karl173 karl.hajsky@seznam.cz Naposledy online: 17.1.2021 22:33mecenáš
" Co jsem objevil komiksy, musel jsem tak trochu přehodnotit svůj život. "
- Tak jsme na samotném konci nemastného, neslaného runu Briana Hitche a podle zákulisních informací se má jednat o to nejlepší, co tento původem kreslíř dokázal s Ligou spravedlnosti spáchat. No a já rovnou mohu potvrdit, že je to pravda.
karl173 mecenáš10.1. 14:05Znovuzrození hrdinů DC: Liga spravedlnosti #05: Dědictví (paperback)
Začátek je taková klasika. Hodí nás to přímo do děje a opět jsme svědky nějaké apokalypsy, pro tentokráte z budoucnosti. Nic převratného říkáte si. Jenže pak nás to hodí do současnosti a hrdinové z budoucnosti konfrontují JL s tím, že svět je v troskách a ke všemu jsou to jejich děti. Uff, to zní zase jako nějaký typický " román " z mainstreamových vod v tich nejklišojidnějších kulisách.
Jenže!. Všechno to kupodivu Hitchovi funguje velmi dobře. Postavy mezi sebou vedou slušné monology, děj se ubírá opravdu velmi zajímavým způsobem a navrch to všechno skvěle vypadá, jelikož Fernando Pasarin nejenže je ve formě, ale navíc se postaral o celou knihu, takže žádné výkyvy v kresbě zde nečekejte. No prostě prostředek knihy se opravdu povedl. Sice se nejedná o nic převratného, ale funguje to!
Bohužel závěr se znovu sklouzne se všemi klišé, které v superhrdinském žánru máme, což je trochu škoda, jelikož si myslím že se z toho dalo vymačkat o něco více. Možná kdyby touto knihou Hitch začal a více to rozvedl, mohla z toho být zajímavější série. Ovšem to už je teď jedno.
Hitchův run je u konce a naštěstí skončil tím nejlepším. Nečekejte v této knize něco převratného, ale pokud chcete klasický superhrdinský mainstream, který bude dobře šlapat a dobře se na něj dívá, tak jste na správném místě. Slabší 4* - Máme tu dalšího Aarona a tentokrát dostal za úkol napsat drsného cimeřana Conana. A opřel se do toho hned od začátku, kdy hned v prvním sešitě posílá Conana na smrt. Nicméně záhy zjistíme, že začátek nás má jen namlsat, abysme mohli netrpělivě vyhlížet jak to dopadne, ale mezitím si musíme epizodicky projít stručnou historii Conanova života. Všechno to spojuje prakticky jen symbolika Conana tvář v tvář jisté smrti. Jednotlivé sešity mají pokaždé svůj vlastní příběh a jedná se tak v podstatě o povídkovou knihu. Každá s povídek má čím zaujmout a já se u čtení rozhodně bavil. Bohužel na samém konci knihy zjistíte, že nejste o moc dál než na začátku a tak je tato kniha jen jakýsi předvoj k druhému dílu. A jsem velmi zvědavý zda se bude Aaron chtít i v druhé knize rozjímat nad životem Conana, jelikož dostal za úkol napsat právě jen dvě knihy ( 12 sešitů ).
karl173 mecenáš5.1. 15:27Barbar Conan #01: Život a smrt barbara Conana
Co se týče kresby, tak tam nemám prakticky co bych vytkl. Skvěle se ke Conanovi hodí a pokračuje ve stejném stylu jako u Dark Horse. Je přehledná a má pestrou barevnou paletu na níž se příjemně kouká.
Nového Conana jsem si tedy užil a jsem zvědavý co nám přinese druhá kniha. Očekávání jsou na místě. 4* - Fatale je zvláštní mix všeho možného a zhruba někde uprostřed je pokroucený svět ve kterém se děj odehrává. Poslední díl je asi ze všech nejzvláštnější a o to hůř se hodnotí, když se totiž jedná o závěrečný díl, který by měl nadobro rozseknout veškeré otázky, které jste po celou dobu čtení této série měli. Ale přesto že jsou ty odpovědi celé pokroucené a nečisté, tak tam vlastně jsou a nějakým záhadným způsobem to na mě zafungovalo natolik, abych si řekl, že mi to takhle nejspíš stačilo. Možná je to ale jenom tím, že mě combo Brubaker/ Phillips zkrátka baví a to i když jim někdy tak úplně nerozumím. S přimhouření obou očí 4*
karl173 mecenáš1.1. 17:20Fatale #05: Proklít démona
- Minule se Williamson teprve rozehříval a já sám jsem doufal, že příště nám přinese něco velkého a hlavně neokoukaného. No a teď mám za sebou další knihu a minimálně z poloviny se to povedlo.
karl173 mecenáš1.1. 14:51Flash #07: Dokonalá bouře
Nejdřív začnu tím pozitivním. Williamson si opravdu připravil něco velkého a máme tu šestidílný příběh " dokonalá bouře ", ve kterém se doslova rozpoutala bouře po celém Central city. Na scénu přichází neokoukaný Grodd a rozpoutá peklo na zemi. Všechno je to epické a krásná scéna střídá druhou. Kresba je tu tedy, jak je zvykem, velmi podařená. Sice se ve dvou číslech tužky chopili jiní kreslíři, ale pořád se dalo na co koukat, byť kvalitativně na ostříleného Giandomenica to nemělo.
Příběhově " dokonalá bouře " už ale tak " dokonalá " není. Sice je pravda, že jsem se víceméně po celou dobu čtení bavil a to hlavně díky svižnosti scénáře. Ale na druhou stranu už jsem z toho nebyl tak odvařený jako zpočátku série, kdy jsem vyloženě hltal, co se bude s Flashem/Barry Allenem a jeho kamarády dít dál. Přijde mi, že všechny hlubokomyslné úvahy a takzvané útoky na srdíčko už se tu omílají neustále dokola a navíc způsobem, který je v každém druhém superhrdinském příběhu. A když vás tohle už nebere a tohle všechno hodíte stranou, tak vám toho zase až tolik nezbyde. Sice to na konci Williamson poměrně zdařile zachraňuje a já jsem přeci jenom spíše spokojený, ale já mám jakýsi vnitřní pocit, že vrcholem série už zůstane čtvrtý díl.
Nicméně nechci Flashe ještě házet do starého opotřebovaného železa, jelikož závěr příběhu a samotný závěrečný sešit, který se udává po hlavním příběhu této knihy, přináší zajímavý cliffhanger.
Stále jsem tak zvědavý co nám tato série ukáže. Tento díl s odřenýma ušima tak ohodnotím ještě jako nadprůměr, ale upřímně moc jistý si tím nejsem. 4* - Tak nám Frank Castle došel na konec své cesty. Války skončili. Boj proti zločincům, válečným nepřátelům i přátelům, boj se životem a asi největší boj, sám se sebou. Aaron mě v této sérii nepřestával překvapovat a na závěr si toho nechal opravdu hodně. Ničeho se nebál a upřímně se i divím, že mu to všechno v Marvelu odsouhlasili. Naštěstí se tak stalo a je to jedině dobře. Díky tomu tato série naprosto vybočuje ze zajetých kolejí a pokud jste si doteď říkali, že série od Ennise byla stále o chloupek lepší, tak tady vám nezbyde už ani ten chloupek. Já osobně jsem s Ennisem byl spokojený, ale zkrátka byli tam slabší až hluché momenty. Aaron měl naopak pedál stále na doraz a i díky menšímu počtu sešitů, to vše šlapalo jako hodinky. Závěr a celý run, tak nemůžu hodnotit jinak, než jako skvělý. 5*
karl173 mecenáš29.12.2020 03:39Punisher MAX #04: Bez domova
- Nebylo to špatné, ale čekal jsem víc. 3*
karl173 mecenáš28.12.2020 19:48Batman #07: Svatba
- Tento díl je více romantický než bych od Batmana čekal a přesto mě to bavilo. Může za to především Tom King, jehož práce mě zkrátka baví. Kresba je také na té nejvyšší úrovni a všichni kreslíři předvedli velmi dobrý výkon. Knize bych vytknul jen to, že zde není nic nějak zásadního a spíše se vyčkává na velkou událost v příští knize. Jinak ale za mě velmi povedené čtení. 4*
karl173 mecenáš23.12.2020 13:30Batman #06: Nevěsta nebo lupič?
- Tak a po 300 tu je Xerxés. Hm, co dál? Nevím. Tma. Ticho. Za okny fouká vítr a jakoby naříkal. Je odpoledne. Budou Vánoce. V pondělí musím do práce. V noci se ději kouzelné věci. Měsíc na obloze svítá. Na nebi jsou mraky. Bla, bla, bla.
karl173 mecenáš19.12.2020 15:34Xerxés: Pád domu Dareiova a vzestup Alexandrův
Blbost si říkáte? Ano, je to blbost. Při čtení jsem neměl téměř jiný pocit a nic nedávalo smysl. Naprosto bezduché vyprávění ničeho a ke všemu s místy otřesnou kresbou.
Začátek ještě ujde. Říkám si, že to není tak špatný, takové nemastné neslané, ale ujde. Od druhé kapitoly to jde strmě dolů a od poloviny jsem měl pocit, že Franka Millera ranila mrtvice a dodělával komiks po lobotomii.
Více nemá smysl se rozepisovat. Hezká obálka nestačila. 1* - Konečně jsem se dostal k tomuto velkolepém eposu, který je chválen na každém rohu! Frank Miller je pro mě autor, který dokáže psát velmi silné příběhy. Umí skvěle rozebrat co všechno se hlavním postavám odehrává v hlavách a díky němu jsem si nejednou prožil opravdu silné pouto mezi postavou. Leonidás je ovšem postava tvrdá jak diamant a dostat se k jeho pocitům je poněkud složitější. Komiks navíc už od začátku klade důraz na svižné vyprávění a na nějaké příběhové zvraty tu není čas. Zpočátku se tak příběh jeví velmi přímočaře a možná až tuctově. Zhruba v polovině se ale začal lámat chleba a musím říct, že postupně si mě komiks začal získávat čím dál víc. Až nakonec s jeho závěrem přišel kýžený pocit spokojenosti.
karl173 mecenáš19.12.2020 15:26300 (5. vydání)
Ovšem na tak opěvovaný komiks to bylo trochu málo. Čekal jsem kdy mě komiks vystřelí někam do oblak. Ale to se jak příběhově tak vizuálně nestalo ani jednou. Možná je to tím, že jsem viděl film a je dost možné, že kdybych četl tento komiks v době jeho prvotního vydání, budu unesen mnohem víc.
