)
Mám dojem, že jsem od něj něco už dvakrát koupil, naštěstí levně. - Gmork - až seženeš sošku draka, určitě pošli foto ;)
Milo_Harwey mecenáš3.10.2023 21:00Sběratelský klub
- Kapis - myslím, že teď se tvoje očekávání taky.nenaplni... :)
Milo_Harwey mecenáš2.10.2023 19:43Pindárna
- Gmork - vypadá to moc hezky :)
Milo_Harwey mecenáš2.10.2023 19:41Sběratelský klub
- Ahoj, postřehli jste blížící se prodej pozůstalosti po Janu Kantůrkovi? (Též jako aukce na zmíněném serveru)
Milo_Harwey mecenáš27.9.2023 21:11Sběratelský klub
Půjde někdo z vás do něčeho? - Gmork, případně někdo jiný - jsou známé nějaké informace ohledně komiksu Go West, Young men? Kromě počtu kusů / 1 z limitovaných vydání?
Milo_Harwey mecenáš11.5.2023 11:17Sběratelský klub
Zda a jaký bude rozdíl mezi standardním a limitovanym? - Ahoj. Už se vám stalo něco podobného?
Milo_Harwey mecenáš13.4.2023 19:00Sběratelský klub
.
.
Úplně se odlouplo vytlačení obálky. S knihou nebylo manipulováno, pouze uložena do knihovny. Docela jsem byl překvapen... - Toe - jakože si stěžovali, že mají komiks x knihu ve fólii, jo? Zajímavý... A jaký byl důvod?
Milo_Harwey mecenáš5.1.2023 14:52Sběratelský klub
- Toe - už nic, asi jsi doplnil : "Původní náklad z roku 2022 obsahuje chybu, kdy se na straně 87 opakuje strana 41". ;)
Milo_Harwey mecenáš5.1.2023 14:36Sběratelský klub
Myslel jsem,.že jako doplníte tu informaci o chybějící straně v legendy Marcelu - zázraky, ne přímo tu stranu :) stalo se... - ty defektni produkte /// :D ale tohle je super :D
Milo_Harwey mecenáš5.1.2023 14:30Sběratelský klub
- Badboy - a teď budeš na Black listů jak já :D poslechni ho, ja zálohuju sbírku s každou změnou, radši :D
Milo_Harwey mecenáš5.1.2023 14:27Sběratelský klub
Ale souhlasím i s tebou, že to zlehcovani mi přijde mimo, nicméně ne každej má ty poruchy, co Zack vypisuje a prostě to bere tak, že chyby dělá každej... Možná, kdyby chyběla půlka knihy, tak už by taky řekl, že je to asi špatný :D
Zack - jedeš ještě vůbec papír nebo jen online už? A případně, když už papír, tak jedes i českej?
Soul - ty tvoje závěry "řeči" se mi líbí , jako třeba teď: "ano, chápu, že jsem rozmezlenej nevděčnej parchant - není potřeba mi to připomínat, od toho mám matku)" :)
Toe - díky za ty info u doktora moró, doplníte tu chybejici/totožnou stranu u zázraků? Jak si přála Tess, měli bychom ji vyjít vstříc, snaží se zapadnout do komunity :D:*
--- opravil jsem.svuj text po opravě telefonem při primo psaní, čímž vznikají větší paskvily, než je obsah textu :) - Soul - hezky jsi to napsal a souhlasím s tebou, komunikace je základ...
