karl173 lars.jakekhy@gmail.com Naposledy online: 26.4.2024 07:45mecenáš
- Milý komiks se zajímavou kresbou a prostým příběhem ze života. Příjemné čtení.
karl173 mecenáš18.4.2022 22:22Doomboy
- Vcelku příjemná jednohubka, která se dobře čte.
karl173 mecenáš18.4.2022 11:22Doctor Strange #06: Bůh magie
Nicméně jak po dějové stránce tak i po té vizuální, nepřináší nic výjimečného.
Zkrátka vás to " jen " zabavý. - Jakožto nepolíbený knižní trilogií nemám žádné nosné základy. Do příběhu jsem tak naskočil po hlavě. Ale už od začátku mě Prašina oslovila. Ovšem zatím ne tak příběhem, jako spíše vizuálem. Kresba je působivá a temné scény mají atmosféru. S příběhem je to složitější. Teprve se vše rozjíždí a moc mi toho děj zatím nedokázal předat. Přesto však cítím jistý potenciál a možná si při čekání na další čísla přečtu i samotné knihy.
karl173 mecenáš18.4.2022 09:57Prašina: Křídový panáček #1: Skořápka
První číslo však zatím nemohu hodnotit vysoko. - Když pominu fakt, že jsem téměř dokonale zapomněl co se dělo v předchozím díle, tak jakmile jsem se začetl, znovu jsem se dobře bavil.
karl173 mecenáš6.4.2022 20:08Paper Girls, kniha druhá
Stále se jedná o dobrou sci-fi jízdu, která na to jde takovým jednodušším stylem. S fajn postavami, vztahovými problémy a typicky Vaughanovskými cliffhangery.
Uvidíme co přinese třetí díl, bude to jistě zajímavé. - Brubaker je sice fajn, ale umí to lépe. Hlavně prostoru tu má málo. Navíc už jsem tento komiks kdysi četl. Více jsem byl zvědavý na Arkham. Souhlasím, že na jedno přečtení to je asi málo. Na druhou stranu právě po prvním přečtení si člověk udělá představu o čem to je. A Arkham je o co nejvíce abstraktním zobrazení Batmana co jsem kdy viděl. Tohle chtělo velkou odvahu a za to si tento počin je třeba vážit. Na to že je to Morrison je navíc příběh celkem přímočarý a pochopitelný.
karl173 mecenáš1.4.2022 18:45DC komiksový komplet #053: Batman: Muž, který se směje & Arkham
Retro je klasicky úsměvné.
Celkově velmi slušné DCKK. - Celkem příjemná jednohubka, která jede na táborové atmosféře. Ovšem celkově jde o průměr.
karl173 mecenáš12.3.2022 18:48Stranger Things: Tábor mladých vědců
- Naprosto odzbrojující pohled obyčejných vojáků a nejen nich na to, jak umí být válka bezvýznamná.
karl173 mecenáš24.2.2022 14:21To byla zákopová válka
- Tohle ušlo. Sice jsem čekal co tak zásadního se stane a ani nevím jestli jsem se dočkal. Ale jinak jsem se slušně bavil. Lepší průměr.
karl173 mecenáš20.2.2022 20:26Liga spravedlnosti: Žádná spravedlnost
- Velmi slabý díl plný nelogičností a nudného scénáře, který navrh nepřidal špetku originality.
karl173 mecenáš20.2.2022 17:11Liga spravedlnosti #07: Ztracená spravedlnost
Zároveň přes krátkost komiksu se to celkem vleče.
Kresba ušla. - Pro nováčky velmi slušné přiblížení této známé značky. Pro fanoušky povinnost.
karl173 mecenáš13.2.2022 11:22Warhammer 40,000: Marneus Calgar
Kieron Gillen dobře propojil zábavu s historií Warhameru 40,000 - Zajímavý komiks ze zajímavého prostředí. Vše plyne svižně a kresba vypadá solidně. Ale i když se to vlastně dobře čte, tak to má poměrně velký háček, alespoň v mém případě.
karl173 mecenáš2.2.2022 18:56Cesta kostí (sběratelská verze)
Bohužel komiks uteče jako nic a nestihl jsem si k postavám nebo k tématu o čem komiks vypráví vybudovat nějaký vztah.
Děj je vcelku triviální a zároveň ho rychle prokouknete.
Překvapivý je až sám konec, který je otevřený a má vás vybízet k otázkám. To je ale ten problém.
Sám autor o komiksu napsal, že pro něj nebylo důležité nabídnout odpovědi, ale naopak položit otázku/y. Já si však nejsem úplně tak jistý, zda-li o to vůbec stojím. - Vražedně dokonalá je typickým komiksem, který má zajímavý nápad, ale bohužel to je asi tak všechno.
karl173 mecenáš30.1.2022 18:35Vražedně dokonalá
Provedení je nedotažené a zápletky působí průměrně. Přitom potenciál tu je slušný, kdyby si autorka dala více záležet na propracování pozadí a postavám dala uvěřitelnější podobu.
Zápletky se tu jeví triviálně či nahodile a příběh téměř nedokáže překvapit či vás něčím doslova zaujmout.
Čte se to dobře, ale když po dočtení zjistíte, že to bylo tak trochu k ničemu, není to zrovna dobré znamení.
Čemu nemám prakticky co vytknout je vizuální stránka. Kresba je propracovaná a koloring dobře sedí. Možná vás to neohromí, ale bude se na to dobře koukat.
Za mě tedy spíše lehký nadprůměr. - Na Sweet Tooth jsem se hodně dlouho těšil a když Crew oznámila jeho vydání v češtině, okamžitě jsem věděl, že si ho musím hned pořídit a přečíst.
karl173 mecenáš23.1.2022 17:58Sweet Tooth - Mlsoun #01
Pak jsem si ho pořídil a až doteď jsem ho měl připravený v knihovně.
Jako kdybych si ho tak trochu šetřil, protože jsem podvědomě tušil, že jakmile se začtu, tak už nebudu chtít přestat.
A stalo se. Mlsouna jsem smlsnul jako malinu.
Může za to Jeff Lemire a jeho neuvěřitelná schopnost psát příběhy tak uvěřitelně, lidsky a zároveň poutavě, že budete napjatě otáčet jednu stránku za druhou.
A pak je tu kresba. Ta je opět naprosto fantastická. Lemire dobře využívá komiksové médium a zobrazuje vše přesně a přehledně. Pohrává si s panely a mění styl kresby dle potřeby, aby umocnil styl vyprávění.
Zkrátka a jednoduše tohle bylo parádní počtení, které má jen jednu chybu. Nemám tu teď další díl.
Jeff Lemire je pro mě jedním z nejtalentovanějších tvůrců komiksu které znám, a opět mě o tom přesvědčil. Zase se mu to povedlo a já mu tleskám!!! - Kolem Flashe se teď vytvořila jakási bublina naplněná jednou zkázou světa za druhou a neustálým narušováním realit/y. Tentokrát jím je objevování jiných zdrojů sil.
karl173 mecenáš9.1.2022 20:34Flash #09: Konfrontace zdrojů
To může být zajímavé a do jisté míry také je. Ale zde je k tomu bohužel přistupováno opět tím největším nerdským způsobem.
Naštěstí se to čte dobře a také to má hezkou barevnou kresbu.
Na odpočinek dobré. - I přesto, že Williamson zvládá svojí roli dobře, tak už se mi přeci jenom jeho série začíná zajídat. I s přihlédnutím, že jsem si dal s touto sérii poměrně dlouhou pauzu, tak mne tento díl vcelku nudil.
karl173 mecenáš8.1.2022 13:29Flash #08: Válka Flashů
A to především z důvodu, že formulka kterou Williamson jede, točí už poněkolikáté a tak to všechno pomalu ztrácí na vážnosti a síle. Řeč je především o tématu rodiny a zachraňování minulosti.
