Walome Naposledy online: 24.4.2024 15:37mecenáš
Jeden ze sedmi hrdých uživatelů comicsdb.
- Vyčítat nějakému médiu žánr je hloupost a hrozně nerad to dělám. Když začnu číst superhrdinský mainstream, tak musím počítat s tím, že to bude superhrdinský mainstream. Což je myšlenka, kterou jsem si musel celou dobu opakovat.
Walome mecenáš28.2. 09:07Batman #01: Jejich temné plány, díl první
Od podobných komiksů chci dvě věci - aby tam nebylo moc postav a emzáků a abych se vyznal v ději. Jednička je jakž takž splněna (záporáků je tam habakuk, ale aspoň se nemusím potýkat s bat family) a dvojka vesměs taky, ačkoliv bych přísahal, že v jednom panelu je mrtvý záporák a o stránku dál je naživu, ale třeba jsem minul bublinu s vysvětlením celé této zapeklité situace.
No ale co fanoušky asi nejvíc zajímá - jaký tento nový story arch je... je dobře nakreslený a odsejpá. Je tam několik hezkých panelů (i když to klišé, kdy Batman šplhá v dešti po budovách je už hodně ohrané) a dva tři fórky k pochechtnutí. Nesedí mi překlad, ale to je halt Kopřiva, který pořád překládá, jako kdyby mu bylo 17, ale zase si říkám, že pro cílovku to je vlatně okej.
Děj směřuje k něčemu, co je možná až příliš rychle vysvětleno v posledním sešitě (a končí to samozřejmě cliffhangerem) a dobře funguje chemie mezi Batmanem a Catwoman.
A teda za tu cenu je to vesměs parádní produkt. A pochválit musím lettering. - Trochu zklamání, a to i přes nízká očekávání. Autorům patří ke cti, že se snažili o nějaké pointy, významy, hlubší smysly, že si užili psaní příběhů z tohoto populárního světa a nebrali to jen jako cashgrab. Samotné příběhy nejsou nic extra, ale návrat do světa Živých mrtvých je více než příjemný. Pokud se k tomu chtěl Kirkman někdy vrátit v delší sérii, asi bych se nezlobil. Ale tyhle jednohubky mě příliš nenadchly.
Walome mecenáš5.2. 08:56Živí mrtví: Cizinec a další příběhy
- Přiznám se, že mám problém se samotným žánrem a formou. V životě jsem četl dvě mangy, tohle a Gantz. Gunsmith Cats jsem četl celkem třikrát, protože chci pokaždé dojet celou sérii a zatím se mi to nepodařilo. A teď, v šestatřiceti, mi to přišlo zatím nejhorší.
Walome mecenáš31.1. 21:24Gunsmith Cats #01
Kresba se mi blbě hodnotí, protože nemám fetish na asijské malůvky a nepovažuji to za vrchol umění, jako tolik jiných. Takže veškeré to přehánění, jevení se a celková afektovanost je pro mě spíš na překážku. Realističnost (zbraně, auta) střídají věci přitažené za vlasy (puška místo ruky atd.) a pro mě osobně byla akce hrozně nepřehledná. Do toho si přidejte několik pedo scén (jako sorry, ale spát s 13letýma holkama je prostě dementní) a máte něco, co vlastně nestojí příliš za řeč.
Žádná z postav není ničím zajímavá, dvě hlavní hrdinky jsou prostě jen uječené, chybí vývoj postav, chybí děj, který by čtenáře vtáhl. Máme doma všechny díly, tak zkusím ještě dvojku, ale uvidíme no. - Do nového roku jsem nemohl vykročit lépe. Tohle je Batman, který mě baví. Bez vocásků kolem, bez emzáků, bez nadpřirozena. Temný, komorní Batman, který nás donutí se zamyslet nad statusem quo a který nás učaruje kresbou. Parádní věc. Black Label se povedl.
Walome mecenáš2.1. 13:34Batman: Dvojník
- Tohle je naprostá povinnost pro všechny. Autorský komiks Lee Bermeja prostě musíte mít doma a to i přesto, že Vánoce mají své neduhy. Mezi ty největší řadím až otrockou snahu kopírovat Dickensovu koledu, a to i přesto, že ne vždy to sedí. Na druhou stranu, pointa je výrazně jiná (i když vlastně podobná) a funkční. Tenhle komiks vyniká atmosférou více než dějem. Zasněžený Gotham, chrchlající Batman, stromeček ozdobený lahví od piva (bohužel jsem v jedné naší vesničce viděl strom ozdobený plechovkami od staráče a obávám se, že jsou na to majitelé náležitě hrdí)... A Bermejo umí kreslit Batmana, každý záhyb jeho obleku, jeho pláště, švy na rukavicích, podrážky bot... a v pozadí rozsvícená vánoční světýlka.
Walome mecenáš16.12.2023 18:51Batman: Vánoce
České vydání mě trochu zklamalo odfláknutou grafikou různých nápisů - cedule s názvy obchodů psané nehezkým fontem působí jak práce středoškoláka v malování. Vadily mi také nepřeložené billboardy. Ale největší haluz je vánoční přání, které na jednom panelu přeložené není, ale na druhém už ano. Je to škoda, tahle věc chtěla stoprocentní péči.
Tak či tak, jsem moc rád, že to tady vyšlo a doufám, že se komiks bude prodávat, protože podobných jednohubek od Bermeja není nikdy dost. - Blouznící Hellboy a jeho dětská představivost versus krutý hellboyův úděl a parta zabijáků v kutnách. Funguje to parádně, Humr Johnson hraje opět roli (spíše) přízraku, což mu jde dobře. Kresba se mi líbí (po přečtení bonusů mě mrzí, že pes neměl brýle) a atmošku to má.
Walome mecenáš11.12.2023 09:20Hellboy - Mladá léta: Smrtihrad
- Série Joker vypadá velice slibně. A to i přesto, že se ke slovu dostává celá řada Bat lidí, které neznám a ke kterým mám nulový vztah. Podstatný je Jim Gordon, který je starý, unavený, otrávený a odhodlaný k nekonečnému honu za gothamskými záporáky. Po výborné jedničce přichází trochu slabší dvojka, ale pořád si to drží level čtivosti a zajímavosti na vysoké úrovni. Scénárista se nepouští do nějakých velkých divočin a kresba je prostě koukatelná.
Walome mecenáš14.11.2023 09:19Joker #02
- Děkuji GWB za doporučení. Trochu mě děsí kolik mám společného s o generaci starší dámou, ale co si budem, my všichni žijeme prakticky totožné životy. Jen mě si nikdo nikam nezve :)
Walome mecenáš22.10.2023 16:27Každý den je nový
Je to melancholické, někdy depresivní, dojemné, zábavné a ve finále hodně příjemné čtení. Líbilo se mi jak LL umí hezky nakreslit totální banality (procházka v lese, scrabble s maminkou) a jak věrně dokáže zobrazit známější postavičky (Kamil Fila, Rejžek atd.). A i sebe umí kreslit velmi dobře.
A je trochu smutné, že je to jen pár let zpět a ten svět byl úplně jiný. Dneska by se do Moskvy asi už nevypravila (i když ono nebylo o co stát ani tehdy).
Každopádně doporučuji. - No tak tohle je luxusní. Nebýt tam ta holka s pěstma, tak je to ještě lepší, ale i tak je to na plnej kotel. Tohle je Batman, kterého mám rád - realistický (v rámci mezí), žádní emzáci nebo Mr. Freezové, žádný kouzla a blbosti. Žádný "děti", žádný týmy. A skoro žádný Batman.
Walome mecenáš8.9.2023 09:50Batman - Špatný den: Penguin / Riddler
Nejedná se o nic echt originálního. Záporáci mají traumata a chovají se jako mileniálové na ig reels, kde brečí nad 20 let starými událostmi a nechají si jimi ovlivňovat svoje životy. Ale zatímco brečícím mileniálům se smějeme, zatímco kakáme na WC, brečícímu Tučňákovi fandíme, protože je to prostě cool záporák. To samé Riddler.
Storylejna jsou velice jednoduchá, u Tučňáka trochu pitomá a nesmyslná, ale v rámci universa to smysl dává a hlavně to čtenáře baví. Je to svižné, je tam málo postav, kresba je parádní (hlavně teda u Riddlera, to jsem slintal) a za ty mrzký peníze to fakt stojí. Naběhněte na eshop. - Nepochopil jsem přítomnost "rodiny", bez té by se to obešlo. Pár random NPC beze smyslu. Trochu jsem doufal, že Hester bude spíše takový velký strašák než fyzická osoba, ale co už.
Walome mecenáš2.8.2023 08:27Pochmurný kraj #08: Nenávratno
Poslední tři strany jsou famózní. Emča procházející místy HC, sama sledovaná běsy loučící se se Zapadákovem tak jako my se loučili se sérií. Ta malba je prostě top.
Celá série má skvělou atmosféru a běsové de povedli. Malba je úchvatná a rozhodně doporučuju mít tohle doma. - Takhle by se měly psát první stránky prvních sešitů. Do děje mě to vtáhlo hned poprvé. A vtáhlo mě to i napotřetí. Rozehrává se příjemná hororová story o pár postavách a první book působí příjemně komorně. Svou střídmostí mi sedí nejvíc a klidně by u ní mohlo zůstat.
Walome mecenáš27.7.2023 17:10Pochmurný kraj #01: Hejna běsů
Nicméně bez téhle kresby by PK přišel možná o většinu dojmu. Je to hodně vidět v budoucnu, kdy do série přispěli jiní autoři. Tyler Crook to dělá nádherně a díky bonusům i vidíme, jak moc je poctivý.