Teď to ovšem pro mě bylo " jen " příjemné čtení, u kterého jsem se vcelku slušně bavil, ale zkrátka něco tomu chybělo. I tak jsem ovšem rád, že si mohu s potěšením odškrtnout další věhlasné dílo na poli komiksu. Za mě 4* - Tento komiks jsem pořídil své neteři, jakožto již tradičně k Vánocům. Zároveň jsem byl sám na komiks dost zvědavý, jelikož jsem si ho osobně chtěl také pořídit díky dobrému hodnocení a že jednou za čas si rád přečtu něco odlehčeného a ze života. A musím říct, že úsměv jsem měl na tváři skoro po celou dobu čtení. I přestože jsem sledoval dospívání mladé holky, která má problémy se zuby a já jsem dospělý muž, tak jsem se při čtení mnohdy vrátil v čase a připadal jsem si, jako kdybych s těmi dětmi zase seděl v lavici každou chvíli prožíval nějakou trapnou chvilku. Asi je to tím, že já sám jsem byl jako puberťák spíš takový ten outsider a díky tomu jsem se vyloženě vžil do pocitů, které Raina prožívala.
karl173 mecenáš19.12.2020 15:13Úsměv (2. vydání)
Komiks mě tedy jedním slovem nadchl. Bavil jsem se po celou dobu a byla to opravdu vyvedená cesta do minulosti. Zároveň má komiks odlehčenou, ale zároveň dostatečně propracovanou kresbu, na kterou se opravdu příjemně kouká.
No, myslím že tenhle dárek by se líbil pod stromečkem i mě. A pravděpodobně si pořídím i dalším díly z této série a možná i ostatní od stejné autorky. Za mě 5*
PS: Trochu Raině závidím, že má nakonec na rozdíl ode mě, tak dokonalé zuby. - Velmi zajímavý komiks. Zajímavý především příběhem, který je zároveň velmi zvláštní. Ale ta zvláštnost je přesně to, kvůli čemu vás to chytne a nepustí dokud nezjistíte, že už jste na konci. Což přijde velmi brzy a je to škoda, protože bych rád v tomto zvláštním příběhu rád pokračoval. Jedná se rozhodně o takovou jednohubku, kterou slupnete jak malinu. Ale na to jak je to vlastně krátké, tak to umí přinést vcelku silný zážitek.
karl173 mecenáš15.12.2020 19:47Vodní had
Kresba jde ruku v ruce s příběhem. Je krásná, ale taky velmi zvláštní a svým způsobem děsivá. A velký formát tomu dodává tu správnou atmosféru.
Mě osobně tento komiks velmi bavil, ale mám možná trochu rozporuplný pocit, zda příběh nebyl příliš krátký nebo zda to bylo pro děj akorát. Rozhodně díky délce tu není žádné hluché místo. Ale taky to na mě působí lehce zkratkovitě. Někomu to může vadit a někdo to naopak ocení. Já osobně jsem spokojen, jen mi zde ještě něco málo chybělo. 4* - Od tohoto komiksu jsem moc neočekával. Jen takovou krátkou blbinku na odreagování a tak jsem k tomuto komiksu i přistupoval. Do jisté míry se to i potvrdilo a komiks pozitivně ničím nepřekvapil, naopak možná ještě mírně zklamal. Příběh je triviální a velmi jednoduchý. To by ovšem u komiksu na odreagování nevadilo. Problém nastal, při zjištění, že hrdinka svými vnitřními monology neustále mluví o něčem, co nám tento komiks prakticky ani nenaznačí. Děj se neustále točí v kruhu a i v tak krátkém příběhu se velmi brzy začnete nudit. Po přečtení tak mám spíše pocit naprostého zahození svého volného času a naprosté zbytečnosti tento komiks číst. Věřím ale že si to své příznivce najde. Především u fanoušků Magiců. Kresba není špatná, jen se řadí ke kresbám čiře na zakázku a je tam hrozně vidět, že si to autor zřejmě moc neužíval. Zkrátka jen potřeboval něčím zaplatit účty. Komiks bych úplně ani neoznačoval za trash. Spíše jsem zde nenašel téměř nic, co by bylo určené mě. Byť světy v Magic: The Gathering vypadají velmi zajímavě. Škoda nevyužitého potenciálu. 2*
karl173 mecenáš8.12.2020 18:52Magic The Gathering: Chandra
- Poměrně příjemné na čtení a kresba také vůbec neurazila. Příběh mě do jisté míry bavil a určitě mě zaujal. Jenže vše se vyřešilo tak nějak samo. Postavy se velmi často chovali přiblble a celkový dojem ze čtení bych přirovnal, jako když si pustím nějaký televizní seriál, který člověka nějakým způsobem baví sledovat i když v duchu ví, že to není příliš kvalitní podívaná. A tak nějak bych hodnotil i tento komiks. Bavilo mě to, ale je to zkrátka jen lehký nadprůměr, který vám přináší takové to odlehčené pobavení. Za mě solidní 3*
karl173 mecenáš29.11.2020 17:50Nejmocnější hrdinové Marvelu #110: Nightcrawler
- Další kroky Conana dovedou do smrtí nasáklého města a do bitvy s nemrtvými netvory. Všechno je nejenže velmi zajímavé, ale taky se na to hezky kouká. Bohužel má to velmi uspěchaný konec a celkově se jedná jen o takovou jednohubku, která podle mě mohla vytěžit mnohem více. Tady se asi nejvíc projevuje fakt, že se jedná o adaptaci nedokončené povídky. Nicméně i přesto jsem se čtením bavil. I když dost možná pomohla větší pauza, čímž se zvýšila i chuť při čtení. Za mě 4*
karl173 mecenáš19.11.2020 14:41Conan #06: Nergalova paže
- Další skvěle napsané příběhy, které nepostrádají nic z toho, co byste od Brubakera a Phillipse čekali. Prostě 5*
karl173 mecenáš8.11.2020 23:19Criminal: Poslední z nevinných
- Od samého začátku klade tento díl jednu otázku za druhou. Ale na to jak je tento díl poměrně ukecaný se stále jen mlží. Přesto člověk musí být neustále ve střehu, aby zachytil jakékoliv stéblo, kterého se může chytit. Upřímně místy to bylo skoro až ubíjející. Ovšem ke konci to velmi hezky vygradovalo a poslední dvě kapitoly byli opravdu parádní. Bohužel, přesto je ve vzduchu stále mnoho otázek a nemůžu se zbavit dojmu, že se čím dál více přešlapuje kolem stejného místa. Buď jak buď, pořád mě to ale baví. 4*
karl173 mecenáš28.10.2020 23:11Ú.P.V.O. #11: Černá bohyně
- Velmi povedený počin. Už se mi do ruky dlouho nedostalo něco tak příjemně čitelného. Přitom s nepříjemnými příběhy, které člověka ale zkrátka dostanou. Tempo skvělé, kresba skvělá. Nemám prakticky nic, co bych namítl. Možná jen časté klišé, které ovšem přebíjí vše okolo a tak to s chutí přehlížím. :) 5*
karl173 mecenáš27.10.2020 11:03Criminal: Každý je zločinec
- Sice se může zdát že i druhá kniha je složená spíše z povídek, což je vlastně i do jisté míry pravda, tak jsou jednotlivé příběhy zároveň mnohem více propojené než v prvním díle. A především druhá polovina knihy konečně dupla na plyn a rozjel se nám nejen zajímavý příběh, ale zároveň to komiksu dodalo jistou svižnost a dynamičnost.
karl173 mecenáš17.10.2020 20:01Bestie burdenské #02: Sousedská hlídka
To pomohlo především kresbě, která mě začala bavit čím dál více. A to díky Benu Dewey-ovi, který pokud se nepletu, kreslil sedmou a osmou kapitolu, která je beze sporu zatím to nejlepší, co tato série přinesla. A to jak po kresebné, tak i příběhové stránce.
Celkově se mi tato kniha líbila zhruba podobně jako ta předchozí. Jsou skvělé momenty, které první kniha neměla, ale i zároveň nudné momenty, díky kterým jsem uvažoval že tuto knihu ohodnotím nižší známkou. Bohužel mezi ty nudnější patří i výstup Hellboye. Možná kdyby jsme do této povídky dostali kresbu od Mika Mignoly, tak by tomu nebylo, ale takhle mě to zkrátka příliš neoslovilo. Tak či tak dávám druhé knize stejné hodnocení jako té první, ale kdybych mohl, tak dám v obou případech spíše něco mezi 3 a 4. Za mě tedy slabší 4* - Černá palice, stejně tak jako každý komiks od Jeffa Lemira se mi opět četla hezky. Neznám aktuálního lepšího scénáristu na dialogy jako je právě on. Stačí si uvědomit, že zde máme poctu superhrdinského žánru a je tu naprosté minimum akčních pasáží a také vnitřních monologů. Tento komiks je totiž především o dialozích, které dokonale vystihují danou situaci a bravurně vás vtáhnou do děje.
karl173 mecenáš16.10.2020 11:47Černá palice #04: Vzdor osudu - část druhá
Stejně tak i kresba Deana Ormstona. Stačí první panel ze Spiral City a hned mi to vše zas naskočí. A to hlavně díky detailům a přehledným panelům. Do toho si přidejte špičkové barvy D. Stewarta a můžete se začít kochat. Co mi ale krapet nesedlo a na co jsem si musel zvykat byli první dva sešity. Kresba na mě byla až příliš jednoduchá a zkrátka celkově to na mě moc nezapůsobilo. O to větší radost jsem měl, právě když jsme se opět octili ve Spiral City.