Celá toto téma už se zkrátka vyčerpalo a chtělo by to přijít zase s něčím/někým jiným. - Stále mě to baví. Líbí se mi výpravnost a svižnost příběhu. Kresba je velice propracovaná a jsem s ní spokojený. Ovšem pár neduhů by se tu přeci jenom našlo.
karl173 mecenáš3.1.2022 17:21Berserk #02
Hrdina působí jako klasický nesmrtelný stroj na zabíjení a přestože mu hrozí i to největší zlo, nemám o něj strach. Svým způsobem mě nutí dál číst, jen má zvědavost o to, jak to autor vymyslel dál. To se ale autorovi daří dobře, jelikož děj neustále přináší jednu událost za druhou.
Dále kresba, ta je jak jsem již psal povedená. Je vidět kvalita a zkušenost autora. Ovšem při některých akčních pasážích mi i přes propracovanost a detailnost, dělá potíže představit si, jak například hrdina udělal nějaký pohyb, nebo jak se ruka démona ocitla zde, či zde. Musím se až příliš soustředit, abych z toho něco měl, což ale v akčních scénách nepůsobí příliš dobře.
Ovšem tímto neduhem trpí spoustu mang, které jsem četl.
Tudíž je možné, že si musím zkrátka jen zvyknout.
Celkově jsem ale zatím spokojený. Navíc konec této knihy končí tak blbě, že zkrátka není možné nepokračovat. - Začátek je slušný. A líbili se mi návraty do minulosti. Tam bych si představil klidně celý díl.
karl173 mecenáš2.1.2022 13:04Angel #01: Lidskost
V současnosti to ovšem tak dobře nefungovalo. Záporák co sbírá lajky a odběry? Jako vážně? Dovedl bych si představit, že někdo mladým holkám na sociálních sitích vymyje hlavu, ale to jak je to podané tady je spíš vtipné. Závěr se vůbec nevydařil.
Uvidíme co přinese kniha příští. Tohle bylo jako jednohubka ok, ale je to průměr. Přitom jsem se ze začátku dobře bavil. - Zpočátku to vypadalo, že se bude jednat opět o velmi triviální zápletku, ale nakonec se to slušně rozjelo. Příběhově tedy zatím stále slibné, byť je to pořád takové jednodušší. Ale to už zřejmě jiné nebude.
karl173 mecenáš1.1.2022 13:21Žoldnéř #03: Zkoušky
Malba je stále skvělá a líbí se mi autorova schopnost experimentovat a měnění stylů.
Zároveň se mi čím dál více líbí bonusy na konci.
Za mě tedy spokojenost. - Jak sám autor tvrdí, pravý začátek Žoldnéře je svým způsobem až druhý díl. A já naprosto souhlasím.
karl173 mecenáš29.12.2021 15:14Žoldnéř #02: Tajemná formule
Jde především o příběh. Teprve v této knize se totiž příběh rozjíždí nějakým uchopeným dojmem.
Ale nutno dodat, že tentokrát tomu dost pomohli i malá vyzrazení samotného autora na konci knihy. Nýbrž sám o sobě by mohl komiks působit také jen jako další Žoldnéřova jednohubka.
Nicméně já se tentokrát mohl bavit i nejen malbou. A díky tomu mě tak až tento díl přesvědčil, že se mám o tuto sérii dál zajímat. Také mne tentokrát více bavili autorovi poznatky a doplňkové informace, a to především o zbroji či letcích.
Druhý díl se tedy vcelku povedl a jsem spokojený. Vše je ale teprve na začátku a uvidí se, co si Vincente Segrelles připravil pro třetí díl. - Já to nechápu. Vždyť Jason Aaron je zkušený a talentovaný autor.
karl173 mecenáš25.12.2021 11:20Avengers #06: Znovuzrození Starbrandu
Ale jeho Avengers jsou čím dál větší přeplácaná hovadina.
Tento díl již klesl na samé dno podprůměrnosti. - V hlavní roli malba. V této první knize je příběh velmi stručný a nepříliš originální. Navíc dialogy jsou tak jednoduché a naivní až běda. Vše tak zachraňuje malba a zajímavé prostředí ve kterém se příběh odehrává.
karl173 mecenáš16.12.2021 16:55Žoldnéř #01: Kult svatého ohně
Na závěr tu pak je stručné vyprávění o životě od samotného autora. Vzhledem k tomu, že v té chvíli jsem měl za sebou teprve pár stran jeho díla, působilo na mě jeho vyprávění, jak se až k tomuto komiksu dostal trochu jako takové chvástání. Sice je to všechno zajímavé, ale přišlo mi to trochu brzo.
Nicméně jsem zvědavý jak bude Zoldnéř dál pokračovat a jsem natěšený co za malby uvidím příště. Zatím je to ale jen takový lehounký nadprůměr. - Parádní počin. Napínavý thriller, který šlape jak po příběhové tak vizuální stránce. Nejlepší Batman co Snyder napsal.
karl173 mecenáš12.12.2021 21:19Batman: Černé zrcadlo
- Další jednohubka s Hellboyem, která zaujme svojí výtvarnou stránkou a atmosférou. Příběhově se jedná o delší povídku, která by dobře sedla do povídkové knihy, ale samostatně to příliš neobstojí.
karl173 mecenáš12.12.2021 16:05Hellboy: Vstříc mrtvým vodám
- Aaron se pokouší oprášit svůj um v psaní drsných příběhů z jihu a je rozhodně vidět, že to nezapomněl. Zároveň už ale spoustu věcí dělá tak nějak automaticky. A tak i když si to možná ani neuvědomuje, píše příběh který je tak předvídatelný, jako to, že se každý večer neoholí.
karl173 mecenáš9.12.2021 20:55Parchanti z jihu #01: Takový to byl muž
Za mě jsou Parchanti z jihu fajn jednohubka, která se dobře čte, protože to píše člověk, který ví jak na to. Zároveň se na to i dobře kouká, jelikož to má ten správný nečistý efekt. Jason LaTour odvedl dobrou práci.
Nic mě ale v této knize nepřekvapí a vše navíc uteče jako voda. Což je dobře i špatně. Druhý díl si rád přečtu, protože vím, že mě to nejspíš bude opět bavit. Ale jestli se ptáte zda z toho budou další Skalpy? Silně pochybuji. - Je to těžké. Máte tady Avengers, které patří k základním kamenům Marvelu a tam čekáte tu největší kvalitu. Jenže pak tu máte MCU a komiksy pak jdou na druhou kolej a snaží se zavděčit hlavně těm, kteří po filmu narazí v knihkupectví na komiks a musí je to ohromit jako film. A tím pádem pak máte v komiksu mišmaš bez jakékoliv hloubky a invence, který nedává moc smysl, ale hlavně že pobaví tzv. na efekt.
karl173 mecenáš21.11.2021 11:53Avengers #05: Souboj Ghost Riderů
A k tomu to hodíte Jasonu Aaronovi, který má jméno a prodává a je jedno jestli mu jde jen o prachy a kašle na kvalitu a nebo mu to prostě jen nejde.
A tak vám pak vznikne komiks plný rádoby fascinací, a který sice může na chvilku zabavit, ale nedostanete z něj ani o chloupek víc. Možná ještě kresba, ta se opět na poměry mainstreamu povedla.
Já jsem naštěstí celkem benevoletní a mám rád zábavné jednohubky na odreagování. Ovšem tentokrát to na mě bylo už moc tuctové. - Taková zvláštní jednohubka. Snaha o humor a bourání čtvrté stěny ala Deadpool k Lokimu sice sedí, ale nic moc jiného autor nepřináší. Zápletka a děj je velmi průměrné a moc mě to nezaujalo. Tady tedy jasně vyhrává provedení nad obsahem.
karl173 mecenáš15.11.2021 18:59Loki: Bůh, který spadl na Zemi
Kresba slušná, ale také žádná hitparáda.
Zkrátka tento komiks si možná užijete, možná ne, ale jedno vím jistě. Druhý den nebudete vědět o čem to bylo. - Celkem dobré rozloučení s Válkou říší. Jsou to takové mikropříběhy dovyprávějící osudy všech zúčastněných, a není to špatné.
karl173 mecenáš13.11.2021 02:22Thor #03: Konec války
Na podobný typ komiksu dle mě až nadprůměrné. I kresba Del Munda byla v této knize velmi povedená a to jsem jeho fanouškem zpočátku moc nebyl.
Za mě tedy fajn závěr jedné kapitoli a jsem zvědavý na pokračování, zdali ho tu Crew vydá.