Tohle je ideální první book. A překlad té velké černé kozy je supr, mluví jak Tatar a stejně jí rozumíme :) - Ač nerad, musím dát 2 hvězdy. Do knihy jsem se pustil s tím, že nic nečekám. Ale během čtení jsem si uvědomil, že jsem čekal přecijen víc. Tohle je prostě klasický superhrdinský příběh, jen hlavní hrdina je totální idiot, kterému jsem nefandil a ani mě nezajímal. Plácá se mezi šílenými vědci, tajnými spolky, teroristy a vlastním egem. Do toho sem tam někoho jen tak zabije, potkává možná až zbytečně mnoho vedlejších postav, jejichž počínání vyjde doztracena a nakonec se dočkáme něčeho co má asi být vývoj charakteru.
Walome mecenáš3.7.2023 10:24Inkognito - Tajné vydání
Brubaker tvrdí, že si chtěl napsat něco vlastního poté, co ho zprudili v Marvelu (nepíše to přímo takto, ale všichni asi tušíme jak to myslel). Čekal jsem, že se tedy víc rozjede. Ale omyl je pravdou, nedočkáme se ničeho nápaditého a bohužel ani příliš zábavného. O archetypálních ženských postavách asi ani netřeba mluvit.
Jinak vydání je samozřejmě nádherný jako vždy. - Kritika dnešní sosajety a woke culture v prostředí alternativní ČR - me gusta. Všichni jsou barevní (zelené vlasy, tretky, křiklavé oblečení), všichni jsou super, ale všem je to prd platný. Pořád jim život komplikuje bílý muž toužící po penězích. Na pozadí probíhají jasné zprávy, že woke svět je povrchní úplně stejně jako ten konzervativní.
Walome mecenáš2.6.2023 18:10Supro™: Hrdinové na dluh
Zápletka je vlastně romantická, což se líbilo nejen mně, ale bude se to líbit i teens. Kresba je úplně v pohodě. Panelování je skvělý. SFX v podobě kresby vycházející z mobilu je supr nápad. Storylajna odsejpá, má smysl, pointu a postavy se chovají uvěřitelně.
Snad se bude komiksu dařit, potřebujeme kritiku woke culture jako sůl. Ale nejen to. Potřebujeme hezky nakreslené komiksy, které jsou akční a neřeší se v nich nesmrtelnost chrousta. Snad se podaří, protože to tomuhle by slušel i merch. - Ano je to pořád to samé. Ano, pořád se tam vystřídají všichni záporáci. Ano, nemění se status quo. Ale přesně takhle si pamatuju zábavné průměrné mainstreamové čtení. A to myslím kladně. Není tam moc textu, nejsou tam žádné velké koniny, příjemně to plyne. Pointa je sice pitomá, ale aspoň tam nějaká je.
Walome mecenáš1.6.2023 13:20Batman Detective Comics #01: Mytologie
Čte se to dobře ve vlaku, na wc, i vedle ječících dětí. Prostě příjemná odpočinkovka. - Ten Kindt je tam cítit na sto honů. Podle mě psal scénář komplet včetně panelování, protože některé momenty jsou naprosto totožné s DeptH. Ale jsem rád, že kresba padla na někoho jiného, protože k téhle akčňárně se jeho styl nehodí.
Walome mecenáš11.4.2023 09:59BRSRKR #02
Za mě druhý díl zajímavější než první (což jsem nečekal). Sice je to taková Kingovina (Stephen) plná tajných vládních projektů, ale na mě tohle béčko funguje výborně. - Když jsem to četl v originále, tak jsem trochu ignoroval text a užíval si kresbu. Začátek je podle mě výborný, parádní kresba a člověk tak nějak vplouvá do "děje", resp. do světa Shaolin Kovboje. Nacistický krab mě vystřelil z fuseklí. Pak už je to trochu divočina a velké množství překladatelských oříšků, se kterými se CC popasovalo jak mohlo. Místy mi to připomínalo Loba (což je urážka) a místy Hitmana (což je pochvala).
Walome mecenáš28.3.2023 21:26Kovboj ze Šaolinu: Sakra trek
Ale co si budem, tady vede ta kresba. Paradoxně více vedou velké scenérie než detailní záběry. Ale koukat na všechny ty penisy, ještěrky, utržené končetiny, přívěsky, cvočky, kvéry a další titěrnosti... to je prostě nádhera. Člověk je i rád, že kresbě v cestě nestojí příběh (a klidně bych ještě ubral, hlavně na bublinách osla).
Jsem rád, že to tu vyšlo, navíc v příhodné velikosti. - Taková hezká, melancholická (místy hororová) tečka za touto sérií. Lizina letní láska není patetická, naopak bylo sympatické sledovat Liz jako zpruzelou puberťačku. I další příběhy se mi líbily, včetně originu Němčoura v zavařovačce. Nicméně i přes silnou pointu pořád vede origin Abe Sapiena :)
Walome mecenáš16.2.2023 09:19Ú.P.V.O. #17: Lidská bytost
Už teď se těším na Peklo na zemi. - Platoon jsem četl už v angličtině a tehdy mě moc nezaujala. Dočetl jsem ji do konce, ale dojem ve mně zůstal slabý. V češtině jsem tomu dal druhou šanci a buď jsem tomu tehdy moc nerozuměl nebo mě to tentokrát chytlo v jiné náladě a komiks jsem si užil.
Walome mecenáš24.11.2022 14:15Punisher: Četa
Je to klasickej "vážnej" Ennis, jehož daddy issues s veškerými válečnými konflikty jsou více než patrné. Jeho fascinace válkou hraničící s fetišem je místy až patetická, nicméně funkční. Punisher je zde opět jednou jako vedlejší postava, což je nejlepší a nejsnazší cesta k tomu jako kolem hrdiny vytvořit nějakou tu mytologii. Na pozadí vietnamské války (respektive americké) to jde tak nějak samo.
Nechybí palčivá témata jako je fetování, krádeže zásob a nesmyslnost celého konfliktu, ale vše se děje tak nějak přirozeně a skutečně je to spíše o Frankovi Castelovi než o samotné válce. - Asi nejsem cílovka. Venoma mám rád, v Animated series jsem ho miloval a bavil mě i ve filmu s Tobeym. Ale jakmile mi do příběhu naházíte draka, "miliardu let" starého boha (ach jo) a co dvě stránky tam cpete deus ex machina, začnu nechápavě kroutit hlavou. Tohle bychom zvládli uplácat s dětmi na střední škole. Jestli tohle má být nejlepší série z posledních let tak nechci číst ty ostatní.
Walome mecenáš3.11.2022 08:32Venom #01: Rex
Kresba je cool. - Je to prostě pulp. Zábavné, akční a s hlavním hrdinou, který je plochý jak hladina zamrzlého rybníka. První povídka je skvělá (podle mě nejlepší), vzducholodě mě fascinují a vždycky mi přijde, že to jsou výmysly nějaké fantasmagorie než že se s tím skutečně kdysi létalo. Další povídky jsou taky povedené (nejméně mě bavila ta s čínskou (nebo jakou) mafií, ale zase tam byly opice se samopaly). Za mě paráda, užil jsem si to.
Walome mecenáš1.4.2022 09:50Humr Johnson #03: Znamení smrti
- Vision, což má podle všeho být dospělý komiks. A asi určitě je, neměl jsem pocit, že mi někdo vymývá mozek, ale bohužel asi nejsem cílovka. Nebo teda určitě ne.
Walome mecenáš29.3.2022 23:26Vision: O trochu horší než člověk, o trochu lepší než zvíře
Marvel skoro neznám, viděl jsem pár filmů a i v nich jsem se divil co je ten Vision vlastně zač. Komiks mi to řekne, ale vlastně furt nevím, co si o něm mám myslet a jaký vztah k němu mám mít. Já k němu měl vztah absolutně neutrální, stejně tak ke zbytku jeho rodiny. A proto mě události v těch 12 sešitech naprosto míjely. Na rozdíl například od Zázraků, nebo Blue nebo dalších komiksů, které jsou spíše retrospektivní pocitovky, jsem při čtení neměl žádné emoce. A mohlo se dít co chtělo.
Takže pak tam zbývá taková jakože filozofická oblast, kde se cituje Shakespear (když chceš vypadat v americký literatuře chytře, cituj Bibli nebo Shakespeara) a vysvětlují se principy matematiky.
Vlastně mi to trochu připomínalo Watchmeny a Dr. Manhattana - tady je taky holohlavej chlap, kterej má pastelovou barvu a všude je vidět na pozadí divná kytka. Jen tam nebyl vidět penis, takže to bylo horší. - Batman Svět mi přišel jako zajímavý koncept, ale neměl jsem od něj nějaká velká očekávání. Nicméně mě zaujal, a to hlavně díky českému zastoupení. Ze Suchánka jsem měl velkou radost, z Kopřivy už menší, ale kdož jsem já abych šejmoval devadesátkové pulpové autory.
Walome mecenáš10.11.2021 10:36Batman: Svět
Musím přiznat, že kniha je pro mě spíš zklamání. Líbily se mi vlastně jen dva příběhy a na ty ostatní jsem už během dvou dní stihl zapomenout.
Autoři dostali hrozně málo prostoru a rozjet komiksovou POVÍDKU s Batmanem na tak málo stranách je skutečně těžký úkol. Vyhráli ti, kteří se smířili s komornějším dějem, což jsou Rusové a Francouzi. Oba ty příběhy jsou naprosto dostačující, mají děj i polentu a pohladily mě po srdíčku.
Český příběh je ok, neurazí nenadchne, nijak mi nevadil a v porovnání s tím zbytkem minimálně vyniká parádní kresbou. Nicméně kresebně mi přišlo všechno fajn. Hodně se mi líbil španělský kreslíř (btw děj je o tom, že Bruce Wayne je na dovolené a válí se na pláži... a paradoxně patří mezi ty lepší) a německý (kde vystupují čerti).
Hodně srandovní byl tuším Brazilský příběh, který skončil tím, že větší superhrdinové než Batman je třeba učitel nebo doktor, který i přes špatně natavený systém společnosti pracuje za mrzký peníz a koná dobro. Politický přesah si bohužel neodpustilo více autorů, ale funguje to pouze v tom ruském. Btw ta ruská povídka se řadí mezi to nejlepší, co jsem s Batmanem kdy četl. Připomnělo mi to Marvels.
