cyboy
M cyboy | 2.4.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

Louza: vlastne si odpovidas sam. Fimiho doporuceni beru vazne a Black Science a Invincible mam pripravene ke cteni. Po novem Criminalu bych skocil bez zavahani. Jen aby zas nekoho nenapadlo vydavat to v opulenti kompletce, ktera je sice fajn, ale jak jsem pochopil, tak z ni byl tezky lezak. Hlavne to asi nema smysl resit, protoze v tehle dobe nikdo do rizika nepujde a vsichni se budou soustredit na snadno vytezne tituly. Zaplava mangy nas tudiz jiste nemine ani v krizi do ktere smerujeme.

Fimi
M Fimi | 2.4.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

Louza napadá mě Deadly class, Black science, East of West, Wicked And Divine, Ex machina. Hlavně to nejsou jen Skalpy a mýty které pořád skončí až za několik let, ale hlavně Mezi řádky a Živí mrtví mají letos končit.. Tedy mezi řádky posunuli na 2021 ale prostě to má končit... Lazarus je skvělý, Kobk taky super...

louza
louza | 2.4.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

cyboy : a máš na mysli něco konkrétního co by mělo tuhle sérii nebo Skalpy zastoupit? Mě nenapadá z globálního pohledu moc lepších věcí, než zase Brubakerovky, které tady ještě nevyšly. Fade Out je boží, Kill or be Killed je fajn, ale takhle dobrý to neni, možná Incognito, snad Sleeper, ale toho jsem nečetl, nebo zase nová série Criminalu. Lazarus vypadá podobně, ale to mě nebavilo. Fell tu vyšel a neuspěl a pro jistotu i na anglofonním trhu, Kingsmani mě nebaví... Sin City známe. Co nejvíc bolí jen ten Parker, kde absolutně nechápu co na tom komu nevoní. Jestli má někdo tip čím nahradit Gotham Central se Skaply, tak nápady sem...

louza
louza | 2.4.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

Poděkování BBartu, že to dotáhli do konce. Je to splněný sen.

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 1.4.2020 | DC komiksový komplet #051: JLA: Další hřebík

Po Karlově hodnocení jsem na ty hřebíky celkem zvedavej a asi jim dám přednost :D btw. Lantane, tobě se fakt líbí všechno, 4*? :D

baatcha
baatcha | 30.3.2020 | Clever & Smart: V tajném poslání

Tomeek: Rozhodně mi přijde pravděpodobnější verze, že se tiskly u nás a zaměstnanci tiskáren si je kradli pro sebe a své děti. Podobně se tu na Barrandově za socialismu animovaly například některé díly Toma a Jerryho, protože tu byla kvalitní práce a platilo se to podle západních ceníků... Určitě mi to přijde víc pravděpodobné, než že by to sem někdo ve velkém pašoval. Ty Tvé nerozřezané archy to jen potvrzují. Mortadelo a Filemón/Clever a Smart jsou sice geniální, ale když už bych sem chtěl za komančů pašovat komiksy, asi bych si vybral jiný materiál. :D Pár jich doma německých mám, tak se podívám, kde je tiskli, ale možná že jsou už z doby po revoluci.

Tomeek
Tomeek | 29.3.2020 | Clever & Smart: V tajném poslání

Nevíte někdo podrobnosti o tom, jak to bylo s tiskem německých Cleverů & Smartů v Československu za socialismu? Pamatuji se jen, že se říkalo, že se "tisknou tady ve Svobodě". Dávalo by to smysl. Soudruzi potřebovali devizy a kapitalisté levný tisk. Těch německých tady bylo mezi lidmi a na černém trhu docela dost, prý se kradly z tiskárny. Cožpak o to, to všechno mohla být legenda, aby se zamlžily jejich zdroje pašování ze západu. Ale mám ve sbírce i původně nerozřezané archy, jeden dokonce s chybně vytištěnou jednou z barev. A tam by mi už pašování smysl nedávalo. Víte o tom někdo něco víc?

Hawwwran
Hawwwran | 27.3.2020 | Batman: Můj temný princ

** SPOILER ** Jak si mám vyložit tu sc3nku před devíti lety s Jokerem na konci?

cyboy
M cyboy | 26.3.2020 | Pochmurný kraj #05: Znjetvořec

Pravda, moje chyba. Kazdopadne tim spis ta vytka plati. Opraveno.

Lord Baltimore
Lord Baltimore | 26.3.2020 | Pochmurný kraj #05: Znjetvořec

Cyboy: Hedge magic je až díl 6. Tento se v originále myslím jmenoval Abandoned.

Fimi
M Fimi | 26.3.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

The wire je absolutně boží seriál

Doppelganger
Doppelganger | 26.3.2020 | DC komiksový komplet #085: Superman: Panika na obloze

cyboy: a samozřejmě se pod to krom překladatele podepíšou hned dva redaktoři. Poslední dobou dostává čeština díky kompletům a znovuzrození dost zabrat.

cyboy
M cyboy | 26.3.2020 | DC komiksový komplet #085: Superman: Panika na obloze

Nechci bejt hnidopich, ale "spojene sily… uchranili"?

Tomeek
Tomeek | 25.3.2020 | Lips Tullian

Tuhle mě přepadla malomyslnost, že Saudkovsko/Holtenovského Lipse Tulliana už nikdo na plátna kin nikdy nedostane. A pak, že je to stejně jedno, že by bylo bývalo jedině mělo smysl, aby ho natočili s Matuškou v sedmdesátých letech. A že kvůli normalizaci to tehdy nikoho ani nenapadlo. A pak jsem si po mnoha letech znovu pustil Fantoma Morrisvillu a bylo po trudnomyslnosti, protože to je přesně tatáž poetika lásky k braku, kde vystupují neohrožení hrdinové ostře řezaných rysů, křehké hrdinky se s tichým vydechnutím ách kácejí v mdlobách do jejich náručí, a desperát si střihne jen tak pěvecké sólo, něž chladnokrevně spáchá podlý zločin, za který záhy neujde trestu. Všechno smrtelně vážné a přitom k popukání. Pokud existuje tullianovský film, tak je to pro mě Fantom Morrisvillu. Co to je, co tehdejší filmaři znali, a ti současní ne? Oh, wait...

baatcha
baatcha | 25.3.2020 | DC komiksový komplet #085: Superman: Panika na obloze