Ať žije král Thor!! - Tato kniha je super. Proč? Protože stačí jeden sešit z roku 2000, aby člověk na vlastní oči viděl, že současná řada Iron-Mana je vážně slabá.
karl173 mecenáš9.11.2021 00:32Tony Stark - Iron Man #03: Válka říší
Doplňující příběhy k Válce říší byli nudné a nezáživné, ba dokonce téměř na hraně trapnosti. Jediné co tu stálo za řeč, je vcelku slušná kresba.
První tři sešity a poslední jsou nebe a dudy a už vám musí být jasné, co je v tomto případě nebe.
A to přitom závěrečný sešit není také žádné terno. Prostě se jedná o solidní boj s Ultimem tak trochu ve stylu 80. let ( Roger Stern se nezapře ).
Zkrátka tato řada je zatím jedna z nejslabších co tu Crew od Marvelu momentálně vydává. - Nedá se popřít, že příběh si bere hodně od H.P. Lovecrafta a že příliš origanility nepobral.
karl173 mecenáš7.11.2021 10:46Bůh krys
Ale já si říkám ,, a není to jedno? ".
Corbenovi tento ,, jednoduchý " příběh o záchraně ženy zamilovaným dobrodruhem funguje dobře. Výprava, zápletka, záhada a atmosféra tu je a funguje dobře. Takže i když se nejedná o něco převratného, mne osobně se tento výlet do zapomenutého místa jménem Lame Dog líbil.
Co se týče kresby, tak tam je to jednoduché. Kdo nemá rád Corbena, tak ten by měl komiks rovnou vynechat a kdo to má naopak, tak ten už bude na Corbenovu undegroundovou kresbu připravený. - Tohle byl čistý střed. Nějaké to doplnění k Válce říší a teaser k tomu, co nás čeká.
karl173 mecenáš29.10.2021 11:51Avengers #04: Na pokraji Války říší
Neurazí, nenadchne. Možná jen kresba, ta byla opět velmi povedená. - Na poli superhrdinských eventů se jedná o ten lepší kousek.
karl173 mecenáš26.10.2021 23:39Válka říší
Samozřejmě, jsou tu jisté nelogičnosti, autor si vypomáhá dějovými zvraty v podobě wow momentů, spousty klišé.
Ale přeci jenom i tak má tento event pár originálních nápadů a když už byste nenašli na tomto komiksu nic výjimečného, protože už jste všechno viděli xkrát, tak se mu nedá upřít minimálně to, že se dobře čte a ještě lépe vypadá.
Válka říší dopadla celkem dobře, nepřináší mnoho překvapení, ale také nezklame v tom, co mají eventy nabízet, a tím jsou velké bitvy a pompézní podívaná. - Jedná se o takovou předehru k Válce říší. Aaron si pomalu rozestavuje panáčky na svá místa.
karl173 mecenáš24.10.2021 12:36Thor #02: Válka říší se blíží
Nicméně i tak, jedná se o solidní jednohubku, která mě mile překvapila a bavilo mě to.
Nedá se ovšem upřít faktu, že nic moc se zde nestane. 3* - Slušný rozjezd. Líbí se mi tempo a prostředí vyprávění.
karl173 mecenáš24.10.2021 08:59Berserk #01
Co je ale největším plusem, je kresba. Hlavně velké panely jsou tu parádní.
Samozřejmě je to zatím jen začátek a tak se tu zatím nějaké příběhové
smyčky nekonají, ale v této sérii rozhodně budu chtít pokračovat a jsem zvědavý kam bude směřovat.
Zatím slušné 4* - Upíři jsou mé guilty pleasure a tak není divu, že 3. díl je pro mě zatím nejlepším co Aaron s Avengers napsal.
karl173 mecenáš21.10.2021 19:42Avengers #03: Válka upírů
Ale! Zaprvé, zatím laťka nebyla vůbec vysoko. A za druhé, i když mě tento díl bavil, tak hlavní dějová linka této knihy má jen 4 sešity. A to není zrovna mnoho, že jo.
Plusem je svižnost a zábavnost komiksu. Rozhodně se mi líbí také kresba, která konečně nepůsobí tak chaoticky jak to v týmovkách bývá a jak to bylo v předešlých dvou knihách. Takže dalším plusem je i přehlednost.
Co ovšem zamrzí jsou rychlé zvraty a klasické kouzelnické dějové smyčky, které působí nelogicky.
Příběh je ale celkově dobře poskládaný a drží nějaký tvar, který má smysl zkoumat.
Sešit o prvním Iron-Fistovi sice zajímavý, ale trochu o ničem.
Celkově však musím přeci jenom uznat, že tohle mě zkrátka bavilo. 4* - Druhý díl Iron-Mana už není tak špatný. Díky ucelenému ději, ubráním humoru a rozjetí několika zápletek vzájemně na sobě závislých se nám vyklubalo zajímavé superhrdinské drama. Leč již mnohokrát viděné a tak trochu vystřižené jak z 80. let. I tak ale musím uznat, že mě tento díl bavil a skrze naprosto nulové očekávání, vlastně i překvapil.
karl173 mecenáš19.10.2021 23:14Tony Stark - Iron Man #02: Železný starkofág
Stále tu však zůstává spoustu průměrnosti, ať už od nezajímavého záporáka, mnohokrát viděné zápletky a tuctový závěr.
Kresba se naštěstí zlepšila alespoň do současného standartu Marvelu.
I přes mnohá zlepšení je tak druhý díl Iron-Mana spíše lehce nadprůměrným komiksem, byť vcelku zábavným. 3* - Iron-Man je v komiksu pro mě jeden z tich horších a nudnějších Avengerů. A bohužel ani Dan Slott to v tomto komiksu nedokázal změnit.
karl173 mecenáš18.10.2021 19:56Tony Stark - Iron Man #01: Muž, který stvořil sám sebe
Když to shrnu, bylo to nudné, mnohdy přeplácané a kresba na mě působila příliš dětsky. Nakonec se asi nejvíce povedl poslední sešit, ve kterém Tony Stark ani nefiguruje, byť je tam v podstatě jeho kopie.
Snad se to příště aspoň trochu zlepší, ale moc na to nesázím. 2* - Tento komiks dokonale spadá do kolonky - neurazí, nenadchne.
karl173 mecenáš18.10.2021 19:51Thanos: Svatyně nuly
Děj je poměrně svižný, ale nemá dostatečnou hloubku a ve výsledku působí tento komiks zbytečným dojmem.
Pořád se ale u čtení dá pobavit a neurazí ani svojí kresbou.
Zkrátka klasický průměrný Marvel. 3* - Skvělá adaptace této literární klasiky. Kresba je detailní, kombinace černé a bílé dodává kýžený pocit svíravé atmosféry, která na všechny členy posádky působí ze všech stran.
karl173 mecenáš17.10.2021 19:20Moby Dick: Bílá velryba
Tento výlet na širé moře jsem si neskutečně užil. 5* - Celkem nuda. Myslel jsem si, že po takové pauze s Deadpool/Spider-Manem jakou jsem měl, by to mohla být fajn oddychovka, ale místo toho to byla spíš zívačka u které jsem párkrát usnul. Ale nakreslené to bylo celkem hezky. 2*
karl173 mecenáš12.10.2021 19:57Spider-Man / Deadpool #04: Žádná sranda
- Závěr Zdarskyho runu přišel moc brzy. Je to zcela evidentní v rychlosti zvratů a téměř až přeplácanosti v ději. Alespoň tak to na mě působilo. Přesto si to stále uchovává zábavnost a čitelnost.
karl173 mecenáš8.10.2021 22:50Petr Parker Spectacular Spider-Man #04: Návrat domů
Kresba za mě v pohodě. Zajímavý byl dvojsešit od Bachala. Kdybych ale s tímto kreslířem neměl zkušenost z Doctora Strange, asi bych na tak velkou změnu reagoval hůře. Na co jsem ale doopravdy nereagoval zrovna nejlépe, jsou zběsile měnící se úhly panelů ze začátku komiksu. To se mi opravdu nezamlouvalo.