A potěšila mě homáž na Soví tribunál (to už ani nevím kde bylo), ale spíše to vyšumělo doztracena.
Takže nevím no, za mě nic moc. - První povídka je děsně smutná. Bratrů žabáků mi bylo líto už v původním Hellboyovi. Povídky jsou ale všechny fajn, všechny depresivní, je to zase trochu něco jiného. Jsou to takové střípky z úhlu pohledu vedlejších postav nebo úplně vedlejších postav. A fakt se to povedlo.
Walome mecenáš23.9.2021 14:07Ú.P.V.O. #12: Žabí válka
- Ačkoli agitka a samoúčelnost prýští z každé stránky, příběh mě bavil. A to i přesto, že je to šííííleně levičacký. Protože ti chudí jsou slušní a hodní a ti bohatí jsou krutí a zlí. Nevím co si z toho odnese mladší generace (pro kterou je to určeno, což jsem při začátku čtení nevěděl), ale já si z toho odnesl fajn zábavu při koukání na vizuál, při sledování hysterické Poison Ivy a při sledování rozjívené HQ. Sice nevím, jak moc to sedí do DC kánonu, ale ani mě to moc nezajímá.
Walome mecenáš15.9.2021 08:22Harley Quinn: Utržená ze řetězů
Nicméně problém vidím v tom, že ten příběh nemá nic navíc, kromě těch agitek. Je tam jakože boj dobra (levičáci) proti zlu (kapitalisti), ale to málokdy stačí. Zároveň se tam HQ dopouští doslova kriminálních činů, spolupracuje se zločinci a to je jí nějakých 16 let... tak já úplně nevim, esli je tohle přesně ta doktrína, kterou chtějí soudruzi ze SJW šířit (ale asi ano). Předpokládám, že děti víc baví nějaké dobrodrůžu, než agitační pseudodrama, ale kdoví.
Za mě každopádně cajk, já si to užil.
A mimochodem - změny rasy u PI je úplně jedno, ta postava nemá žádnou historii, která by měla předurčit, že je bílá. - Teda po posledním přečtení musím dát tomuhle díle 3 hvězdy a to čistě v rámci série, kde většinou dávám 4-5. Postav jak na orloji, dějově ne moc dobře ukočírovaný a celkově uspěchaný. Jako kdyby nevěděl, že má na vyprávění ještě 20 let čas :) Celkově tedy slabší díl, ale z pohledu člověka, který to četl už asi 3x a naposledy 25 let od vydání.
Walome mecenáš22.8.2021 11:26Hellboy #02: Probuzení ďábla (2. vydání)
- Komorní paráda, kterou jsem slupl za jedno pohodové letní posezení (okej, za dvě, protože děti). Parádně nakresleno, povedená atmosféra, funkční děj. Příjemný překvápko, jsem rád, že to tady vyšlo.
Walome mecenáš10.8.2021 14:04Podivné nebe nad východním Berlínem
- Hellboy, jak ho máme rádi. Tajemno, atmosféra jako prase, mořský potvory, tajemný božstva a k tomu ke všemu mrazivá pointa. Hrozně příjemná věc, jsem rád, že tady vycházej i tyhle kousky. Slupnul jsem to jako malinu a rád někdy slupnu znova.
Walome mecenáš27.6.2021 10:49Hellboy: Vstříc mrtvým vodám
- Na Marvel dobrý. A nenudil jsem se, což je u létajícího muže a růžového obra zázrak.
Walome mecenáš15.1.2021 22:36Silver Surfer: Podobenství
- Škoda, myslel jsem, že se z Liz stane taková Queen of Blades :) i tak to bylo fajn, útesový držák solidní.
Walome mecenáš9.1.2021 18:02Ú.P.V.O. #11: Černá bohyně
- Naprostá nádhera. Samozřejmě v rámci mantinelů DC, ale to snad ani netřeba psát. Výborná kresba, výborně napsaný postavy (Harley konečně není protivná jak činže), skvěle pojatej Batman (konečně má koule), a celkově se tady hodně pracovalo s tématem "čeho je moc, toho je příliš". Murphy každou z postav dostal na hranici svého jednání a bylo hodně fajn sledovat naštvanýho Nightwinga a Jima Gordona. I já jsem poznal několik pOmRkNuTí na Batman franšízu a celkově si to hodně užil. Měl jsem půjčeno z knihovny a určitě to chci domů. Hardback je pěknej, překlad cajk.
Walome mecenáš8.10.2020 10:08Batman: Bílý rytíř
- Uf. To je tak příšerná věc, že bylo utrpení číst i těch 30 stran. Opět ukázka zastydlého vkusu některých českých nakladatelů, kteří hýkají nadšením nad sprostými slovíčky a létajícími tanky. Kresba je parádní, ale tím to končí. Ničemu nepřidává ani již tradiční ultra přísnej a mega drsnej překlad, protože čím zkomolenější nadávka, tím víc adidas.
Walome mecenáš4.10.2020 13:43Tankerka #01
- Knihomolové jsou nejnudnější lidi na světě, stejně nudní, jako jsou tyhle "stripy", které snad ani nemají snahu být vtipné. Je děsivý, kolik podobných knih produkuje současná generace dospělých introvertů, ale to je holt taková doba.
Walome mecenáš22.9.2020 20:51Ze života knihomolky
- Ke konci už to trochu ztrácelo dech, ale jinak byla tahle série parádní. Zásadní moment tohoto booku jsem znal, ale tak to je daň za čtení v češtině. Já si TWD užil.
Walome mecenáš21.8.2020 16:28Živí mrtví #32: Odpočívej v pokoji
- Klasický Walking Dead, neurazí, nenadchne, ale rozhodně nelituju času, který jsem tomuhle speciálu věnoval. A jsem moc rád, že tady tahle věc vyšla, protože k TWD to prostě patří. Mám radost, že tu je místo i pro něco jiného než pro hlavní sérii. A vlastně je dobře, že se Kirkman nesnažil o nějaký přesah. Takže za mě pohoda.
Walome mecenáš8.7.2020 19:54Živí mrtví: Teď poznáte Negana
- Chybí tomu děj, zvrat, pointa a další vlastnosti nutné pro zábavné čtení. Ale kresba je pěkná, lettering famózní (Paseka umí) a překlad hravý. Nejsem cílovka (neni mi 12), ale tohle bych dceři klidně dal přečíst. Superlativy a ocenění ale nechápu.
Walome mecenáš6.7.2020 14:21Jedno obyčejný léto
- Nemám tolik komplexů a sociálních úzkostí jako autorka a nemyslím si, že každé kočičí uprdnutí je k popukání. Takže #nejsemcilovka
Walome mecenáš24.6.2020 17:11Kočky útočí
A už vůbec si nemyslím, že jsou podobné stripy hodny fyzického vydání. - Očekávání nebyla vysoká, nakonec Miňola příjemně překvapil. Hrabe se v mytologii, Frankie je sympoš a Stenbeckova kresba je klasicky parádní. Jsem rád, že to tady vyšlo, neměl bych potřebu si to shánět v originále.
Walome mecenáš21.6.2020 15:37Frankenstein v podzemí
- Neskutečný, jak se Mignolovi daří propojovat Hellboyversum do něčeho, co má smysl a pořád umí překvapit. Ono to celé působí, jakože se jedná o malou epizodku z dojčlandu a vyklube se z toho začátek epič parády (aspoň předpokládám). Hodně se mi líbí ta odbočka s Abem, který se snaží hledat toho šmudlu s jizvou, ale je odvolán. Tady je jasně vidět, o jak velký průšvih jde.
Walome mecenáš23.5.2020 11:39Ú.P.V.O. #10: Výstraha
GWB se samozřejmě mýlí - je evidentní, že hellboyversum vzniká za pochodu, ale Mignola ho pořád dokáže utáhnout a dát mu mantinely. Pejsek s kočičkou to není ani náhodou. Je naopak super, že se Mignola vrátí k událostem z prvního dílu, které už tehdy působily nedokončeně. A jestli to má vymyšlený dvacet let nebo dvacet minut je úplně jedno. Je to zábava pro masy, ne filozofická pohoňka od Paseky pro pár hipsterů z pražský náplavky. - Tohle je hrozně hloupá věc. Ale potřeba říct, že nejsem úplně cílovka, hádám, že ve 13 bych si to užil. Máme tady jakéhosi drsného týpka, který chodí městem a zabíjí lidi... nic jiného se tu prakticky neděje. Týpek je samozřejmě drsnej a tajemnej jak hrad v Karpatech, má mladšího brášku, kterého nevzbudí, když jeho brácha vstane z vedlejší postele uprostřed noci a vrací se nad ránem. Celé je to jakože zasazený do historického kontextu divokého západu, ale působí to děsně na sílu. Samozřejmě všude štětky, násilí a tak dále a tak dále, jak říkám, ve 13 bych asi hýkal nadšením.
Walome mecenáš28.2.2020 13:20Green Blood - Zelená krev #01
Nicméně kresba je super, za tu to má ty dvě hvězdičky. Citoslovce zajímavý, sfx nula, slovo "target" na fotce mě trošku bolelo v srdíčku. Říkal jsem si, že překlad je nějakej divnej, a že na to měla Anna Křivánková asi málo času, a teď koukám, že překlad dělal někdo jiný, tak to mnohé vysvětluje. - Překlad je taková crewní klasika (bezpečný dům ftw) a je to prostě daň za čtení českého vydání. Ale jinak je to příjemná oddychová týmovka, postavy jsou fajn, má to tempo, kresba je ok, prostě fajn mainstream. Záporáci byli debilní, ale co už.
Walome mecenáš21.2.2020 21:03Znovuzrození hrdinů DC: Birds of Prey #01: Kdo je Oracle
- Bohužel, i tenhle Bond mě nudí. Kresba ujde, CC jsou lásky, ale tady se mi prostě netrefili do vkusu. Vadí mi vypravěč i popisy okolí. Bond je hrozně nudná postava, je to jen panák, který plní mise. Celkově jsou tam hrozně plochý postavy.