Nicméně pak jsou tu ale i negativa. Sice je toto rozloučení s hlavní dějovou linkou dobré v tom, že se Lemire snažil vyhnout klišé a povedlo se mu to, tak na druhou stranu bez nějakých větších pompéznějších událostí či zapamatovatelného konce. Konec mi připadal jako hezky řečený proslov, kdy ale mezitím co se naslouchači zamýšlejí nad slovy vyřčenými, autor nepozorovaně a bez ovací zmizí v zákulisí. Což si myslím, že je upřímně trochu škoda. Tak jako tak jsem si ale další výlet do světa Černé palice užil a těším se, až nám Comics Centrum naservíruje další střípky rozšiřující tento svět. A kdo ví? Třeba se tato dějová linka ještě někdy znovu probudí. 4* - Velmi solidní začátek série. Za mě velká pochvala za parádní kresbu a slušně rozvíjející se děj. Na druhou stranu, vše se teprve rozjíždí a tak je tento díl spíše seznamovací a tak tudíž zatím celkově spíše neohromí. Za mě velmi slušné 4*
karl173 mecenáš14.10.2020 13:48Ateliér špičatých klobouků #01
- Skvělý komiks. Co jiného dodat...Snad jen to, že jsem si ho konečně přečetl a nelituji jediné minuty strávené s ním. A také mne velice mile překvapily povedené texty mezi kapitolami. Na závěr bych ještě rád zmínil, že to, co zde dokáže jedna kapitola, mnohdy nedokáže ani celá kniha. 5*
karl173 mecenáš7.10.2020 22:45Watchmen - Strážci (3. vydání)
- Přijde mi že tuhle sérii by mohl Brubaker psát donekonečna. Ale jsem rád že už se blížíme ke konci. Hlavní pointa se totiž už příliš dlouho opakuje. Na druhou stranu styl jakým Brubaker píše mě neskutečně baví a navíc je tato série jedna z mála, které ani moc neubližují ty velké pauzy. Já například tuto knihu čtu přesně rok poté, co jsem četl třetí knihu a v ničem mi to nepřekáželo. Ta zápletka je tu totiž opravdu triviální. A jediné co se po čtenáři chce, "užít si" tu hutnou atmosféru a velmi krutý příběh. Byť je asi pravda, že k pospojování celého příběhu je lepší přečíst si to celé naráz.
karl173 mecenáš28.9.2020 17:24Fatale #04: Modlitba za déšť
Jinak kresba je prostě skvělá, ale to už se opakuji z předešlých knih. Celkově tedy spokojenost, ale moc jsme se v ději neposunuli a tak tedy toužebně vyhlížím poslední díl. 4* - Tato série zatím patří mezi mé nejoblíbenější co u nás z DC vychází a vždycky se na další díl velice těším. Teď jsem si dal se čtením trochu na čas, ale o to víc jsem se těšil. No a popravdě hned po prvním sešitě jsem tu mojí oblíbenou sérii nepoznával. Dialogy mi přišli hrozně fádní a předvídatelné od samého začátku. Postupem času se sice celkem solidně rozvíjel děj, ale stále to bylo takové nemastné, neslané. Nejvíc tuto knihu zachraňuje až poslední sešit s Wally Westem, avšak i tohle nebylo to, co bych očekával.
karl173 mecenáš27.9.2020 16:43Flash #06: Když zamrzne peklo
Nakonec to co vůbec nezklamalo byla kresba. Celý ten styl kresby a to především v akčních scénách si stále drží pro mě velmi pohlednou podobu a to i přesto, že se například v této knize vystřídalo hned několik kreslířů, což často bývá problém. Zde naštěstí ne.
Celkově je tato kniha pro mě poněkud zklamání. V příští knize už by to chtělo opět nějaký pořádný děj a hlavně přijít s něčím novým a neokoukaným. Dost bylo Captaina Colda, Godspeeda a dalších! Za mě 3* - Když pominu fakt, že jsem si už moc nepamatoval co se stalo v minulém díle ( což je ale bohužel důležité a musel jsem tedy dost odvozovat a postupně se rozpomínat ), tak mne tato kniha přesto opět bavila. Celý ten svět a atmosféra na mě pořád dokáže udělat dojem. Bohužel od doby co do série přibylo více postav mám občas problém více se všemi sžít. Děj občas trošku skáče a tmelem příběhu už není tak atmosférický horor a prvek překvapení, ale spíše akce a jedna velká rubanice, kde umírají neumírají postavy jako by se nechumelilo. Nicméně jsem zvědavý na poslední díl a pak si to budu muset přečíst celé znovu, abych mohl lépe tuto sérii zhodnotit. Hrozně jí ubližují ty velké pauzy ve vydávání.
karl173 mecenáš13.9.2020 12:29Baltimore #07: Prázdné hroby
Ještě bych rád zmínil kresbu. Ta od chvíle, kdy ji přebral Bergting a nyní již nedělá koloring ani Dave Stewart lehce klesla. Stále se na to dívá hezky, ale výrazně ubylo momentů, kdy jsem se vyloženě kochal. Možná je to ale i tím, jak zkrátka přibyla zmíněná akce.
Celkově za mě za 4* - Mě si už tato série získala a další díl to jen potvrdil. Opět parádně nakreslené. Scéna v dešti byla jedna z nejlepších atmosférických kreseb, kterou jsem kdy viděl. Příběh je též napínavý a jsem velmi zvědavý co se bude dít dál. Ovšem jak píše Norri, škoda že to vždycky tak rychle uteče a po zaklapnutí knihy si člověk uvědomí, že zase bude čekat půl roku na další. 5*
karl173 mecenáš12.9.2020 18:32Pochmurný kraj #06: Hájení
- Velmi povedená jednohubka nešetřící originálním ztvárněním. Děj je svižný s povedeným vizuálním humorem a mírným pochmurným podtónem. Samozřejmě stále se jedná jen o jednohubku, takže tedy nelze čekat nějak převratný příběh a tento komiks je určený spíše pro oddychové čtení a když nemá člověk tolik času na vysedávání v křesle. Jinak ale mohu tento komiks vřele doporučit. 4*
karl173 mecenáš12.9.2020 17:15Wolverine a Hulk
- Kresba Šejiće je už většině lidem známa. Tu tedy není třeba představovat. Buď se vám líbí a nebo ne. Na co jsem byl ale zvědavý je příběh. Už jen z pár obrázků, co jsou zde v databázi to na mě působilo jako Sunstone a bál jsem se, aby to nebyl i výsledek, protože v čem je dobrý Sunstone by tady nemuselo fungovat. Snadno by se z toho mohl stát romantický příběh pro náctileté dívky, které teď Harley tolik obdivují. Ale vždyť tohle je přece pořád ten temný Gotham a navíc se jedná o DC Black Label. Bohužel to ale nakonec mému předpokladu nezabránilo. Ono to je opravdu hodně jako Sunstone...jenže ono to kupodivu funguje. Sice mě ta podoba někdy dost štvala a stále si myslím, že namísto čtení pro dospělé je tohle stále spíš pro náctileté holky, tak na druhou stranu Šejić mě opět nezklamal v tom jak jsou jeho dialogy velmi čtivé, byť zároveň ukecané a někdy zbytečně rozvleklé. Nic to ale nemění na tom, že mě zkrátka čtení zase bavilo a i když tu stále zůstává ta velká podoba se Sunstone, tak zkrátka přečíst si jednou za čas něco takového není zas tak na škodu.
karl173 mecenáš5.9.2020 23:24Harleen
Kdybych to měl tedy celé shrnout. Kresba za mě super. Příběh moc nepřekvapí a možná je to zbytečně až moc romantické. Ale naštěstí se to čte stále dobře. Za mě tedy pořád dobrý, byť mohlo to být i lepší. Slabší 4* - Co dodat. Prostě je konec. Byla to skvělá série. Jen se bojím, že jestli se někdy dostanu k druhému čtení už to nebude prostě ono. Ale asi je vážně dobře, že už to skončilo a nedošlo na zbytečnou vatu. Toto zakončení bylo opravdu skvělé. 5*
karl173 mecenáš28.8.2020 22:21Živí mrtví #32: Odpočívej v pokoji
- Musím souhlasit se Cyboyem. V této knize jsme dostali jeden zmatený příběh, kde se sice možná pořád něco dělo, ale mě připadalo jako by se tam nestalo vůbec nic. To už mě více bavil ten první sešit. Takže po příběhové stránce velice průměrné. No a bohužel kresba na tom není o moc lépe. Tato kniha mě příliš neoslovila. Jediné pozitivum tu vidím v tom, že se to svižně čte. 2*
karl173 mecenáš23.8.2020 12:27Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen
- Byl jsem velmi zvědavý co v této knize dostanu a jestli mě nová série od CC chytne jako většina ostatních. Zprvu na mě naběhla smečka psů na každém panelu a každý pořád něco žvanil a začátek mi přišel takový kostrbatý. Postupně se to ale začalo zlepšovat ( byť se trošku divím, že po první povídce se to ihned chytlo ). Jak sám autor řekl v doslovu a čtenář to zjistí už při samém čtení, s každou povídkou se začali přidávat stránky a příběhy začínali být více propracované a autoři se nebáli tvořit čím dál více bláznivější zápletky. Což mě potěšilo. Bohužel stále to funguje na bázi povídek a tak každý příběh skončí pomalu dříve, než se tam stane něco zajímavého. To je také jedna z největších slabin. Dále je tak trochu dvojsečnou zbraní samé zakomponování zvířat jako hlavních postav. Sice je to vcelku nápadité a originální, tak zároveň alespoň pro mě, bylo těžké vytvořit si se všemi těmi pejsky a kocourem nějaký vztah. Vesměs většina z nich ničím moc nezaujme a jejich největší poznávací znak je jen jejich samotná podoba.
karl173 mecenáš18.8.2020 22:20Bestie burdenské #01: Historky z psíšeří
A tím se dostávám ke kresbě. Ta je rozhodně jedna z plusů této knihy. Akvarel se mi v komiksu velmi líbí a autorka má rozhodně talent. Sem tam méně detailní panel a občas mi přišla kresba zbytečně moc vesele barevná, čímž se tak trochu vytrácel ponurý prvek, ale jinak velká spokojenost.