Celkově mám z poslední knihy vcelku rozpačité pocity a čekal jsem více. I tak se ale stále jedná o dobrý superhrdinský komiks, který ovšem nevybočuje téměř ničím z řady, byť poslední sešit byl fajn. I tak spíše 3* - Je to svižné, má to zajímavý děj a napínavé zápletky, a sympatické postavy. Jmenuje se to Paper Girls.
karl173 mecenáš6.10.2021 17:38Paper Girls, kniha první
Tedy alespoň tento první díl na mě zatím tak působí.
Za mě velmi příjemné čtení, které jak už jsme u Vaughana zvyklí, funguje především na bázi cliffhangerů, což čtenáře automaticky nabádá k dalšímu čtení, a tady to zatím funguje skvěle.
Snad se pokračování dočkáme co nejdřív. Za mě silné 4*. - Bendisovi se závěr série vůbec nepovedl a k této, už tak průměrné serii, si pro nás připravil nemastný, neslaný, a především tuctový uspěchaný závěr, který nejenže je nedůstojným rozloučením tohoto věhlasného autora, ale dokonce i samotných Strážců galaxie, kteří v tomto díle přestali plnit, i tak vcelku jednoduchou roli, a tím je akcí nadupaná a nenáročná zábava. Kdyby se jednalo o humornou parodii pro mladší publikum, tak to ještě pochopím, ale tohle byl bohužel nudný výžblebt.
karl173 mecenáš27.9.2021 15:38Strážci galaxie - Noví strážci #04: Uzemněni
Jediné co tu zůstalo na úrovni je kresba a dalším plusem je solidní první sešit, který ovšem nepřináší nic závratného, jen se mi zkrátka dobře četl.
Za mě i přesto, že jsem moc nečekal, tak jsem zklamán. 2* - Strážci galaxie opět plní roli akční superhrdinské oddychovky, překvapení se nekoná.
karl173 mecenáš22.9.2021 22:00Strážci galaxie - Noví strážci #03: Strážci ve válce
Navíc kniha obsahuje v podstatě jen 3 sešity, které nás posouvají v ději, což je dost málo. Zbytek je Free Comic Book z Občanské války 2, který alespoň dobře navodí děj a poslední sešit je ovšem pouze nic neřešící retrospektivní pohled. Plus je zde nebývale velké množství bonusů.
Celkově se to nečte špatně, ale mám pocit, že tato série už nic kloudného nepředvede. Za mě 3* - Klasický sborník povídek, který je nejzajímavější propojením několika zemí a dává tak šanci i méně známým autorům. Bohužel prostoru moc není a tak téměř všechny příběhy mají jen triviální zápletky, které bohužel nepřináší mnoho.
karl173 mecenáš21.9.2021 22:25Batman: Svět
Souhlasím, že napsat krátký příběh, aby oslovil není nic lehkého. Nicméně jde to a zejména Japonskému a Ruskému příběhu se to povedlo.
Bohužel valná většina autorů se raději do žádných experimentů nepouští a tak přináší jen tuctové příběhy odehrávající se v kulisách své země.
Více zajímavější už je to s kresbou. Tady dostáváme solidní paletu stylů a většina z nich se mi líbila. Nicméně aby vás to přimělo ke koupi jen kvůli kresbě, to zas také taková hitparáda není.
Co ještě jiného dodat... asi je fajn, že se mohla naše země na této knize podílet a určitě DC přišlo se zajímavým nápadem. Nicméně po stránce kvality se nejedná o příliš dobré čtení. Za nápad 3* - Od tohoto komiksu jsem moc nečekal. Rocket s Grootem zatím povětšinou plnili roli jen jakési průměrné nenáročné akční komedie. A není tomu jinak ani teď.
karl173 mecenáš15.9.2021 22:23Rocket a Groot #02: Občasná válka
První sešit nebyl nic moc. Slabší děj a ještě slabší kresba. Naštěstí poté se to vcelku zvedlo. Příchod Gwenpool vše oživil a příběh mě kupodivu i poměrně bavil. Kdyby takto vypadala celá knížka, zřejmě bych šel s hodnocením i výše.
Poslední sešit je spíše do počtu a nějak nechápu jeho výskyt. Tento sešit byl k vidění už v NHM s Mývalem Rocketem a jedná se o blbost s velmi slabou kresbou.
Celkově tak další díl Rocketa s Grootem je opět spíše průměr, byť v rámci předchozích dílů se jedná o zlepšení. Za mě 3* - Jako jednohubka na odreagování to stále funguje. Plno akce, hlášky a děj dobře táhne dopředu. Nic vás už ale nepřekvapí. Vše je příliš tuctové. Bendis má rozhodně na víc.
karl173 mecenáš12.9.2021 21:19Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní
Kresba je na mainstream ok a kouká se na ní dobře, ale dech vám zřejmě nevyrazí. Dokonce se tu najde i pár chyb v koloringu.
Za mě tedy čistý průměr v rámci superhrdinských komiksů. 3* - Smutný příběh Doktora Andromedy odvyprávěný klasickým způsobem Jeffa Lemira s překrásnou kresbou Maxe Fiumari podpořenou neméně dobrými barvami o které se postaral zkušený Dave Stewart. Tato jednohubka ze světa Černé palice by ve vašich knihovnách neměla chybět. 4*
karl173 mecenáš5.9.2021 22:39Doktor Andromeda a království ztracených zítřků
- Tentokrát se vracíme zpět a sledujeme začátek cesty Dartha Vadera. Je to temné, akční a zábavné. Prostě přesně to, co chcete. Ale trochu tomu chybí větší napětí a nějaké překvapení. Každopádně pro fanoušky povinnost. 4*
karl173 mecenáš1.9.2021 18:58Star Wars: Vyvolený, Světlo pohasíná
- Opět velmi slušné počtení ze světa Star Wars s jedním komornějším příběhem, kraťasem a solidní akční jízdou. Kniha tak nabídne víc způsobů jak vás pobavit a díky tomu nepůsobí jednotvárně, a to se vyplatí. Jsem spokojen. 4*
karl173 mecenáš18.8.2021 22:27Star Wars: Lando, Roztříštěné Impérium
- Kdybych napsal, že z druhého dílu mám pocity v podstatě celé naopak, nebyl bych daleko od pravdy. Zatímco první díl mě od poloviny začal bavit. Zde mě to od poloviny bavit přestávalo. Zásadním problémem bylo to, jak krkolomně se Geoff Johns snaží dostat k něčemu, co už většina čtenářů odhalila a jen zašmodrchával ne zas tak moc složitou myšlenku. Zároveň čím více se komiks blížil svému konci, tím více mě přestával zajímat.
karl173 mecenáš18.8.2021 16:36Hodiny posledního soudu #02 (pevná vazba)
Tím se pro mě čtení stalo spíše nucenou činností, místo abych si ho užíval. Celkový dojem z celé knihy a z celkového eventu tak dosti upadá, právě kvůli posledním sešitům a nemohu se zbavit dojmu, že kdyby kniha měla méně postav, méně dějových linek ( některé byli naprosto zbytečné ) a méně sešitů, tak by to mohlo dopadnout o poznání lépe.