Walome mecenáš12.2.2020 14:13James Bond - Agent 007: Casino Royale
- Vůbec nechápu lidi jako je cybo, kteří Abea hodnotí jako samostatnou sérii. V tuhle chvíli už snad všem mělo dojít, že Hellboy universum je kompletní spleť příběhů, kde něco jako "jednotlivé série" neexistuje, není to tak ani koncipováno a rozhodně neznamená, že když je druhý book nějaký, bude třetí book taky takový. Všechno jsou to střípky jedné obří geniální mozaiky. No ale to je jedno.
Walome mecenáš26.1.2020 23:06Abe Sapien #02: S ďáblem nejsou žerty a další příběhy
První povídka je smutná, až krutá, druhá je tragická a třetí spíše hororově akční. Zatímco Abea známe spíše jako zádumčivého a přemýšlivého, tady se chápe sekery jak otec ze Studny a nechybí ani malé Hellboyovo cameo s humornou pointou. Mignolův rukopis je znát a kresba je cajk. Za mě velký nadšení, že to tady vychází (a to jsem měl Abea v originále) a ta cena (360,-) je možná až přehnaně vstřícná. Dyť je to proboha levnější než kdejaká pochcaná beletrie. - No tak hurá, konečně Lumír, kterej neni úplně zoufalej. Naopak mě bavil (i když jedno oko jsem přimhouřit musel). Jasně, pořád je to otravná melancholická pocitovka bez děje, postavy jsou stejný jako ve všech ostatních jeho věcech, ale to PANELOVÁNÍ!
Walome mecenáš16.1.2020 19:23Rváč
Z toho jsem se skoro počůral. Geniální práce s panelama a komiksovým médiem obecně je na tomhle díle to nejlepší. A povedla se i atmosféra izolovaného zapadákova. Pochválit musím taky sfxka a překlad, existence slova seskveč pro mě byla překvapením!
A musím přiznat, že jsem bulel. - Tak tohle je naprostá láska. Hororová, parádně napsaná a úžasně nakreslená láska. Miluju Hellboyverse.
Walome mecenáš14.1.2020 19:45Ú.P.V.O. #09: 1946
- Po emoční ždímačce z minulého dílu přichází trochu klid. Číst tohle po sešitech, tak mě asi jebne (smí se tu psát sprostě, nebo budu smazán?), ale takhle po boocích a v tempu, které si sám určím, je to fajn. Ale už jsem rád, že se blíží konec.
Walome mecenáš8.1.2020 10:10Živí mrtví #29: Jak daleko zajdem
- Příliš mnoho emocí.
Walome mecenáš8.1.2020 08:36Živí mrtví #28: Neodvratný osud
- Naprostej top, moje oblibena kniha z hellboyversa. Jedinecna atmosfera, paradni kresba, Abe (stejne jako Hellboy) pri sve prvni mise spise prihlizi udalostem a je to cely velka parada.
Walome mecenáš5.1.2020 09:58Abe Sapien #01: Dýka z Lipu
- Tak tohle mi sedlo perfektně. Úžasná kresba, nádherný scenérie, postav málo, ale o to je příběh silnější a pointa mě potěšila. Opravdu jsem si tenhle komiks moc užil. Práce s panelama při akčních pasážích je úchvatná. Westerny mě nijak extra neberou, ale tohle jsem si skutečně užil. Chtěl jsem dát 4 hvězdy, ale kromě uspěchaného závěru mi na komiksu nic nevadilo, takže dávám pět a pořizuju do sbírky (původně půjčeno z knihovny).
Walome mecenáš6.11.2019 20:09Sykes
- Furt stejný, furt zábavný. Scéna s bejsbolkou byla super. Negan mě baví. Tenhle díl skoro bez Ricka a ničemu to nevadilo. Trochu mě mrzí, že po Šeptačích už nic nebude, ale vše jednou končí.
Walome mecenáš5.11.2019 20:28Živí mrtví #27: Válka šeptem
- Co si budeme povídat, u českého komiksu vždycky mám v hlavě takovéto "je to český komiks, budu shovívavější". A ačkoli je Spellsword Sága moc fajn, byla tato mantra potřeba. Děj byl na celém komiksu spíše do počtu, neobešel se bez jednoho obřího klišé, které čekáte od samého začátku a kresba má daleko k tomu, co vídáme v americkém komiksu. ALE u čtení Spellsword Ságy jsem se upřímně bavil. Hry s barvama jsou moc fajn. Hodně překvapilo, že na mě fungovala akce. Úžasné jsou pasáže, které prezentují zrychlené plynutí děje (například cestování po moři) a některé scenérie jsou vážně parádní.
Walome mecenáš5.11.2019 14:32Super Spellsword Sága: Legenda o Nekonečnu
Humor někdy funguje, někdy méně. Práce s jazykem mi přišla slabší, některé fráze připomínali spíše angličtinu. Ale nic, nad čím bych kroutil hlavou.
Těšil jsem se na dospělejší zážitek, tohle je opět "jen" dětský komiks (možná teen komiks), ale jsem moc spokojen. Zamrzí snad jen, že celá tahle sranda byla dotovaná hned dvěma subjekty, ale jinak to u nás asi (zatím) nejde. Já nelituju ani koruny a klidně bych dal i víc, aby tam ta dvě loga nemusela být.
Walome mecenáš22.3. 13:16Gotham Central #01: Při výkonu služby
Walome mecenáš22.3. 13:16Gotham Central #02: Šašci a blázni
Walome mecenáš10.3. 13:14Batman #01: Jejich temné plány, díl první
Walome mecenáš5.2. 08:56Živí mrtví: Cizinec a další příběhy
Walome mecenáš31.1. 21:24Gunsmith Cats #01
Walome mecenáš2.1. 13:34Batman: Dvojník
Walome mecenáš16.12.2023 18:51Batman: Vánoce
Walome mecenáš11.12.2023 09:20Hellboy - Mladá léta: Smrtihrad
Walome mecenáš14.11.2023 09:19Joker #02
Walome mecenáš22.10.2023 16:27Každý den je nový
Walome mecenáš8.9.2023 09:50Batman - Špatný den: Penguin / Riddler
Walome mecenáš2.8.2023 08:27Pochmurný kraj #08: Nenávratno
Walome mecenáš27.7.2023 17:12Pochmurný kraj #01: Hejna běsů
Walome mecenáš27.7.2023 09:32Pochmurný kraj #05: Znjetvořec
Walome mecenáš27.7.2023 09:32Pochmurný kraj #04: Rodokmen
Walome mecenáš26.7.2023 14:20Pochmurný kraj #02: Zrcadlení
Walome mecenáš26.7.2023 14:19Pochmurný kraj #03: Hadilovka
Walome mecenáš3.7.2023 10:25Inkognito - Tajné vydání
Walome mecenáš2.6.2023 18:11Supro™: Hrdinové na dluh
Walome mecenáš1.6.2023 13:20Batman Detective Comics #01: Mytologie
Walome mecenáš11.4.2023 09:59BRSRKR #02
Walome mecenáš28.3.2023 21:26Kovboj ze Šaolinu: Sakra trek
Walome mecenáš16.2.2023 09:19Ú.P.V.O. #17: Lidská bytost
Walome mecenáš1.1.2023 15:52Hellblazer: Vzlety a pády
Walome mecenáš24.11.2022 14:15Punisher: Četa
Walome mecenáš3.11.2022 08:32Venom #01: Rex
Walome mecenáš1.4.2022 09:50Humr Johnson #03: Znamení smrti
Walome mecenáš29.3.2022 23:26Vision: O trochu horší než člověk, o trochu lepší než zvíře
Walome mecenáš1.1.2022 23:40Chlad
Walome mecenáš1.1.2022 23:38Vražedně dokonalá
Walome mecenáš10.11.2021 10:36Batman: Svět
Walome mecenáš23.9.2021 14:08Ú.P.V.O. #12: Žabí válka
Walome mecenáš15.9.2021 08:22Harley Quinn: Utržená ze řetězů
Walome mecenáš22.8.2021 11:26Hellboy #02: Probuzení ďábla (2. vydání)
Walome mecenáš10.8.2021 14:04Podivné nebe nad východním Berlínem
Walome mecenáš27.6.2021 10:49Hellboy: Vstříc mrtvým vodám
Walome mecenáš15.1.2021 22:36Silver Surfer: Podobenství
Walome mecenáš9.1.2021 18:02Ú.P.V.O. #11: Černá bohyně
Walome mecenáš12.11.2020 22:33Grandville #05: Force Majeure
Walome mecenáš8.10.2020 10:08Batman: Bílý rytíř
Walome mecenáš4.10.2020 13:43Tankerka #01
Walome mecenáš22.9.2020 20:49Ze života knihomolky
Walome mecenáš21.8.2020 16:28Živí mrtví #32: Odpočívej v pokoji
Walome mecenáš9.7.2020 14:23Jedno obyčejný léto
Walome mecenáš24.6.2020 17:11Kočky útočí
Walome mecenáš23.5.2020 11:39Ú.P.V.O. #10: Výstraha
Walome mecenáš28.2.2020 13:20Green Blood - Zelená krev #01
Walome mecenáš21.2.2020 21:03Znovuzrození hrdinů DC: Birds of Prey #01: Kdo je Oracle
Walome mecenáš12.2.2020 14:13James Bond - Agent 007: Casino Royale
Walome mecenáš26.1.2020 23:07Abe Sapien #02: S ďáblem nejsou žerty a další příběhy
- :D
Walome mecenáš1.6.2023 08:50MONS-TER: Kauza les (DeLuxe sběratelská edice)
- Na tomhle jsem zvědavej. Na Světě knihy jsem nebyl, ale co jsem slyšel, tak komiks měl úspěch na Štěpánku přišla řada lidí. To je dobře, nepochopil jsem, že jsem ji neviděl na comic conu, tak aspoň na Světě knihy měla fejm.