"Válkosvět", to jako fakt? :DDD

Fimi
M Fimi | 25.3.2020 | Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní

to mi řekni, jestli v tom Marvelu, fakt těm lidem to přijde tak super že to vydaj, nebo je tlačí termín a nebo prostě stačí jméno Bendis a at si napíše třeba absolutní sračku, s nálepkou Marvel, to stejně ti blbci koupí, nebo je to tím, že zrovna od 2014 běží film a lidi prostě chtějí GoG at už stojí za hovno či ne? Nebo čím to je? I když, při pohledu na nové New Warrior se ani nedivím a jak jsem psal, aktuální Marvel a DC se očividně v prdel obrací...ještě, že se občas najdou vyjímky...ale tahle řada GoG mi prostě vrtá hlavou.

karl173
M karl173 | 24.3.2020 | Amulet #03: Výprava v oblacích

Tak v květnu 4 a 5 díl naráz. Začínám se těšit :)

Carnage
Carnage | 24.3.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #014: Dolů mezi mrtvé

Ale jinak pozor 7-12 vyjde až jako 18. kniha : Poslední Vzdor.

Fimi
M Fimi | 23.3.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #014: Dolů mezi mrtvé

Tak to si to Teda koupím

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 23.3.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #014: Dolů mezi mrtvé

Cekoval jsem to už dřív a tady máš díly 1-6 a v druhý knize bude 7-12 = komplet

V ukk byly taky dvě knihy , ale díly 1-4 a 5-8 ...na což spousta lidí nadavalo

karl173
M karl173 | 23.3.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #014: Dolů mezi mrtvé

Jo vyšlo v UKK. To jsem zvědavý jestli to tentokrát konečně vydají celé, když to sem dávají podruhé, ale myslím že znám odpověď.

Ricarderon
M Ricarderon | 22.3.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

Jen že nejlíp ho pořídíte na e-shopu Comics Pointu... Jinde asi sotva. A Crew ještě...

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 19.3.2020 | Magic The Gathering: Chandra

Karl173: ja to cetl ale to je jako plivnuti do more. To stejne nikomu nic nerekne o deji. A to ze tam napisou ze to souvisi s hernim svetem je malo a stejne nedavam. Proste mi nejde do hlavy vytvorit pribeh ktery neni schopen fungovat sam za sebe a potrebuje k tomu karticky aby to pobral. Tohle je proste velky spatny. Mam skvelej priklad: nectu a nezajima me warhammer, dostal jsem na doporuceni darkblade a ten komiks je proste super. Nepotrebuji k tomu nic, pribeh funguje i sam za sebe ale mel bych z to asi vic znat ten svet. Takze darkblade doporucuji. 😀

karl173
M karl173 | 19.3.2020 | Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní

No jak říkáš, už aby tady byl. Jsem na něho zvědavý :))

Fimi
M Fimi | 19.3.2020 | Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní

Karl: :-D to si musim zapamatovat...nemám, ale je pravda, že aktuálně píše pro Marvelu hodně serií a všechny jsou skvělé...něco jako Geoff Johns který napsal defakto 80% New 52 u DC

karl173
M karl173 | 18.3.2020 | Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní

Fimi ty toho Catese musíš mít i jako spořič na kompu :D

karl173
M karl173 | 18.3.2020 | Magic The Gathering: Chandra

Darth Raelchi: mrkni na popis ke komiksu.

Fimi
M Fimi | 18.3.2020 | Ultimátní komiksový komplet #032: Klan M

Mutanti ese v mcu začnou představovat postupně a až později bude přímo xmen ale mají hrát důležitou roli.. První mutant se má objevit snad už v FaWS a sice Omega Red, mluví se o Rogue v Cpt marvel 2, postupně je bude poznávat.. V původním plánu, než odešel od Doctor Strange 2 režisér, bylo v plánu zde uvést Xaviera.. Takže v plánu to vše je..

Hele mne se klan M líbí, ty věci co vadí tobě neřeším, suoerhero beru s rezervou a nepřemýšlím nad tím až tak moc.

MrKulda
MrKulda | 18.3.2020 | Ultimátní komiksový komplet #032: Klan M

Jop, vzhledem ke komiksovým schopnostem Wandy měnit realitu a přítomnosti multiverz/jiných časových období ve filmu a seriálu to smysl má, jsem na to zvědavej. Zkus mi ale někdy někde hodit svůj pohled na tenhle event, význam tomu rozhodně neberu, jen jsem v tom nedokázal najít nic, co by dosahovalo kvalit, které tomu většina dává. PS už to chce X-Meny v MCU, otevře se tím neskutečně mnoho nových možností

Fimi
M Fimi | 18.3.2020 | Ultimátní komiksový komplet #032: Klan M

Mrkulda miniserie Wandavision má z Klan M čerpat a vrcholí to má ve filmu Doctor Strange 2...uvidime jak se adaptace povede

Fimi
M Fimi | 18.3.2020 | Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní

Už, aby tu vyšly gog od Catese.. Snad k tomu jednou dojde

Karlito_69
Karlito_69 | 18.3.2020 | My Little Pony: Poníci v akci

Našel jsem seznam tady:http://en.wikipedia.org/wiki/My_Little_Pony_(IDW_Publishing)
Celkem je tedy hodně sérií i sešitů a tohle je vedlejší série k tý hlavní (to jsou ty dvě knihy co vyšli předtím).

Fry
A Fry | 18.3.2020 | My Little Pony: Poníci v akci

Darth Raelchi: Je to něco mezi, protože to obsahuje výběr příběhů z úplně jiné série. Rozhodně se nejedná o třetí knihu série My Little Pony - Komiksové příběhy

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 18.3.2020 | My Little Pony: Poníci v akci

Je to třetí kniha v pořadí série My Little Pony? Nebo je to samostatná řada nesouvisející s předchozími dvěma knihami?

cyboy
M cyboy | 16.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

MrKulda: Kdyz ptacka lapali, ... ;)

MrKulda
MrKulda | 16.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Musím říct, že jste pro mě frajeři. Mít zájem zajít na pivo s debílkem, co vás tu vyhlásil (ale stejně jsem tu nikoho za debila nepovažoval, jen se lišil můj pohled na způsob recenzování, který klidně rozvedu i u piva, neschovávám se za klávesnicí :D), to mě hodně překvapilo. A sejdu se moc rád, díky.
Snad to není past aby mě váš kult zajal a ve jménu Všemocného Cyboye nerozčtvrtil za moje rouhačské řeči

cyboy
M cyboy | 15.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Fimi: O muj verozveste nejvyssi, vskutku predurcen jsi ke skutkum velikym! Pred tvou moudrosti i kral Salamoun lezi v prachu.