Celkově první kniha z této série nebyla špatná, a byť jsem byl v jistých věcech poměrně kritický, tak jsem si její čtení přesto užil. Vidím v tom zatím slušný potenciál a jsem zvědav, kam nás autoři v další knize nasměřují. Hlavně doufám, že se pokusí opustit čistě povídkové vyprávění a naservírují nám i trochu delší příběh. Budu tedy k prvnímu dílu zatím mírný a udělím slabší 4* - Je těžké hodnotit něco, co je pro tolik lidí skvostem a co jsem zároveň viděl už xkrát jako film. Příběh je skvělý pořád. Ten se naštěstí nikam nevytratil. Bohužel překvapení už se vytratilo. Téměř žádná změna oproti filmu a tak jsem jen četl to, co už znám. Co ale neznám je provedení, tedy kresba. A ta mě bohužel moc nezaujala. Chápu, že pro spoustu lidí je to skvost. Pro mě je to místy spíš nepřehledná čmáranice, která se snaží působit umělecky. A taky že to nejspíš je umělecké dílo, ale já jsem asi jen barbar, který neumí toto dílo pořádně ocenit. Některé pasáže jsou skvělé, některé právě kvůli kresbě mi moc nesedli a já si raději vybavil film, kde bylo všechno krásně detailní.
karl173 mecenáš13.8.2020 20:41Sin City #01: Drsný sbohem (4. vydání)
Tento komiks tedy nemohu hodnotit na plný počet hvězd jenom proto, že si to nejspíš zaslouží. Sice mě čtení bavilo a jsem rád, že jsem se do této série konečně pustil, ale minimálně tento příběh jsem si užil více ve filmu. 4* - Dosti slabá kniha, která předchozím od Aarona nesahá ani po kotníky. Hlavní příběh této knihy, který má na svědomí Dennis Hopeless, byl takový divný mišmaš, jehož hlavní devízou měla být nejspíš čistokrevná zábava. Možná že jo, ale cílová skupina musí být dle mého názoru hodně nízko. Kombinace akce, pubertálního humoru a bez hlubšího děje mi sedí spíš k Deadpool-ovi, ale v žádném případě ne k Doctoru Strange-ovi, minimálně ne po událostech z předchozích knih. A to jsem ani nezmínil ty podivné narážky na dračí doupě atd. Celkově jako oddychovka asi proč ne, ale místy to bylo zkrátka takové divné a ničím to moc nezaujalo.
karl173 mecenáš3.8.2020 16:03Doctor Strange #05: Tajná říše
Pak tu jsou ještě dva kratší příběhy, které neurazí, nenadchnou a upřímně už teď si z nich skoro nic nepamatuji, a to jsem to četl včera.
Nedá se nic dělat, holt občas má nějaká série i slabší místa. A Doctor Strange na takové slabší místo právě narazil. Ale já pevně věřím, že v příštím díle se opět dočkáme nějaké kvality. Za mě 2*
- Tento díl mi přišel poněkud slabší než ty předchozí, ale na druhou stranu se mi zase líbí že se příběh zajímavě posouvá a otevírá. S odřenýma ušima za 4*
karl173 mecenáš2.8.2020 21:17Zaslíbená Země Nezemě #06
- Je mi tak trochu smutno, když vím, že nás čeká už jen jedna kniha. Na druhou stranu jsem už v tomto díle cítil, jak to Kirkman nechce dál protahovat a přišlo mi, že k tomu začal přistupovat lehce zkratkovitě. Spoustu dějových linek tu je jen jako výplň.
karl173 mecenáš19.7.2020 20:00Živí mrtví #31: Skrz naskrz prohnilé
Nicméně stále se to četlo parádně a to je právě to, co mi bude nejvíc chybět. Jednou za čas si sednout ke komiksu s postapokaliptickou vizí, zajímavými postavami a skvěle napsanými dialogy. Tak rád bych si to přečetl více. Hold ale nezbývá nic, než si počkat na závěr, který nám Crew už docela natahuje. 4* - Naprosto skvěle podané. Sonda do hlavy Franka Castela. Až mě zaráží, že spousta lidí včetně mě fandí takovému psychopatovi.Tohle si prostě musíte přečíst! 5*
karl173 mecenáš19.7.2020 18:25Punisher MAX #03: Frank
- Donny Cates se utrhl ze řetězu a naservíroval nám naprosto blázniví komiks, který je svou ujetostí a brutálností zároveň, jedna velká čistokrevná a akční zábava. 4*
karl173 mecenáš17.7.2020 15:15Thanos #03: Thanos vítězí
- Taková fajn jednohubka, která mě určitě nalákala na další díl. Ale teprve až tam se uvidí kam to všechno bude směřovat a jak moc kvalitní tato série je. První díl mě sice bavil, je velmi slušně nakreslený a má dobré tempo. Ale opět musím mírnit své nadšení, jelikož se zatím jedná o dost klišoidní a jednoduchý příběh, který nepřinesl tomuto žánru nic navíc. Takže pro mě spíše lepší 3*
karl173 mecenáš17.7.2020 15:12Green Blood - Zelená krev #01
- Je to slušná a svižná jednohubka, která nenásilně přivádí nového Spider-mana. Na druhou stranu nepřináší moc nového a jelikož jde jen o rozjezd, tak ani nic velkého.
karl173 mecenáš30.6.2020 19:03Ultimátní komiksový komplet #078: Ultimate Comics Spider-Man: Kdo je Miles Morales?
Kresba se povedla. Je hezky přehledná a tak akorát detailní. Bavila mě.
Celkově se jedná spíše o průměrný začátek, ale čtení mě přesto bavilo ( nerd ) 3* - Rovnou napíšu hlavní problém této knihy. A to je, že neví co má vlastně vyprávět. Neustálé příběhové zvraty za účelem šokovat spíše kazí dojem. Nelogické události zas podkopávají příběhu nohy. Ono celkově se tady téměř všechny postavy chovají dosti nelogicky. No a v neposlední řadě tato kniha především téměř vůbec není o Nicku Furym. Pokud si o něm chcete v českých komiksech něco přečíst, tak si raději přečtěte Válečné jizvy, které jsou zde navíc v jednom sešitě úplně zbytečné.
karl173 mecenáš13.6.2020 12:55Nejmocnější hrdinové Marvelu #095: Nick Fury Jr.
Abych ale tuto knihu jenom nehanil a přidal jí i nějaké plusové body, tak zmíním, že se čte alespoň celkem dobře. Připomíná to nějaký levnější béčkový televizní seriál u kterého se vlastně dá v pohodě relaxovat. Jen je třeba sem tam potlačit touhu zaskřípat zubama a brát to víc jako jednoduchou zábavu.
Kresba tomu vlastně taky dost pomáhá. Sice taktéž působí krapet levně, ale jinak je celkem slušná.
Když to shrnu, tak pro oddych je tato kniha dobrá, ale jinak od ní nic nečekejte. Průměr 3* - Tak trošku nevím co si o tomto komiksu mám myslet. Autorka na jednu stranu zakryla příběh pod tajuplný háv, pod který vás nechá jen tak letmo nakouknout. Zároveň to co z komiksu vyplývá nejvíce, se tak trochu rozchází s doslovem. Bohužel více se to rozebírat nedá, aniž bych prozradil podstatu příběhu, který by jste si měli přečíst sami. Je to totiž velmi zajímavé čtivo, které vám zabere sic jen chvíli, ale po celou dobu nad tím budete velmi zaujatě dumat.
karl173 mecenáš8.6.2020 19:43Bezimena
Kresba je už vlastně jen takový příjemný bonus, díky kterému se vlastně tato kniha stává komiksem.
Abych to shrnul. Jednou za čas je dobré přečíst si něco takového co vám aspoň trochu otevře oči. Pláštěnky jsou fajn, ale dost často neví o životě vůbec nic. 4* - Zajímavý komiks. Talbot tu velmi zručně střídá jak tempo tak kresbu podle toho zda se zrovna jedná o akční nebo detektivní pasáž. Chvíli mi ale trvalo, než jsem se dokázal správně naladit a bohužel ve chvíli kdy mě to chytlo naplno už detektiv inspektor LeBrock sprintoval finální rovinkou. Na druhou stranu tahle jednohubka mě slušně připravila na další knihy a já jsem velmi zvědavý jak bude tato série pokračovat. 4*
karl173 mecenáš25.5.2020 19:55Grandville #01 (2. vydání)
- Tady musím souhlasit, že tohle je opravdu nejslabší kniha z Černé palice. Ale kdo čekal opak? Pár krátkých sešitů a encyklopedie světa, ze kterého ještě není tolik komiksů, aby byla nutně potřeba. Zkrátka očekávání nebylo příliš velké. Na druhou stranu jsem doufal v alespoň povedené povídky. A těch jsem se naštěstí dočkal.
karl173 mecenáš23.5.2020 19:36Černá palice: Z temných koutů Spiral City
Povídky se povedly. Jsou zábavné, dobře se čtou a především jsou parádně nakreslené s velmi působivými barvami. Nicméně příběhově toho zase tolik nepřinesli a tak je to spíš jen taková fajn jednohubka.
No a pak je tu již zmíněná encyklopedie. Osobně si nemyslím, že by byla nějak třeba, ale budiž. Provedení je slušné s pěknými obrázky a pro nováčky to může být fajn seznámení s universem. Pro mě to ale nebylo a spíš jsem si jen prohlížel kresbu.
Tato kniha je tak celkově spíše slabší odvar z hlavní řady a její pořízení by si měl každý zvážit podle toho, jak moc chce mít veškeré střípky z Černé palice. Já osobně jsem ve výsledku za její pořízení rád, ale přiznám se, že já si už hold koupím od Comics Centra téměř všechno. - Po scénáristické stránce standartní Mignolova práce, která se už místy možná opakuje, ale stále udivuje a pořád má čím zaujmout. Příběh sem tam lehce drhne, ale rozhodně to nenudí a zase něco málo se nám poodhalí.
karl173 mecenáš23.5.2020 19:27Frankenstein v podzemí
Kresba je jednoduše parádní s tou správnou Hellboyovskou atmosférou. Ben Stenbeck a Dave Stewart je opravdu silné duo, které mě ještě nikdy nezklamalo.
No a shrnutí? Pravda, celkově se nejedná o nejlepší dílo z tohoto univerza a upřímně si nemyslím, že by tato kniha byla nějak životně důležitá, ale na druhou stranu se rozhodně nedá říct, že by tento díl Mignolovy skládačky byl špatný. Pořád mě to bavilo číst, s chutí jsem otáčel jednu stránku za druhou a i když jsem čekal možná něco krapet komornějšího, tak jsem knihu zavíral s tím známým hřejivým pocitem spokojenosti z dobrého čtení. Tudíž zas tak špatné to být nemůže. 4* - Powell šlápl brutálně na plyn a komiks jede na plné otáčky až se mu vaří kola. Komiksem jsem proletěl jak uragán a skoro jsem nestíhal všechno pořádně zpracovávat. Respektive při čtení jsem problém neměl, doslova jsem to hltal. Jenže dějové linky se střídají, gradujou a uzavírají tak rychle, že se v některých případech nestihnou dostavit vytoužené pocity. Naopak to dost často vypadalo asi takto " hm, ok, a co tam máte dál? ". A to mi přišlo trošku škoda.
karl173 mecenáš10.5.2020 12:24Goon #09: Pohroma jménem svědomí
Nicméně nechci aby to vyznělo, že nejsem s komiksem spokojený, naopak velmi dobře jsem se bavil. Kresba opět zabodovala na plné čáře. Zároveň zpověď Powella na konci a ukázka černobílého Goona mi připomněla jak skvělou práci odvádí Dave Stewart, díky kterému je svět Goona jaký je a nebýt jeho, možná by mě tato série tolik nebavila. Powell kreslí skvěle, ale prostě bez barvy si tuto sérii už nedovedu představit.