Walome mecenáš15.5.2023 16:12Supro™: Hrdinové na dluh
Klášter nejsvětějšího srdce byl moc fajn, její tvorba pak šla +- mimo mě, ale tohle mě zajímá moc. - Ten mám doma :) možná ještě někde
Walome mecenáš20.4.2023 18:45Kometa #01 (dotisk)
- a některé nedovyšly...
Walome mecenáš28.3.2023 13:23Marvel Origins #001: Spider-Man 1 (1962) (testovací)
- Ano je to nový komplet.
Walome mecenáš27.3.2023 16:46Marvel Origins #001: Spider-Man 1 (1962) (testovací)
"Znáte je z filmů, popkultury nebo počítačových her... ale znáte první příběhy, ve kterých se vaše oblíbené postavy objevily? V roce 1961 vytvořili Stan Lee a Jack Kirby Fantastickou čtyřku. V následujícím, téměř magickém roce se objevují další tři superhrdinové: Spider-Man, Thor a Hulk. V roce 1963 se svět setkává s Iron Manem, X-Meny, Avengers a pak s mnoha dalšími!
Toto požehnané období amerického komiksu je známé jako "stříbrný věk komiksu".
SEZNAMTE SE S ÚPLNĚ PRVNÍMI PŘÍBĚHY SVÝCH OBLÍBENÝCH HRDINŮ A SE ZRODEM SUPERHRDINSKÉ MYTOLOGIE MARVELU!" - cover je boží
Walome mecenáš18.7.2022 12:57Sebevražedný oddíl #07: Vymýtit zlo
- Já to beru jako velkej puzzle, občas je nějakej kousek zásadnější, občas je to jen výplň. Dokud mě to baví, tak supr. Ale taky mě štve, že to je neukončený, nemyslete si. Rád bych viděl světlo na konci tunelu :)
Walome mecenáš1.4.2022 10:00Humr Johnson #03: Znamení smrti
NICMÉNĚ je potřeba si říct, že ty minisérie jsou většinou supr (teď myslím ty různé ročníkové UPVO nebo ročníkové HELLBOY a UPVO) a jsou úplně jiné než hlavní linka. Humr je taky jiný než hlavní linka, Abe je jiný, hlavní linka je taky jiná než hlavní linka :) (když si dneska přečtete první díly tak je to úplně jiné než pár posledních knih) atd. Je to pestrá zábava ze světa, který jsem si zamiloval.
A ano, při zpětném čtení je vidět, že Mignola měl něco vymyšleného na 10 let dopředu a občas je vidět, že ne. Např. v první knize by měl Humra Johnsona, kdyby ho měl tehdy vymyšleného (což si vynahradil v novém filmu) atd. - O tomhle jsem vůbec nevěděl že existuje (ani ta edice), ale chci to!
Walome mecenáš26.5.2021 22:26Batman Mikea Mignoly
- Tak mám za sebou zatím Přístav a ten mě bavil. Čekal jsem to teda trochu komplexnější, komplikovanější a chytřejší (protože ta premisa je hodně slibná), nakonec to bylo spíš takový UPVO s hůř napsanýma postavama, ale užil jsem si to. I když osobně nenávidím, když je děj vysvětlován formou zpráv nebo pomocí rozhovorů v tv studiu, ale budiž. A závěr mě mírně překvapil a hodně potěšil, protože jsem tak nějak doufal, že to spěje přesně tam (ale nebylo to úplně tupý a do očí bijící).
Walome mecenáš6.5.2021 20:55Přístav Země / Zatmění
Nevím, kdy se dostanu k zatmění, ale přístav cajk. - valon: piju!
Walome mecenáš4.5.2021 14:03Přístav Země / Zatmění
- To by byla dobrá drinking game - pokaždé, když cyboy napíše, že už nic nenapíše, a pokaždé, když se vrátí, si dejme panáka.
Walome mecenáš29.4.2021 15:43Přístav Země / Zatmění
- Btw já teda myslím že CC počty tak nějak organicky oznamujou, ne? Třeba tady zrovna u těch hvězd:https://www.facebook.com/comicscentrum/posts/3384671208239475
Walome mecenáš29.4.2021 10:09Přístav Země / Zatmění
Ne, že by na tom teda nějak záleželo, podle mě je fuk kolik čeho vyjde, hlavně že se na mě dostane, když to chci mít doma :)
- Jan Janšta: :D
Walome mecenáš28.4.2021 22:36Podivné nebe nad východním Berlínem
- Teď mě vyděsilo, že Cyboy je jak Andrej a má na všechny číslo!
Walome mecenáš28.4.2021 11:29Přístav Země / Zatmění
- Kolik chybí bublin?
Walome mecenáš15.8.2020 16:27Béowulf
- Proboha proč bych si měl něco někam vkládat? Tohle řešení bylo jediné možné. CC to samozřejmě bolí, což je na prd, ale zachovali se tak, jak by se měl chovat každý, kdo nechce prodávat zmetky a okrádat konečného uživatele.
Walome mecenáš26.6.2020 14:11Bestie burdenské #01: Historky z psíšeří
- Darker: jakoze by prisli k tobe domu a nasilim ti vnutili opravene vydani?
Walome mecenáš25.6.2020 23:14Bestie burdenské #01: Historky z psíšeří
- http://www.comicscentrum.cz/psiserna-chyba-se-vloudila
Walome mecenáš25.6.2020 19:27Bestie burdenské #01: Historky z psíšeří
- Proč si rovnou neonikáte?
Walome mecenáš23.6.2020 18:53A zrodí se hvězdy...
- Zeptám se: a není to všechno jedno? Jakože I KDYBY Comics Centrum "dělalo podvod na čtenáře" (ve smyslu, že by kolosálky byla velká konspirace určená k tomu, jak za svůj produkt dostat peníze předem), I KDYBY CC začalo vydávat věci pro jinou cílovku, I KDYBY existovala "CC sekta" (ke které bych asi patřil, páč CC mám fakt rád a jsem si jistý, že podvodníci nejsou), tak pořád jde jen o tom, že oni vydávají nějaké komiksy a je na každém, jestli si je koupí nebo nekoupí.
Walome mecenáš23.6.2020 14:05A zrodí se hvězdy...
Jako chápal bych, kdyby se podobná debata rozjela v momentě, kdy by tam chyběly nějaké stránky nebo byly prázdné bubliny. Nebo kdyby vám to přišlo vydané v paperbacích. Ale Hvězdy se prostě jen někomu netrefily do vkusu (jasně, nasere to, je to drahá sranda, ale prostě stát se to může). A my můžeme nebo nemusíme kupovat jejich komiksy. Nakladatelé nám nic nedluží, nemáme právo si od nich cokoliv nárokovat. Oni vydají nějaký produkt a my jim za to buď dáme nebo nedáme peníze. Konec příběhu. - louza: asi ostatní nejsou přecitlivělí, no :)
Walome mecenáš20.5.2020 22:11Papež ukrutný (limitovaná edice)
- Kolik prázdných bublin kniha obsahuje?
Walome mecenáš20.5.2020 22:09Papež ukrutný
- Na tehlech komiksech me nejvic bavi, ze to nejsou komiksy.
Walome mecenáš6.11.2019 14:47Českobudějovické pověsti
- Scaleo: :D přesně moje slova. Mejk ček komiks grejt egejn.
Walome mecenáš25.4.2019 23:12Kacířův kancionál aneb Insania mezi nebem a peklem
- Nicméně Kaluž to napsal dobře :D
Walome mecenáš27.3.2019 20:01Bratrstvo krve: Hustej nářez
- Teda po zkusenosti s knihou a po ukazkach jsem cekal totalni hovno, ale nakonec to nebylo tak hrozny.
Walome mecenáš15.3.2019 08:40Bratrstvo krve: Hustej nářez
- cyboy: jasně že máš pravdu, ale není to špatně. Není špatně, že crew vydává hovna a čtenář se musí orientovat (protože hádám, že ty hovna bude někdo kupovat). Není nakladatelova povinnost vydávat "jen dobré věci". Jednu dobu se tvrdilo, že veškeré komiksy, které stálo za to vydat, tu už vyšly - to byla nehorázná hovadina. Vkus má každý jiný a nějakej kid si radši přečte Mass Effect než Strážce.
Walome mecenáš5.3.2019 22:46Gantz #22
Ano, je kalkul vydávat věci jako Minecraft, ale to taky není špatně, sám píšeš, že je to přece jenom byznys a ty lidi si musej nějak vydělat. To, že CREW konkuruje sama sobě, je už na jinou debatu :D
Takže tak jsem to myslel. Já jsem rád, že komiksový trh u nás je tak daleko, že mohou vycházet i hovna. - Cyboy: až na ten poslední odstavec (který považuju za takovéto stařecké brblání) super příspěvek. S Gantzem jsem přestal někdy... ani nevím kdy a mám touhu se k němu vrátit, ale za posledních x let jsem vlastně nenašel důvod proč. A pokud se ani ve 22. díle nic nedozvíme, tak to s tím důvodem bude problém :D Jinak jak jsou na tom ostatní mangy netuším, páč #nemamnacteno, ale Gantz jsi popsal přesně.
Walome mecenáš5.3.2019 21:52Gantz #22
- ohoho ten lettering
Walome mecenáš21.2.2019 22:52Umění války: Komiksová adaptace
- Jéé tohle vypadá hezky. Kvůli Zázrakovi skoro člověk zapomněl jak umí Kopl hezky kreslit.
Walome mecenáš21.2.2019 09:56Morgavsa a Morgana #01: Dračí chůvy
- erik: pokud jsi Erik z fb tak musíš minimálně tušit :)
Walome mecenáš14.12.2018 15:25Sherlock #01: Studie v růžové
- Wow...
Walome mecenáš14.12.2018 13:28Sherlock #01: Studie v růžové
- Must have.
Walome mecenáš5.12.2018 12:07Jirka: Výběr toho nejlepšího z komiksů Jirky Krále
- Ekho, Okko a Iko, máme to komplet.