Nicméně vzhledem k tomu, že jsem se polovinu knihy stále dobře bavil, tak hodnotím za 3*
karl173 mecenáš7.2. 20:33Batman #11: Pád a padlí
karl173 mecenáš1.2. 21:54Batman #10: Temné můry
karl173 mecenáš29.1. 00:08Živí mrtví: Cizinec a další příběhy
karl173 mecenáš20.1. 00:11Batman #09: Dravá moc
karl173 mecenáš18.1. 10:49Ultimátní komiksový komplet #084: Avengers vs. X-Men, část 3.
karl173 mecenáš11.1. 21:43Bestie burdenské #04: Okupované území
karl173 mecenáš11.1. 20:32Angel #02: Město démonů
karl173 mecenáš7.1. 20:30Venom #01: Rex
karl173 mecenáš2.1. 19:18Vlkochodci
karl173 mecenáš17.12.2023 21:55BRSRKR #03
karl173 mecenáš6.12.2023 18:34Avatar: Temný svět
karl173 mecenáš24.11.2023 09:27Barbar Conan #03: Labyrint smrti
karl173 mecenáš23.11.2023 22:30Simpsonovi 2023/11
karl173 mecenáš14.11.2023 22:33Obraz Doriana Graye
karl173 mecenáš27.10.2023 14:18Muzeum: Sériový vrah se směje mezi kapkami deště #01
karl173 mecenáš16.10.2023 12:53Zatmívačka
karl173 mecenáš12.10.2023 17:06Bůh krys
karl173 mecenáš11.10.2023 19:02Stranger Things: Ybwenova hrobka
karl173 mecenáš30.9.2023 09:43Immortal Hulk #01: Nebo je obojím?
karl173 mecenáš15.9.2023 17:19Lazarus #02: Selekce
karl173 mecenáš1.9.2023 19:13Diablo - Legendy o barbarovi: Bul-Kathos
karl173 mecenáš1.9.2023 17:04Bomba (2. vydání)
karl173 mecenáš6.8.2023 21:31Král, jenž byl a bude #03: Zelený rytíř
karl173 mecenáš6.8.2023 08:30Sága #10
karl173 mecenáš6.6.2023 08:23Stranger Things: Kamčatka
karl173 mecenáš21.5.2023 20:15Růžový a černý
karl173 mecenáš7.5.2023 12:24Spider-Man / Deadpool #05: Závody ve zbrojení
karl173 mecenáš21.4.2023 10:36Wonder Woman: Válkonoška
karl173 mecenáš18.4.2023 21:52Catwoman: Ve svitu měsíce
karl173 mecenáš18.4.2023 07:22Mera: Proti proudu
karl173 mecenáš7.4.2023 12:27Deadpool - Miláček publika #03: Něco tady smrdí
karl173 mecenáš31.3.2023 21:32Deadpool - Miláček publika #02: Deadpool Vs. Sabretooth
karl173 mecenáš22.3.2023 17:55Poslední detektiv: Vykoupení (sběratelská varianta)
karl173 mecenáš19.3.2023 12:46Lazarus #01: Rodina
karl173 mecenáš11.3.2023 02:03Pochmurný kraj #08: Nenávratno
karl173 mecenáš11.3.2023 00:54Pochmurný kraj #07: Smrákání
karl173 mecenáš9.3.2023 14:07Skřet
karl173 mecenáš4.3.2023 07:45BRSRKR #02
karl173 mecenáš2.3.2023 19:24Alias (limitně limitní edice)
karl173 mecenáš15.2.2023 02:04Matka
karl173 mecenáš12.2.2023 09:03DC Comics - Legenda o Batmanovi #051: Případ Dawn Goldenové
karl173 mecenáš31.1.2023 15:59Warcraft: Legendy #01
karl173 mecenáš27.1.2023 23:22Batman: Dvojník
karl173 mecenáš11.1.2023 20:55BRSRKR #01
karl173 mecenáš11.1.2023 20:52Balada pro Sofii
karl173 mecenáš2.1.2023 19:39Hellboy: Kosti obrů
karl173 mecenáš29.12.2022 10:17Temný rytíř - Historie Batmana a zrod nerdů
karl173 mecenáš23.12.2022 06:04Banda #02: Nakládačka
karl173 mecenáš22.12.2022 21:22Údolí zrůd
karl173 mecenáš7.12.2022 22:46Chlad
- Není to náhodou zpráva že končí tzv. testovací prodeje?
karl173 mecenáš6.5.2023 09:35Marvel Origins #004: Hulk 1 (1962) (testovací)
- Zbytek nevím, originál jsem nečetl.
karl173 mecenáš25.10.2022 22:52Banda #01: Karty jsou rozdaný
- Překlad jmen. Stačí?
karl173 mecenáš25.10.2022 16:38Banda #01: Karty jsou rozdaný
- Ano
karl173 mecenáš19.7.2022 21:44Thor: Zabiják bohů
- To vypadá šťavnatě :)
karl173 mecenáš18.7.2022 18:51Crueler than Dead 1/2
- Odpad je přesně mimo stupnici. V podstatě to je něco, co nemělo vůbec vzniknout. 1 hvězda je něco co se nepovedlo na všech frontách
karl173 mecenáš14.7.2022 19:23Thor: Zabiják bohů
2 hvězdy něco, co mělo nějaký potenciál, ale posrali to. 3 hvězdy jsou něco, co v sobě něco má, ale nedokázali to prodat. 4 hvězdy je už povedené, ale něco tomu chybělo nebo tam byli nějaké slabiny. Plný počet je věc, která v podstatě v ničem neztrácí.
Vše je ale dost subjektivní a ke každé věci se člověk může koukat jinak.
Nicméně zpět k otázce. Důvod proč jsem jí položil je, že se v obou případech objevují stejné hlavní postavy, ale pojetí je zcela odlišné. - Celkem by mě zajímalo kdož viděl nového Thora a četl tento komiks, co se mu líbilo víc?
karl173 mecenáš10.7.2022 19:30Thor: Zabiják bohů
- Tak krásná obálka a tak hnusný obsah...
karl173 mecenáš27.5.2022 23:12Zaklínač #06: Nářek čarodějnice
- Je to zajímavé. Znovuzrození u nás začalo s dvouletým zpožděním. Tempo bylo takové různé, ale na poměry ČR slušné. Pak se to začalo zpomalovat. Během covidu se to ještě zdvojnásobilo. Zároveň ale některé série mezitím skončili. No a teď tu máme zpoždění 3,5 roku a stále zpomalujeme. Je to škoda. Myslel jsem že tímto projektem se přiblížíme víc k " novinkám ".
karl173 mecenáš13.5.2022 13:09Flash #10: Zdrojová pouť
- malylada: Sice chápu to rozhořčení, ale musíte si uvědomit, jaký je odběr. Evidentně malý a zkrátka se jim to nevyplatí. Zároveň můžeme být rádi, že to tu vůbec dál vydávají, byť ta rychlost vydávání je tristní.
karl173 mecenáš14.4.2022 16:43All Star Western #04: Zlatý standard
- Batman a Robin je série, co mi z New 52 dost chyběla. Škoda že se do toho tehdy Bb art taky nepustili. Byť je pravda, že bysme se na kompletní vydání zřejmě načekali. :(
karl173 mecenáš26.9.2021 06:54DC Comics - Legenda o Batmanovi #058: Zrozen k zabíjení
- Mě přišla kniha dnes a už si na zabalení zřejmě dávají více záležet. Baleno ve třech vrstvách papíru a dvou vrstvách bublinkové fólie. Kniha v naprostém pořádku.
karl173 mecenáš21.6.2021 15:26NANITS chronicles
- Ono je tam podobných situací od pátého dílu více. Pravděpodobně to potřebovali pánové více rozhýbat, ale zároveň už to chtěli nějak uzavřít a tak nebyl prostor na další vysvětlování.
karl173 mecenáš21.5.2021 23:37Baltimore #08: Rudé království
- Tak tohle je solidní špalek. A cena za kvalitní papír a pevnou vazbu opět bezkonkurenční. Paráda! :)
karl173 mecenáš15.5.2021 12:32Star Wars: Moře v plamenech, Pevnost Vader
- Je potřeba mít k tomuto komiksu něco přečtené?
karl173 mecenáš1.4.2021 15:37Showman Killer (pevná vazba)
- Crew tohle museli slušně dotovat. 212 stran za krásných 299,- kč. Jinak zajímavá série. Snad se ještě něčeho podobného dočkáme.
karl173 mecenáš6.2.2021 20:06Znovuzrození hrdinů DC: Birds of Prey #03: Kruh se uzavírá
- Má to pořád ten divný matný papír jako mají Simpsonovi?
karl173 mecenáš5.2.2021 14:50Velká zdivočelá kniha Barta Simpsona
- To jsem nikde nezaregistroval. Tak uvidíme. Samozřejmě je to jen má domněnka. Ta nic neznamená.
karl173 mecenáš31.1.2021 19:30Barbar Conan #02: Život a smrt barbara Conana, kniha druhá
- No pokud jsem koukal správně, tak je venku 18 sešitů. Z toho 12 od Aarona. Poté žezlo převzal Jim Zub. Poslední sešit vyšel 27. ledna, tudíž před pár dny. Myslím že se ale třetího booku od Comics Centra dočkáme ještě do konce roku.