Devátý díl se každopádně povedl. Sice si stále nejsem jistý tím, jak autor dupnul na plyn a ještě k tomu zmáčkl nitro, ale věřím, že díky tomu se série posune zase o kus dál a přijdou na řadu ještě mnohem zamotanější zápletky. Teď jen doufat, že se u nás dalších dílů dočkáme a že na ně nebudeme příliš dlouho čekat. 4* - Po předchozích velmi povedených dílech přišel jeden slabší. Respektive nebýt povídek, nebylo by to o tolik. Hlavní dějová linka byla totiž opět dobrá společně s kresbou. Moc jsme se toho ale nedočkali a velkou část knihy tvoří právě povídky, které spojuje pták jedné nedochcípliny, slabá dějová linka a slabá kresba, která v porovnání s Powellem je až ošklivá a moc mi ke Goonovi neseděla. První část knihy jsem si tedy užil a tu druhou jsem spíš protrpěl. Jako celek je tak kniha spíš lehkým nadprůměrem. 3*
karl173 mecenáš8.5.2020 16:40Goon #08: Dost prokletí pro všecky
- Další slušný díl. Je pravda, že z této série se humor trochu vytratil a více příběhy potemněli, ale to je vlastně dobře. Powell posouvá děj a připravuje nás na pořádně velkou kopu bordelu, která se valí na Goona a celou Lonely street. Postavy se mi navíc líbí čím dál více, jelikož s nimi Powell dobře pracuje a rozvíjí jejich charaktery. Povedená je také kresba, která mne nepřestává překvapovat. Zkrátka tuhle sérii jsem si postupně velmi oblíbil. Uznávám, že se nejedná o něco převratně skvělého, ale je to prostě fajn zábava, která mě baví číst. 5*
karl173 mecenáš6.5.2020 19:54Goon #07: Místo bolesti a žalu
- Pro mě zatím rozhodně nejlepší díl. Zkrátka se mi to trefilo do vkusu. Mám rád když je komiks svižný, využívá naplno své médium a snaží se o nějaké emoce. Když se pak všechno povede skloubit dohromady se zajímavým příběhem, který vás po celou dobu zajímá a po dočtení jste rádi, že jste si ho mohli přečíst, je vystaráno.
karl173 mecenáš5.5.2020 19:13Goon #06: Čínská čtvrť a tajemný pan Trnka
Výtvarná stránka je perfektní. Powell ukazuje, že je nesmírně nadaným umělcem. Jednostránkové emoční proměny Goona byli doslova geniální, přitom naprosto jednoduché. A po přečtení autorova poznámek na konci knihy jsem rád, že Dark Horse ho nechali, udělat si to po svém. Za mě naprostá spokojenost 5* - Na Lonely street se přiostřuje a páter si našel nové vojáčky. Jsem zvědavý jak tohle bude pokračovat. Jinak jsou zde opět nějaké ty jednohubkové povídky, které stále umí pobavit, ale už začínají být trošku monotónní a chtělo by to si od nich dát trošku oraz. Jinak ale stále stejná kvalita. 4*
karl173 mecenáš4.5.2020 18:11Goon #05: Zvrhlé choutky
- Samozřejmě název samotný a celý nápad Marka Millara je zajímavý, ale k tomu je třeba přidat mnohem víc, aby z toho byl skvělý komiks. Naštěstí Millar na to jde dobře a pohledem, který jde poměrně ze široka, ale zároveň ne tak moc, aby se z toho stala nepřehledná splácanina postavená na jediné myšlence. Bohužel jedna kniha se v určitých událostech nemůže příliš moc hrabat, a tak v některých momentech dochází ke zkratovitosti.
karl173 mecenáš3.5.2020 14:09Superman: Rudá hvězda
Kresba je přehledná s hezky poskládanými panely a nemám nic konkrétního co bych vytkl. Jen si myslím, že by se zde hodila nějaká originálnější kresba, která by ještě více zdůraznila jiný pohled na Supermana.
Celkově jsem ale spokojený a jsem rád, že jsem si mohl tento komiks přečíst. Nicméně k dokonalosti mi něco chybělo. Možná je to i tím, že se až tolik nevyžívám v alternativních realitách, které dost často změní jen pár věcí a jinak se jede ve stejném duchu. Možná by tomu pomohlo více sešitů, ale těžko říct. Millar si každopádně zaslouží pochvalu. 4* - Zase další jednohubky s Goonem a všechny si drží svojí kvalitu. Zároveň každá dokáže něčím zaujmout a bylo to opět takové příjemné odreagování. Nic víc, nic míň. Pokud vás Goon baví, tak tady určitě chybu neuděláte. 4*
karl173 mecenáš26.4.2020 14:53Goon #04: Čest a děsivé konsekvence z ní plynoucí
karl173 mecenáš11.1. 17:59Znovuzrození hrdinů DC: Liga spravedlnosti #05: Dědictví (paperback)
karl173 mecenáš5.1. 15:27Barbar Conan #01: Život a smrt barbara Conana
karl173 mecenáš2.1. 01:31Watchmen - Strážci (3. vydání)
karl173 mecenáš1.1. 17:20Fatale #05: Proklít démona
karl173 mecenáš1.1. 14:51Flash #07: Dokonalá bouře
karl173 mecenáš1.1. 12:33Simpsonovi 2020/12 Bart Simpson
karl173 mecenáš29.12.2020 16:50Znovuzrození hrdinů DC: Aquaman #05: Zlomená koruna (paperback)
karl173 mecenáš29.12.2020 03:39Punisher MAX #04: Bez domova
karl173 mecenáš28.12.2020 19:47Batman #07: Svatba
karl173 mecenáš23.12.2020 13:19Batman #06: Nevěsta nebo lupič?
karl173 mecenáš19.12.2020 15:34Xerxés: Pád domu Dareiova a vzestup Alexandrův
karl173 mecenáš19.12.2020 15:26300 (5. vydání)
karl173 mecenáš19.12.2020 15:13Úsměv (2. vydání)
karl173 mecenáš19.12.2020 15:00Ledové království: Arendellská dobrodružství
karl173 mecenáš15.12.2020 19:47Vodní had
karl173 mecenáš8.12.2020 18:52Magic The Gathering: Chandra
karl173 mecenáš29.11.2020 17:54Doctor Strange #05: Tajná říše
karl173 mecenáš29.11.2020 17:50Nejmocnější hrdinové Marvelu #110: Nightcrawler
karl173 mecenáš19.11.2020 14:41Conan #06: Nergalova paže
karl173 mecenáš8.11.2020 23:19Criminal: Poslední z nevinných
karl173 mecenáš28.10.2020 23:11Ú.P.V.O. #11: Černá bohyně
karl173 mecenáš27.10.2020 11:03Criminal: Každý je zločinec
karl173 mecenáš17.10.2020 20:01Bestie burdenské #02: Sousedská hlídka
karl173 mecenáš16.10.2020 11:52Černá palice #04: Vzdor osudu - část druhá
karl173 mecenáš14.10.2020 13:48Ateliér špičatých klobouků #01
karl173 mecenáš28.9.2020 17:24Fatale #04: Modlitba za déšť
karl173 mecenáš27.9.2020 16:43Flash #06: Když zamrzne peklo
karl173 mecenáš13.9.2020 12:29Baltimore #07: Prázdné hroby
karl173 mecenáš12.9.2020 18:32Pochmurný kraj #06: Hájení
karl173 mecenáš12.9.2020 17:15Wolverine a Hulk
karl173 mecenáš5.9.2020 23:24Harleen
karl173 mecenáš28.8.2020 22:21Živí mrtví #32: Odpočívej v pokoji
karl173 mecenáš23.8.2020 12:27Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen
karl173 mecenáš18.8.2020 22:20Bestie burdenské #01: Historky z psíšeří
karl173 mecenáš13.8.2020 20:41Sin City #01: Drsný sbohem (4. vydání)
karl173 mecenáš2.8.2020 21:17Zaslíbená Země Nezemě #06
karl173 mecenáš19.7.2020 20:00Živí mrtví #31: Skrz naskrz prohnilé
karl173 mecenáš19.7.2020 18:25Punisher MAX #03: Frank
karl173 mecenáš17.7.2020 15:15Thanos #03: Thanos vítězí
karl173 mecenáš17.7.2020 15:12Green Blood - Zelená krev #01
karl173 mecenáš30.6.2020 19:03Ultimátní komiksový komplet #078: Ultimate Comics Spider-Man: Kdo je Miles Morales?
karl173 mecenáš13.6.2020 12:55Nejmocnější hrdinové Marvelu #095: Nick Fury Jr.
karl173 mecenáš8.6.2020 19:43Bezimena
karl173 mecenáš25.5.2020 19:55Grandville #01 (2. vydání)
karl173 mecenáš23.5.2020 19:36Černá palice: Z temných koutů Spiral City
karl173 mecenáš23.5.2020 19:27Frankenstein v podzemí
karl173 mecenáš10.5.2020 12:24Goon #09: Pohroma jménem svědomí
karl173 mecenáš8.5.2020 16:40Goon #08: Dost prokletí pro všecky
karl173 mecenáš6.5.2020 19:55Goon #07: Místo bolesti a žalu
karl173 mecenáš5.5.2020 19:13Goon #06: Čínská čtvrť a tajemný pan Trnka
- Tato série má pouze 12 sešitů. Dostaneme tedy jen polovinu příběhu?
karl173 mecenáš7.1. 14:43Nejmocnější hrdinové Marvelu #115: Neoblíbený Iron Man
- Pulp by mohl klapnout hned letos. To nebude ani náročné na překlad a tisk, vzhledem k délce.