Fimi
M Fimi | 15.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Cyboy ale musíš sedět uprostřed, aby to byla Poslední večeře

cyboy
M cyboy | 15.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

MrKulda: Ted uz to vazne zbytecne hrotis. Pokud pujdes na nejaky sraz, tak prijdu taky. Treba zjistis, ze nejsem uplnej debil.

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 15.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

MrKulda: radi te uvitame na dalsim post-koronavirovem srazu. Fakt je to skvela parta pokazde jineho slozeni a musim rict, ze po praci rad vypnu a pokecam s podobne ladenymi lidmi.

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Mrkulda kašli na to a pojď na příští sraz...tam se řeší úplně jiné věci... Třeba Nouma :-D

Ne dělám si srandu, pojď a dáme pivo

MrKulda
MrKulda | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Budu jako Dr. Manhattan, zapíšu se do historie comicsdb jakožto společný nepřítel, jenž všechny sjednotil, aby ukázaly týmového ducha a sílu přátelství.
Zároveň ale budu jako Joker z The Killing Joke, a vaši pomoc odmítnu, protože "myslím, že už je pro mne příliš pozdě".
A teď...
...zhynu.

(ale moje reinkarnace se zase někdy objeví a vy budete čelit ještě větší hrozbě)

P.G.
P.G. | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Darth Raelchi: Přidávám se k Lennymu! Také já to četla v AJ!! Tady to, podle toho, jaké perličky našel cyboy, vypadá na "ne úplně povedený" český překlad. A koukám, že mám asi stejný vkus jako Lenny, neboť druhý (skoro stejně roven prvnímu) důvod pro koupi, byla Pérezova kresba (první od něj mám WW). A ano, je to ukecané. Hodně. Moc. Strašně moc. Ale taková holt byla doba. Já to mám ráda (stejně jako mnohasetstránkové romány a ságy).

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Lenny: dully noted. I tak tomu dám šanci, mám pocit, že první čísla mám ve vydání A Death in the Family, kde mám následky smrti Jasona Todda, je to ono?
Jinak Lenny, když už tě tu "vidím", psal jsem na Killraven dotaz na tebe. Mohl by ses na něj prosím tě mrknout? Zajímá mě jak to je. Díky :-)

Lenny
M Lenny | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Darth Raelchi: Počkat, počkat, s tím "doporučuju" bych byl opatrný :D. Jen jsem psal, že když jsem to četl cca 3 roky zpátky v AJ, tak mě to bavilo. Český překlad může být totálně zmršený. Jinak je to klasická ukecaná osmdesátková týmovka (aneb DC kopíruje Uncanny X-Meny) se skvělým Pérezem.

Buď jak buď, tahle sranda tak trochu zachránila DC před krachem, takže místo v kompletu si zaslouží.

cyboy
M cyboy | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Fimi: ja je opravdu pocital. A zdaleka to neni jedina takova dvojstrana, i kdyz dalsi jsem nepocital.

Darth: vazne diky, ja uz propadal chmuram, ze vubec nikdo doopravdy nepochopil co jsem psal.

Farnhajt: To zalezi na tobe. Naruc nasi cirkve je otevrena vsem bloudicim oveckam. Jen pozice prvniho apostola uz je obsazena. ;)

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Bude ještě někdo hodnotit / komentovat ten komiks? :D

MrKulda | 13.3.2020 |
Už to je nějaká doba, co jsem sem něco psal, a ani teď nehodlám začínat znova /// teď už zas dlouho nic nenapíšeš,co? :D To víš, s kultem si nesmíš zahrávat... :)))

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Fimi má pravdu. To chce spláchnout pivem a pokecat osobně. Přidávám se k Fimiho pozvánce.

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

To mi připomnělo, jak mě filozof nazval, že píšu vypatlané komentáře :-D

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Já si pořád nedokážu představit 52 bublin na dvojstrane.. DR díky.

Mrkulda přijď na sraz dáme pivo a pokec

farnhajt
farnhajt | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

tak nevím, dal jsem teď poslednímu punisherovi stejně jako cyboy 5 hvězd.

nemám jednu ubrat? nechci být za řiťolezce...

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Naprosto zbytečná diskuse, resp. směr, kterým se to ubralo. Každý má právo na svůj názor, ať je jakýkoliv a pokud jeho znění neodpovídá tématu nebo ideovému zařazení, měl by pouze svůj názor přeorientovat na správný kanál. To na začátek. Tady už to u některých zavání vyhlášením a zbytečnými provokacemi.

cyboy: při vší úctě, některé věci, co píšeš mě neoslovily a nebavily, z různých důvodů, ale na druhou stranu mi hodně věcí přišlo zajímavých, poučných a hlavně mají hlavu a patu. Tvé komentáře jsou inteligentní a je vidět, že je píše hlava, která přemýšlí, ať si je komentář krátký, věcný, nebo všelijaký. Kdo jsem abych soudil a přel se s někým o jeho názor, nebo ho za něj napadal. Pokud budu mít s tebou problém, věřím, že bychom o tom mohli normálně podebatovat. Od lidí stejného smýšlení se naučíte málo, ale s lidmi v rozporu nebo rozdílným názorem se naučíte víc, teprve pak si člověk utvrdí své myšlenky anebo se na základě nich obohatí. Jestli jsem se tímto stal členem tvého kultu, asi jsem už viditelný a rozpoznatelný, nikoliv v zákrytu. Člověk, který se do tebe pouští, by si měl nejprve přečíst notnou dávku tvých komentářů, aby pochopil tvého ducha a způsob, jak uvažuješ.

MrKulda: zbytečně jsi cyboye vyhlásil. Jsou mnohem lepší a slušnější způsoby, jak s lidmi jednat. A nazvat Fimiho řiťolezcem mi přijde rovněž krajně nevhodné. Co ty vlastně o něm víš... O komkoliv z nás. Jenom si přečteš pár komentářů a podle toho vyprodukuješ nějakou myšlenku, která dle mého názoru, má za úkol jen hanět lidi a provokovat. Jsme na jedné lodi, všichni fanoušci, sběratelé a hlavně čtenáři. No tak cyboy čte rychle, komentuje jako jeden z prvních, no a co má být, věřím, že spoustě lidí to tu pomáhá. Určitě si teď po přečtení jeho komentáře na tento DCKK neřeknu, wow tak když cyboy palec dolů, tak já automaticky taky. Jestli takhle někdo uvažuje, nepotřebuje na to cyboye, vždy si najde někoho, kým se řídit. Neuškodilo by ti přijít na sraz a probrat to osobně. Spoustu lidí z comicsdb znám a jsem za ně rád, mohu je s klidem nazvat přáteli.