Milo_Harwey mecenáš5.1.2023 12:40Sběratelský klub
Jen tě malinko poupravím - shodnu se s tebou, shodnu se s každým (viz výše a viz za mnt níže), jsem láskyplný a mírumilovný člověk :D
Zack - souhlasím s tebou ;D - Soul - musíš se před KAZDOU koupí nejdřív podívat sem! :D
Milo_Harwey mecenáš5.1.2023 00:39Sběratelský klub
Četl jsi tohle: "Jako já osobně, kdybych nakladatel a byla to moje chyba, což je dost pravděpodobný a následné náklady na případný přetisk by byly na mě, tak bych fakt vytiskl fialovou stránku ala Argo a čus. :) Co chcete dělat jinýho, max, že by ta strana byla barevná, no :) ať si každej mektá co chce, většina nepodnikala a bude vždycky nadávat, tohle je schůdné humánní řešení :D"
Co ty na to? - Ter - když ti nechybí strana, tak nejsi in, pokud ti chybí víc stran, tak jsi kůl... Jakmile máš v bonusech 20+ stran totožného, tak jsi bůh :D
Milo_Harwey mecenáš4.1.2023 20:52Sběratelský klub
- Alfi - jj, ještě good games, projel jsem to tak rychle, že jsem neviděl :)
Milo_Harwey mecenáš4.1.2023 13:47* Připomínky a návrhy
Toe - jsem rád, že jsi dosáhl nirvány a souhlasíš se mnou stejně jako spousta dalších tichých pozorovatelů či nemocných členu naší kongregace...:)
Btw. Ten gif je brutal :D dobrej bizarek :) - Teď už v komentech vidím, že všichni komentovali limitku, jen DR klasickou verzi. Není to úžasné? :)
Milo_Harwey mecenáš3.1.2023 23:08* Připomínky a návrhy
- :D ale když někdo napíše novej koment, tak asi nevidíš obal, ani nevidíš jinak jakou verzi četl a jakou má v těch komentářích , když jsi např. Jak trefně píšeš na obyčejné verzi, tak máš vypsané u ní všechny komentáře, ne? A jak poznáš který k jaké verzi patří, když mají stejný název? Hele, dobrý. Možná hovadina, já se jen zeptal,, jestli ty názvy budete nějak měnit...
Milo_Harwey mecenáš3.1.2023 23:07* Připomínky a návrhy
- Jde jen o název těch knih. ;) Resp. Jak jsou uvedene tady, aby se oddělily. ;)
Milo_Harwey mecenáš3.1.2023 21:20* Připomínky a návrhy
- Jo, ale nazev je stejnej. Jakože nepoznáš dle názvu která je která, když např. Někdo napíše novej koment..
Milo_Harwey mecenáš3.1.2023 21:19* Připomínky a návrhy
- Vyšlo.
Milo_Harwey mecenáš3.1.2023 21:08* Připomínky a návrhy
- Tak to nebude ediční plán, ale ediční rekapitulace nebo změnit název na "vydali jsme"
Milo_Harwey mecenáš3.1.2023 18:36Pindárna
¯_(ヅ)_/¯ - Ahoj, kluci budete nějak oddělovat Petr pan integrál - klasika x limitka ? Takhle máme jen "Petr pan (integrál)"
Milo_Harwey mecenáš3.1.2023 18:32* Připomínky a návrhy
- yogi :)
Milo_Harwey mecenáš31.12.2022 15:40Filmový a hudební klub
- fimi - souhlasím s tebou... někdo holt jako Buš nahodí nej filmy, co letos viděl nehledě na rok, což je trochu divný.
Milo_Harwey mecenáš31.12.2022 13:54Filmový a hudební klub
- Fort - dobrý, já je nerozporuju.... asi jsi to nepochopil. Tak snad senekemu se to povede objasnit ;)
Milo_Harwey mecenáš31.12.2022 10:38Pindárna
- Fort - ty info by se prostě hodilo opatřit nějakým kontextem nebo dodatečnou info, jinak to zní jak výstřel do tmy, co jen tak někdo nepobere... ;)
Milo_Harwey mecenáš30.12.2022 20:38Pindárna
- Gmork - co z toho vyjde český pls?