karl173 mecenáš3.1. 23:14Fatale #05: Proklít démona
- Milo: Já to většinou píšu bezprostředně po dočtení, abych zachytil prvotní pocity, které bývají nejsilnější. Jenže někdy se stane, že mi ještě něco dojede právě při psaní hodnocení a tady se mi to zrovna stalo. Vlastně ani nemám proč se o této knize rozepisovat. Celé je to takové nemastné, neslané. A taky jsem musel původní 4* snížit, jelikož mi došlo, že tu téměř nic nevybočuje. Btw. stávající komentář vlastně zcela zachycuje knihu samotnou. Jelikož stejně jako malý počet slov v mém komentu, tak i kniha toho moc ve své podstatě nenabízí. Jsou to spíš jen takové drobky dobře rozházené tak, aby to vypadlo jako celistvý a vydatný pokrm. A koukám že teď jsem ti vlastně i splnil ten požadavek o delší verzi mého hodnocení. :D
karl173 mecenáš29.12.2020 03:30Batman #07: Svatba
- louza: Já jen říkám, že poznám kdy mi komiks něco dává a kdy jsem s ním spokojený a kdy ne. A Xerxés je prostě převeliká slabota. Jestli lidé komiks ohodnotili jednou hvezdičkou kvůli jinému důvodu, tak to už se musíš ptát jich. Hledáš v tom zbytečně hluboké významy.
karl173 mecenáš22.12.2020 14:28Xerxés: Pád domu Dareiova a vzestup Alexandrův
- Fimi: No prodejnost může být dobrá i u blbostí. Buďto že daný content nebo postava zrovna letí a nebo že prostě jsou jen lidi zvědavý jestli to je opravdu taková blbost či ne.
karl173 mecenáš21.12.2020 12:14Xerxés: Pád domu Dareiova a vzestup Alexandrův
louza: U Xerxése je to jednoduchý. Je to prostě blbost, který postrádá jakoukoliv pointu. Což 300 rozhodně má a dala mi rozhodně mnohem více emocí a hlavně mi nepřijde že by 300 byla tak prázdná jak píšeš. Xerxés je naopak naprosto prázdný. Pro mě tam není prostě nic. A řekl bych že tak to má spoustu lidí. Prostě chtějí od toho komiksu něco dostat a tady jednoduše nedostali nic. - Kolik dílů ještě bude s Bendisem?
karl173 mecenáš10.12.2020 10:14Strážci galaxie - Noví strážci #03: Strážci ve válce
- Neví někdo proč Crwáci vynechali book 2? Předpokládám, že zas byl nějaký Marvel event, který je u nás nevydatelný.
karl173 mecenáš27.10.2020 10:46Deadpool - Miláček publika #02: Deadpool Vs. Sabretooth
- Měla by být ještě jedna kniha Beasts of Burden: Wise Dogs and Eldritch Men. A jinak zatím nic. A nevím zda si autoři dali pauzu a nebo s tím sekli.
karl173 mecenáš15.10.2020 13:50Bestie burdenské #02: Sousedská hlídka
- Myslím že dost možná tato série končí kvůli malému zájmu. Lidi to už nechtějí ani za stovku. Viz. moje snaha o prodej...
karl173 mecenáš14.10.2020 00:01DC komiksový komplet #100: Wonder Woman: Amazonky útočí!, kniha druhá
- Ter: v Comicspointu
karl173 mecenáš6.10.2020 21:44Hodiny posledního soudu #01 (pevná vazba)
- Mě se líbí...
karl173 mecenáš30.9.2020 22:42Liga spravedlnosti #06: Lid versus Liga spravedlnosti
- Fry: A to já bych si klidně něco z tohoto světa ještě dal. Nechce se mi ho ještě opouštět. :)
karl173 mecenáš29.8.2020 22:24Živí mrtví #32: Odpočívej v pokoji
- Pro jaké ročníky je tedy komiks určený? Ptám se, protože mám 12iletou neteř.
karl173 mecenáš18.8.2020 18:24Catwoman: Ve svitu měsíce
- To vypadá dobře.
karl173 mecenáš10.8.2020 15:28Načmáranec
- Ter: Pokračování by bylo hodně super.
karl173 mecenáš5.8.2020 20:15Wolverine: Zrození
- Jsem fakt upřímně rád, že jsem s DCKK seknul. Oni fakt neumí vydat nic jiného než Ligu, Batmana, Supermana a občas Flashe,Wonder Woman. A samozřejmě tyhle staré vykopávky jsou úplně nejlepší. Ach jo...
karl173 mecenáš21.7.2020 15:15DC komiksový komplet #092: Legendy
- Lenny: To už se mi taky stalo. Hold jsme byli moc upovídaní :D
karl173 mecenáš21.6.2020 22:27A zrodí se hvězdy...
- cyboy: Tak to už je trošku divný no...
karl173 mecenáš2.6.2020 14:51Thanos #03: Thanos vítězí
- Cyboy: Nečetl jsem to, ale pokud to chápu správně, tak když se někdo stane Ghost Riderem, tak se nechová úplně podle sebe. Pokud tedy Castle není užvaněnej pořád, ale jen v GR podobě, tak by se to dalo tímto trochu ospravedlnit.
karl173 mecenáš1.6.2020 21:28Thanos #03: Thanos vítězí
- Norri: Určitě se setkáme. Už začal vycházet další příběh.
karl173 mecenáš27.5.2020 11:28Frankenstein v podzemí
- Na Goodreads jsou z toho všichni unešení, protože je to stará klasika. Nikdo si tam nechce ani připustit, že by to mohlo být špatný. Všechno to zaobalí jako že je to starý a čtenář k tomu musí přistupovat s úctou. Je to jako když si pustíš nějaký starý československý film a budeš to brát jako starou dobrou klasiku, ale když to pustíš cizinci, tak ti řekne že je to shit.
karl173 mecenáš6.5.2020 22:55DC komiksový komplet #086: Legie superhrdinů: Sága velké temnoty
- DCKK se chce evidentně dostat až na pomyslné dno a jít tak do souboje s Jirkou Králem.
karl173 mecenáš1.5.2020 12:51DC komiksový komplet #086: Legie superhrdinů: Sága velké temnoty
- Ta obálka vypadá skvěle. Teď otázka jaký je obsah...
karl173 mecenáš21.4.2020 11:41DC komiksový komplet #086: Legie superhrdinů: Sága velké temnoty
- Přesně. Takových příkladů je milión. Proč se Václavovi říká Vašek? Ten kdo to vymyslel je pěknej ňouma a kdo bude nadále Václava označovat jinak, je pro mě hňup!
karl173 mecenáš19.4.2020 10:38Nejmocnější hrdinové Marvelu #096: Agent Coulson
- DR: No já se předtím přepsal, myslel jsem remaster. Restaurovaný ještě beru, to je jen trochu vyleštěné, ale stále stejné, takže ať je pak ta originální kresba jaká chce, tak to prostě nebije do očí jako ten hnusný remaster co byl v NHM.
karl173 mecenáš10.4.2020 19:49Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek
royan: Ještě že tak.
louza: Tak já se vyloženě ptal jen na tu kresbu. Starý komiksy si jednou za čas rád přečtu v rámci komiksového vzdělání, aspoň prozatím co se týče Marvelu a DC, byť ty krátké jedno-sešitovky v DCKK už začínám přeskakovat, protože mi to nic nedávalo. - Takže to je zase ta ohavnost jako byla v NHM?
karl173 mecenáš10.4.2020 17:45Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek
- Povězte mi hoši, je ten první výskyt Spider-mana zase restaurovaný a nebo v původní podobě?
karl173 mecenáš10.4.2020 13:30Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek
- Přesně tak, protože Samuel L. Jackson je pan někdo. Nový Nick Fury? Žádný problém. Fialový světelný meč? Lucas říká, že můžeš. Ještě by to chtělo, aby z něj udělali nejmocnějšího čaroděje Středozemě a bude mít všechno. :D
karl173 mecenáš7.4.2020 14:54Nejmocnější hrdinové Marvelu #095: Nick Fury Jr.
- Tak v květnu 4 a 5 díl naráz. Začínám se těšit :)
karl173 mecenáš24.3.2020 22:05Amulet #03: Výprava v oblacích
- No sláva :))
karl173 mecenáš23.3.2020 21:11Komiksový výběr Spider-Man #014: Dolů mezi mrtvé
- Jo vyšlo v UKK. To jsem zvědavý jestli to tentokrát konečně vydají celé, když to sem dávají podruhé, ale myslím že znám odpověď.
karl173 mecenáš23.3.2020 20:49Komiksový výběr Spider-Man #014: Dolů mezi mrtvé
- No jak říkáš, už aby tady byl. Jsem na něho zvědavý :))
karl173 mecenáš19.3.2020 00:33Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní
- Fimi ty toho Catese musíš mít i jako spořič na kompu :D
karl173 mecenáš18.3.2020 19:19Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní
- Darth Raelchi: mrkni na popis ke komiksu.
karl173 mecenáš18.3.2020 19:07Magic The Gathering: Chandra
- Snad to BBart nebude zbytečně natahovat a vydají ještě letos i poslední 9. díl, ať to máme z krku. Ještě můžou klidně začít s Batman a Robin, aby to bylo hezky komplet :)
karl173 mecenáš1.3.2020 00:12Batman Detective Comics #08: Krev hrdinů (paperback)
- Nejdřív píšeš, že jsem koukal špatně a pak sám potvrdíš, že má Providence víc? Já ty komentáře dávno nečtu. Jen mě to zajímalo z hlediska počtu komentářů v diskuzi.
karl173 mecenáš24.12.2019 14:37Providence
- Fimi-neměla, koukal jsem.
karl173 mecenáš24.12.2019 13:57Providence
- Dal by se nějak zjistit žebříček nejdiskutovanějších komiksů? Mám pocit, že tenhle vede.
karl173 mecenáš24.12.2019 00:24Providence
- Tak to jsem zvědavý na hodnocení. :D Upřímně dost mě to rozesmálo, když jsem to tu zahlédl, ale na druhou stranu, dneska už je fakt snad všechno, tak proč ne.
karl173 mecenáš15.12.2019 13:51Cristiano Ronaldo: Striker Force 7
- Je to tak pánové. Modernímu mainstreamu dnes stačí opravdu málo. A je to vážně dobrá otázka, zda to opravdu tak chtějí šéfové, nebo za to mohou autoři. Více bych se ale přikláněl k té první variantě. Vždyť většina velkých jmen mainstreamu dokazují že, když chtějí a můžou, tak umí. A umí fakt dobře. Ale pak přijdou do DC nebo Marvelu a jejich rukopis aby člověk pohledal. Až na pár výjimek. Zkrátka tyto velké společnosti si evidentně řídí co a jak a jsou tam evidentně až moc velké mantinely a nároky. Lépe si to vysvětlit neumím.
karl173 mecenáš12.12.2019 17:41Temné noci - Metal: Temný vesmír
- Je toho fakt hodně. A jelikož si to píše Aaron už dlouhou dobu, tak je jasné, že to spolu bude všechno souviset. Kdyby tohle psal už někdo jiný a začal si to psát po svým od začátku, tak neřeknu, ale podle tohle Crew hodně podcenili. Fakt škoda...