Jinak, asi si tohle DCKK nakonec přečtu. Neměl jsem to vůbec v plánu, protože mě tato týmovka nikdy nějak zvlášť neoslovila, apriori ke komentářům, takže na tom něco bude. Lenny to doporučuje, P.G. taky. Judas Contract mi přišel paradoxně výbornej - s přihlednutím k týmovce, kterou nemusím. Za mě komentáře a diskuse plní zde svůj účel. Děkuji za další doporučení!

cyboy
M cyboy | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

MrKulda: vzdyt jsem psal, ze me mas zaskatulkovanyho, takze je to cely k nicemu.
Tak jinak - dej mi pokoj. Ja nehodnotim tvoje komentare, tak to nedelej taky. "Potrebujes se ozvat". A proti cemu, ty bojovniku? Memu nazoru? Tak si napis svuj komentar.
Kazdopadne na to kaslu. Evidentne maji dneska lidi vetsinove problem vnimat text, ale za to maji desnou potrebu mentorovat druhy. Takze na me laskave prestan tahat kraliky z klobouku v podobe mych prispevku, ktere nechapes (uz jen to tvoje proklamovane pravo na nazor je derivatem nepochopeni toho o cem jsem psal. On ti ho milacku nikdo nebere, to ty mi beres ten muj a potrebujes ho zpochybnovat), protoze ja uz nehodlam ztracet cas tim, ze budu myslenky zjednodusovat na detskou uroven. A prestan mi kecat do zivota. Vis o me, i o tom co, jak a jak rychle ctu velky kulovy.
Tohle je totalni ztrata casu. Nazdar

MrKulda
MrKulda | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Achjo, musím tohle psát podruhý, asi jsem to psal moc dlouho a vypršel timeout na stránce, nevím. Ale snad se mi povede napsat všechno z paměti, jak jsem to napsal poprvý.

Ahoj děcka, tak jsem tady.
Je tady toho strašně moc, na co bych rád reagoval, tak snad nic nevynechám a snad nepoužiju nějaké fráze, kterých byste se s chutí chytili a s právnickými znalostmi roztrhali zaživa, což mě přivádí k naprosto prvnímu bodu:
Jak jste se dokázali dostat/vybočit k zakládání kultu na základě mnou užitým slovem "Bůh"?
Wtf :D
Je to něco, k čemu se cyboy ve své krásné obhajobě několikrát vracel a co se tady hodně probíralo, a já si tak říkal "to vám to slovo tolik leží v hlavě?".
Asi jsem aktivoval nějakou tajnou funkci comicsdb, že po napsání určitého slova začnou zdejší uživatelé podvědomě zakládat kult, ale já tím vůbec nic hlubšího nemyslel. Byla to úplně stejná a obyčejná narážka, jako kdybych napsal, že je cyboy OP, One Above All, lvl 999.
Ale chápu, že podobné pozdvižení tu nemíváte často, tak je to pro vás sranda.

Teď k tomu důležitějšímu.
V jednom máte pravdu - opravdu vás neznám. Jsem člověk, co comicsbd otevře, koukne na recenzi dobrý/špatný, a jde pryč. Nežiju ani touto, ani jakoukoliv jinou internetovou databází. Jenže to tady pozoruju nějakou dobu, a chtěl jsem se vyjádřit. Největší kámen úrazu je pak asi vážně to, že cyboy je první a kolikrát jediný na ráně, a z toho se můj názor může dost zobecnit.
Problém se známými kritiky - Simon Cowell, Gordon Ramsay, verbal - je ten, že zkritizují vaši oblíbenou věc, občas se může zdát, že bez důvodu. Jenže jejich post nebyl vycucán z prstu, musí mít (děkuji za opravení, cyboyi) velký přehled a schopnost hodnotit věc bez zaujetí. Proto dokážu s kritiky mnohdy souhlasit, a to dokonce i se cyboyem.

Co je tedy můj problém?
Ten, že mi připadá, že cyboy často hodnotí komiksy způsobem: základní myšlenka je blbost -> zaškatulkování zbytku komiksu -> nebrání ohledy na nic dalšího, shození celého komiksu. Ta, dalo by se říct, někdy zaujatost. Nebaví mě si číst vysmívání se (a, budu se opakovat, opakované vyhrožování s ukončením série) nějakému komiksu, jehož cílovka/žánr je jiná nebo používá jiné tradiční prvky dané kultury.
Je to úplně to samé, jako kdybych uděloval jednu hvězdičku komiksům, které (ano, budu také vycházet z mangy): obsahují žánr, jenž je ve srovnání s jinými komiksy dost "ujetý", obsahovaly klasické prvky, které jsou jiné, než u nás (pamatuju si, jak cyboy 90% jednomu ze svých kritických komentářů věnoval tomu, že manga obsahuje zvukové citoslovce) či vychází v sérii, a, panebože, mají více než 6 dílů! Rovnou můžeme dávát jednu hvězdičku za to, že se čte manga zprava doleva a že v DC jsou létající lidé.
A právě z toho jsem vycházel, když jsem tvrdil, jak se cyboyovi recenze odráží od toho, že čte komiksy jak na páse, protože MUSÍ číst žánry mimo jeho cílovku a to ho (pochopitelně) nebaví nebo je nucen kupovat v sérii mnoho knih.

Stejně jako má cyboy právo na svůj názor, tak mám právo i já, obyčejný random kluk na internetu, jenž byl natolik drzý, že si dovolil se ozvat. Omlouvám se (beze srandy), pokud jsem někoho pohoršil, ale já to neberu jako souboj na život a na smrt (jsou mnohem důležitější a reálnější věci) a tohle je pro mne pouhá výměna názorů.

cyboy
M cyboy | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Hanebni, hanebni modlari! Heretici!

1. prikazani: Nebudes mit jineho boha, mimo mne, sic te stihnou rany morove a telo tve ubohe stradanim vselikym od Vesmirneho utahovaku vystaveno bude.