Walome mecenáš28.11.2018 15:47Iko #01
- Venomslav12stars: Paseka má vždy parádní.
Walome mecenáš24.11.2018 20:42Ms. Marvel #01: (Ne)normální
- Tak ta poslední ukázka mě rozesmála nahlas :)
Walome mecenáš7.11.2018 16:15Pečeme s Kafkou
- To je super, jak je to výjimečně komiks a v ukázce je text :D
Walome mecenáš26.10.2018 07:53Malý Mikuláš: Původní komiks
- Už jsem se tomu smál pár týdnů zpátky. Tohle je totální katastrofa a devalvace komiksu jako média. Dětské omalovánky s příšerným letteringem. Cena je už jen komický bonus.
Walome mecenáš26.10.2018 07:49Labyrint světa a ráj srdce
- mike: já vim :) (vtip)
Walome mecenáš23.10.2018 12:15Lovec čarodějnic #01: Ve službách andělů
- Tohle bude solidní peklo.
Walome mecenáš10.10.2018 09:03DC komiksový komplet #047: Plastic Man: Na útěku
- GWB: hej kámo nejvíc bráško borec. Praha pyčo!
Walome mecenáš20.9.2018 10:49Z neznámého světa a další příběhy
- Fimi: "selské" - to je naprosto přesný :D
Walome mecenáš19.9.2018 13:16Z neznámého světa a další příběhy
- louza: dostal jsem echo, že je tu na mě HEJT, tak jsem si tej "hejt" šel přečíst a koukám, že je to celkem fajn kritika, ačkoli trošku zabarvená osobním pohledem na předmět, o kterém se tu bavíte, což je logický.
Walome mecenáš19.9.2018 09:36Z neznámého světa a další příběhy
"Parta kolem Potměšila" to chce dělat tak, jak to dělá. Není to o tom, že bysme nemohli. Minimálně Vojta a Kuba načteno mají a je to znát, když o něčem mluví. Kdežto zbytek o tom ví menší či větší hovno (já větší). Podstatné je, že nás to prostě baví a děláme to tak, jak chceme. Přesně s tím vínem a pivem (ale chlebíčky budeme rušit, to jo :D ). A když budu mluvit za sebe - mě to takhle baví. Bavěj mě komiksy a baví mě o nich točit videa. To, že to není fakticky bohaté a informativní vím, ale popravdě si nemyslím, že je to problém - protože faktických a informativních je tu iks dalších a já nemám žádný důvod trávit svůj volný čas tím, že budu dělat něco, co mě nebaví.
Takže jako máš pravdu, že naše kanále jsou takový, jak píšeš, ale nevidím v tom problém.
edit: jo a já vousy nemám, moc mi nerostou :(
Jo a ještě dlužno dodat, že Komiksové Noviny nejsou jen opilecké ubohosti! Jakub teď rozjel novou sérii, která by Tě třeba mohla zaujmout:
http://www.youtube.com/watch?v=bBwDP2h43Mg
- Chraňbůh, že bych něco chtěl vyčítat comicsdb, já sám vím jak nakladatelé nejsou často schopni poskytnout ukázku v přijatelné kvalitě.
Walome mecenáš14.9.2018 13:07Kapsy
Naštěstí díky nejmenovanému samaritánovi jsem do knihy mohl nahlédnout a líbilo se :) - Bez ukázek trochu o ničem (vím, že za to comicsdb nemůže). Takhle na to zapomenu jakmile ty stránky zavřu. Nakladatelé by si měli dát větší práci s poskytováním slušného propagačního materiálu. Ale tak euromédii je to asi buřt.
Walome mecenáš14.9.2018 08:20Kapsy
- Škoda, že v ukázce jsou jen černobílé stránky, když CC má na stránkách i barevné.
Walome mecenáš29.6.2018 14:13Arkwright Integral
- Tormentr: přesně.
Walome mecenáš25.5.2018 09:28Death Vigil #01: Pod křídly smrti
- Tak před 19 hodinama to sdíleli na FB, tak jsem jen slepej :)
Walome mecenáš15.5.2018 11:27Znovuzrození hrdinů DC: Wonder Woman #01: Lži (paperback)
http://www.comicspoint.cz/wonder-woman-znovuzrozeni-hrdinu-dc-01-lzi-broz/d-83334/ - cyboy: nojo to mi nedošlo že to může být crewní :)
Walome mecenáš15.5.2018 09:28Znovuzrození hrdinů DC: Wonder Woman #01: Lži (paperback)
Tormentr: my se chápem :)
- Prodám Giddeon Falls paperback 1+2 za 400,- (posílám jen Zásilkovnou)
Walome mecenáš29.7.2023Prodám
Prodám https://comicsdb.cz/comics/3544/vetrelci-vs-predator-omnibus-1 plus Vetřelci vs Predátor 2 za 3000,- posílám přes zásilkovnu. Platba předem na účet.
Prodám Tokyjský ghúl RE prvních 5 knih za 600,- posílám přes zásilkovnu, platba předem na účet.
- Prodám https://comicsdb.cz/comics/3544/vetrelci-vs-predator-omnibus-1 plus Vetřelci vs Predátor 2 za 4000,- posílám přes zásilkovnu. Platba předem na účet.
Walome mecenáš30.6.2023Prodám
Prodám Tokyjský ghúl RE prvních 5 knih za 600,- posílám přes zásilkovnu, platba předem na účet. - Druuna 1 čtené
Walome mecenáš8.6.2023Prodám
Druuna 2 zabalená
Druuna 3 zabalená
vše pevná vazba
5000 celkem - Prodávám dicky, kus za 150 vcetne posty (zasilkovna) piste mi do mesáže.
Walome mecenáš25.8.2020Prodám
http://www.flickr.com/photos/159952135@N03/shares/s32YD9 - Gotham Central paperbacky 1-4 (ENG)
Walome mecenáš22.2.2017Prodám
1200,- komplet
předání v Praze, případně poštou (200,-)
ondrej.hartman87@gmail.com
FB: Ondřej Walome Hartman - Joker (Azzarello, Bermejo, v eng) podepsáno Bermejem 650,-
Walome mecenáš6.12.2016Prodám
Gotham Central (eng) komplet 1300,-
Hellboy and BPRD 1952, 5 sešitovek, první podepsaná Mignolou, 1500,-
Kid Paddle 1+2, 150,- dohromady
Opráski, ty první, 100,-
Outcast, první TPB, podepsáno Azacetou, 500,-
Hellblazer, to, co vyšlo v ČR (samostatné paperbacky), 1600,-
World of Warcraft 1-4, 1200,-
Hellboy 6: Podivná místa paperback, 300,-
Hellboy 2: Probuzení ďábla první vydání 2000,-
Hellboy 3: Spoutaná rakev první vydání 2000,-
Hellboy: Pravá ruka zkázy první vydání, podepsáno Mignolou, 2500,-
Zero 4, 200,-
Předání Praha-Staroměstská nebo pošta - za jednu prodejní položku cca 50,-
email: walome@seznam.cz - Prodám zabalený Zámek a klíč 3, cena 420, pošta 50.
Walome mecenáš17.12.2015Prodám
walome@seznam.cz - Prodám Punisher (původní 1-4 a 0-9 MAX) co u nás vyšly v češtině. Čtené, stav oukej, klidně pošlu fotky, předání Praha, nebo pošta, ale poštovný bude tak 160,-
Walome mecenáš9.7.2015Prodám
Prodám POUZE JAKO KOMPLET za 2600,-, tj. 200,-/ks
Můj email ondrej.hartman87@gmail.com - Koupím Preacher 3
Walome mecenáš15.4.2015Koupím
- Prodám Zámek a klíč 3 za 470,- zabalený, jako nový.
Walome mecenáš2.3.2015Prodám
http://aukro.cz/zamek-a-klic-3-koruna-stinu-i5141954469.html - Prodám:
Walome mecenáš3.2.2015Prodám
Hellboy 6 - Podivná místa paperback 666,-
Batman Smrt rodiny paperback 300,-
Kůstek 1 ještě zabalenej 150,-
UKK Spider-Man - Návrat 300,-
+ poštovné nebo předání v Praze
Možno kontaktovat na walome@seznam.cz - Prodám Hellboy: Podivná místa paperback za 600,- os. předání Praha, popřípadě poštovné 50,-
Walome mecenáš21.1.2015Prodám
email: walome@seznam.cz , na požádání pošlu foto, stav ok - Prodám zabaleného Saudka - Muriel a andělé za 1500,-
Walome mecenáš4.8.2014Prodám
předání v Prahe, nebo poštovné asi tak 8 pětek, pošta jsou zloději :)
na mail walome@seznam.cz - Prodám:
Walome mecenáš7.7.2014Prodám
Smečka paperback 100,-
Detective Comics: Tváře smrti hardback 300,-
Kůstek: Útěk z Kůstkova ještě zabaleno 250,-
předání Praha, nebo pošta (80,-)
email: walome@seznam.cz - Batman Detective 1 hardback - 450
Walome mecenáš2.6.2014Prodám
Batman Detective 2 paperback - 350
Hellboy Podivná místa paperback - 600 (trošku to křoupe, lepidlo už asi moc nevydrží, čteno 2x)
Jonah Hex - paperback orancaný rohy 100
Kůstek - Útěk z Kůstkova zabaleno - 250
Parchanti paperback - 100
Parchanti paperback 2 - 100
Sláine Poklady Británie, paperback - 400
Smečka - paperback - 100
UPVO 1 paperback - 150
English:
Kingpin (Punisher 1) - 300
A jako AKČNÍ BALÍČEK nabízím ne dva, ne tří, ale čtyři, ale pět komiksů (Jonah Hex, Parchanti 1 a 2 a Ú.P.V.O., Smečka) za akční cenu 350,-!!! takže neváhejte, volejte a objednávejte!!! - Dražím Ženskou pro kterou bych vraždil, paperback, nalomený hřbet viz foto.
Walome mecenáš22.5.2014Prodám
http://aukro.cz/zenska-pro-kterou-bych-vrazdil-sin-city-2-i4252069242.html - Prodám Captain America omnibus 1. Rozbalený, jednou čtený, ale stav ok.