karl173 mecenáš31.1.2021 13:45Barbar Conan #02: Život a smrt barbara Conana, kniha druhá
- Tato série má pouze 12 sešitů. Dostaneme tedy jen polovinu příběhu?
karl173 mecenáš7.1.2021 14:43Nejmocnější hrdinové Marvelu #115: Neoblíbený Iron Man
- Pulp by mohl klapnout hned letos. To nebude ani náročné na překlad a tisk, vzhledem k délce.
karl173 mecenáš3.1.2021 23:14Fatale #05: Proklít démona
- Milo: Já to většinou píšu bezprostředně po dočtení, abych zachytil prvotní pocity, které bývají nejsilnější. Jenže někdy se stane, že mi ještě něco dojede právě při psaní hodnocení a tady se mi to zrovna stalo. Vlastně ani nemám proč se o této knize rozepisovat. Celé je to takové nemastné, neslané. A taky jsem musel původní 4* snížit, jelikož mi došlo, že tu téměř nic nevybočuje. Btw. stávající komentář vlastně zcela zachycuje knihu samotnou. Jelikož stejně jako malý počet slov v mém komentu, tak i kniha toho moc ve své podstatě nenabízí. Jsou to spíš jen takové drobky dobře rozházené tak, aby to vypadlo jako celistvý a vydatný pokrm. A koukám že teď jsem ti vlastně i splnil ten požadavek o delší verzi mého hodnocení. :D
karl173 mecenáš29.12.2020 03:30Batman #07: Svatba
- louza: Já jen říkám, že poznám kdy mi komiks něco dává a kdy jsem s ním spokojený a kdy ne. A Xerxés je prostě převeliká slabota. Jestli lidé komiks ohodnotili jednou hvezdičkou kvůli jinému důvodu, tak to už se musíš ptát jich. Hledáš v tom zbytečně hluboké významy.
karl173 mecenáš22.12.2020 14:28Xerxés: Pád domu Dareiova a vzestup Alexandrův
- Fimi: No prodejnost může být dobrá i u blbostí. Buďto že daný content nebo postava zrovna letí a nebo že prostě jsou jen lidi zvědavý jestli to je opravdu taková blbost či ne.
karl173 mecenáš21.12.2020 12:14Xerxés: Pád domu Dareiova a vzestup Alexandrův
louza: U Xerxése je to jednoduchý. Je to prostě blbost, který postrádá jakoukoliv pointu. Což 300 rozhodně má a dala mi rozhodně mnohem více emocí a hlavně mi nepřijde že by 300 byla tak prázdná jak píšeš. Xerxés je naopak naprosto prázdný. Pro mě tam není prostě nic. A řekl bych že tak to má spoustu lidí. Prostě chtějí od toho komiksu něco dostat a tady jednoduše nedostali nic. - Kolik dílů ještě bude s Bendisem?
karl173 mecenáš10.12.2020 10:14Strážci galaxie - Noví strážci #03: Strážci ve válce
- Neví někdo proč Crwáci vynechali book 2? Předpokládám, že zas byl nějaký Marvel event, který je u nás nevydatelný.
karl173 mecenáš27.10.2020 10:46Deadpool - Miláček publika #02: Deadpool Vs. Sabretooth
- Měla by být ještě jedna kniha Beasts of Burden: Wise Dogs and Eldritch Men. A jinak zatím nic. A nevím zda si autoři dali pauzu a nebo s tím sekli.
karl173 mecenáš15.10.2020 13:50Bestie burdenské #02: Sousedská hlídka
- Myslím že dost možná tato série končí kvůli malému zájmu. Lidi to už nechtějí ani za stovku. Viz. moje snaha o prodej...
karl173 mecenáš14.10.2020 00:01DC komiksový komplet #100: Wonder Woman: Amazonky útočí!, kniha druhá
- Ter: v Comicspointu
karl173 mecenáš6.10.2020 21:44Hodiny posledního soudu #01 (pevná vazba)
- Mě se líbí...
karl173 mecenáš30.9.2020 22:42Liga spravedlnosti #06: Lid versus Liga spravedlnosti
- Fry: A to já bych si klidně něco z tohoto světa ještě dal. Nechce se mi ho ještě opouštět. :)
karl173 mecenáš29.8.2020 22:24Živí mrtví #32: Odpočívej v pokoji
- To vypadá dobře.
karl173 mecenáš10.8.2020 15:28Načmáranec
- Ter: Pokračování by bylo hodně super.
karl173 mecenáš5.8.2020 20:15Wolverine: Zrození
- Jsem fakt upřímně rád, že jsem s DCKK seknul. Oni fakt neumí vydat nic jiného než Ligu, Batmana, Supermana a občas Flashe,Wonder Woman. A samozřejmě tyhle staré vykopávky jsou úplně nejlepší. Ach jo...
karl173 mecenáš21.7.2020 15:15DC komiksový komplet #092: Legendy
- Lenny: To už se mi taky stalo. Hold jsme byli moc upovídaní :D
karl173 mecenáš21.6.2020 22:27A zrodí se hvězdy...
- cyboy: Tak to už je trošku divný no...
karl173 mecenáš2.6.2020 14:51Thanos #03: Thanos vítězí
- Cyboy: Nečetl jsem to, ale pokud to chápu správně, tak když se někdo stane Ghost Riderem, tak se nechová úplně podle sebe. Pokud tedy Castle není užvaněnej pořád, ale jen v GR podobě, tak by se to dalo tímto trochu ospravedlnit.
karl173 mecenáš1.6.2020 21:28Thanos #03: Thanos vítězí
- Norri: Určitě se setkáme. Už začal vycházet další příběh.
karl173 mecenáš27.5.2020 11:28Frankenstein v podzemí
- Na Goodreads jsou z toho všichni unešení, protože je to stará klasika. Nikdo si tam nechce ani připustit, že by to mohlo být špatný. Všechno to zaobalí jako že je to starý a čtenář k tomu musí přistupovat s úctou. Je to jako když si pustíš nějaký starý československý film a budeš to brát jako starou dobrou klasiku, ale když to pustíš cizinci, tak ti řekne že je to shit.
karl173 mecenáš6.5.2020 22:55DC komiksový komplet #086: Legie superhrdinů: Sága velké temnoty
- DCKK se chce evidentně dostat až na pomyslné dno a jít tak do souboje s Jirkou Králem.
karl173 mecenáš1.5.2020 12:51DC komiksový komplet #086: Legie superhrdinů: Sága velké temnoty
- Ta obálka vypadá skvěle. Teď otázka jaký je obsah...
karl173 mecenáš21.4.2020 11:41DC komiksový komplet #086: Legie superhrdinů: Sága velké temnoty
- Přesně. Takových příkladů je milión. Proč se Václavovi říká Vašek? Ten kdo to vymyslel je pěknej ňouma a kdo bude nadále Václava označovat jinak, je pro mě hňup!
karl173 mecenáš19.4.2020 10:38Nejmocnější hrdinové Marvelu #096: Agent Coulson
- DR: No já se předtím přepsal, myslel jsem remaster. Restaurovaný ještě beru, to je jen trochu vyleštěné, ale stále stejné, takže ať je pak ta originální kresba jaká chce, tak to prostě nebije do očí jako ten hnusný remaster co byl v NHM.
karl173 mecenáš10.4.2020 19:49Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek
royan: Ještě že tak.
louza: Tak já se vyloženě ptal jen na tu kresbu. Starý komiksy si jednou za čas rád přečtu v rámci komiksového vzdělání, aspoň prozatím co se týče Marvelu a DC, byť ty krátké jedno-sešitovky v DCKK už začínám přeskakovat, protože mi to nic nedávalo. - Takže to je zase ta ohavnost jako byla v NHM?
karl173 mecenáš10.4.2020 17:45Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek
- Povězte mi hoši, je ten první výskyt Spider-mana zase restaurovaný a nebo v původní podobě?
karl173 mecenáš10.4.2020 13:30Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek
- Přesně tak, protože Samuel L. Jackson je pan někdo. Nový Nick Fury? Žádný problém. Fialový světelný meč? Lucas říká, že můžeš. Ještě by to chtělo, aby z něj udělali nejmocnějšího čaroděje Středozemě a bude mít všechno. :D
karl173 mecenáš7.4.2020 14:54Nejmocnější hrdinové Marvelu #095: Nick Fury Jr.