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Pg po vojensku, to mě nenapadlo ale je to vtipné vzhledem k tomu že jsem voják

P.G.
P.G. | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Lidi, prosím, neberte to tak vážně :D Chápu, komiksy stojí peníze, ale uvědomte si, že je to, jako spousta jiných běžných věcí, spotřebka (až na pár výjimek). Cílem vydavatelů je vydat co nejvíce sešitů/knížek a vydělat co nejvíce peněz. A bylo tomu tak i v minulosti. Doba se mění a s tím se mění i vkus čtenářů a je tak pochopitelné, že co se jednomu líbí, se druhému nemusí vůbec líbit. Přiznejme si, že málokdo z nás je odborníkem na komiksy a tudíž, pokud sem napíšeme vlastní zhodnocení komiksu, který jsme právě přečetli, většinou se nejedná o recenzi v pravém slova smyslu. Je to prostě náš osobní názor, naše osobní zhodnocení – které však může být diametrálně odlišné od názoru kohokoliv jiného. Já osobně sem moc nepřispívám (protože většinu komiksů čtu v angličtině), ale když už něco napíši, není to recenze, je to můj „pocit z díla“, takže občas trochu ujedu (protože to prostě tak v danou chvíli cítím). Při čtení komiksů je pro mě na prvním místě právě ten pocit a proto je můj názor málokdy „objektivní“. A se stejným ohledem čtu vaše názory a komentáře. Cyboy má, dle mého názoru, tu „smůlu“, že většinu (neříkám, že všechny) komentářů píše „po vojensku“ – první míří, první střílí a první trefí. Občas mám z jeho příspěvků pocit, že spíše první střílí a až potom míří, ale proč ne. Je to jeho právo. Proto jsou jeho příspěvky takříkajíc na ráně a je jasné, že se nemusí zalíbit všem. Prosím, respektujte jeho přístup, stejně jako si přejete, aby byl respektován ten váš. Přiznám se, že i já občas dříve střílím než mířím (viz můj komentář k Mýtům 7, Sáze 1). Ale snažím se to omezovat, protože takové mé příspěvky jsou málokdy užitečné pro ostatní.
P.S. Jsem ráda, že komentáře a diskuze zde na comicsdb jsou stále velmi kultivované, věcné a užitečné (což je na internetu obecně spíše výjimka) a že se my, čtenáři a hodnotitelé, zde chováme jako dospělí a nikoliv jako malé děti na pískovišti, kteří si šlapou na bábovičky a mlátí se kyblíčky po hlavičkách. Věřím, že to tak i nadále zůstane.
Díky

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Já jsem pro každý kult..

lantan1
lantan1 | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Fimi: Tím, že se mnou teď souhlasíš, tak se stáváš zakládajícím členem nového kultu. Jen abys věděl :)

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Lantan Souhlasím, s tím se potýkám pořád, hlavně v diskuzích na csfd a fandimefilmu. Každopádně se vždy směju jak někomu leží v žaludku když má někdo opačný názor a je schopen vyvinout úsilí to řešit, hádat se, urážet a vypisovat slohy.

lantan1
lantan1 | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Fimi: Každému z nás se nelíbí něco, co někomu jinému jo. Ale tím, že někde zveřejníš (kór na internetu), jdeš pak "s kůží na trh". A lidi se s tebou začnou do krve hádat. Neříkám jestli je to dobře nebo ne, prostě to tak je.

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Lantan pokud někoho něco uráží, je to jen ukázka urazlivosti daného člověka. Je potřeba se naučit respektovat názory druhých. Já kašlu na to jak jsou všichni vysraní z Návratu Temného rytíře a dalších rádoby etalonů a legend zásadní velikosti pro komiks, pokud se mi to nelíbí, dám tomu klidně odpad, že to někoho uráží? Co jako...

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Cyboy oooo děkuji, ještě dnes si zabalím hromádku vatovych a patosovych komiksů a mang a budu jejich nesporné kvality šířit kudy jen půjdu. Jako tvůj herald budu ovlivňovat vkus a názory a přemlouvat ostatní, aby se přidali k našemu kultu, který jen pokvete k obrazu tvému. Tvá vůle, mé ruce

lantan1
lantan1 | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

cyboy: Máš smůlu, že jsi tak vidět - hodnotíš vždy jako první u většiny toho co vyjde (dobře, teď už jsi to možná trochu zředil) na stránkách, kde obecně moc lidí slovní komentáře nepíše. A na lidi obecně blbě působí, když někdo "kritizuje" něco co mají lidi rádi. Hlavně pokud, je tu ten pětihvězdičkový systém, který si každý vykládáme po svém - ty dáš 5hvězd jen Watchmenům, většina hodnotitelů střelí 5hvězd polovině toho co přečtou, protože se jim tom prostě líbilo. (Možná by byla lepší hodotit pouze: líbilo/nelíbilo? Ale každý má rád procenta atd...), Na internetu si pak lidi dovolí psát to, co by v reálu druhému neřekli - viz např. výhružné emaily smrtí verbalovi na csfd. Je to prostě tak.
Pokud si pamatuješ, sám jsem se tě před nějakou dobou ptal, proč ty komplety ještě kupuješ, když dáš většině 1-2 hvězdy. Prostě nám to vrtá hlavou...

cyboy
M cyboy | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Fimi: Snad jsi nezavahal ve sve vire, muj prvni a nejvernejsi apostole? Vzdyt to misto je davno tvoje, spolu s funkci harmonizatora mych telesnych utrob. ;)

lantan1: promin, ale nesouhlasim. MrKulda se mozna spatne vyspal, nebo ho proste nejak s*ru uz jen tim, ze jsem, ale to mu rozhodne nedava pravo, aby me zacal urazet. Navic on zacal mluvit o tom, ze "nejake fanousky tu jeste mam", "ze nejsem buh" (kolem bohu se stavi kulty) apod. A ja ho nepopravuju. On se popravuje sam. Me by ani ve snu nenapadlo, ze si vlezu na stranky, kde jsem nikoho nikdy ani nepotkal a zacal je tam urazet hlava nehlava. Navic pomerne detinskymi nesmysly. Pises "nechte kazdy toho druheho dychat". Pokud vim, tak jsem se o nej nikdy neotrel ani sluvkem. A kdyz me zacne urazet, tak bych mlcet a nechat ho dychat? To prece nejde.

Ja nevim, mozna je to fajn kluk a jen mel slabou chvili, ale myslim, ze mu nic nebrani aby se uprimne omluvil. Pokud to udela, pak svou predchozi obhajobu milerad smazu (teda pokud jeste budu mit ucet).