karl173 mecenáš8.12.2019 14:46Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Ta kvalita jde vážně neúprosně dolů. Nechápu co si to dovolí vydávat za slátaniny. Expanze X-menů vyškrabována z úplného dna.
karl173 mecenáš3.12.2019 16:50Nejmocnější hrdinové Marvelu #086: Quicksilver
- Darth Raelchi: Naprosto s tebou souhlasím, cítím to úplně stejně.
karl173 mecenáš27.11.2019 21:39Providence
- To vypadá zajímavě, jsem zvědavý na ohlasy.
karl173 mecenáš22.11.2019 23:31Howard P. Lovecraft - Ten, kdo psal v temnotách
- Cyboy: no teď možná ne, ale dříve jsem to četl u tebe velmi často. :D
karl173 mecenáš22.11.2019 15:21Sebevražedný oddíl #03: Smrt je jen pro pitomce (paperback)
- Kdyby mi dal někdo dolar pokaždé, když si přečtu jak Cyboy píše, že už nebude dál kupovat některou sérii, měl bych už dávno na pěkný omnibusy :D
karl173 mecenáš21.11.2019 20:27Sebevražedný oddíl #03: Smrt je jen pro pitomce (paperback)
- George Walker Bush: Ámen
karl173 mecenáš21.11.2019 20:26Nejmocnější hrdinové Marvelu #085: Jean Greyová
- Ani jsem netušil, že to vyšlo teprve v dubnu. Tož hezky se na to kouká, že u nás máme čím dál více aktuálního čtení ze světa. Jen tak dál. :)
karl173 mecenáš4.11.2019 20:00Mera: Proti proudu
- No u prvního dílu jsem se nasmál fakt hodně. Ale je pravda, že tady to určitě neplatí.
karl173 mecenáš18.10.2019 17:19Preacher/Kazatel #02: Až do konce světa
- Mě, a to jsem Sweet Tooth ještě ani nečetl :D
karl173 mecenáš17.10.2019 21:03Černá palice #03: Vzdor osudu - část první
- Měl by někdo zájem o UKK: Starej dobrej Logan a Wolverine: Zrození?
karl173 mecenáš17.10.2020Prodám
Když tak zpráva do Pošty nebo e-mail: karl.hajsky@seznam.cz - Prodám:
karl173 mecenáš16.4.2020Prodám
Netvora 1-3 - 550,- kč
Sherlock 01: Studie v růžové - 120,- kč
Parchanti 1-2 ( paperback ) - 200,- kč
Dvanáctý Doctor Who: Terorformace - 150,- kč
Goon 0 - 280,- kč
DCKK: Batman Ticho 1-2 - 200,- kč
DCKK: Green Lantern: Tajemnství původu - 150,- kč
DCKK: Lex Luthor: Muž z oceli - 150,- kč
DCKK: Superman: Poslední syn Kryptonu - 150,- kč
DCKK: Batman a syn - 150,- kč
DCKK: Superman: Utajený počátek - 150,-kč
DCKK: Superman: Pro zítřek 1-2 - 300,- kč
UKK: Starej dobrej Logan - 650 ,- kč
UKK: Wolverine: Zrození - 650,- kč
UKK: Astonishing X-Men: Nadaní - 150,- kč
Posílám přes Zásilkovnu případně Českou poštu. Piště do zpráv nebo email: karl.hajsky@seznam.cz
- Fimi: Též přeji. Co sis letos nadělil za čtení pod stromeček? :)
karl173 mecenáš25.12.2020 01:53Pindárna
- Upřímně spíš už se ale těším na Kenobiho.
karl173 mecenáš20.12.2020 23:11Filmový a hudební klub
- Darker: Já nepsal že se vymění hlavní postava. Já psal že se seriál přesune k jiné postavě. Že takzvaně Mandalorian skončí a začne seriál s Boba Fettem, ale bude pokračovat tam kde Mandalorian skončil. Ale také je to jen můj názor. Někde už možná vypadlo oficiální potvrzení jak bude seriál pokračovat, ale dle popisku v potitulkové scéně mi logika říká zkrátka tohle. Tak uvidíme. To co píšeš ty mě ale také napadlo. :)
karl173 mecenáš20.12.2020 23:11Filmový a hudební klub
- Mandalorian je fajn. Ale po druhé sérii to můžou klidně zavřít, jelikož hlavní dějová linka byla odvyprávěna a víc bych to nenatahoval. Ostatně potitulková scéna na konci poukazuje že další díly by se měli zaměřit na úplně jinou postavu a mohl by tak vzniknout samostatný další seriál. Ale nevím jak to bylo konkrétně myšleno a ani nemám další jiné informace. Bohužel bez spoilerů se o tom tady ale moc mluvit nedá.
karl173 mecenáš20.12.2020 16:31Filmový a hudební klub
Nicméně stylem jakým byl Mandalorian točen by mohli pokračovat donekonečna. Otázka však zní, jak dlouho by to lidi bavilo. Já osobně se z tak vysokými čísly na ČSFD neztotožňuji a celkově mi 16 dílů bohatě stačilo. Už takhle to zbytečně natahovali. Navíc dost mě štvalo jak byla tzv. zlá strana absolutně neschopná a bezzubá a kdykoliv měla konečně nějaké eso v rukávu a postavy začali být alespoň trošku v ohrožení, tak přišel zázračný zvrat. Mohli taky ty naše hrdiny aspoň trošku přidusit a nakopat jim zadek. V druhé sérii jsem prakticky ani jednou nezaznamenal nějaké napětí. Za mě to byl prostě jen fajn seriál na odpočinek, nic víc. Nechápu proč z toho někteří lidi blázní. - Zacku, to je u tebe doma? Klidně bych se stavil.
karl173 mecenáš15.12.2020 19:51Filmový a hudební klub
- Já jedu Forzu Horizon 4 a chci dojet všechny závody. Pak se nejspíš vrhnu na Star Wars: Jedi Fallen Order.
karl173 mecenáš8.11.2020 23:21Herní vlákno
- SomeOne: No to je jednoduché. On je totiž fanoušek a ctí původní trilogii.
karl173 mecenáš4.11.2020 08:40Filmový a hudební klub
Perak: To abys vypnul na měsíc internet. - Kdo viděl nového Mandaloriana? Názory? Spoilery raději vynechte. Já už to viděl a je to pecka rozjezd druhé řady. Těším se na další. Jinak mám pocit, že podobně našlapaný byl i první díl první série. Favreau pravděpodobně zvolil podobnou taktiku.
karl173 mecenáš3.11.2020 20:11Filmový a hudební klub
- Fimi: O tu limitku Mesíčního stínu.
karl173 mecenáš3.11.2020 20:09Sběratelský klub
- Daredevil by byl fajn, ale podle mě z něj mají strach kvůli nepříliš prodávaným omnibusům a Crew dříve vydala Rok jedna a ten asi taky nebyl bůh ví jaký prodejní trhák. No jo, jenže omnibusy byl problém v rychlosti vydávání. Rok jedna vyšel v době kdy nebyl žádný Netflix a komiks tu nebyl tak žádaný jako teď. Takže vlastně správná otázka. Proč tu u nás nevychází Daredevil??
karl173 mecenáš3.11.2020 20:08Pindárna
- Ještě mi napadla Black Widow. Ta se dočká sólovky a nemá vůbec špatné komiksy. Viz. NHM.
karl173 mecenáš3.11.2020 18:49Pindárna
- Jako podle mě tu vychází až moc komiksů pro neználky a nováčky, či fanoušky MCU. A čím dál více se zapomíná na nás, "čtenáře". Chtělo by to trochu více rozdělit. Podívejte se například na Znovuzrození hrdinů DC. DC tady má od jakživa základnu postavenou jen na Batmanovi, Supermanovi o kterého už není zájem a před časem se přidala i Wonder Woman. DC filmy se nějak extra nechytají masovější popularitě jako MCU a přesto tu mohlo vyjít x sérií a jaký to má úspěch. Sice nevím jaké jsou konkrétní čísla, ale vzhledem k tomu, že se stále ještě žádná série nezařízla, tak věřím, že si to najde dost čtenářů. Marvel sérií u nás také vychází čím dál více a tak si myslím, že je na čase nám přinášet i trochu zajímavější věci. A třeba nás v tomhle Crew překvapí. Přál bych si alespoň 2 nebo 3 nové nečekané série se superhrdiny, kteří tu nemají krom NHM nic. Hulk by byl super a potěšil by jak MCU fandy tak nás, ale je potřeba aby ta série byla i kvalitní. Hawkey by byl pecka a je to podobné jak s Hulkem. Vision jak píše Lenny možná uspěje díky seriálu. Ale co takhle i něco co nezahrnuje MCU. Něco nového. Např. Doom Patrol má dobrý seriál a lidi na to koukají. Komiksy píše nebo psal Gerard Way, který tu má Umbrellu, tak to by mohlo projít ne? Máte ještě nějaké tipy co není vrcholek mainstreamu, ale mohlo by to klidně vyjít i u nás?
karl173 mecenáš3.11.2020 18:48Pindárna
- Fimi: O Southern bastards jsem věděl už dřív, tak to ani jako novinku neberu. Jinak něco nového jsem myslel spíš ve smyslu superhrdinů. Chytnout se třeba něčeho co je populární v seriálu a ne jen ve filmu. Nebo např. teď dělal Lenny výběr superhrdinských komiksů za poslední dekádu a tam by se určitě dalo vybrat. :) Třeba Vision zněl zajímavě a toho znají lidi i z MCU. Prostě mít trošku koule a přinést něco nového, neokoukaného a ne až tak mainstreamového, kde jde kolikrát hlavně o prodeje než o kvalitu komiksu. Na něco takového jsem nejvíc zvědavý zda ohlásí.
karl173 mecenáš3.11.2020 15:56Pindárna
- Paráda, 25.11. pátý díl Fatale :) A zítra vychází i poslední díl Detective Comics z New 52, takže konečně to budeme mít komplet.
karl173 mecenáš3.11.2020 15:48Sběratelský klub
- Pěkný. A od příštího týdne začnou celkově ohlašovačky, tak jsem zvědavý co všechno se tu objeví. Bral bych něco nového. Batmana, Wonder Woman atd. tu máme dost.
karl173 mecenáš3.11.2020 09:05Pindárna
- Zdravím, půjde tady někdo do speciální limitované edice Měsíčního stínu?