- Tak v květnu 4 a 5 díl naráz. Začínám se těšit :)
karl173 mecenáš24.3.2020 22:05Amulet #03: Výprava v oblacích
- No sláva :))
karl173 mecenáš23.3.2020 21:11Komiksový výběr Spider-Man #014: Dolů mezi mrtvé
- Jo vyšlo v UKK. To jsem zvědavý jestli to tentokrát konečně vydají celé, když to sem dávají podruhé, ale myslím že znám odpověď.
karl173 mecenáš23.3.2020 20:49Komiksový výběr Spider-Man #014: Dolů mezi mrtvé
- No jak říkáš, už aby tady byl. Jsem na něho zvědavý :))
karl173 mecenáš19.3.2020 00:33Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní
- Transmetropolitan - komplet série - 4000,- kč
karl173 mecenáš22.4.2024Prodám
Nejmocnější hrdinové Marvelu - komplet 120 čísel - 15 000,- kč
Y:Poslední z mužů - komplet - 2 500,- kč
Komplet sérii Hitman - 2 000,- kč
Kosmoknedlíci - 350,- kč
Wonder Woman New 52 1-3 měkká vazba 600,- kč
Letopisy rytířů Jedi 1 - 2 500,- kč
Letopisy rytířů Jedi 2 ( zabalená ) - 1500,-kč
Vzestup Sithů - 1500,- kč
Liga spravedlnosti ( znovuzrození/ po znovuzrození ) 1-8 - 1 350,- kč
Sebevražedný oddíl ( znovuzrození ) 1-5 - 750,- kč
Liga spravedlnosti vs Sebevražedný oddíl 1-2 - 300,- kč
Birds of Pray ( znovuzrození ) - 450,- kč
Wonder Woman ( znovuzrození ) 1-6 - 900,- kč
Green Arrow ( znovuzrození ) 1-6 - 900,- kč
Znovuzrození hrdinů DC slaví Vánoce - 150,- kč
Alisik 1-2 - 200,- kč
Usagi Yojimbo 1-9 - 900,- kč
Usagi Yojimbo: Yokai - 100,- kč
Počítání mrtvých - 150,- kč
Ms. Marvel: (ne)normální - 150,- kč
Ghost Rider: Cesta do zatracení 150,- kč
Ghost Rider: Cesta slz 150,-kč
Iron-Man: Extremis 150,-kč
My3 150,-kč
Zaslíbená země nezemě 1-7 - 700,-kč
Tajná válka ( Crew ) 250,- kč
Shazam: Monstrózní společenství zla 200,- kč
Vše v bezvadném stavu.
Nejmocnější hrdinové marvelu preferuji osobní předání Plzeň/Blovice.
Zasílám přes Zásilkovnu.
Zájemcům mohu poslat foto.
Psát zde do zpráv nebo email: lars.jakekhy@gmail.com
- Prodám
karl173 mecenáš11.4.2024Prodám
Transmetropolitan - komplet série - 4000,- kč
Nejmocnější hrdinové Marvelu - komplet 120 čísel - 15 000,- kč
Y:Poslední z mužů - komplet - 2 500,- kč
Vše v bezvadném stavu.
Sérii Transmetropolitan a Y: Poslední z mužů zasílám přes Zásilkovnu
Nejmocnější hrdinové marvelu doporučuji osobní předání Plzeň/Blovice. Zásilkovna po domluvě.
kontakt: lars.jakekhy@gmail.com
- B
karl173 mecenáš12.1. 20:24* Připomínky a návrhy
- Myšlenka - komiksy jako investice. Nějaký čas jsem si to myslel, ale už jsem z toho vyrost.
karl173 mecenáš24.5.2023 09:31Slevy, výprodeje, bazary
- Norri: Podepsáno si můžeš dát do poznámek ;)
karl173 mecenáš25.4.2023 12:17* Připomínky a návrhy
- Zack: Jako nápad je to dobrý. Myslím že by to někteří lidé uvítali ( spíš pražáci ) Mě osobně ale představa, že s sebou někam potáhnu x kg komiksů a pak si je zas povezu zpátky spíš děsí.
karl173 mecenáš25.4.2023 12:16* Připomínky a návrhy
- Přijde mi to zbytečné. Důvody dobře popsal Norri.
karl173 mecenáš24.4.2023 12:49* Připomínky a návrhy
- Stejný problém. Libristo už raději ne.
karl173 mecenáš20.4.2023 15:15Slevy, výprodeje, bazary
- V nejhorším případě mám neteř, která si to určitě ráda přečte :)
karl173 mecenáš18.4.2023 07:59Slevy, výprodeje, bazary
- Zkusil jsem to objednat, tak uvidíme :D
karl173 mecenáš18.4.2023 07:06Slevy, výprodeje, bazary
- Btw. za mě letos všichni zahraniční komiksový hosté naprostý zlatíčka. Aaron se ochotně fotil téměř s každým, Guéra dělal skicy skoro automaticky, Bolland si s každým podával ruku ( covid 4ever ) Cho s Williamsem si rádi povídali, Aspar též velmi milý, byť byl o něj o poznání menší zájem.
karl173 mecenáš15.4.2023 08:17Srazy, cony, festivaly
Pro sběratele podpisů zkrátka letos velmi silný ročník :)
PS: příští rok očekávám Lumíra - Byl včera někdo na komiksový besedě v době konání ofiko zahájení? Za mě dost nevydařený čas!
karl173 mecenáš15.4.2023 08:10Srazy, cony, festivaly
O čem padla řeč? Něco co byste chtěli vypíchnout? Kolik tam bylo lidí?
Díky - Já bych to nechal tak, jak to je teď.
karl173 mecenáš12.4.2023 14:42* Připomínky a návrhy
- Norri: stáhni si appku, tam už program je
karl173 mecenáš9.4.2023 12:27Srazy, cony, festivaly
- Enola Holmes: Grafický román
karl173 mecenáš26.3.2023 10:53* Připomínky a návrhy
https://www.albatrosmedia.cz/tituly/85778002/enola-holmesova-mycroftova-nebezpecna-hra/?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=free-listing&gclid=Cj0KCQjw2v-gBhC1ARIsAOQdKY2qq0dxUAD1CXD_bpMbXgEOnEDktthjkDNWZYyDQZie4emLqyClrJMaAtCQEALw_wcB - Herní vydavatel Good Shepherd Entertainment před několika hodinami oznámil přípravu akční roguelike hry ze třetí osoby Hellboy: Web of Wyrd od vývojářů ze studia Upstream Arcade, která je ve vývoji pro PC a konzole PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X/S a Nintendo Switch. Hra se odehrává v roce 1962 a zavede fanoušky komiksového univerza do rezidente Butterfly House, kde se ztratil agent B.P.R.D.. Jde navíc o místo, sloužící jako brána do pekel, takže je jasné, že o zábavu bude postaráno. Vývojáři lákají nenej na akční hratelnost, ale také propracovaný originální příběh, který vznikl ve spolupráci s Dark Horse Comics a postaral se o něj Mike Mignola. Níže v novince se můžete podívat na oznamující trailer. Datum vydání zatím oznámeno nebylo.
karl173 mecenáš9.12.2022 13:04Herní vlákno
Zdroj: Konzolista.cz - Denis: já to mám jako oddychovou záležitost s pěkným barevným vizuálem. Logiky to ale moc nepobralo. Ideální čtení když nechceš přemýšlet ale jen se bavit.
karl173 mecenáš22.11.2022 11:40Čtenářský koutek
- Fimi: to tě musel zaujmout prozatimní lineup Rock for People na příští rok.
karl173 mecenáš19.10.2022 16:24Filmový a hudební klub
- SomeOne: však o tom mluvím.
karl173 mecenáš4.10.2022 23:16Pindárna
- Čert vem reklamu, já chci celý komiks!