Walome mecenáš15.5.2014Prodám
Předání v Praze, poštovné po ČR 60,-
Cena 500,-
Foto milerád pošlu.
email: walome@seznam.cz - Prodám, možnost předání Praha, jinak poštovný 50-70,-
Walome mecenáš22.4.2014Prodám
Batman Detective Comics 1 - Tváře smrti (hardback) - 450,-
Batman Detective Comics 2 - Zastrašovací taktiky (paperback) - 350,-
PředStrážci 2 (paperback) - 350,-
Následující kusy buď samostatně NEBO KOMPLET ZA 500,-
Conan - Dcera pána mrazu (paperback) - 250,-
Jonah Hexx (paperback) - 200,-
Parchanti 1 a 2 (paperbacky) - 200,-
Smečka (paperback) - 100,-
ÚPVO - Dutozem a další povídky (paperback) - 100,-
Můj email: walome@seznam.cz - Prodám první Před strážce brož. za 350,-/ks,
Walome mecenáš3.4.2014Prodám
email: walome@seznam.cz - Prodám:
Walome mecenáš6.3.2014Prodám
Drsná škola - 500,-
Detective Comics 2 brož. - 400,-
Ú. P. V. O. a další povídky - 150,-
Conan a pán mrazu brož. - 150,-
Smečka brož. - 100,-
Parchanti 1 + 2 - 200,-
100 nábojů 1 + 2 - 500,-
Jonah Hex brož. - 200,-
Bleach 8 - 100,-
Lucifer - Božská komedie - 300,-
Předání Praha, CRWEcon, pošta.
email: walome@seznam.cz - Prodávám tento seznam.
Walome mecenáš27.1.2014Prodám
http://daletth.webnode.cz/antik/#a1-jpg1
Kontakt na mě walome@seznam.cz - Prodám Borgii paperback za 400,- při osobním předání, za nějakých 430,- i s poštovným. Jednou čtené, je to supr komiks, jdu do pevné vazby. Můj email: walome@seznam.cz
Walome mecenáš29.12.2013Prodám
- Prodám Detective Comics 2 paperback za 300 + případné poštovné, nebo osobní předání v Prahe.
Walome mecenáš25.11.2013Prodám
- Prodám:
Walome mecenáš4.11.2013Prodám
Zámek a klíč 1 (paperback) 150,-
Hellboy 7 - Pražský upír (paperback) 150,-
Hellboy 8 - Temnota vábí (paperback a trochu ohnutý roh, případně pošlu foto) 250,-
Ú. P. V. O. 1 - Dutozem (paperback) 150,-
Conan - Dcera pána mrazu (paperback) 250,-
100 nábojů 1 - 250,-
100 nábojů 2 - 250,-
+ případné poštovné
mail walome@seznam.cz
Komiksů od CC se zbavuji z toho důvodu, že jdu do HB a všechny je mohu doporučit. 100 nábojů mě prostě nezaujalo.
- Prodám
Walome mecenáš29.7.2013Prodám
Soví tribunál paperback jednou čtené 250,-
Flash: Znovuzrození nedočtené 250,-
spíše někomu, kdo se pohybuje v Praze - nechcete přece po mně, abych v takovém pařáku absolvoval návštěvu pošty :) (žert, samozřejmě rád zašlu, ale s poštovným už to není tak výhodné, pokud vůbec...)
mé barvivo: walome@seznam.cz - prodám http://www.comicsdb.cz/comics.php?id=4895 za 300,- z místa. Čtené jednou a je to pecka, jdu do hardbacku :))
Walome mecenáš2.7.2013Prodám
email walome@seznam.cz
- Toe: jasně, já myslel jen pár konkrétních příkladů (hádám jednotky), kdy jsem tu něco hledal a nebyly tam žádné ukázky, i když na webu nakladatele byly. Jinak samozřejmě tu v 99 % případech jsou, a to včetně obskurností :)
Walome mecenáš16.4. 09:22* Připomínky a návrhy
- GWB a Zack: díky!
Walome mecenáš15.4. 16:05* Připomínky a návrhy
(je fakt, že odkaz je vlastně blbost) - Občas mi přijde škoda, že tu nejsou ukázky z komiksů (i přesto, že jsou ukázky legálně na internetech). Nevím jestli to má nějaký důvod, ale říkal jsem si, jestli by nešlo případně přidat odkaz na listovačku. Konkrétní příklad:
Walome mecenáš15.4. 13:28* Připomínky a návrhy
https://comicsdb.cz/comics/10735/batman-v-zaru-smrti
listovačka přímo na webu crwe: https://crew.digitania.eu/1942/564306/16 - Já se chystám sbírat tu novou sérii s Batmanem od CRWE, která začíná Jedem, uvidíme co z toho bude :)
Walome mecenáš15.4. 09:49Pindárna
- Ono nejde o tom co je nebo není v té manze (ono tam ve finále není nic, "explicitní" projevy si představuju jinak, to mi teenčina kuřba v Gunsmith Cats přijde explicitnější) ale o to jak to řeší Argo. Argo opět ukázalo, že nemaj žádnou kvalitu kontroly - tak jako se to ukázalo v Providence - kde ještě krásně posrali kupujícím hlavy. A pokud sami přiznají, že to od Arga nikdo nečetl, tak potěš koště :)
Walome mecenáš12.4. 09:18Pindárna
Ono ani to Providence by nevadilo (se prostě stane), ale bylo to o tom, jak to "vyřešili", jak pak lhali o tom, že to nebudou vydávat znovu a o tom, že když jste si to kupovali, tak před koupí jste neměli šanci zjistit, že kupujete zmetek atd.
JENOMŽE dokud si lidi budou nechávat posírat ty hlavy, tak nakladatelé jako Argo a jim podobní nemají vůbec důvod měnit svoje chování. Já od toho klamání zákazníka, které předvedli s Providence, od nich nic nekupuju, protože podporovat podvodníky a lháře mě moc nebaví.
Ale to je u nás (a asi i všude jinde) obecně nešvar. Lidi kupujou sračky a kazí to i těm ostatním, kteří by rádi kvalitní věci.
edit: a plus je teda smutný, že si nestojej za svým a že stačí jedno video, aby to stáhli z krámu a hodili na to igelit. - 123peta: no jasně, pro mě je snazší si počkat na ig (a pak na to stejně zapomenout).
Walome mecenáš10.4. 12:40Pindárna
- seneke: ne, jsou moc dlouhý :( ale oni to pak hází na fb a ig jednotlivě což je fajn
Walome mecenáš9.4. 21:47Pindárna
- Zack: :D okej
Walome mecenáš5.4. 11:40Pindárna
- TonyT: ono celkově ty nadšený reakce jsou taková zajímavá věc - já teď narazil na nějakou prodejnu kávy a ty lidi jim tam psali to samé co lidi píšou pod CC, jak jsou dotyční úžasní a jak jim rádi narvou ty peníze do krku. Ale je to prostě podnikání. Je to obchod. Pokud zítra ta pražírna zavře, tak do týdne na ni lidi zapomenou. Nebo když se podíváš na lidi co se bijou do krve (na internetu) třeba za apple. Sám mám apple věci ale prostě je to korporát, kterýmu házím peníze protože se mi líběj ty výrobky, ale žádný emoce k tomu nemám. Jen jsem rád že to funguje a jak to vypadá.
Walome mecenáš5.4. 11:12Pindárna
No tím jsem chtěl sáhodlouze říct, že podobný reakce mi taky přijdou legrační. Ale třeba to těm podnikatelům dělá radost :)
Alfi: protože to tady neumí emojis - soulbringer: < 3 < 3
Walome mecenáš4.4. 19:16Pindárna
- Gmork:
Walome mecenáš4.4. 16:25Pindárna
"Co nastane, až i z této sekty začnou lidi odpadat" - přestanou vydávat kolosálky, to je velice jednoduchý :D
"Já dát za komiks dva a půl, tak si o něm zjistím první poslední." - no tak pro někoho 2500 není zas takový téma. Já chodím často po Praze 1 a taky nekroutím hlavou nad tím kolik tam stojí rolců a bentley, když já mám doma i30. - damacon: jasně, ale to jsme tehdy nemohli při tý pofidérní kampani vědět. Ale máš pravdu, napsal jsem to blbě.
Walome mecenáš4.4. 10:33Pindárna
- Fimi: teda pokud mám být onen idiot já, tak se pleteš :) já jedinou haha stránku kterou jsem měl byla Nakašátko má názor (a na tu mi dal ban, to je pravda :D ). A samozřejmě že ban můžeš dostat každý, ale pak je jasné, že zbudou jen ti fanbois. Hlavně já tam byl aktivní v době kdy MB lhali a já na to upozorňoval, což bylo zezačátku. Teď nemám tušení co MB dělaj. Ono já holt mám nějakou morálku (jakš takš) a pokud někdo okrádá potenciální zákazníky a lže jim, tak zdvihám varovný prstík (tak jako jsem to dělal třeba i s Argem). Respektiva zdvihal jsem, dneska už jsem rád že stíhám sledovat co vychází z toho co mě baví, natož něco jiného.
Walome mecenáš3.4. 16:41Pindárna
A než se někdo zeptá A V ČEM LHALI tak sem dávám sebepromo, abych předešel (doufejme) sáhodlouhým odstavcům a internetovým diskuzím (což je samo o sobě už dost oldschool).
https://www.youtube.com/watch?v=rqcJ-__sER8
edit: (šmarja to už je 3 roky stará historie :D vyserme se na to) - damacon: btw poptávka nabídka je poměrně základní koncept. Chceš? Máš na to? Tak si to kup. Nechceš? Nemáš na to? Tak si to nekupuj. Jestli to stojí 2400, 3000 nebo 5000 je u zbytné věci úplně fuk. A řešit počet stran ve spojení s cenou je můj oblíbený místní bizár :) to je jak kdybys v kině chtěl platit míň za kratší filmy.