SNUFKIN
SNUFKIN | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Cim vic se tu bude hodnotit a cim vic se budou psat ruznorode komentáře, tím líp. Ja jich napsal jen par, ale uz několik let díky nim zvažuju, co koupit a co ne. Někdy se ovlivnit nechám, jindy ne. Takže by byla škoda, kdyby s tím kdokoliv skončil.

lantan1
lantan1 | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

cyboy & MrKudla: klid hoši, nechte každý toho druhého dýchat :) Názor má každý svůj a měl by mít možnost se svobodně v komentářích vyjádřit, pokud tím nikoho konkrétního neuráží/nenapadá (cyboy pouze strhává komiksy, ne ty kterým se líbí ...). Mi osobně se líbí dost věcí, kterým dá 1-2 hvězdy :)), ale jeho komentář si vždy přečtu a jeho argumenty mají hlavu i patu.

cyboy: On o žádném kultu nic nepsal. Nemusíš to hrotit veřejnou popravou :) I když chápu, emoce se rozvířily.

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Cyboy takže ty jsi šéf kultu, můžu být zástupce? Můžu chodit po světě a šířit slovo Cyboyovo

cyboy
M cyboy | 14.3.2020 | Článek II.

GWB/Milo: Pred chvili jsem si vsimnul teto diskuze a mozna nekdy zareaguju poradne, zatim jen rychlou poznamku - muj komentar neni cernobily a ani bych nesouhlasil s podobnym hodnocenim "ode zdi - ke zdi", ale ta problematika je mnohem slozitejsi a vetsinovy nazor na tu dobu je stale jeste formovan socialistickym vykladem dejin (bohuzel stale zhusta vyucovanym) a neochotou priznat si pravdu (zarnym prikladem budiz posledni kauza kolem Lidic - i kdyby neexistovaly pochybnosti o dukazech, tak co? Ten zlocin na tech obyvatelich by tim byl mensi, nebo by snad byl ospravedlnitelnejsi? Ne, urcite ne, jde pouze o neochotu zanest trochu sedi do jinak cernobileho videni). Pri kladeni argumentu na misky vah, je ale tech "cernych" faktu prilis mnoho, nez aby sly vyvazit pouze strachem na misce druhe. Tim nerikam cerna/bila, ale k vychyleni vah doslo. Pokud se nekdy dostanu na nejaky sraz, tak se s vami na to konto velice rad pobavim, pripadne uvedu dlouhy seznam argumentu pro obe strany. Je to totiz takova odbocka meho primarniho "vyzkumu". Jaspersova Otazka viny je kazdopadne zajimava kniha.
Milo: pokud by zasahli lide, kteri to ucinit mohli a nestali se pouze prihlizejicimi (pravnici, lekari, soudci, policie, armada apod.), tak by minimalne k holocaustu nemuselo vubec dojit. Vazne mam deravou hlavu a proste si nemuzu vzpomenout, jestli to byl Jicchak Arad, nebo Primo Levi, kdo (jakozto prima obet holokaustu) zformuloval nova prikazani, ktera maji univerzalni platnost: Nestanes se pachatelem. Nestanes se obeti. Nestanes se prihlizejicim. Myslim, ze to je dostatecne vystizne.

cyboy
M cyboy | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

MrKulda: Jeee, diky moc za trochu toho zivotniho pokoucovanicka!

Myslim, ze jsem pochopil vetsinu tvych urazek na mou osobu, ale neni mi uplne jasna definice tech "par fanousku, ktere tu jeste mam" a ktere si podle tebe pestuju, nebo co. Jeste min pak chapu ty duvody proc sis takhle jmenovite vybral prave Fimiho. Nebo je to tak, ze vsichni kdo kdy napsali, ze souhlasi s mym komentarem, mi lezou do zadku? A ja tem, o kterych jsem prohlasil, ze souhlasim s jejich? Pak si tady lezeme do zadku asi vsichni, ale chapu, ze jsem nejhorsi. Takovej obecni idiot. Jako proc ne, me je to totiz burt.

Ale zajimalo by me, co proti me vlastne mas. Protoze to, co jsi napsal podle me nestaci k tomu, abych zacal nekoho urazet. Navic v okamziku, kdy jsem uplne mimo. Slapnul jsem ti na kuri oko, kdyz jsem ti nekde pohanel nejakou mangu, nebo co? A proc myslis, ze na mem nazoru zalezi? Ja jsem si teda nevsimnul, ze by po mych komentarich vsichni jen psali jak souhlasi a davali stejne hodnoceni (spis presne naopak). Takze co ti vadi? Pluralita nazoru? Jediny dobry komentar, je tvuj komentar?

Tvaris se, jak ctes moje komentare a potrebujes mi omlatit o hubu nekolik mych nedodrzenych predsevzeti, kdy jsem prece jen jeste koupil neco, o cem jsem prohlasil, ze uz to kupovat nebudu. Fajn. Strasne se ti omlouvam, pokud se te to nejak dotklo. Netusil jsem, ze je to mozne a ze ti to bude tak dlouho lezet v zaludku. Kazdopadne, kdyz uz tak strasne potrebujes vytahovat par techto mych preslapu (samozrejme ocekavam zaplavu citaci, ja je dohledavat nehodlam), tak bys take mohl zminit kolikrat jsem svoje predsevzeti dodrzel. Nebo si alespon projdi komiksy, ktere vysly od zacatku roku a ktere jsem nekomentoval, protoze to jsou ty, ktere jsem nekoupil a uz ani nebudu. A kdybys opravdu cetl moje komentare, tak bys i vedel proc. A vlastne bys ani nemel potrebu psat mi liebesbrief, protoze bys uz odpovedi znal. A ze pisu, ze koncim, nebo ze o tom premyslim? To je podle me naprosto organicka soucast hodnoceni.

Obecne vyznavam par jednoduchych pravidel:
1. kdyz tomu nerozumis, tak drz hubu, poslouchej a uc se
2. delej si svuj vlastni nazor
3. promysli si co rikas
4. nehodnot cizi nazory na dilo, i kdyz s nimi nesouhlasis
5. argumentuj fakty a ne emocemi
6. neprekracuj cervene linie
7. kdyz uz neco rikas, tak at to ma hlavu a patu
Pokud tohle staci k budovani nejakeho "kultu" nebo co, tak pak ano, pak si ho buduju. Cyboyriani celeho sveta spojte se!