karl173 mecenáš30.10.2020 08:20Sběratelský klub
- Jenom ještě ohledně Megaknih. Myslím že už se to tu kdysi řešilo. Knihy od nich jsou sice levné, ale taky dost často chodí v nic moc stavu. Jaký je stav teď? Já totiž po několikátém stejném problému začal kupovat raději jinde. Ale je fakt že na Megaknihách člověk může ušetřit solidní peníze, když nakupuje např. 20 komiksů.
karl173 mecenáš24.10.2020 23:24Slevy, výprodeje, bazary
- seneke: No tak to už jsme minimálně tři :D edit: čtyři :D
karl173 mecenáš3.10.2020 12:45Herní vlákno
- deefha: No to každopádně :) Nicméně chtěl říct, že i sraz v ArcadeHry není nemožný pokud by měli lidi zájem. Zároveň ty jsi ale přihodil solidní alternativu, takže za mě ať to bude to či ono, bylo by to super. :)
karl173 mecenáš3.10.2020 12:44Herní vlákno
- deefha: Já tam byl busem a pohoda. Když si to člověk naplánuje, tak no problem.
karl173 mecenáš2.10.2020 15:45Herní vlákno
- Tak co takhle udělat někdy sraz CDB v ArcadeHry? Hm? :D
karl173 mecenáš1.10.2020 22:21Herní vlákno
- Toe: Tak on to nebyl jen ten repráček. Měl jsi tam ještě dotykovou plochu a pohybový senzor. To tuším přes Steam nerozjedeš. Ale mohu se třeba plést.
karl173 mecenáš29.9.2020 15:30Herní vlákno
btw. do ničeho ses nezapletl. Tohle je naprosto normální konverzace. Já osobně se snažím být vždy co nejvíce objektivní a nekritický. - Toe: No upřímně jestli chceš DualSense naroubovat na PC, tak to je jako mít nadupaný mobil jen na telefonování a psaní zpráv. Sice ti splní tvoje požadavky, ale přijdeš o většinu předních funkcí.
karl173 mecenáš28.9.2020 17:31Herní vlákno
- Tak jednoduše PS5 opět posouvají svojí technologii o kus výše, kdežto Xbox jede opačným směrem. Tahle generace konzolí nikdy neměla tak odlišné myšlení dvou značek jako letos. O to zajímavější bude, jak se k tomu lidi postaví. Například vyprodání PS5 u nás mě vůbec nepřekvapilo, ale u Xboxu celkem ano. Zjevně si na Xbox Pass začíná zvykat čím dál více lidí.
karl173 mecenáš28.9.2020 00:09Herní vlákno
Jinak já osobně to vidím jít nejdřív do PS5 a časem si stejně pořídím i Xbox. :D - Tak PS5 bude mít skvělý gamepad, jsem zvědavý jak moc ho budou tvůrci využívat
karl173 mecenáš26.9.2020 11:36Herní vlákno
- A kdo již má předplacený Xbox či PSko?
karl173 mecenáš24.9.2020 19:18Herní vlákno
- Tak kdo si jde zítra pro Mafii?
karl173 mecenáš24.9.2020 19:18Herní vlákno
- maco: Souhlas. Dozadu, na hřbet klidně, ale dopředu bych ho také nedával.
karl173 mecenáš23.9.2020 16:48Pindárna
- yogi - mě to tedy přijde dosti jiné.
karl173 mecenáš21.9.2020 19:49Sběratelský klub
- Tak a teď nám to sem Fimi hezky celé zkopíruj. Je to sice zajímavý, ale 49 kč za tohle fakt dávat nebudu :D
karl173 mecenáš21.9.2020 18:39Filmový a hudební klub
- Pánové vše je již vyřešeno. Jinak propojení zvuku přes wifi či bluetooth k Xboxu není ani možný. Vše je kabelem. Na výběr bylo z optiky a z HDMI, ale jelikož HDMI má daleko větší podporu formátů a to i kvalitnějších jako je například Dolby Atmos, tak jsem byl napojený právě přes zmíněné HDMI.
karl173 mecenáš19.9.2020 23:08Herní vlákno
Chyba byla ale v tom, že Xbox jsem měl propojený s TV a ta byla zas se Soundbarem. A tam pravděpodobně docházelo právě k tomu zpoždění zvuku. Stačilo tedy propojit Xbox se Soundbarem napřímo a je po problému :) - Tento příspěvek by se hodil i do filmovo-hudební sekce, ale napíšu ho zde. Koupil jsem si nedávno soundbar. Je to Samsung HW-q70r. Řadí se už mezi ty kvalitnější a i poněkud dražší, i když dají se stále sehnat daleko dražší. Zvuk z televize je hned jiný a při sledování filmu například přes Netflix, tak je to už paráda. Sice mi tam trochu chybí prostorový zvuk, který by měl být slyšet, ale to teď nechám stranou. Včera jsem chtěl zkusit jak bude znít Forza Horizon 4 na Xboxu. No zvuk byl fajn, ale kdyby nebyl tolik opožděný. Možná i o vteřinu ne-li o dvě. Zkrátka když narazím do auta, tak zvuk nárazu slyším až chvíli po kolizi. Tak by mě zajímalo zda-li máte někdo podobnou zkušenost. Případně pak bych měl ještě pár dalších dotazů, ale to když tak později.
karl173 mecenáš17.9.2020 16:50Herní vlákno
Stručně řečeno: Otázka zní, vlastní tu někdo soundbar a hraje přitom na nějaké konzoli? Jak to máte zapojené a jak vám jede zvuk? - Mě The King zrovna moc neuchvátil bohužel. Jeden z nejnudnějších filmů, který má zároveň dobré hodnocení.
karl173 mecenáš9.9.2020 19:00Filmový a hudební klub
- Tož vypadá to překrásně. Bude to jistojistě stejně dech beroucí podívaná jako Blade Runner 2049. Herecké obsazení též nabušené. Jen tomu mladíkovy moc nevěřím, byť podle traileru těžko soudit. Snad to nedopadne jako Smrtelné stroje...
karl173 mecenáš9.9.2020 18:50Filmový a hudební klub
- Bylo to super. Příště se snad budeme moci zdržet déle.
karl173 mecenáš5.9.2020 14:30Srazy, cony, festivaly
- Tak Nové Mutanty jsem viděl dnes a bohužel je hrozně vidět jak se ten film několikrát předělával. Na začátku především a na konci něco chybí. Jinak prostředek mi přišel vcelku fajn. Škoda že ten film vznikl zrovna v tak blbé době. Vzniknout to o pár let dříve, před Disneym, Covidem a bůh ví čemu ještě, mohla to být pecka i s pokračováním. PS: Jinak i když je to PG13 tak já bych na to pouštěl spíš až od 15. Ne že by to ty děcka ve 13 nedali, ale spíš protože stačilo jedno slůvko masturbovat a už jsem do konce filmu slyšel neustále chichotající se děti.
karl173 mecenáš30.8.2020 20:26Filmový a hudební klub
- Je to fakt škoda...
karl173 mecenáš29.8.2020 12:42Filmový a hudební klub
- Chystám se v nejbližších dnech. A ještě se chystám na The New Mutatns.
karl173 mecenáš28.8.2020 18:53Filmový a hudební klub
- Také se stavím a i s přítelkyní.
karl173 mecenáš27.8.2020 18:12Srazy, cony, festivaly
- U Živí mrtví díl 32. máte chybu ohledně ceny. Ta je 449,- kč, nikoliv 299,- kč.
karl173 mecenáš27.8.2020 18:11* Připomínky a návrhy
- Nevím zda se to tu už řešilo, ale zrovna jsem si všiml, že bbart chystá na podzim dotisk Superman: Rudá hvězda, takže kdož ještě nemá, tak si stačí chvíli počkat.
karl173 mecenáš24.8.2020 17:03Sběratelský klub
- Už jste zkoušeli West of Dead? Hra má stylizaci jak od Mignoly. Hratelnost to má slušnou. Bohužel to není typ hry, která je pro mě. To jest, když umřeš, jdeš od začátku. Za zkoušku to ale určitě stojí.
karl173 mecenáš23.7.2020 17:53Herní vlákno
- Zack: Tak už dobrý. Nevšiml jsem si, že pokud je člověk ve sbírce, tak u nicku pošta není.
karl173 mecenáš23.7.2020 14:51Pindárna
- Měl bych jeden technický dotaz. Přítelkyně nemá tzv. obálku u jména, tudíž jí nelze napsat zpráva. Čím se to aktivuje? V nastavení jsem si ničeho nevšiml.
karl173 mecenáš22.7.2020 18:09Pindárna
- Nejsem si úplně jistý zda by to pomohlo. Já osobně bych byl teď raději za tu pre-prequelovou trilogii, která by nás vrátila na úplné počátky, kde ještě téměř neexistovali Jedi...tak jak to bylo a možná zatím je v plánu.
karl173 mecenáš1.7.2020 15:02Filmový a hudební klub
Nicméně na tu stávající trilogii bych zareagoval velkým časovým odsunem kde by se dali základy postavit jen na legendách a bájích z dřívějších dob a vyzobal tak jen ty nejzajímavější a nejpodstatnější události.
Zároveň odteď jakákoliv trilogie musí být pořádně promyšlená a naplánovaná už od samého počátku, aby už nemohlo dojít k tomu, čeho jsme byli svědky teď. - Gmork: Jako jsou tam momenty, které mě rozhodně dostali, ale v ten moment to naopak nemůžu jen tak vypnout. Hru ukládám a vypínám pouze v klidových pasážích :D
karl173 mecenáš30.6.2020 23:07Herní vlákno
- Gmork: Též jsem zmírnil tempo hraní, aby mi déle vydrželo. :D
karl173 mecenáš30.6.2020 19:21Herní vlákno
- A ještě jedna otázka - kdo hraje The Last of Us II ? Co na to říkáte ? PS: Prosím bez spoilerů a bez trapných komentářů od lidí co to nehráli a hrát to ani nebudou.
karl173 mecenáš30.6.2020 18:09Herní vlákno
- Jinak co říkáte na hry pro PS plus k oslavě výročí 10 let? Nikdy se ke hrám zdarma nevyjadřuji, ale tohle je docela ubohý. Už jenom z důvodu, že tam nedali ani jednu exkluzivitu, když už mají to výročí.
karl173 mecenáš30.6.2020 18:06Herní vlákno
- http://www.youtube.com/watch?v=8SBxw14dc6c - tady je důkaz :)
karl173 mecenáš30.6.2020 18:03Herní vlákno