Milo_Harwey mecenáš26.12.2022 18:52Nakupujeme venku
- :D
Milo_Harwey mecenáš20.12.2022 18:08* Připomínky a návrhy
- Schirru - klidně se pochlub, je to super. Kdybys ho náhodou už nechtěl, tak ho za pětikilo vezmu. :D
Milo_Harwey mecenáš20.12.2022 14:01Publicistika
- Ter - voe, proužek za Bura si strč do prdele :D
Milo_Harwey mecenáš14.12.2022 21:02Sběratelský klub
Deefha - Buffy a Angela vůbec nejedu, nějak mě to ani neláká, ale pokud je to tvoje pležr, tak chápu :) - Budete kupovat teď nové komiksy od CC? Za mě vánoční říše stopro...;)
Milo_Harwey mecenáš14.12.2022 19:09Sběratelský klub
- Soul - jo a já to beru, ale na konci zminujes odstavec, který se mi jeví, jak píšu a hlavně: Ano, je to naivní, ale.realne by fakt někdo mohl na cumendu a říct si něco ve stylu, že zkusí změnu. Náhoda je blbec. Ale primárně je cílem takové diskuze si zanadávat jak v hospodě nebo i varovat a řešit, kde jsme (v)ojebavani a jak, což beru za největší přínos. :*
Milo_Harwey mecenáš14.12.2022 15:58Pindárna
- :D
Milo_Harwey mecenáš14.12.2022 15:46* Připomínky a návrhy
- Zpravidla se pak objeví vždycky někdo, kdo napíše chytre jak to obecně funguje a že nemá smysl dane téma řešit, což vede k tomu, že vlastně nemá smysl nic řešit a nad čímkoliv diskutovat. Ještě by ideálně mohl naskočit Fry a napsat " končím diskuzi".
Milo_Harwey mecenáš14.12.2022 15:45Pindárna
Nemyslím si, že by tady někdo napsal,.že díky našim kecum dojde k nějaký revoluci.
- Yogi - dám ti za něj 80 Kč ;)
Milo_Harwey mecenáš13.12.2022 20:29Pindárna
"komiksy jsou prostě všude i tam kde ostatní mají hrnce a podobné krámy." - z tohodle spoustě těm dle zacka nemocným jebne... :D
Někdo holt komiks nebo cokoliv vnímá úplně jinak a třeba nemá obecně úctu k věcem...
Ter - sběratelský artikl, pro někoho opak toho, co píše yogi. Každopádně to vnímám jako ty, ale neodsuzuju toho, kdo koupí a chce. - Majitel hospody asi bude mít cíl generaci zisku, proto nemusí chlastat, žádný vztah k alkoholu. Tohle se tě netýká ...
Milo_Harwey mecenáš12.12.2022 15:40Pindárna
- Je zvláštní, že s tímhle názorem/přístupem + mám dojem, tě jsi psal, tě ani nectes už, jsi kápo tyhle databáze ...
Milo_Harwey mecenáš12.12.2022 08:29Pindárna
Čtenář bere čtivo jako spotřební zboží, zřejmě ho nezajímá kvalita čehokoliv nebo stav, možná ani nevnímá krásu kresby, zatímco sběratel je opak. Mně přijde hloupý urážet jakoukoliv stranu. - Faster - jmenuj... :)
Milo_Harwey mecenáš10.12.2022 22:54Čtenářský koutek
- Dinik - vždyť jsou nejlepší,.jsi normální? :D
Milo_Harwey mecenáš10.12.2022 22:08Čtenářský koutek
- Fry - ano, ten koment jsme si přečetl, abych si ověřil, zda se jedná o sarkasmus nebo ne, než jsme napsal,.co jsem napsal. Ptal jsem se na něco jinýho.
Milo_Harwey mecenáš10.12.2022 21:55Čtenářský koutek
- Fry - zní to hodně ironicky, ale zřejmě to myslíš vážně ... Nejlepší jsou konkrétně fčom?
Milo_Harwey mecenáš10.12.2022 21:09Čtenářský koutek
- Kapis - a to bylo i vcera nebo se to vyprodalo? Já myslel, že limitka bude jen přímo na vybíral stránkách. Docela mě to překvapilo...
Milo_Harwey mecenáš8.12.2022 10:57Sběratelský klub
- Ostřílený řemeslník :D borec... Dělá i celý dřevostavby? :)
Milo_Harwey mecenáš5.12.2022 14:02Pindárna