Pokud to ale nestaci, tak cim dalsim si ho podle tebe buduju? Davam sem odkazy na nejaky svuj obskurni youtube kanal nebo stranky, kde mlatim hubou v tricku "Buh je mrtev, rekl Cyboy"?
Nebo to delam na foru, kde jsem za nejakych sest let postoval 24 prispevku, coz je zhruba 0,0109589 prispevku denne?
Nebo pisu stovky prispevku do diskuze? Tam cislo dohledat neumim, ale prezenu to a reknu, ze jich bylo za ty roky tak 300, tedy asi 0,1369863 denne?
Ne, uz vim. Chodim na vsechny srazy a tam mi vsichni zobou z ruky. Capo di tutti capi! Bomba. Ale to vlastne taky ne, protoze jsem na zadnem srazu nebyl, i kdyz jednou uz jsem to mel v planu. A vlastne ani nevim jestli chci jit, protoze by me tam zase akorat nekdo fackoval tim, jak jsem onehda nekde napsal, ze s necim koncim, pricemz by stacilo byt levak a proste ty komentare zpetne zmenit a mit klid.
Takze zbyvaji jen ty komentare. OK, to beru, tech jsem sice napsal 925, ale ceskych komiksu mam 1580 a tech prvnich cca 500 jsem jen drzel hubu a neodvazoval jsem se cokoliv napsat, protoze by to bylo jako hodnotit obyvatelnost planety podle jednoho zrnka pisku.
Takze pokud mas pocit, ze si buduju nejaky kult, tak se ani nemuzes vic plest a mozna by bylo fajn prejit z argumentace emocemi na argumentaci fakty.
Ta tvoje argumentace je vubec usmevna. Jak jsi prisel na to, ze bezmyslenkovite skupuju vsechno co vyjde? A ze to mam v hlave namixovany? Super! :) Normalni lidi sice rikaji treba "mit nacteno", nebo "mit rozhled", ale to je ok, rozumim ti. Jeste ze nevis kolik jsem precetl knih jenom od zacatku roku. Ale jinak slibuju, ze uz nikdy nebudu hodnotit ctyrlistek u mangy a mangu u Rushdieho apod. To vis, jak to ma clovek v hlave namixovany, tak nektery veci vnima mimo obykly tunylek.

Ale proc ja se pred tebou vubec obhajuju. Stejne uz me mas ve skatulce.
Tak abys pochopil, jak moc mam nejakej kult na haku:

Timto verejne vyzyvam Zacka at memu uctu udeli trest smrti, pokud ma pocit, ze se Kuldova obvineni zakladaji na pravde. Nebo si usporadejte hlasovani o vylouceni, nebo tak neco, me je to jedno. Ja sam nic mazat nebudu, protoze se citim nevinen ve vsech bodech obzaloby (krome jedineho - ze se vubec odvazuju sem neco psat) a nevzdavam se prava na obhajobu. Rozhodnuti ale budu bez namitek respektovat a zadny dalsi ucet si tady zakladat nebudu. Jen prosim Zacka, at mi pripadne posle .sql nebo .xml s mou sbirkou, at to nemusim znova davat dohromady. Kdyz prida i moje komentare/diskuze, tak budu jedine rad, protoze se obavam, ze mym pripadnym smazanim se toho pro nektera individua moc nezmeni, tak bych pripadne chtel mit moznost dohledat si kontext. Diky

Fimi
M Fimi | 13.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Mrkulda v první řadě nikomu do rite nelezu, rozhodně nečtu takovým tempem jako cyboy a rozhodně nečtu každý den komiks, podívej jak často komentuju a hodnotím komiks, mám jen stejný pohled a názory jako cyboy nebo alespoň většinu. Co se týká mangy, když se udělat úžasný příběh na méně knih viz Pluto, Monster, planetes, blame!, tak se pak divím když má něco 20 + knih a mě to nechytne ani u té třetí čtvrté páté tak potom to nemá cenu a takhle jsem se nechal naockovat u hodně mang a prostě na to jsem opatrny už, čili u mě už hlavně rozhoduje u mangy počet knih a je mi jedno jaká je to velká legenda dkyz to není zábavný a neumí to zaujmout během prvních třech knih. Nezemi jsem začal sledovat když bylo šest knih a všichni to chválili, je to dobré ale nic extra a najednou zjistím že to má 16 knih už, tak to jebu prostě... Co se týká retro k posrání ukecanych pláštěnek, přečetl jsem jich hodně, vlastně hned komplet obě ukk série a nhm prvních cca 50 dílů a prostě je to úmorné a plné patosu a jen protože to bylo před sto lety zásadní se z toho mám nyní zbláznit blahem? Ani náhodou a v tom se taky schodnu s cyboyem, vlastně jen v těchto dvou věcech. Častokrát ovšem máme jiný názor na některé komiksy které mně se líbí a jemu ne.. Takže se ti to možná zda a jen to nafukujes

MrKulda
MrKulda | 13.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Už to je nějaká doba, co jsem sem něco psal, a ani teď nehodlám začínat znova. Jenže poslední dobou, jak si tak čtu ty komenty od cyboye, tak mi to prostě nedá.
Chlape, první čím bych začal je tahle jednoduchá otázka:
Čteš ty komiksy vůbec ještě pro radost?
Protože mě připadá, že ty čteš absolutně všechno, jak na páse v továrně. Platí ti za to někdo? Drží ti někdo pistoli u hlavy?
Já ti nevím, ale zkus zpomalit, a kupovat si ty věci pro radost. Protože při tvém tempu se nedivím, že něco přečteš za pár minut, zahodíš to a hned jdeš na další věc. A podle toho vypadají tvoje recenze - strašně tomu chybí jakákoliv známka toho, že jsi obyčejný člověk, fakt to píšeš jak robot kritik.
A ano, tímhle pak kolikrát kurvíš hodnocení něčemu, co si to nezaslouží, protože tvoje recenze jsou většinou bez života a hrozně se na tom podepisuje to, že jsi ten den přečetl x dalších komiksů a máš to v hlavě namixovaný.
Pár fanoušků tu ještě máš, především teda Fimiho, který ti do toho zadku už ani dál vlézt nemůže.
(snad nejlepší příklad je, když cyboy napsal, že končí s The Promised Neverland, protože má 16 dílů, a hned na to Fimi: "cože, 16 dílů? Tak to končím taky!"
nevidím tu v diskuzích nic jiného než Fimiho "naprosto s tebou souhlasím."
Proboha... Fimi, to, že ten člověk bezmyšlenkovitě skupuje u nás všechno, co vyjde, neznamená, že je nějaký Bůh)