Walome mecenáš3.4. 14:58Pindárna
- Fimi: pres bany na fb se nadava blbe :)
Walome mecenáš3.4. 13:19Pindárna
- louza: no ja se na to moc netvaril ale ono to bohuzel vyslo jako nejlepsi moznost :D
Walome mecenáš28.3. 15:05Pindárna
Tak knizky u nas nejedou vubec. Vezmi si ze u nas rocne vyjde cca 15000 knih. Vetsina v nakladu max 2000 kusu. Neco klidne i 300. Aby to byl bestseller staci prodat 30000 ks knih. Viewegh v prime timu prodaval cca 50000 kusu. Ted jsou ty cisla pry vetsi ale neverim tomu. Vezmi si jaky debakl byl u nas Harty Potter (ale to bylo primarne kvuli neschopnosti O. Millera). Ten trh proste nefunguje. To neni nejaka moje domnenka ale fakt. Zeptej se kohokoliv kdo u nas vydava knihy a nema za sebou jinou firmu/jiny prachy. Nebo se zeptej ceskych autoru knih. Kdyz ma z jedne knihy 10 % je to hodne.
Tak ted koukam ze Miller dokonce povazuje za bestseller neco ceho se proda 1500 :D no tak kde to jsme. - louza: to je vůbec otázka jak nalákat nový lidi k čemukoliv. My teď máme takovej spolek na malým městě a nakonec jsme skončili u roznášení letáků :D protože nás prostě nic lepšího nenapadlo.
Walome mecenáš27.3. 15:05Pindárna
- Mně šlo spíš o to, že nechápu, jakou luxor plní funkci. Někdo tu psal, že se skrze něj hledají noví zákazníci - znám jednu osobu, která píše knihy - vychází u známého nakladatele, je plošně v distribuci - a sama přes instáč za měsíc prodá stejně kusů, jako všechna tahle knihkupectví za rok (!). Takže pokud se budeme bavit o velkém zavedeném nakladateli, ten by ty čísla musel mít nekolikanásobně větší.
Walome mecenáš22.3. 12:36Pindárna
Ten přeprodej pro mě, jakožto pro koncovku, nemá absolutně žádnou přidanou hodnotu. Ještě navíc musím jít fyzicky do toho krámu. Takže ať si každý nakupuje kde chce, jen já se divím tomu, že stále někdo chodí do Luxorů apod (a že je jich tolik, aby se uživilo 40 poboček v těch nejdražších nájmech).
NICMÉNĚ bavil jsem se jedním s klukem, který si dělá samonáklad jedné knihy a po letech, kdy si to prodával a posílal sám oslovil distribuci. Distribuce si vzala 60 %, část nákladu samozřejmě zničí, část prodejů zamlčí, ale i tak říkal, že šul nul to cca vyjde a že mu to pár novejch lidí přineslo. Otázkou pro mě zůstává, jestli to za to stojí.
Protože ve správném kapitalismu by na tomhle řetězci museli vydělat všichni a všichni by měli být milionáři - ale to platí jen o tom poslední (nejzbytečnějším) článku řetězce. A to mě nepřestává fascinovat :D - soulbringer: no jasně, ale tolik kamenejch prodejen, tolik nájmů, tolik zaměstnanců... a ta služba není nic jinýho než výdejna knih.
Walome mecenáš19.3. 15:47Pindárna
To že maj eshop Booktook jsem nevěděl (ani ho neznám popravdě).
Django: lidé je skupují a pálí před školama. - Kapis : jo tam smrdíš kouřem jenom když projdeš okolo.
Walome mecenáš19.3. 12:56Pindárna
- Tak jasně knižní klub jede manželka :D
Walome mecenáš19.3. 11:38Pindárna
- No já tam včera byl jak v Jiříkově vidění. Knížky halabala (ne)seřazený, narvaný regály k prasknutí, a v tom prázdným obchodě tam jsou 4 holky (všechny teda příjemný, to mě mile překvapilo) a já si tak říkal - tohle může bejt prodejna bez zaměstnanců, kam přijdu, vezmu si a půjdu, jak je možný, že tohle ještě funguje?
Walome mecenáš19.3. 10:37Pindárna
Ale damacone máš asi pravdu, takhle to může fungovat (zejména s těma dětma).
BadBoy: jo no. Já tam měl dost problém si něco vybrat i na ten voucher. - Mě včera potěšil starší pán v Luxoru (kde jsem byl jen proto, že jsem dostal kupon, roky jsem tam nebyl), který chtěl nějakou knížku, slečna ji přinesla, pán si vygooglil levnější cenu na internetech a řekl, že ji nechce, že si ji objedná z netu.
Walome mecenáš19.3. 09:46Pindárna
Luxor je přežitek jak nádražní hospody a báby za přepážkou na nádražích. Absolutně nechápu, že tenhle nic nepřinášející prostředník přežil covid. - MaF: :D
Walome mecenáš18.3. 14:08Pindárna
- Darker: hezký. Taky se už roky chystám něco namalovat...
Walome mecenáš14.3. 21:15Herní vlákno
- Skalpy a Punisher Max od Aarona.
Walome mecenáš2.3. 12:41Pindárna
- farnhajt: no spis je otazka proc na nej nekdo reaguje :,)
Walome mecenáš1.3. 21:32Pindárna
- Ja se divim ze nekdo jeste vubec resi Marvel filmy.
Walome mecenáš19.2. 21:44Filmový a hudební klub
- Zack: já bych merch nekoupil určitě, ale asi nejsem cílovka. (já nejsem cílovka žádnýho merche, triček nebo hrnků mám dost a nic originálnějšího nikdo zatím nevymyslel)
Walome mecenáš19.12.2023 09:20* Připomínky a návrhy
- Ja pouzivam appku booxy. Neni hezka, ale na tech mych par knih to staci.
Walome mecenáš12.12.2023 21:44Pindárna
- Zack: nope.
Walome mecenáš26.8.2023 11:43* Připomínky a návrhy
- Kapis: me obmekcilo ze cte komiksy, ja jsem jednoduchej clovek.
Walome mecenáš25.8.2023 22:05Pindárna
- Treba Bartos komiksy cte, chodi do Comics Centra.
Walome mecenáš21.8.2023 18:16Pindárna
- Proboha nenakupujte u prekupniku z luxoru a nakupujte primo u nakladatelu.
Walome mecenáš9.8.2023 09:40Pindárna
- Vsechny Nolanovi Batmani stojej za hovno (jako vetsina jeho filmu). Oppie me ale bavil hodne, takze mu nejnudnejsiho Batmana v historii kinematografie snad i prominu.
Walome mecenáš9.8.2023 08:02Filmový a hudební klub
A Imax je zbytecnej tak nejak obecne, spatnej obraz i zvuk. Ale ocenil jsem ze lidi byli zticha a nikdo nesvitil mobilem. A tech nekolik scen kde zvuk hral prim fungovaly dobre. - Gmork: neznal jsem, ale rip.
Walome mecenáš4.8.2023 07:34Nakupujeme venku
- MisaNuff: jono barák je koníček sám o sobě.
Walome mecenáš27.7.2023 09:17Pindárna
- Dopp: ja mam kamose kterej pracuje z domova a na volny noze a ten treba koukne na 3 filmy denne.
Walome mecenáš26.7.2023 09:41Pindárna
- Zack: na streamech neni prodlouzena verze ne?
Walome mecenáš25.7.2023 18:39Pindárna
Monti: aha to jsem nevedel :D ale tak to je to nejmensi. Ja to myslel tak ze ta dvd kvalita uz je fakt slaba. U nejakejch filmu je to fuk ale zrovna lotr si zaslouzi lepcejsi.
Ale trosku me trapi dcera ktera si rada pousti svoje pohadky na dvd (na blurejku toho moc nema) a pritom na disney je to v lepsi kvalite :,) - Toe: ale fuj :)
Walome mecenáš25.7.2023 09:59Pindárna
- My ted koukali na lotra z dvd a bylo to hrozny :) plus je tam takova specialitka ze ma to dvd dve strany, protoze ty filmy jsou neunosne dlouhy :D priste uz to musime dat z uhd.
Walome mecenáš25.7.2023 09:22Pindárna
- Mikei: jo to jsem byl hodne prekvapenej ze lidi jeste chodej do kina.
Walome mecenáš20.7.2023 06:25Filmový a hudební klub
- seneke: tvl bacha Toren ma nejvetsi fejm
Walome mecenáš18.7.2023 22:26Pindárna
- Tak "československá" to a to vzniká proto, aby bylo víc views / odběratelů atd. Proto jsou i ty různý debilní show v tv československý, protože se zvětší trh. Což platí i o webech. Tam nejde o bratrství, ale o pragmatismus.
Walome mecenáš13.7.2023 15:04Pindárna
- komiksfan: skoda ze mam doma zakaz podporovat tohodle zlodeje :D akce je to krasna
Walome mecenáš5.7.2023 17:49Pindárna
- Lenny: tyhle lidi nemaj soudnost. Ale to, ze dostane "exkluzivni" info od babartu je jeste vtipnejsi.
Walome mecenáš27.6.2023 13:56Sběratelský klub
- Kudela, chodil do Krakatitu (jakoze pravidelne), bavil se s prodavaci, chodil na predpremiery s crwi a u toho si vzdy nenapadne ukradl "par" komiksu. Nakonec jich bylo tolik ze si na nej pocihala i policiie. Je to uz par let (jeste pred covidem).
Walome mecenáš27.6.2023 13:01Sběratelský klub
Edit: mozna do Arkhamu, ted nevim. - faster86: ze zloděje knih influencerem, thats slovakian dream
Walome mecenáš27.6.2023 12:39Sběratelský klub
- faster68: myslim že ne, byla naznačena nějaká novinka s prvním gay superhrdinou (netuším co to je), ale o tom se mluvilo myslím už dřív.
Walome mecenáš30.5.2023 10:10Pindárna
Tohle nebylo o novinkách, ale o oslavách toho co bylo :)