karl173 mecenáš4.10.2022 18:36Pindárna
- Právě mi volal Richard Klíčník, že limitovaná edice Alias je konečně hotová a v týdnu budou posílat.
karl173 mecenáš4.10.2022 11:48Sběratelský klub
- Astronomický pouze pro ČR. 23 milionů dolarů je pro Holywood festivalový film.
karl173 mecenáš13.9.2022 07:56Filmový a hudební klub
Jinak za mě to je až moc holywoodské a kdyby se ten film jmenoval třeba Kráska a zvíře, obsahu by to odpovídalo víc. Žižka je tu hodně plochá postava a v podstatě nic jsme se o něm nedozvěděli. - Tohle taky nechápu, když musím vysvětlovat že když si někdo něco stáhne bez zaplacení z torrentu, že to je krádež.
karl173 mecenáš6.9.2022 11:40* Připomínky a návrhy
Odpovědi typu " proč bych si to kupoval, když si to můžu stáhnout " mě vytáčí do nepříčetnosti. - soulbringer: proč mám pocit, že sis ty procenta vymyslel?
karl173 mecenáš3.8.2022 10:40Pindárna
- Tak jsem viděl DC ligu supermazlíčků. No na pixarovky to nemá, ale jinak vcelku fajn pro fanoušky DC.
karl173 mecenáš1.8.2022 20:12Filmový a hudební klub
- Draco: Když jsme u tich animáků tak jaký se ti letos libil zatím nejvíc? A vlastně, co od nich jako matka požaduješ?
karl173 mecenáš30.7.2022 12:11Filmový a hudební klub
- Draco: Tak ještě že k tomu songu byl ten trailer a ne videoklip.
karl173 mecenáš29.7.2022 23:04Filmový a hudební klub
Btw. Ten pocit, když píšu ségře jestli nechce do kina jenom když chci na animák, protože ona už má dítě. - A kdo se chystá na DC supermazlíčky?
karl173 mecenáš29.7.2022 09:34Filmový a hudební klub
- Elvis byl fajn a teda Toma Hankse jsem v tom filmu chtěl skopnout ze skály jakej zmrdskej ďedek to byl.
karl173 mecenáš28.7.2022 22:16Filmový a hudební klub
- V poslední době jsem si moc užil Všechno všude najednou, Hodně štěstí pane veliký nebo třeba Divoch. Pravda jsou to spíš festivalové filmy než vyloženě nezávislé, ale povětšinou jsou to filmy, které zaujmou právě na festivalu a až pak jdou díky tomu do kin.
karl173 mecenáš28.7.2022 20:20Filmový a hudební klub
Co se týče prvně zmíněného tak je v podstatě přímý konkurent druhého Doctora Strange a dle mého názoru ho mnoha bodech předčil. - Paradoxně z toho jak se začínají marvelkovky opakovat a lidi začínají nudit, může celá kinematografie jenom těžit. Já osobně čím dál více začínám chodit na nezávislé filmy, které už i začínají mnohdy vypadat jak od velkého studia.
karl173 mecenáš28.7.2022 11:39Filmový a hudební klub
- A teď by mě zajímalo. Takže to si teda vybral práci, kde musí dělat něco co dělat nechce a nebo ho Argo za něco trestá? :D
karl173 mecenáš26.7.2022 07:21Sběratelský klub
- Fimi: Dík za harmonogramický přepis.
karl173 mecenáš25.7.2022 16:56Filmový a hudební klub
- Nebojte nic, všechno bude.
karl173 mecenáš19.7.2022 06:59Sběratelský klub
- Chápu rozhořčení. Zákazník má právo vyžadovat zcela neporušený kus. V případě vady by měl prodejce být chápavý a nápomocný. Pokud ne a jsou problémy s vrácením peněz, náhradou nebo nějakým odškodněním, pak není o čem se dál bavit.
karl173 mecenáš18.7.2022 19:05Pindárna
Snad takových kusů bude co nejméně.
Argo v poslední době zrovna dvakrát nezáří a měli by s tím už něco začít dělat a vyjít zákazníkům maximálně vstříc jinak to bude jenom horší a horší. Navíc v době zdražování by si měli o to víc vážit tich, kdo je stále ochoten dát nemalé peníze stranou. - Nejsem žádný fyzik a ani odborník na dané téma a tak jediné co jsem si ze zdejší diskuze odnesl bylo, že někdo měl asi špatné dětství.
karl173 mecenáš9.7.2022 22:18Pindárna
Ale čert to vem, aspoň se tu něco děje. :) - Milo: to píšeš jako by mi to snad mělo ten život zničit. :D
karl173 mecenáš8.7.2022 16:42Pindárna
Hele já to nijak neprožívám, spíš jsem se tak zamyslel.
Btw. ať si pro mě za mě kluci pomeří pindíky. - Si tak říkám k čemu tady je ta možnost psát si osobní zprávy?
karl173 mecenáš8.7.2022 16:06Pindárna
- Yogi: :D :D Tohle si snad musím někam zapsat.
karl173 mecenáš4.7.2022 08:19Sběratelský klub
- Závěr 4.řady Stranger Things za mě parádní. Těším se na poslední 5.řadu.
karl173 mecenáš3.7.2022 08:29Filmový a hudební klub
Viděl taky někdo? - SSP: Ano a s těmi cenami je to další důvod proč by se mělo dbát, aby zakoupené komiksy byli v pořádku. Vždyť se tady nebavíme o knížkách za stovku.
karl173 mecenáš2.7.2022 18:16Sběratelský klub
- Hm, jako by bylo tak těžký mít vždy jednu knížku bez fólie na prohlížení a zbytek zabalené.
karl173 mecenáš2.7.2022 14:56Sběratelský klub
- Hoši vy se vážně nudíte co?
karl173 mecenáš1.7.2022 09:53Sběratelský klub
- Já jsem kdysi objednal společně s Habibi, takže si ještě asi chvíli počkám.
karl173 mecenáš30.6.2022 18:54Sběratelský klub
- Buď a nebo tím doma krmí rybičky.
karl173 mecenáš29.6.2022 13:19Sběratelský klub
- Hawwwran: Jako nápad to není špatný. Dalo by se poukázat třeba na elektroniku, kde za nějaký ten poplatek okamžitá výměna funguje už dlouho. Mohli by se nakladatelé domluvit s knihkupectvími a tam by to fungovalo následně.
karl173 mecenáš29.6.2022 08:43Sběratelský klub
Přijdeš s knížkou koupenou kdekoliv do knihkupectví, řekneš že chceš vyměnit, doložíš doklad o platbě, vydají ti knihu, odcházíš.
Ovšem přes kurýra už je to takové komplikovanější. Tam by byli stále ty podmínky, že musíš se starou knihou někam jít, při nejlepším jí aspoň zabalit a předat až by k tobě přijel kurýr. Na druhou stranu jsou dnes na každém rohu boxy že? Tak tam by mohla fungovat jednoduše výměna kus za kus.
Jinak já osobně jsem zastánce toho, aby bylo ve fólii co největší možné množství komiksů, protože velká většina přijde poštou když ne obouchaná, tak minimálně silně poškrábaná a v knihkupectvích kde za to chtějí plnou pálku to je někdy ještě mnohem horší. To už se skoro vyplatí si to kupovat z druhé ruky, kde lidi většinou prodávají bezvadné kusy. - Kde jsou ty časy, kdybych vzal hned úplně všechny co tam mají. Teď bych to vzal asi jenom zadarmo a i to bych si chvíli rozmýšlel.
karl173 mecenáš28.6.2022 16:29Slevy, výprodeje, bazary
- Neprohodí jenom přebaly?
karl173 mecenáš26.6.2022 10:37Srazy, cony, festivaly
- Jaké byli přednášky? Na jakých jste byli a jak byli obsahově zajímavé?
karl173 mecenáš26.6.2022 10:24Srazy, cony, festivaly
- Zkoušel si tam někdo to kolo postavit? :D
karl173 mecenáš25.6.2022 18:12Srazy, cony, festivaly
- Něco zajímavého na Crweconu?
karl173 mecenáš25.6.2022 12:54Srazy, cony, festivaly
- Je někdo na Rock for People?
karl173 mecenáš17.6.2022 00:26Filmový a hudební klub