Na závěr bych měl takové dvě malé připomínky:
1) když s něčím končíš, tak to udělej. Ale nevyhrožuj tu jak malý děcko asi šest dílů nějaké série, než to konečně uděláš. Prostě skonči, nikdo to oplakávat nebude. Je to otravný, když to pak cpeš všude. "Končím", "Už vážně končím", "Jestli se to nezlepší, končím.", "Dám tomu poslední šanci, pak končím".
2) tvůj největší problém s mangou je poněkud úsměvný ("tísíce stran vaty o ničem"), protože si kupuješ DC a Marvel, a, well, to je snad o něčem jiném než o téhle "vatě"? Každá manga si vytváří svůj malý svět, který na základě popularity rozšiřuje. Jenže tobě to vadí, protože tím pádem MUSÍŠ (z neznáméh důvodu) kupovat víc knížek

Takže tak.
Je mi jasný, že tohle s tebou vůbec nehne, ale chtěl jsem se už vyjádřit.
Věř mi - zkus zpomalit, a kupuj si komiksy pro zábavu, ne jako nutnost.

P.G.
P.G. | 13.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Mně kniha nedrží na stole rozevřená a na to držet ji v klíně je na můj vkus moc těžká. A navíc je kresba až na doraz do lepené vazby (což je peklo).
Teď koukám, že těch omnibusů vyšlo víc. Já mám ten první "vázaný" (tedy ve skutečnosti lepený v pevných deskách) z 2011...

Lenny
M Lenny | 13.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Mám šitou vazbu. Novější vydání z roku 2017.
Lepená vazba byla dlouho u DC problém. Nechápu, že to čas od času ještě DC/Marvel udělají.

P.G.
P.G. | 13.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Lenny: taky máš ten strašný lepený omnibus? jak to čteš? Pro mě je to hrozně náročné, neb se bojím, že když to víc rozevřu, tak se to prostě rozloží...

Lenny
M Lenny | 13.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Taky se mi to v originále líbilo. Dokonce jsem za tuhle "vyjeb*vku" zaplatil 1500 v omnibusu a nelituju. :)
Lidi, fakt nemusíte číst žánr, co vás nebaví, jen proto, že má bubliny.

P.G.
P.G. | 13.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Já to četla v originále a líbilo se mi to. Nicméně tady to vypadá, že překlad asi stojí za to...

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 13.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Počkal bych na další hodnocení a komentáře, než vyvodime nějaké závěry... :))) Věřím, že příští hodnocení bude 5ti hvězdičkové , cyboy je malinko zaujatý :)))

baatcha
baatcha | 13.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

cyboy: Bomba, Tvůj koment mi rozzářil den. :)

Carnage
Carnage | 13.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Ještě sem to nepřečetl ale vim už teď že se do toho asi ani nepustim vypadá to totiž stejně debilně jako Judas Contract co už vyšel a u toho sem dal snad 1 a půl sešitu a od tý doby jsem na to nešáhnul.

Fimi
M Fimi | 12.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Naprosto s tebou souhlasím, taky nevím proč by se mi mělo líbit jen protože to před sto lety bylo jakože zásadní, určující směr a žánr když je to dnes vyčpělé, k posrání úmorně nudné a plné vaty a patosu..

cyboy
M cyboy | 12.3.2020 | DC komiksový komplet #079: Green Lantern: Pomsta Green Lanternů

Ne, mam crwacke vydani a podruhe jsem to nekupoval. A cetl jsem v dobe, kdy jsem na komentare jeste nemel nacteno. Zadna slava to samozrejme neni.

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 12.3.2020 | Conan #05: Darebáci v domě

Maco: pokud vim, tak ne, kresliri se v darkhorse conan tocili, ale tenhle tsm uz nebude. Mozna nejaka hostovacka.

filozof
filozof | 11.3.2020 | DC komiksový komplet #079: Green Lantern: Pomsta Green Lanternů

Cyboy sem nenapsal komentář, že by měl z Johnse strach? :D

SNUFKIN
SNUFKIN | 10.3.2020 | Providence

Cela ta kauza a okolnosti kolem vydani mi přijdou jako pohrdání čtenáři. Argo me vubec temi komiksy zklamava podezrele casto. Třeba Svet Edeny ma uplne zvlneny zadni obal a podobne. Komiks samotny uz jsem hodnotil.

Carnage
Carnage | 10.3.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #093: Secret Avengers

Taky jsem si říkal proč se nechala tahle obálka, je to jedna z věcí kterou můžou u nás změnit kluci co to tu překládají a dělají tomu redakci. Změna obálky totiž u nás prošla u Elektry kde teda přišla změna k horšímu ale hodilo se to víc k Millerovo komiksu uvnitř a pak u Jean Grey, většinou lze pokud sem to správně pochopil zaměnit obálku s obrázkem asi na čtvrté straně. Zároveň by změna taky víc seděla k obsahu protože ta titulní je složení týmu z Mise na Mars včetně Novy který se ve zbytku tohohle komiksu už neobjeví jen v prvním čísle co bylo v UKK.

erik
erik | 10.3.2020 | Providence

PKD - šetrilo sa nielen na bublinách. 😀

Fimi
M Fimi | 10.3.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #093: Secret Avengers

Oni nepočítají s tím že někdo bude sbírat oboje nejspíš

louza
louza | 9.3.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #093: Secret Avengers

Milo : no to jako...jo..oni se kolikrát nezabývají ani volbou tématu... mohli by z celé existence Marvelu postavit komplet klenotů. V jednotlivých řadách by se nemusely dublovat příběhy i celé knihy a knihy mohly mít i unikátní obálky. Ale to bys chtěl moc za dvěstě kaček :-) Von ten svět neni ideální.

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 9.3.2020 | Punisher MAX: Vánoce na odstřel

Mas recht, teď na to koukám, smysl jsem pochopil, ale neřešil jsem dal. Možná něco jako autokorekce. ;)

Abstinent
M Abstinent | 9.3.2020 | Punisher MAX: Vánoce na odstřel

Na str. 45 ma byt "suitu" misto "svitu", moc mi ta chyba vlastne nedava smysl, protoze tezko muze byt z originalu

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 9.3.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #093: Secret Avengers

Kouzla: nejde o záměnu... Vyvolává to pocit, že se vůbec nezabývali volbou obálky - odflaknuti... ;)